Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Mortal Kombat 9 Komplete Edition PC - Ana Konu (115 kişi olduk)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
1.881
Cevap
26
Favori
178.492
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Oyun Genel ve Diğer türler >> Mortal Kombat 9 Komplete Edition PC - Ana Konu (115 kişi olduk)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      4273 Mesaj
      10 Temmuz 2013 13:52:41
      _____________________________

    • Yarbay
      4157 Mesaj
      10 Temmuz 2013 14:11:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: -YAGAMİ-

      Injustice: Gods Among Us`da PC`ye geliyor.

      http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Injustice_Gods_Among_Us__GOTY_Edition_Listelendi-39817.htm

      Vurdu gol oldu cumartesi günü benim arcade stick de geliyor bol bol oynarım artık.

      http://www.youtube.com/watch?v=3x-5QNcI138
      |
      |
      _____________________________

      İNTEL İ9 9900K (5.1 ghz 1.340 volt)- MSI MotherBoard MAG Z390 Tomahawk/CORSAIR Hydro Seriesi H110 / MSI RTX2080 Tİ Trio gaming x / ASUS ROG SWIFT PG278Q G-SYNC Monitör246/ AEROCOOL XPREDATOR 10 fan/ Cooler Master V1000 Vangard 80 Gold 1000w/ G.Skill SniperX 16GB (2X8GB) 3000Mhz / Samsung 970 EVOPlUS 500 GB M.2 /2xWD 1TB CAVIAR BLACK/2x Samsung 860 pro 500 gb /SEAGATE 1TB BARRACUDA/TRANSCEND 128GB 320/Creative Sb Z Pcı-E Ses Kartı LG BH9520TW 3D Bluray Ev Sinema Sistemi /Razer NAGA EPiC/Razer Anansi Expert MMO Youtube channelhttps://www.youtube.com/user/22277296/videos




    • Çavuş
      70 Mesaj
      10 Temmuz 2013 14:57:10
      Arkadaşlar daha önce ps3 için bir arkadaş oyunun türkçe altyazısını çıkarmıştı.Bu oyun içinde böyle bir yama çıkartılabilirmi yada o yama pc içinde işe yararmı bilen varmı.Bide hiçbiryerde bulamadım o yamayı bulan varsa yardım edebilirmi.
      _____________________________

    • Binbaşı
      1240 Mesaj
      10 Temmuz 2013 15:01:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: ozgur_d3

      Arkadaşlar daha önce ps3 için bir arkadaş oyunun türkçe altyazısını çıkarmıştı.Bu oyun içinde böyle bir yama çıkartılabilirmi yada o yama pc içinde işe yararmı bilen varmı.Bide hiçbiryerde bulamadım o yamayı bulan varsa yardım edebilirmi.

      Ps3 için çıkartılan yama oyunun PC versiyonuna uyarlanabilirse olur bence.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      70 Mesaj
      10 Temmuz 2013 15:03:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: Teknogezgin


      quote:

      Orijinalden alıntı: ozgur_d3

      Arkadaşlar daha önce ps3 için bir arkadaş oyunun türkçe altyazısını çıkarmıştı.Bu oyun içinde böyle bir yama çıkartılabilirmi yada o yama pc içinde işe yararmı bilen varmı.Bide hiçbiryerde bulamadım o yamayı bulan varsa yardım edebilirmi.

      Ps3 için çıkartılan yama oyunun PC versiyonuna uyarlanabilirse olur bence.

      Enazından hikaye kısmını anlayarak oynarız.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      50 Mesaj
      10 Temmuz 2013 15:21:56
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      20 Mesaj
      10 Temmuz 2013 16:54:02
      Beyler be bi fps fix bulan yok mu yardımcı olsanız 1204 x 768 yapınca zevki kalmıyo bi son ayarlarda oynayayım
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      118 Mesaj
      10 Temmuz 2013 18:56:36
      Arkadaşlar oyunu online odalarına girmeden direk kendi aramızda yapamıyormuyuz?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      121 Mesaj
      10 Temmuz 2013 19:43:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: neo1209

      quote:

      Orijinalden alıntı: Ahmet-79

      quote:

      Orijinalden alıntı: neo1209




      arcade stick 4 89,90 a aldım

      Ebay de 35$'a filan satılıyor ama gitti gidiyorda epey pahalı, siz nereden aldınız? Türkiye den aldıysanız güzel fiyat. link atarsanız sevinirim.

