Şimdi Ara

Mobilite: Apple'ın yeni mağazasında başımıza gelenler ve dahası... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
443
Cevap
20
Favori
15.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle yapmis oldugunuz bu degerlendirmenin dogrulugunu tastikliyorum... herkes haddini bilmeli ve neye hizmet ettiklerini unutmamali... bu saygisizligi sizlere yapan insanlar eminimki musteriye de ayni sekilde saygisizligi hosgorecek kisilerdir... bu sekilde yanki getirecek durumlardan sonra kendilerine daha cok cekiduzen vermeye gayret edeceklerdir... Bu sekilde tarafsizliginizi devam ettirmeniz temennileri ile... emeklerinize saglik...

  • buradan çok basit bir soru? iphone diğer marka cihazlarla iletişim kurabiliyor mu? bu basit sorudan apple firmasının zihniyetini anlayın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ati39 -- 27 Ekim 2014; 10:54:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkest earth

    quote:

    Orijinalden alıntı: ULYSES

    quote:

    Orijinalden alıntı: dellino


    quote:

    Orijinalden alıntı: ULYSES

    Müşteri odaklılığın temel prensibi, işini yaparken karşılaştığın sıkıntıları müşteriye şikayet etmemektir. Çünkü müşterinin bu konuda birşey yapabilmesi mümkün olmadığı gibi, böyle şikayetler duymaktan da hoşlanmaz. Forum kullanıcıları olarak burada müşteri biziz. Haberi yaparken karşılaştığınız olumsuzlukları, ya da ikram eksikliğini dinlemek bize birşey kazandırmıyor. Aksine büyük çoğunluğu zaten sağ duyu sahibi olmayan kullanıcı kitlesinin fitilini ateşliyor. Elinizdeki medya gücünü firmalarla sorunlarınızı çözmek için araç olarak kullanabilirsiniz. Ama burada üslup çok önemli. Bu tavırla bir özür alabileceğinizi zannetmiyorum. Hatta olayı tek taraflı yansıttığınız ve söz hakkı tanımadığınız için mahkemelik bile olabilirsiniz. Keşke karşı tarafı da dinleme imkanımız olsa. Belki olay sadece dil probleminden kaynaklı bir yanlış anlamadır.

    Argo ya kaçacak ama kusura bakma diyeceğim. Yok devenin nalı.
    Şirkette mi çalışıyorsun? Dil den kaynaklı derken bizim bilmediğimiz? Erdi'nin kaçırdığı bir noktaya mı değiniyorsunuz?

    Not
    Kim ne derse desin Apple kapitalizmin dibine vurmuş bir firmadır.

    Evet argoya kaçmış. Erdi adamların yabancı olduklarını söylemişti. Dil problemi olabilir diyorum. Bir İngilize ya da Amerikalıya mesela (impossible) dediğinizde garip garip bakarlar. Çünkü kelime anlamı uysa bile, kültürel oalrak tanrısal olmayan birşeye imkansız demezler. Bu yüzden Erdinin yedi dakikası, video çekim izni ile onların anladıkları farklı olabilir. Bunlar bir yana, bir forum kullanıcısı olarak ben daha analitik, tarafsız içerik görmek istiyorum. Bana ne apple ile donanım haberin kavgasından. Böyle şeyleri Sadettin Teksoy programlarında, flash tv de falan görürdük. Milletçe herşeyi duygusal ve şahsi alma eğilimimiz var. Ama kurumsal firmaların "en azından" bunu kontrol etmeleri gerekir.

    Bu arada yapılan kullanıcı yorumlarının seviyesine bakınca neden rahatsız olduğumu, imam cemaat ilişkisini farkedebilirsiniz. Ürünlerle hiç bir ilgisi olmayan bu haberin altında apple kullanıcılarına edilen küfürlerin , hakaretlerin sorumlusu dh editörleridir. Sadece ürünlerini sevdiğim için kullandığımı bir marka yüzünden keçi dışkısı yiyen, s...yi seven, beyinsiz koyun oldum. Teşekürler dh.

    Yanlış biliyorsunuz. Bir çok yabancıyla konuştum şu güne kadar ve impossible kullanılıyor.


