< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhan -- 12 Mayıs 2020; 22:31:19 > |
_____________________________
salla
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhan -- 12 Mayıs 2020; 22:31:19 > |
_____________________________
salla
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
salla
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
salla
|
güncel |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
Merhaba hocam sende mi giremiyorsun ben halen çözım bulmadım arasıra vpnde giriyor modem markanız aynımı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
salla
|
Siteye giriyorum ama üye girişi yapamıyorum. Sadece bu sitede sorun yaşıyorum. Mobil veriyle üye girişi yapabiliyorum ancak. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
Aynı sorun hocam ben netspeed den aliyorum neti < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
salla
|
netspeed ve netgalakside sorun yaşadım. şu an netgalaksideyim. |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
Tuhaf bir şey hocam sacmalık tamamen modem markanız aynısımı benimkiyle < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
salla
|
ip bloğunuz morhipo tarafından tanımlı olmayabilir. Ya morhipo ya mail atın ip nizi yada servis sağlayıcınız morhipoya ip bloklarını tanımlatsın |
_____________________________
|
Eylül 2020den beridir netspeed kullanıyorum. Aynı sorun bende de var. olayın modemle alakası yok. 24 Ocak a kadar ADSL kullanıyordum şu an VDSL kullanıyorum. 26 Ocakta Netspeed destek ile 25 dakikalık görüşme yaptım. Uzaktan bağlanıp sorunu kendi gözleri ile gördüler. Opera tarayıcısı üzerinden VPN ile de denediler olmadı. Çalışma yapacaklarını söylediler ama hâlâ aynı sorun devam ediyor. Benden başka 3 4 tane daha arkadaşım var onlar da aynı sorunu yaşıyorlar. Sanırım çözemeyecekler. Mecburen başka bir internet sağlayıcıya geçerek sorunu çözeceğiz gibi. |
_____________________________
|
Aynı modem ile baska yerde denedim TTNet kullanıcıları bende modem arayüzünde genişbant ayarları kapalı diğer arkadaşta açık sorunsuz giriliyor benim DNS 39/40 iken diğer tarafta 49/50 sizde acık ise DNS ayarlarınızı 49/50 yapip denermisiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
salla
|
Bahsettiğiniz ayar bu ise yine işe yaramadı. ![]() |
_____________________________
|
İp numaranızı Morhipo ya gönderin hallederler. https://www.morhipo.com/yeni-soru |
_____________________________
|
İlginize teşekkür ederim. Ancak sabit IP kullanmıyorum. Ve zaten morhipoya durumu bildirdim. ama İlgilenmediler. ![]() |
_____________________________
|
Aynı sorun bende de mevcut. Tamamen ISS kaynaklı durum. Turknet'te bu sorunu yaşamıyordum. Ekran görüntüleri ve kayıtlarıyla müşteri hizmetlerine bildirdim hâlâ çözülebilmiş değil. Eskiden VPN işe yarıyordu, o da yaramıyor artık. musterihizmetleri@netspeed.com.tr adresine maille siz de bildirirseniz belki işe yarar arkadaşlar. |
_____________________________
|
Aynı sorun bende de mevcut. Netspeed üzerinden morhipo ya login olamıyorum. Netspeed e yazdım cevap bekliyorum. |
_____________________________
|
5-6 defa bildirdim. Bu hafta yine mail ve telefonla bildirdim. Bakalım ama nafile gibi |
_____________________________
|
ip yi sabitlesekmi acaba her seferinde farklı ip oluyor bende halen giremiyorum |
_____________________________
salla
|