Şimdi Ara

MSI GE60 ve MSI Servicepoint sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Yaklaşık 4 ay önce uzun araştırmalardan sonra büyük bir hevesle MSI GE60 marka laptop aldım. Şansıma ekranında arka aydınlatma ile ilgili bir problem çıktı. Ucuza aldığım için aldığım yere geri vermedim, nasıl olsa garantide, çözerler dedim. Velhasıl kelam, ilk servise gidişi Aralık ayında oldu. MSI'ın Türkiye'deki tek yetkili servisi Service Point.

    Laptop yaklaşık 25 gün sonra geri geldi, yine aynı arıza. Tekrar gönderdim, tekrar geldi, yine aynı arıza.
    Bu şekilde 3 kez gitti geldi. 4. seferde kendim götüreyim dedim, işten izin aldım, gittim. Sorunun olduğu anki durumu akşamdan telefonumla video kaydı almıştım. Servisteki gençlere gösterdim, alakadar oldular. Ancak kendileri bilgisayarımın daha önceki 3 defaki servise gelişinde bu şekilde arıza görmemişler, bu sebepten hiçbir şey yapmamışlar(İçimden dedim: "Bravo, en azından samimiler!").

    Neyse, ben tamiri artık kabul etmiyorum dedim, değiştirin. Başladılar sebep bulmaya. Ard arda 3-5 gün telefonla arayıp "Bu sebepten kabul etmezler, şu sebepten olmaz, cihaz değişimi kabul edilmez" vs.. dediler. İkna edemeyince yazıyı yazmışlar, cevap gelmiş: MSI da değişim kabul etmiyormuş.

    Peki dedik, yapacak bir şey yok tamir edin. En azından artık sorunu gördüler, çözerler dedim. Bugün aldığım telefonla şoke oldum. Bilgisayarım İzmir'de başka bir MSI GE60 sahibi(ya da mağduru) arkadaşa gitmiş. Arkadaş "Sizinki bulundu, benim laptop nerede kim bilir?!" diyor.

    Yeni laptop almakta fikir güçlüğü çeken arkadaşlara duyurulur:
    - MSI Türkiye diye bir şirket -muhatap olarak- ben bulamadım, telefonu cevap vermiyor, adresi zaten hiç yok.
    - Servis için yetki verdikleri şirket berbat ötesi, son olayda artık sinirlenmedim bile..
    - Komponentlere bakıp gözünüz aldanmasın, benzer sorunu yaşayan başka marka laptop sahibi iş arkadaşım, 2. tamirden sonra bir üst model(dokunmatik ekranlı) makinayı hediye aldı.

    Para kazanmanın bu kadar kolay olduğu güzel ülkem.. İnadına buradayım..







  • Hocam internetten mi aldın ürünü
  • Yok hocam, bir bilgisayar mağazasından.
  • bilgisayarınız kargoyla sağlan bile gitse, o kadar aktarımdan sonra zaten bozulur,

    her şehirde bir nokta bulunmalı zaten msi bundan kaybediyor.
  • Arkadaşım. Sorun için üzgünüm. Teşke sende üründen memnun olsaydın. Ucuz almanın sebebi o sorun olabilirmi acaba ? Aldığın firma ile konuşsaydın teşke daha önceden.
    Bende Hafta perşembe günü laptop'umun fan sorunu olduğunu fark ettim. Gittim mecidiyeköydeki servis'e elden götürdüm fanın çalışmadığını söyledim. Perşembe günü Cihazımın yapıldığını söylediler. Cuma günü teslim aldım komple fan'ı değitirmişler. Şuan gayet sağlam çalışıyor.
  • Cihazdan memnunum, nasıl çalıştığını gördüm. Ancak arıza yaparsa durumunuz feci.
    Ticarette en önemli şey koşulsuz müşteri memnuniyeti. Burada iş baştan kopmuş zaten. 3 ay laptobun yüzünü görmemişim, eleman bana "Biz hiç bir sorun görmedik, hiç bir şey yapmadık" diyor.
    Fan değişimini 7 günde yapmışlar, yoğunluktandır tahminimce. Benim laptoba hiçbir şey yapılmamış, her gidişinde 25 gün yattı o zaman.
    Telefon etmek, bana ulaşmak yok. Hakem heyetine vereceğim deyince her gün aradılar.

    Bu markadan alan arkadaşlar bu gibi durumlara hazırlıklı olsun. Ben de satacağım büyük ihtimalle, 2 sene uğraşamam böyle saçmalıklarla.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.