Şimdi Ara

mondial zat 150 yardım - yorum bekliyorum... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
9.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool111


    quote:

    Orjinalden alıntı: Karasal TV

    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/2907-mondial-150-zat-and-125-mt-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-227.html


    bence her yönden kötü bir motosiklet. o kocaman gövdeye 150 cc motor konurmu. mühendislik hatası olduğu zaten belli. geneldede motor kısmı arıza çıkartıyor kasa ağır olduğundan.


    sen ya kullanmamışsın bu motoru yada bu motordan çok dilin yanmış suzikininde bu model maxi scooter ı var ve 150 lik burgman araştır görceksin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool111


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanhovarda


    quote:

    Orijinalden alıntı: cool111


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanhovarda

    Yardım amaçlı ve sadece bilgi olsun diye belirteyim. Evvela 150 zat ile 151 rs kıyaslayamak tamamen saçmalık.150 zatın üstündeki malzeme kalitesi,sürüş keyfi, performansı hiç bir çin malı scooter'da yok. ZAT'ı Tamirciler sevmiyor biraz teferruatlı diye. 150 cc olması kasaya motorun küçük gelmesi flan hikaye 151 rs'yi 2 sene kullandım şimdi 150 zat var ve keşke daha önce alsaydım diyorum. ZAT 11 beygir ve motor parçaları 151 rs ye göre çok daha iyi, yani ikisi de aynı 150 cc değil ve beygir gücündeki fark da çok önemli. yakıt olayında zat biraz fazla ama motoru zorlamazsan 151 rs'den çok daha az yakıyor. Ben şehir içi 100 km'de 3-3,5 lt yaktığımm günleri bilirim püf nokta motoru dinleyeceksin yahu devri bulmadan gazı köklersen benzin düşmanı olur motor millet 6 litre yazıyo nasıl beceriyorlar anlayabilmiş değilim. Eğer içinde bir rahatsızlık varsa git racing bi makina al tatmin ol scooter'da gaz teliyle ikide bir oynarsan kayış da kopar benzin hortumu da patlar vs. Mühendislik hatası yazan arkadaşlar ne iş yapıyorlar da böyle dil uzatıp milleti yanlış yönlendiriyorlar onu da ayrıca sormuş olayım???


    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma arkadaşım. bu motosikleti bilmesem ve kullanmasam haklısın derim. sürücüdende kaynaklanan problemler olabilir ona birşey demem. tecrübeme gelince 15 yıllık ve 250.000 km lik motosiklet tecrübem var. 2 yıl 100-250 cc, 4 yıl 500-600 cc, son 9 yıl 800-1300 cc motosiklet tecrübesine sahibim. servis tanıdıklarım çok olduğundan motosikletimi serviste kendim bakımını ve tamirini yaparım. ve şu anda kullandığım motosiklet zat 150 deki gibi eski 4 zamanlı sistemlerden değil. zat 150 yi tamircilerin sevmediğini nerden çıkardın, tamirciler her çin motosikletini sever hatta görünce gözleri ışıldar onlar için veli nimettir çin motosikletleri. motoru nasıl karmaşık olabilir diğerleriyle aynı sistem onları tamir ediyorlarsa bunuda tamir ederler. bu motosikletleri sıfır al ilk bir sene içerisinde arıza çıkarmazsa ne dersen de. 150 kg ağırlığındaki bir motosiklete 150 cc motor konurmu? konur konmasına ama su soğutmalı motor konur oda çok randıman vermez 150 cc motorda beygir gücünü arttırmaya kalkarsan o zamanda yakıtı fazla yer eğer yaz gününde bu motosikletle uzun yola çıkarsan motor kısmıda ortada olduğundan hava sirkülasyonu zaten yok, fanda yok, böyle bir motosiklet mutlaka arıza çıkartır başına. profesyonel cihazlarda ölçüm yaptığında o motosikletin 11 beygir gücünde olmadığını anlarsın. bu motosiklet için en ideali 250 cc dir. direksiyon kütük gibi. japon motosikletlerindeki disk frenlerine bakarsan bu motosikletteki abs nin sadece yazıdan ibaret olduğunu anlarsın, frene aniden bas bırak kızaklama yaptığınıda anlarsın. hele hele malzeme kaliteli diyorsan çin malı motosikletten başka bir motosiklete binmediğini varsayarım veya kendi kendini kandırıp yalan söylüyorsun. yeniden tekrarlıyorum "ZAT 150 MÜHENDİSLİK HATASI BİR MOTOSİKLETTİR"


