Şimdi Ara

Motorola Xoom 2 10.1 modeli Avea tarafından satışa sunuldu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
11.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    ürünü 50 gün önce aldım şarjının az gitmesi dışında kullanımda sıkıntı yok ancak 50 gün içinde 10 gün kullanabildim.şarj yeri arıza yaptı servise gönderdim 30 günü beklettiler parça gelecek bahanesi ile ürün yalapşap yapılıp gönderilmiş 2 gün sonra yine aynı arızayı verdi.servis hizmeti inanılmaz zayıf izmirderyim muhattap bulamıyorum.telefonları açan yok.en ufak arıza 30 günü tamamlamadan gelmiyor.Aldığıma ğişman oldum tavsiye etmem.Şikayetleri okursanız herkezin sorunu aynı şarj yeri ama ilgi yok.

    hocam peki nasıl çözdünüz ? aynı sorun bendede var,böyle kronik bir sorunu nasıl atlayabilirler ? Bir daha bende kesinlikle Motorolanın yanından geçmem.Cevabınız için teşekkürler.




  • süper bir cihaz ama .... servis agı rezalet. laşkamı laşka . bu yüzden aman derim... ben aldım servisler yüzünden yerı fiatına sattım...

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.