Şimdi Ara

◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ► (1296. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26.464
Cevap
120
Favori
1.157.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12941295129612971298
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar.

    2013/02 de eşime ereyon.com'dan aldığım atrix bugün itibariyle dokunmatik tamamen gitti.
    şarj %90 oluyor,
    parmak izi arada okumuyor. aşırı ısınma, problemlerinden dolayı servise göndereceğim.
    garanti belgesinde brighstar yazıyor. teleservise mi göndereceğiz.

    gönderim işini nasıl yapıyoruz.
    şikayetleri bildirir bi dilekçe mi yazalım.

    bu arada benim atrix hala taş gibi gidiyor. şeytan kulağına.
  • geçen hafta telefonu servise göndermiştim. bugün teleservice çağrı merkezi sesli yanıt sisteminden imei numarasıyla sorgulattığımda "cihazınız değişim cihazı beklemektedir" yanıtını verdi. bu durumda değişim olacağı kesin midir? ortalama ne kadar zamanda teslim ederler?

    geçenlerde bir arkadaş değişim ya da para iadesini durdurmuşlar demişti. bu durumda değişimler yeniden başlamış mı oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dursunyusuf77 D kullanıcısına yanıt
    Ben de tamire göndermiştim. Değişim cihazı bekliyor diye yazmışlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkaç ay önce satıcam demiştim ama bizim mavi kutulu Atrix'i satmak için bir sebep yok hâlâ. 4.4.4 de geldi gelecek. 3G çalışmıyor deniliyordu ama hem WiFi hem de 3G'nin çalıştığını söyleyenler var.
  • 1,5 senelik atrixim kendi kendine yeniden başlatma aşırı ısınma gibi problemlerden dolayı satın aldığım hepsiburada.com a yolladım 20 iş günü geçtikten sonra halen bir çözüm olmadı ve geri iade istedim 1 hafta geçtikten sonra yani bugün para iadesini yaptılar, ne teleservice ne tth hiç birşeyle uğraşmadım, bilginize :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Epitaph

    1,5 senelik atrixim kendi kendine yeniden başlatma aşırı ısınma gibi problemlerden dolayı satın aldığım hepsiburada.com a yolladım 20 iş günü geçtikten sonra halen bir çözüm olmadı ve geri iade istedim 1 hafta geçtikten sonra yani bugün para iadesini yaptılar, ne teleservice ne tth hiç birşeyle uğraşmadım, bilginize :)

    Telefonu nasıl gönderdiniz tüm kutu içeriğiyle beraber mi?
  • hakan_80 kullanıcısına yanıt
    önce müşteri hizmetleri ile görüştüm sadece telefonu göndermemi söylediler, şarj vs göndermedim.
  • Epitaph E kullanıcısına yanıt
    Bana da tüm kutuyu gönderin dediler. Şarj cihazı ve kablo hariç tümünü gönderdim. Bende şu an değişim cihazı bekleniyor yazıyor. Sizde de aynısı mı yazıyordu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt
    hocam ben hiç bir yeri takip etmedim sadece HB ile telefonla görüşerek muhattap oldum
  • arkadaşlar 2 aydır yedek parça beklemektedir diyor. ne yapmamı önerirsiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultra47

    arkadaşlar 2 aydır yedek parça beklemektedir diyor. ne yapmamı önerirsiniz?

    aldiginiz yere iade etmek istediginizi bildirin, hakem heyetine sikayette bulunun. %100 ihtimalle odediginiz parayi geri alirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultra47

    arkadaşlar 2 aydır yedek parça beklemektedir diyor. ne yapmamı önerirsiniz?

    aldiginiz yere iade etmek istediginizi bildirin, hakem heyetine sikayette bulunun. %100 ihtimalle odediginiz parayi geri alirsiniz.

    adamlara gönderin diyorum 2 defa mail attım saçma sapan cevaplar, attığım maille alakasız cevaplar veriyorlar. hakem heyetine 3 hafta önce şikayette bulundum ama sonucu en az 3 ay içinde belli olur dedi. ben de diyorum ki servisten tamir olmadan bana göndersinler. servisten gelen evraklarla aldığım yere (hepsiburada.com) göndersem hemen iade alırlar mı?
  • cihazi geri istemeden once hb ile iletisime gecip durumu bildirin bence. iade alacaklarini soylerseler servisten alir onlara gonderirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim Atrix'inde dokunmatik ekranı bozuldu. Bazı yerleri basınca algılamıyor bu yüzden mesaj yazamıyorum, internete giremiyorum. Garantisi de bitti. Bulunduğum şehirde tamir ettireceğim bir yerde yok. Ebay'da satılıyor parçası ama youtube'dan touch digitizer değişim videosunu izledim ve ben yapamam bunu, karışık geldi. Tamir ettirebileceğim bildiğiniz güvenilir bir yer var mı?
  • hepsiburada üzerinden atrix'i tamire gönderdim. 12 ağustostan beri değişim cihazı bekliyor konumunda. sizce yeni cihaz gönderme ihtimalleri var mı? Yoksa para iadesi kesin mi? bu arada yeni telefon satın aldım. eğer Moto G gönderirlerse 2 tane telefonum olacak.
  • Motorola Atrix telefonumun zil sesini hafızamda bulunan herhangi bir mp3 yapabilirmiyim? Naasıl?
  • teleservice gönderdim telefonu
    BATARYA VEYA CIHAZDA ISINMA
    DOKUNMATIK EKRAN ARIZASI/PARMAK IZI OKUYUCU/DOKUNMATIK ALGILAMIYOR
    MENU, UYGULAMA, YAZILIM HATASI/CAGRI YAPILAMIYOR
    problemleri belirtilerek kayıt açılmış.

    Kargo giriş yapıldı 15.08.2014
    Kayıt alındı 19.08.2014
    Yedek parça bekliyor 19.08.2014

    şeklinde not alınmış.

    bu süreçten geçen var mı
    bundan sonrası için ne yapmalıyım.

    yasal süre ne zaman başlamış oldu? 20 iş gününü ne zamandan itibaren başlatacağım?
  • Sonunda... Uzun sayılmaz ama bir ay gibi bir süre sonra hepsiburada atrix için ücret iadesi yaptı kurtuldum. Sağolsunlar öyle tırı vırı yapmadılar. Daha önce cihazla ilgili servisten bilgi alamadığımı bildirdim, 20 iş günü dolmadı bekleyin dediler. Bir süre sonra baktım para iadesi çıkmış. Darısı muzdarip arkadaşların başına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7

    hepsiburada üzerinden atrix'i tamire gönderdim. 12 ağustostan beri değişim cihazı bekliyor konumunda. sizce yeni cihaz gönderme ihtimalleri var mı? Yoksa para iadesi kesin mi? bu arada yeni telefon satın aldım. eğer Moto G gönderirlerse 2 tane telefonum olacak.

    <!--ok-->

    Merhaba,

    Ben de cihazımı HB üzerinden yetkili servise gönderdim. Fakat bende sadece emai bilgisi olduğu için Teleservice'in sitesinden kontrol yapamıyorum. Sen de HB üzerinden göndermişsin, sen nasıl görüyorsun acaba ? HB bilgi veremeyeceğini söylediği için buraya yazmak istedim, cevap için şimdiden tşk ederim.




  • ß@Dß®¥ ß kullanıcısına yanıt
    aynı sorunu ben de yaşadım. teleservice'in kayıtlarına geçmesi için 1 hafta kadar bekliyorsun. sonra teleservice çağrı merkezinden iş emri numarasını alıyorsun. bu şekilde kontrol ediyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12941295129612971298
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.