Şimdi Ara

Monster Teknik Servis (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
3
Favori
18.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sanırım cihazım cuma günü elimde olacak ürün elime ulaştığımda tüm süreci sizlerle paylaşacağım.
  • Dizüstü bilgisayarımı 8 gün sonra 30.08.2012 Cuma günü teslim aldım. Daha önce sizlerle paylaşmış olduğum gibi bilgisayarımda klavye sorunu, touchpad soyulması sorunu vardı.

    1-) Klavye değişimi yapılmıştı ancak sorunum çözülmemişti bu kez farklı bir parça daha değiştirilerek çözüme ulaşıldı; bu değişimden ücret talep edilmedi açıklama olarak bir önceki sıvı temasından dolayı oksitlenme olduğu yapılmış. ( Burada değinmek istediğim bir nokta var klavye değişiminde sıvı teması olduğu için ücret talep edilirken bu kez neden ücretsiz değişim yapıldığına anlam veremedim. Ya her iki işlem için ücret talep edilir ya da her ikisi için edilmez bu durum daha tutarlı olurdu. )


    2-) Gel gelelim monster teknik servisten soğumama neden bu konuyu açmama neden olan konuya: Touchpad soyulması. Teknik servisten gelen bilgilendirme notunda touchpadin tuşlarının değiştirildiği yazıyor ne yazik ki durum bu değil. Anladığım kadarıyla monster bu yedek parçayı temin edemiyor bunun için aylarca beni salladı bu kez de değiştirdik diye üzerini siyah macun türü bir şeyle kapatmaya çalışmış. Ürünü temin edemiyoruz bu nedenle değişim talebinizi karşılayamıyoruz deselerdi en azından bir firma olarak sahte beyanda bulunan servis notu göndermek zorunda kalmayacaklardı. İlk mesajımda da belirttiğim gibi monsterın müşterisi olarak beni aldatmaya çalışması açıklanabilir bir durum değil.










  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    donanıma bakarak ürün almamak lazım işte. gerisi de önemli.

    Kesinlikle donanım sadece özellik degil satış sonrası işlemlerde artık monster e guvenilmezmis.Söylenecek çok söz var ama neyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur@fokusshop.com

    Sn. Augias;

    Son mesajınızdaki yorum ve değerlendirmelerinizle ilgili açıklamalarımızı aşağıya ekledim.

    1.) " SIVI TEMASI " sonrası klavyeniz ücretli olarak değiştirilmiş ancak sorununuzun devam etmesi üzerine yapılan kontrollerde anakartınızın klavyeyi kontrol eden IT8519E chip' inde de oksitlenme olduğu tesbit edilmiştir. Sıvı temasının ankartınızın tamamını etkilemiş olması nedeniyle önümüzdeki günlerde benzer problemlerle karşılaşmanız mümkündür. Anakart üzerindeki bazı chip veya anakartın tamamen yenisi ile değişimini gerektirebilecek bu türden müdahaleler garanti kapsamı dışında değerlendirilmekte ve uygun bir onarım ücreti karşılığında gerçekleştirilebilmektedir. Anakart üzerindeki kontrol chip' inin ücretli olarak değişimini gerektiren bu durum müşteri odaklı bir yaklaşımla ilk sefer için sizden bir ücret talep edilmeden gerçekleştirilmiştir.

    Bu durum kesinlikle bir tutarsızlıkdan kaynaklanmamakta ve bir sefere mahsus olarak tarafımızdan klavye değişimi sonrasında bu türden bir durumla karşılaşabileceğinizi tahmin edemeyeceğiniz düşüncesi ile sıkıntıya düşmemeniz için üretilmiş bir çözümdür.

    2.) Touchpad tuşlarının soyulması konusundaki " sahte beyanda bulunmak, üzerini macun vb. birşeyle kapatmak " şeklindeki yorumlarınız ise üzüntü verici. Touchpad' inizin tuşları sizden herhangi bir ücret talep edilmeden bize gönderdiğiniz touchpad' den daha iyi durumdaki bir touchpad ile değiştirilmiştir. Eğer bu parçanın ücreti karşılığında yenisi ile değişimi talebiniz halen devam ediyorsa lütfen bize web sitemiz aracılığı ile mesaj gönderin veya mail atın. Talep etmeniz halinde yeni bir touchpad ile değişim işlemini 06 Eylül 2012 tarihinden itibaren istediğiniz zaman gerçekleştirebiliriz.

    Not : Eski toucpad' iniz şu an teknik servisimizdedir. Daha önce çektiğiniz herhangi bir fotoğraf varsa karşılaştırarak değişim yapılıp yapılmadığını tesbit edebilirsiniz. Ayrıca P150HM modellerinde kasa yüzeyi kauçuk ile kaplı durumdadır. Herhangi bir macun vb. metaryel kullanılarak yüzeyin boyanması kesinlikle mümkün değildir.

     Monster Teknik Servis


    Saygılarımızla,

    Özgür ERSİN
    Müşteri Hizmetleri ve Ürün Destek Yöneticisi

    Mahalle aralarında bilgisayar tamiratı yapanlardan bir farkınız olması gerekir diye düşünüyorum çünkü yapmış olduğunuz işlem kullanılmış kusurlu bir parçayı sormadan benim bilgisayarıma takmaktan ibaret. Bir teknik servise yakışan bu değildir müşteri değişim talebinde bulunuyorsa hiç kullanılmamış (sıfır) bir ürünle değişim yapılır.

    Sıvı teması konusuna hiç değinmiyorum bile umarım parça değişimi gerçekten yapılmıştır.




  • Bu arada merak ettim. Cihaz zamanında su veya herhangi bir içecek mi döktünüz ? Bu sorunlar niye ortaya çıktı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Bu arada merak ettim. Cihaz zamanında su veya herhangi bir içecek mi döktünüz ? Bu sorunlar niye ortaya çıktı ?

    Metalgruly bi yerde varsa ben de ordan cıkarım ağa

    + Koladır bence kola
  • Daha bugün yaptıkları kampanyayı gördüm ve Monster almaya karar verdim fakat içime gerçekten büyük bir kurt düşürdünüz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forum anlaşması 16. madde :

    http://forum.donanimhaber.com/m_34494164/tm.htm

    16) Sitemizde firmalar ile ilgili yaşadığınız sorunlar, problemler hiç bir nedenle forum sayfalarında dile getirilemez. Sitemiz bu tür şikayetlerin bulunacağı, hakkın aranacağı bir kurum değildir. Lütfen ilgili kurumlara başvurunuz. Bu tür mesajlar silinebilir, kitlenebilir uyarıyı göz ardı eden üye uzaklaştırılabilir.

    İyi forumlar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.