      buradan adlım şiddetle tavsiye ederim takıp direk çalıştırıyorsunuz ve malzeme çok sağlam asıl şimdi tadı çıkıyor.

      http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-oyun-konsol-aksesuar-arcade-stick-fight-joystick-hemen-kargo-126632823/detay

      Arkadaşın tavsiyesi üzerine bende Arcade Stock dan satın aldım... Mortal Kombat ve Street fighter da denedim ve sonuç mükemmel.. Süper ötesi.. Eski atari salonlarını evde canlandırdım resmen



      _____________________________





    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      6 Not
      10 Temmuz 2013 19:49:03
      game session is no longer available hatası alıyorum 5 deneyişimden 4 ü böyle 1indede daha sonra oyundan atıyor
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      8052 Mesaj
      10 Temmuz 2013 20:27:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: tonisıtark

      quote:

      Orijinalden alıntı: neo1209

      quote:

      Orijinalden alıntı: Ahmet-79

      quote:

      Orijinalden alıntı: neo1209




      arcade stick 4 89,90 a aldım

      Ebay de 35$'a filan satılıyor ama gitti gidiyorda epey pahalı, siz nereden aldınız? Türkiye den aldıysanız güzel fiyat. link atarsanız sevinirim.

      buradan adlım şiddetle tavsiye ederim takıp direk çalıştırıyorsunuz ve malzeme çok sağlam asıl şimdi tadı çıkıyor.

      http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-oyun-konsol-aksesuar-arcade-stick-fight-joystick-hemen-kargo-126632823/detay

      Arkadaşın tavsiyesi üzerine bende Arcade Stock dan satın aldım... Mortal Kombat ve Street fighter da denedim ve sonuç mükemmel.. Süper ötesi.. Eski atari salonlarını evde canlandırdım resmen







      Fark ediyor mu o kadar?
      _____________________________

      I am Bane and I could kill you... but death would only end your agony and silence your shame.
      Instead, I will simply...BREAK YOU!
      -Bane
      Steam: -Bane




    • Binbaşı
      1167 Mesaj
      10 Temmuz 2013 21:19:46
      arkadaşlar çocukluğumdan beri mortal oynarım,yaş gelmiş 30 işten güçten pekte vakit bulup oynayamadık...o yüzden bazı şeylerden uzak kaldık.. benim sizden ricam bi kaç şey olacak..

      öncelikle oyun içinde altta enerji tarzında bir şey doluyo o zaman özel tutuşlar filan var sanırım o tam olarak nasıl...

      birde oyuncuların kombolarını(seri hareketlerini) anlatan bir video benzeri bişey varmı...

      şimdiden yardımlarınızın için tşk ederim
      _____________________________

      PES 2015 Game İd :ZorVoLKaN
    • Teğmen
      121 Mesaj
      10 Temmuz 2013 21:21:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: denn1s33

      quote:

      Orijinalden alıntı: tonisıtark

      quote:

      Orijinalden alıntı: neo1209

      quote:

      Orijinalden alıntı: Ahmet-79

      quote:

      Orijinalden alıntı: neo1209




      arcade stick 4 89,90 a aldım

      Ebay de 35$'a filan satılıyor ama gitti gidiyorda epey pahalı, siz nereden aldınız? Türkiye den aldıysanız güzel fiyat. link atarsanız sevinirim.

      buradan adlım şiddetle tavsiye ederim takıp direk çalıştırıyorsunuz ve malzeme çok sağlam asıl şimdi tadı çıkıyor.

      http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-oyun-konsol-aksesuar-arcade-stick-fight-joystick-hemen-kargo-126632823/detay

      Arkadaşın tavsiyesi üzerine bende Arcade Stock dan satın aldım... Mortal Kombat ve Street fighter da denedim ve sonuç mükemmel.. Süper ötesi.. Eski atari salonlarını evde canlandırdım resmen







      Fark ediyor mu o kadar?

      Etmez mi hocam.. Daha rahat oynayabiliyorum oyunu...
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      890 Mesaj
      10 Temmuz 2013 21:38:45
      @tonisıtark

      Nereden satın aldınız link verebilir misiniz?
      _____________________________

    • Onbaşı
      20 Mesaj
      10 Temmuz 2013 21:41:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: ZoRVoLKaN

      arkadaşlar çocukluğumdan beri mortal oynarım,yaş gelmiş 30 işten güçten pekte vakit bulup oynayamadık...o yüzden bazı şeylerden uzak kaldık.. benim sizden ricam bi kaç şey olacak..

      öncelikle oyun içinde altta enerji tarzında bir şey doluyo o zaman özel tutuşlar filan var sanırım o tam olarak nasıl...

      birde oyuncuların kombolarını(seri hareketlerini) anlatan bir video benzeri bişey varmı...

      şimdiden yardımlarınızın için tşk ederim

      Hocam pause menüsünden move liste girersen orada tüm hareketler kombolar fatalityler yazar

      Bir de tam olarak altta dolan şeyi filan öğrenmek istersen training bölümünden tutoriala girebilirsin hadi kolay gelsin
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      28728 Mesaj
      10 Temmuz 2013 22:56:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: astralll


      @tonisıtark

      Nereden satın aldınız link verebilir misiniz?

      İstanbul'da isen Kadıköy'e git. 75 TL'ye alırsın sıfır kapalı kutu.
      _____________________________

    • Binbaşı
      1255 Mesaj
      10 Temmuz 2013 23:10:24
      The Game Session is no longer available
      hatası alıyorum online bağlanmaya çalışırken birisi bana davet gönderdiğinde bir türlü onlne maç yapamadım neden kaynaklanıyor olabilir?
      _____________________________

      .......
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      6 Not
      10 Temmuz 2013 23:56:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: BLADE66

      The Game Session is no longer available
      hatası alıyorum online bağlanmaya çalışırken birisi bana davet gönderdiğinde bir türlü onlne maç yapamadım neden kaynaklanıyor olabilir?

      aynen bendede böyle.Korsan oynamaya çalışıyorsan bundan olabilir
      _____________________________

    • Yarbay
      3076 Mesaj
      10 Temmuz 2013 23:58:36

      Fatality rahat oluyor mu hocam? Bunu çok merak ediyorum.
      |
      |
      Bahsedilenler: tonisıtark
      _____________________________

      AMD Ryzen 5 2600X - MSI B450 Gaming Plus - MSI GeForce RTX 2060 Gaming Z - Corsair 8x2 3000Mhz CL16 - Samsung 860 Evo 250GB - WD Caviar Blue 1TB - Phanteks P350X - FSP Hyper K 600 - TP-LINK TL-WN8200ND | Playstation 4 Slim
    • Yüzbaşı
      522 Mesaj
      11 Temmuz 2013 00:21:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: tonisıtark

      quote:

      Orijinalden alıntı: denn1s33

      quote:

      Orijinalden alıntı: tonisıtark

      quote:

      Orijinalden alıntı: neo1209

      quote:

      Orijinalden alıntı: Ahmet-79

      quote:

      Orijinalden alıntı: neo1209




      arcade stick 4 89,90 a aldım

      Ebay de 35$'a filan satılıyor ama gitti gidiyorda epey pahalı, siz nereden aldınız? Türkiye den aldıysanız güzel fiyat. link atarsanız sevinirim.

      buradan adlım şiddetle tavsiye ederim takıp direk çalıştırıyorsunuz ve malzeme çok sağlam asıl şimdi tadı çıkıyor.

      http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-oyun-konsol-aksesuar-arcade-stick-fight-joystick-hemen-kargo-126632823/detay

      Arkadaşın tavsiyesi üzerine bende Arcade Stock dan satın aldım... Mortal Kombat ve Street fighter da denedim ve sonuç mükemmel.. Süper ötesi.. Eski atari salonlarını evde canlandırdım resmen







      Fark ediyor mu o kadar?

      Etmez mi hocam.. Daha rahat oynayabiliyorum oyunu...

      hayırlı osun kardeş injustice god pc ye geliyormuş daha kof 13 felan yani alacaklar hi. düşünmesin çok farkediyor tek dezavantajı gece ses yapar
      _____________________________

      i5 6600K // MSI Z170A PRO // 4 TB HD SATA III // 240 240GB SSD (RAID0)//SHARKOON TG5 //DELL 27' S2716DG (2K-144HZ-GSYNC) // GAIA 2 // MOTOSPEED RGB MECHANIC KEY //ZOTAC GTX 1080// IN WIN COMMANDER 650W MDL // SB Z // WIN 10// LOGİTECH 1 1 SPEAKER // 16 GB 2400 DDR4 //XBOX 360 WIRELESS//




    Hızlı Cevap




Reklamlar
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
web tasarım
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.