    Bak arkadaşım birincisi orda dikkat edersen 150 zat burgman ya da X9 diyen yok 151 rs ile kıyaslamanın yanlış olduğuunu söylüyorum . Hem bilgi hem fikir sahibi olmadığımı söyleyebilmen için beni tanıman gerekir

    Sonra sana tecrübeni sorduğumu da hatırlamıyorummotorun motoru ihtiyacı fazlasıyla karşılayacak nitelikte içinde başka amaç olan gitsin 1000lik makine alsın şehir içi kullanım amacıyla üretilmiş bir motorsikletten bahsediyoruz.

    Tekrar tekrar söylüyorum 151 rs ile kıyaslanacak birmotor değil zat ve ondan çok daha kaliteli ve konforludur.

    Fren olayında da fazla sıkmayacaksın balataları iki freni kullanacaksın o da ihtiyacını karşılar.

    Zattan majesty beklentisi içinde olan arkadaşları dinlemenin bi mantığı yok !!!

    ÇİN MALI MOTORLARIN İÇİNDE EN İYİSİ ZATTIR.


    hem beni tanımadan fikir sahibi olamazsın diyorsun hemde ilk mesajında atıp tutan sen oluyorsun. hafızan kuvvetli değil galiba istersen yukarıda yazdığın şeye bir bak aynen şöyle yazmışsın " Mühendislik hatası yazan arkadaşlar ne iş yapıyorlar da böyle dil uzatıp milleti yanlış yönlendiriyorlar onu da ayrıca sormuş olayım??? " mühendislik hatası diyen bendim belki hatırlamışsındır ve bu sözümünde arkasındayım sormuş olayım demişsin soruna karşılık verdim, tecrübem olduğunuda belirttim. o motor o şaseye zayıf arkadaşım aynı motoru bende kullandım test ettim. 151 rs ile kıyaslama yapılacağı hakkında birşey yazmadım fakat mukayese etseydim 151 rs zat150 ye göre kötünün iyisidir. fren olayında ıslak zeminde hafifte sıksan o balatalar kilitleme yapar, sonuçta hidrolik olduğundan az bir sıkmayla kilitler çin motosikletlerinde sözde abs disk frenlerinde çok karşılaşılan bir durum. yağmurlu bir günde denersin öğrenirsin. motosikletle durmak için iki fren birden kullanılır, yavaşlamak için arka fren kullanılır bunu bütün motosikletçiler bilir böyle ufak şeylere takılma. sen motosikletinden memnun olabilirsin ama motosikletinle ilgili gerçekler bundan ibaret. bir motosikleti kullanabilirsin fakat kullandığın her motosiklet iyi diye birşey yoktur, ancak kendi kendini kandırırsın. her çin malı motosiklet gibi dandik, uydurma, bir senede dağılan klasik çin motosikletlerinden birisi.


    151 rs zattan iyi demişsin ya gülmekten yarılcaktım kardeş zat çinlilerin içinde en hızlısı dehil evet ama en kalitelisi en rahatı uzun yol demişsin motora çok bindim ama uzun yol olarak sadece git 130 km yaptım hiç banamasın demedi ve motorda debriyaj arızasıda vardı neyse senin kullandıhın zate dehildi sanırm karıştırmışsın sen

    bu arada mühendislik hatası demişsin bi açıdan dogru şekli çok güzel ama rüzgar yalıtımını ayarlıyamamışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcannn

    zat yerine asya 150 t1 düşünebilirsin uzunluk olarak zattan daha uzun ayrıca çok rahat motor arka fren disk yakıt olarak da daha az yakar



    hiç bi motorcu önermi parça kalitesi ve servis kötü diyolar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfonso_


    quote:

