ürünü 50 gün önce aldım şarjının az gitmesi dışında kullanımda sıkıntı yok ancak 50 gün içinde 10 gün kullanabildim.şarj yeri arıza yaptı servise gönderdim 30 günü beklettiler parça gelecek bahanesi ile ürün yalapşap yapılıp gönderilmiş 2 gün sonra yine aynı arızayı verdi.servis hizmeti inanılmaz zayıf izmirderyim muhattap bulamıyorum.telefonları açan yok.en ufak arıza 30 günü tamamlamadan gelmiyor.Aldığıma ğişman oldum tavsiye etmem.Şikayetleri okursanız herkezin sorunu aynı şarj yeri ama ilgi yok.
hocam peki nasıl çözdünüz ? aynı sorun bendede var,böyle kronik bir sorunu nasıl atlayabilirler ? Bir daha bende kesinlikle Motorolanın yanından geçmem.Cevabınız için teşekkürler.
süper bir cihaz ama .... servis agı rezalet. laşkamı laşka . bu yüzden aman derim... ben aldım servisler yüzünden yerı fiatına sattım...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme