|
Merhaba, Monster Arynod a32 v1.1 Monitörümü 17.10.2021 Tarihinde satın aldım, Monitörümü ortalama günde 2-3 saat kadar kullanıyorum ve buna rağmen durduk yere monitörde panel arızası oluştu. Monitör panelinin alt kısmında boydan boya yeşil ölü pixel dizisi ve altında siyah çizgi bulunmakta. 165Hz, 144Hz, 120Hz gibi yüksek tazeleme hızlarında bu sorun kendiliğinden oluyor, Farklı bir Displayport kablosu ve diğer DP portu ile denedim sorun düzelmedi. Monitörü fabrika ayarlarına döndürdüm, sorun düzelmedi. HDMI ile 120Hz olarak başka bir bilgisayara bağladım, sorun devam ediyordu. Maalesef monitörün paneli kendiliğinden arızalandı, buradan okuduğum kadarıyla panel arızalarında 7000 TL gibi ücretler talep ediliyormuş, zaten neredeyse o fiyatlara sıfırı var. Kullanılan panelin kalitesizliğinin sorumluluğu müşterilere neden yükleniliyor? Günde 12-16 saat çalışan 14 yaşında başka markanın TV ürünü var evimde, onda hiçbir sorun yok mesela bu da kalitesizliğin göstergesi kesinlikle. ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 16 Kasım 2025; 12:25:31 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


Hızlı






