Şimdi Ara

Msi değil ServisPoint pişmanlıktır !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen paylaşımım da msi pişmanlıktır dediğimde tepki verenler olmuştu. O yüzden bu sefer böyle paylaşıyorum. En son olaydan sonra tekrar servise gönderdiğimiz ekran kartı yine sorun bulunmadan tekrardan bize gönderildi. Olaya linkten bakabilirsiniz.https://forum.donanimhaber.com/msi-pismanliktir-almayin-aldirmayin--136629058#136629058 Olayın bu daha görünen yüzü görünmeyen yüzünde daha CEBRAİL KARA isimli insan olmayan şahsiyet ile görüşmelerimiz de var. Adama derdimizi yaklaşık yarım saatte kabul ettirdik olan şu ki ekran kartı açılmamış bile. Şuan yapabileceğim 2 eylem var. Biri tüketici il hakem heyeti (genelde yaşadığım şehirde sonuç alınmaz.) İkincisi msi global ondan biraz umudum var. Yoksa verdiğim onca para çöp olmuş olacak. Ne mutlu bana !!! Msi değil ServisPoint pişmanlıktır !!! Msi değil ServisPoint pişmanlıktır !!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • MSI pişmanlıktır. Anakartını aldım 2. yılını dolduramadan fos, monitör aldım 6 adet ölü piksel çıktı. Hadi anakart şanssızlıktı diyelim e peki yepyeni üst seviye bir monitörde 6 adet ölü piksel olması nasıl bir kalitesizliktir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben anakarta razıyım en fazla 1000 1200 veririm ama ekran kartı ucuz bir donanım bileşeni değil ki daraldım artık ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akrl kullanıcısına yanıt
    Size tavsiyem müşteri hizmetleri ile hiç muhatap olmayın ve üst yetkililerden birisini bulmaya çalışın. Şikayetinizi iletin ve size yaşstılan sorunları. Her zaman dediğim gibi firmanın hiyerarşik düzeninin en altında bulunan çalışanlar işi sizin sorununuza çözüm üretmek olsa da bu işi yapmazlar. Türkiye' de her firmada böyledir. Üst yetkili birisiyle iletişime geçerseniz onlar size paşa paşa yardımcı olacaktır. MSI' da sistem nasıl işliyor bilmiyorum fakat Türkiye ofisleri varsa gidip bir kapılarını dahi çalabilirsiniz. Mediamarkt, Samsung, HTC gibi firmalarda aynen dediğim gibi kapılarını çaldım veyahut üst yetkililerden birisinin iletişim bilgilerini bulup derdimi anlattım, sorunlarımı bu şekilde çözdüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bildiğim kadarıyla msi kendi servisi yok o yüzden msi globale yazacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akrl kullanıcısına yanıt
    Servis olarak demiyorum yanlış anladınız beni, MSI markasının Türkiye ofisi demek istemiştim. Yetkilendirdiği servislerden bahsetmiyorum yani. Bakın mesela Samsung' un her tarafta yetkili servisi var değil mi? Ben onlardan değil de Samsung' un TR operasyonlarını yürüttüğü Flatofis binasının olduğu yerden bahsediyorum. Demek istediğimi daha iyi anlatabilmek için böyle bir örnek verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konularda çok bir bilgim yok bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.