    Orijinalden alıntı: cool111


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanhovarda


    quote:

    Orijinalden alıntı: cool111


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanhovarda

    Yardım amaçlı ve sadece bilgi olsun diye belirteyim. Evvela 150 zat ile 151 rs kıyaslayamak tamamen saçmalık.150 zatın üstündeki malzeme kalitesi,sürüş keyfi, performansı hiç bir çin malı scooter'da yok. ZAT'ı Tamirciler sevmiyor biraz teferruatlı diye. 150 cc olması kasaya motorun küçük gelmesi flan hikaye 151 rs'yi 2 sene kullandım şimdi 150 zat var ve keşke daha önce alsaydım diyorum. ZAT 11 beygir ve motor parçaları 151 rs ye göre çok daha iyi, yani ikisi de aynı 150 cc değil ve beygir gücündeki fark da çok önemli. yakıt olayında zat biraz fazla ama motoru zorlamazsan 151 rs'den çok daha az yakıyor. Ben şehir içi 100 km'de 3-3,5 lt yaktığımm günleri bilirim püf nokta motoru dinleyeceksin yahu devri bulmadan gazı köklersen benzin düşmanı olur motor millet 6 litre yazıyo nasıl beceriyorlar anlayabilmiş değilim. Eğer içinde bir rahatsızlık varsa git racing bi makina al tatmin ol scooter'da gaz teliyle ikide bir oynarsan kayış da kopar benzin hortumu da patlar vs. Mühendislik hatası yazan arkadaşlar ne iş yapıyorlar da böyle dil uzatıp milleti yanlış yönlendiriyorlar onu da ayrıca sormuş olayım???


    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma arkadaşım. bu motosikleti bilmesem ve kullanmasam haklısın derim. sürücüdende kaynaklanan problemler olabilir ona birşey demem. tecrübeme gelince 15 yıllık ve 250.000 km lik motosiklet tecrübem var. 2 yıl 100-250 cc, 4 yıl 500-600 cc, son 9 yıl 800-1300 cc motosiklet tecrübesine sahibim. servis tanıdıklarım çok olduğundan motosikletimi serviste kendim bakımını ve tamirini yaparım. ve şu anda kullandığım motosiklet zat 150 deki gibi eski 4 zamanlı sistemlerden değil. zat 150 yi tamircilerin sevmediğini nerden çıkardın, tamirciler her çin motosikletini sever hatta görünce gözleri ışıldar onlar için veli nimettir çin motosikletleri. motoru nasıl karmaşık olabilir diğerleriyle aynı sistem onları tamir ediyorlarsa bunuda tamir ederler. bu motosikletleri sıfır al ilk bir sene içerisinde arıza çıkarmazsa ne dersen de. 150 kg ağırlığındaki bir motosiklete 150 cc motor konurmu? konur konmasına ama su soğutmalı motor konur oda çok randıman vermez 150 cc motorda beygir gücünü arttırmaya kalkarsan o zamanda yakıtı fazla yer eğer yaz gününde bu motosikletle uzun yola çıkarsan motor kısmıda ortada olduğundan hava sirkülasyonu zaten yok, fanda yok, böyle bir motosiklet mutlaka arıza çıkartır başına. profesyonel cihazlarda ölçüm yaptığında o motosikletin 11 beygir gücünde olmadığını anlarsın. bu motosiklet için en ideali 250 cc dir. direksiyon kütük gibi. japon motosikletlerindeki disk frenlerine bakarsan bu motosikletteki abs nin sadece yazıdan ibaret olduğunu anlarsın, frene aniden bas bırak kızaklama yaptığınıda anlarsın. hele hele malzeme kaliteli diyorsan çin malı motosikletten başka bir motosiklete binmediğini varsayarım veya kendi kendini kandırıp yalan söylüyorsun. yeniden tekrarlıyorum "ZAT 150 MÜHENDİSLİK HATASI BİR MOTOSİKLETTİR"


    Bak arkadaşım birincisi orda dikkat edersen 150 zat burgman ya da X9 diyen yok 151 rs ile kıyaslamanın yanlış olduğuunu söylüyorum . Hem bilgi hem fikir sahibi olmadığımı söyleyebilmen için beni tanıman gerekir

    Sonra sana tecrübeni sorduğumu da hatırlamıyorummotorun motoru ihtiyacı fazlasıyla karşılayacak nitelikte içinde başka amaç olan gitsin 1000lik makine alsın şehir içi kullanım amacıyla üretilmiş bir motorsikletten bahsediyoruz.

    Tekrar tekrar söylüyorum 151 rs ile kıyaslanacak birmotor değil zat ve ondan çok daha kaliteli ve konforludur.

    Fren olayında da fazla sıkmayacaksın balataları iki freni kullanacaksın o da ihtiyacını karşılar.

    Zattan majesty beklentisi içinde olan arkadaşları dinlemenin bi mantığı yok !!!

    ÇİN MALI MOTORLARIN İÇİNDE EN İYİSİ ZATTIR.


    hem beni tanımadan fikir sahibi olamazsın diyorsun hemde ilk mesajında atıp tutan sen oluyorsun. hafızan kuvvetli değil galiba istersen yukarıda yazdığın şeye bir bak aynen şöyle yazmışsın " Mühendislik hatası yazan arkadaşlar ne iş yapıyorlar da böyle dil uzatıp milleti yanlış yönlendiriyorlar onu da ayrıca sormuş olayım??? " mühendislik hatası diyen bendim belki hatırlamışsındır ve bu sözümünde arkasındayım sormuş olayım demişsin soruna karşılık verdim, tecrübem olduğunuda belirttim. o motor o şaseye zayıf arkadaşım aynı motoru bende kullandım test ettim. 151 rs ile kıyaslama yapılacağı hakkında birşey yazmadım fakat mukayese etseydim 151 rs zat150 ye göre kötünün iyisidir. fren olayında ıslak zeminde hafifte sıksan o balatalar kilitleme yapar, sonuçta hidrolik olduğundan az bir sıkmayla kilitler çin motosikletlerinde sözde abs disk frenlerinde çok karşılaşılan bir durum. yağmurlu bir günde denersin öğrenirsin. motosikletle durmak için iki fren birden kullanılır, yavaşlamak için arka fren kullanılır bunu bütün motosikletçiler bilir böyle ufak şeylere takılma. sen motosikletinden memnun olabilirsin ama motosikletinle ilgili gerçekler bundan ibaret. bir motosikleti kullanabilirsin fakat kullandığın her motosiklet iyi diye birşey yoktur, ancak kendi kendini kandırırsın. her çin malı motosiklet gibi dandik, uydurma, bir senede dağılan klasik çin motosikletlerinden birisi.


    151 rs zattan iyi demişsin ya gülmekten yarılcaktım kardeş zat çinlilerin içinde en hızlısı dehil evet ama en kalitelisi en rahatı uzun yol demişsin motora çok bindim ama uzun yol olarak sadece git 130 km yaptım hiç banamasın demedi ve motorda debriyaj arızasıda vardı neyse senin kullandıhın zate dehildi sanırm karıştırmışsın sen

    bu arada mühendislik hatası demişsin bi açıdan dogru şekli çok güzel ama rüzgar yalıtımını ayarlıyamamışlar.





    son gülen iyi güler benden söylemesi. ne kadar gülersen gül benim dediğime geleceksin eninde sonunda, bir şeyi körü körüne savunmak yersiz. bu motosiklet sık sık debriyaj arızası yapar, onu taşıyacak debriyaj sistemi yoktur kasa ağır geliyor motora, zaten bütün aksamını daha hafif motorun kaldıracağı şekilde yapmışlar bunu işten anlayan usta servislere sorabilirsin. motosikletle 130 km gitmekle motosikletin sağlam olduğu anlaşılmaz, sadece konforu anlaşılır, yol tutuşu anlaşılır tabi üzerinde gelen lastiği değiştirmediysen yol tutuşunuda pek anlayamazsın, ıslak zeminde veya kaygan zeminde birde frenleri kızaklama yaptırdıysan vay haline düştüğünde dökülür bütün grenajların. bir keresinde şahit olmuştum adam giderken ıslak zeminde bu motosikletle fren yapmış ve ön frenler kızaklamış adam yerde almış soluğu ve getirdiği motosikletin grenajları resmen ortadan ikiye yarılmış. motosikletin yarı parasını grenajlara verdi. motosikletlerde sağlamlık en azından 10.000 km yaptıktan sonra çıkardığı masraflarla anlaşılır. mühendislik hatası olduğu kesinlikle doğru ve bunu sonuna kadar savunurum herhalde acemi bir mühendise yaptırmışlar rüzgar yalıtımıyla kalsa iyi her yeri falso, o kasaya 150 cc motor konulmaz o kasaya en azından 250 cc motor konması gerekir tabi zahmet edipte birde su soğutması konması gereklidir. takıldığın yerler olursa cevaplamaya çalışırım, çekinmeden sorabilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool111


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfonso_


    quote:

    Orijinalden alıntı: cool111


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanhovarda


    quote:

    Orijinalden alıntı: cool111


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanhovarda

    Yardım amaçlı ve sadece bilgi olsun diye belirteyim. Evvela 150 zat ile 151 rs kıyaslayamak tamamen saçmalık.150 zatın üstündeki malzeme kalitesi,sürüş keyfi, performansı hiç bir çin malı scooter'da yok. ZAT'ı Tamirciler sevmiyor biraz teferruatlı diye. 150 cc olması kasaya motorun küçük gelmesi flan hikaye 151 rs'yi 2 sene kullandım şimdi 150 zat var ve keşke daha önce alsaydım diyorum. ZAT 11 beygir ve motor parçaları 151 rs ye göre çok daha iyi, yani ikisi de aynı 150 cc değil ve beygir gücündeki fark da çok önemli. yakıt olayında zat biraz fazla ama motoru zorlamazsan 151 rs'den çok daha az yakıyor. Ben şehir içi 100 km'de 3-3,5 lt yaktığımm günleri bilirim püf nokta motoru dinleyeceksin yahu devri bulmadan gazı köklersen benzin düşmanı olur motor millet 6 litre yazıyo nasıl beceriyorlar anlayabilmiş değilim. Eğer içinde bir rahatsızlık varsa git racing bi makina al tatmin ol scooter'da gaz teliyle ikide bir oynarsan kayış da kopar benzin hortumu da patlar vs. Mühendislik hatası yazan arkadaşlar ne iş yapıyorlar da böyle dil uzatıp milleti yanlış yönlendiriyorlar onu da ayrıca sormuş olayım???


    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma arkadaşım. bu motosikleti bilmesem ve kullanmasam haklısın derim. sürücüdende kaynaklanan problemler olabilir ona birşey demem. tecrübeme gelince 15 yıllık ve 250.000 km lik motosiklet tecrübem var. 2 yıl 100-250 cc, 4 yıl 500-600 cc, son 9 yıl 800-1300 cc motosiklet tecrübesine sahibim. servis tanıdıklarım çok olduğundan motosikletimi serviste kendim bakımını ve tamirini yaparım. ve şu anda kullandığım motosiklet zat 150 deki gibi eski 4 zamanlı sistemlerden değil. zat 150 yi tamircilerin sevmediğini nerden çıkardın, tamirciler her çin motosikletini sever hatta görünce gözleri ışıldar onlar için veli nimettir çin motosikletleri. motoru nasıl karmaşık olabilir diğerleriyle aynı sistem onları tamir ediyorlarsa bunuda tamir ederler. bu motosikletleri sıfır al ilk bir sene içerisinde arıza çıkarmazsa ne dersen de. 150 kg ağırlığındaki bir motosiklete 150 cc motor konurmu? konur konmasına ama su soğutmalı motor konur oda çok randıman vermez 150 cc motorda beygir gücünü arttırmaya kalkarsan o zamanda yakıtı fazla yer eğer yaz gününde bu motosikletle uzun yola çıkarsan motor kısmıda ortada olduğundan hava sirkülasyonu zaten yok, fanda yok, böyle bir motosiklet mutlaka arıza çıkartır başına. profesyonel cihazlarda ölçüm yaptığında o motosikletin 11 beygir gücünde olmadığını anlarsın. bu motosiklet için en ideali 250 cc dir. direksiyon kütük gibi. japon motosikletlerindeki disk frenlerine bakarsan bu motosikletteki abs nin sadece yazıdan ibaret olduğunu anlarsın, frene aniden bas bırak kızaklama yaptığınıda anlarsın. hele hele malzeme kaliteli diyorsan çin malı motosikletten başka bir motosiklete binmediğini varsayarım veya kendi kendini kandırıp yalan söylüyorsun. yeniden tekrarlıyorum "ZAT 150 MÜHENDİSLİK HATASI BİR MOTOSİKLETTİR"


    Bak arkadaşım birincisi orda dikkat edersen 150 zat burgman ya da X9 diyen yok 151 rs ile kıyaslamanın yanlış olduğuunu söylüyorum . Hem bilgi hem fikir sahibi olmadığımı söyleyebilmen için beni tanıman gerekir

    Sonra sana tecrübeni sorduğumu da hatırlamıyorummotorun motoru ihtiyacı fazlasıyla karşılayacak nitelikte içinde başka amaç olan gitsin 1000lik makine alsın şehir içi kullanım amacıyla üretilmiş bir motorsikletten bahsediyoruz.

    Tekrar tekrar söylüyorum 151 rs ile kıyaslanacak birmotor değil zat ve ondan çok daha kaliteli ve konforludur.

    Fren olayında da fazla sıkmayacaksın balataları iki freni kullanacaksın o da ihtiyacını karşılar.

    Zattan majesty beklentisi içinde olan arkadaşları dinlemenin bi mantığı yok !!!

    ÇİN MALI MOTORLARIN İÇİNDE EN İYİSİ ZATTIR.


    hem beni tanımadan fikir sahibi olamazsın diyorsun hemde ilk mesajında atıp tutan sen oluyorsun. hafızan kuvvetli değil galiba istersen yukarıda yazdığın şeye bir bak aynen şöyle yazmışsın " Mühendislik hatası yazan arkadaşlar ne iş yapıyorlar da böyle dil uzatıp milleti yanlış yönlendiriyorlar onu da ayrıca sormuş olayım??? " mühendislik hatası diyen bendim belki hatırlamışsındır ve bu sözümünde arkasındayım sormuş olayım demişsin soruna karşılık verdim, tecrübem olduğunuda belirttim. o motor o şaseye zayıf arkadaşım aynı motoru bende kullandım test ettim. 151 rs ile kıyaslama yapılacağı hakkında birşey yazmadım fakat mukayese etseydim 151 rs zat150 ye göre kötünün iyisidir. fren olayında ıslak zeminde hafifte sıksan o balatalar kilitleme yapar, sonuçta hidrolik olduğundan az bir sıkmayla kilitler çin motosikletlerinde sözde abs disk frenlerinde çok karşılaşılan bir durum. yağmurlu bir günde denersin öğrenirsin. motosikletle durmak için iki fren birden kullanılır, yavaşlamak için arka fren kullanılır bunu bütün motosikletçiler bilir böyle ufak şeylere takılma. sen motosikletinden memnun olabilirsin ama motosikletinle ilgili gerçekler bundan ibaret. bir motosikleti kullanabilirsin fakat kullandığın her motosiklet iyi diye birşey yoktur, ancak kendi kendini kandırırsın. her çin malı motosiklet gibi dandik, uydurma, bir senede dağılan klasik çin motosikletlerinden birisi.


    151 rs zattan iyi demişsin ya gülmekten yarılcaktım kardeş zat çinlilerin içinde en hızlısı dehil evet ama en kalitelisi en rahatı uzun yol demişsin motora çok bindim ama uzun yol olarak sadece git 130 km yaptım hiç banamasın demedi ve motorda debriyaj arızasıda vardı neyse senin kullandıhın zate dehildi sanırm karıştırmışsın sen

    bu arada mühendislik hatası demişsin bi açıdan dogru şekli çok güzel ama rüzgar yalıtımını ayarlıyamamışlar.





    son gülen iyi güler benden söylemesi. ne kadar gülersen gül benim dediğime geleceksin eninde sonunda, bir şeyi körü körüne savunmak yersiz. bu motosiklet sık sık debriyaj arızası yapar, onu taşıyacak debriyaj sistemi yoktur kasa ağır geliyor motora, zaten bütün aksamını daha hafif motorun kaldıracağı şekilde yapmışlar bunu işten anlayan usta servislere sorabilirsin. motosikletle 130 km gitmekle motosikletin sağlam olduğu anlaşılmaz, sadece konforu anlaşılır, yol tutuşu anlaşılır tabi üzerinde gelen lastiği değiştirmediysen yol tutuşunuda pek anlayamazsın, ıslak zeminde veya kaygan zeminde birde frenleri kızaklama yaptırdıysan vay haline düştüğünde dökülür bütün grenajların. bir keresinde şahit olmuştum adam giderken ıslak zeminde bu motosikletle fren yapmış ve ön frenler kızaklamış adam yerde almış soluğu ve getirdiği motosikletin grenajları resmen ortadan ikiye yarılmış. motosikletin yarı parasını grenajlara verdi. motosikletlerde sağlamlık en azından 10.000 km yaptıktan sonra çıkardığı masraflarla anlaşılır. mühendislik hatası olduğu kesinlikle doğru ve bunu sonuna kadar savunurum herhalde acemi bir mühendise yaptırmışlar rüzgar yalıtımıyla kalsa iyi her yeri falso, o kasaya 150 cc motor konulmaz o kasaya en azından 250 cc motor konması gerekir tabi zahmet edipte birde su soğutması konması gereklidir. takıldığın yerler olursa cevaplamaya çalışırım, çekinmeden sorabilirsin




    masraf çıkarmayan çin malı motor yok hepsinin bir yerinde arıza var zaten motoru sıfır alınca lastikleri aküyü dehiştirmek gerekiyo yoksa zaten 1 2 ayda gidiyo benim demek istedihim rs ye yada hs ye o para verilcehine bu daha iyi motoruna bakarsan zorlamazsan hiç bi yerindende arıza vermez kolay kolay
    bunlar hassas motorlar dedihin gibi kasaya göre motor küçük oldugu için zorlamıycan tatlı konforlu motor yavaş yavaş hız alıpta gideceksin sonra zaten rs kadar hızlanıyo mühendislik hatasına gelince 250 lik su sogutma olayına sen dehil çinli mühendisler bile katılıyo neden dersen şuan aklımda dehil ama aynı kasa 250 lik sulu modelleri çıktı 2009 da :D onlarda hatalarını anlamışlar ama ben genede diyorum paran çok yoksa ikinci el çinli alcaksan zattan şaşma hee paran varsa git sıfır bu 250 lik sulu modellerinden al gene zat kasasından şaşma konfor gösteriş on numara parça olayınada gelince burda ben sofu oglu motor var kenan sofuoglunun yeri motorumu orda yaptırıyorum adamların iş bilgisine umarım kimse laf etmez adamlar dünya şampiyonu neyse bana parçalarının ucuz olduhunu söyledi yalnız bişey daha var karışık bi motor olduklarınıda söyledi diherleri kadar kolay parça takılıp sökülmüyo
    ama o asaletede o yakışır bence




  • zaten bizim vatandaşımıza anlatamıyoruz bir türlü amacına göre motosiklet seçimi yapmalarını. adam sürat yapmak istiyor fakat gidip vitesli motosiklet alacağı yerde scooter alıyor ve hiç gitmiyor bu diyor, sürat yapmak için gazı köklüyorda köklüyor, cvt şanzımanı ve motor aksamını kısa sürede yiyor. çoğu motosiklet kullanıcısınında büyük katkısı vardır motosiklet arızalarında, kötü kullanımdanda kaynaklanır tabiiki bu tartışmasız bir gerçek. asya motor as 150 t1, çelik tiger gibi bu büyük kasaların çoğunu honda fes250 foresight modelinden aldılar, zat 150 de sanırım suzukinin burgman uh 150 modeline benzetmeye çalışmışlar. gönül isterki herkes kalitelisine binsin, çin işiyle uğraşmasın fakat Türkiye'deki gelir durumu malum, bari çin işi taklitlerine binelim demekle yetiniyor insanlarımız. parasızlığın gözü kör olsun diyelim, başka söylenecek söz yok.




  • bu söylediklerinin hepsine harfi harfine katılıyorum arkadaşım ama herşeyden önce çin malı ile hız yapılmaz alıcı arkadaşım güvenlik bunlarda çok düşük

    sen güzel tatlı sürüştü bi scoter al ayaklarında içerde kalsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuTLu.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Self Control


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tulgacan

    O kocaman gövdeye 150cc motor olması sorun teşkil etmiyorda başka bir problem var.

    MONDIAL 151RS = 112KG + BEN 75KG + YEĞENİM 50KG = 237KG (Otobanda 135KM gördüm, uçmadığı kaldı)

    MONDIAL 150ZAT = 150KG + BEN 75KG + YEĞENİM BİNMİYOR = 225KG (Otobanda 110KM den fazlasını gördüğümü bugüne kadar hatırlamıyorum)


    Kg olarak 151RS 2 kişi ile daha ağır olmasına rağamen, 2 aynı motor cc neden birbiriyle aynı gitmiyor?

    150ZAT görünüm olarak elbette güzelde, dizaynımı rüzgara çok çarpıyorda biyerden daha yukarı çıkmıyor ben çözemedim.


    Birde bazen durduk yerde hatta kontak kapalıyken bile karbüratördeki benzini atmasını anlamış değilim.


    9 beygirlik scooter 135 yaptı mı gerçekten?

    İbre bozuk olabilir. Çünkü biz giderken ibrede 90 yazıyordu bisikletle biri geçse bizi geçerdi o derece.



    BİRAZ GEÇ CEVAP GİBİ OLABİLİR AMA;

    BİRİNCİSİ 150ZAT VE 151RS KAÇ BEYGİR BİLMİYORUM

    İKİNCİSİ 150ZAT İLE 110KM GÖRDÜM VE 151RS İLE 135KM GÖRDÜM, ÇOK SAKİN RÜZGARSIZ HAVADA 140 İBRESİNİ ZORLADIĞINI RESMENDE HİSSETTİM, YANİ 140IDA GÖRDÜM, İBRE SAAT CART CURTTA BOZUK DEĞİL SAĞLAM, MOTOR RESMEN UÇUYOR, BAZI OTOYOLLARDA MERCEDESİN SOLUNDAN GEÇİP GİDİYORUM, TABİ YAVAŞ GİDENLER ADAMLARDA TİP TİP BANA BAKIYOR..




  • zat 150 ile mct 250 lerin fiyatları aynı sizce kıyaslamak gerekirse hangisi tabi olarak farklı kategorilerde ama yinede kıyaslamak gerekirse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoz5775

    zat 150 ile mct 250 lerin fiyatları aynı sizce kıyaslamak gerekirse hangisi tabi olarak farklı kategorilerde ama yinede kıyaslamak gerekirse



    Dediğin gibi normalde kıyaslanmaz ama illakide kıyaslayacaksan;

    150ZAT = GÜZEL GÖRÜNÜMÜ İÇİN BAZI EKSİLERİ GÖZARDI EDİLEBİLİR
    250MCT = MOTOR HACMİ İYİ OLDUĞU İÇİN TİPİNİ SEVMİYORDA OLSAK ALINABİLİR
  • Bende bundan 2 ay önce ikinci el zat 150 aldım.Motordan çok memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi renegade53 -- 21 Kasım 2009; 21:44:16 >
  • Sana şu kadar söyleyeyim zat150 tamamen ama tamamen şans bence.Sorun çıkarmayabilirde çıkarabilirde.Ama eğer şansın yok ise bulaşma(sanayinin yanında evin yoksa)
    Ama şunuda söyleyeyim alıpda senlerce binenlerde yokmu var dediğim gibi şans vede bakım
  • scootorler hakkında bilgim yok ancak mondialin birçok modelini kullandım hiç bir sorun yaşamadım
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.