    Hangi yabancı, hangi kültürden. İngilizce ana dili midir? Eğitim seviyesi, görgüsü, ingilizce seviyesi (anadili olanlarda bile muazzam farklar var) nedir? Şirket yöneticilerinden, her kelimesini seçerek konuşan insanlardan bahsediyorum ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazzini


    quote:

    Orijinalden alıntı: action4ever

    Tabii ki tamamen haklilar demiyorum fakat mazur gorulebilme sanslari var birkac konuda bunlari da yazmak lazim diye yazdim ustteki yorumu, yorumlarda yeterince elestirilmis zaten ayni seyleri yazmaya gerek yoktu.

    Bir de sanirim sizin saygi gosterilmesi gereken biri oldugunuzu bilmiyorlar, ya da biliyorlar ama kurallari geregi boyle bir uygulama yapmak zorundalar. Belki politikalari da herkesi esit gorme uzerinedir. Kisisel algilamamak gerek.

    Dostum kusura bakma ama saçmalıyorsun ne yani sen yada ben gidersem o şekilde davranma hakları olduğunu mu düşünüyorsun erdi beyin saygı duyulacak biri olduğunu düşünmemişler gibi tuhaf bir cümle olamaz hiç kimsenin ne olursa olsun o şekilde davranma hakkı yok.

    Bence olayi abartiyorsunuz oyle acayip bi olay yok video cekimi icin ses kismislar, sorun olacak bir sey soyledi ki erdi bey, videoyu kapatmasini istediler, erdi bey de kapatmayip direnise gecince muzigin sesini actilar. Biraz amatorce bir davranis apple gibi bir firma icin. Benim anladigim sey erdi beyin bunu bir şova donusturdugu acikcasi.

    Ayrica saygi gosterilmeyi erdi beyin de bekledigi cok acik, nokianin yoneticisinin gozune bakarak fiyatiniz yuksek olmus diyebilecek bir adamim ben bunlar nasil bana kul kole olmaz her istedigimi yapmazlar(abarttim ama) diye dusunuyor gibi gozukuyor buradan.

    Bir lutfetmisiz de gelmisiz size cekim yapiyoruz nasil olur da basimizda pervane olmazsiniz sitemi bu.

    İphone lansmanina cagirilmamalari, bir de ustune bu bir saksi degilim ben vakasi yasatmis olmali.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi action4ever -- 27 Ekim 2014; 10:58:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alacağım vardı artik almayacağım Apple bey amca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULYSES

    quote:

    Orijinalden alıntı: dellino

    Apple ürününü sevip kullanman kimseyi ilgilendirmez. Fakat Ürüne olan sempatiniz gerçekleri görmenizi engellememeli.

    Erdi'nin dediği mesele bizim için önemli. Çalışanların fütursuz hareketleri bizim doğruyu görmemize engel olmamalı. Yoksa bu Apple ın ilk vukuatı değil.
    Her hangi bir Büyük şirket yaptığı hatanın telafisi için maddi zararı çekip memnuniyetsizliği giderirken. Apple her zaman kendini haklı çıkarmak için müşterilerine delilerin bile kıçıyla güleceği bahaneler üretmiş, müşteriye saygısı sıfır olan bir firmadır.
    Bak önümüzdeki dönemde müşterinin 3500 TL ödeyip aldığı telefonun arka cebinde bükülmesine Apple ın tavrını hep beraber göreceğiz. Umarım biz haksız çıkarız da, konu Apple olunca hiç umudum yok bundan.

    Buradaki meselenin ürünlerle ne ilgisi var? Apple'ın ürünlerde çıkan sorunlarla ilgili medyaya yansıyan geleneksel tavrı sorunu küçük göstermek, ya da göstermemektir. Ama dükkana götürünce değiştirirler. Ürüne sempatimden kaynaklı taraflı yaklaştığım falan yok. Müşteri memnuniyeti konusunda rekorlar kırmış, dünyanın en prestijli markası olmuş bir firmadan bahsediyoruz. "Müşteriye saygısı sıfır" falan diye nereden ne deneyim yaşadınız da konuşuyorsunuz anlamadım.

    Şebeke sorunlu telefonları değiştirmek yerine siz kullanmayı bilmiyorsunuz telefonu Sol eşiniz ile kullanacaksınız diyen kim di?
    6+ da hatalı telefonları bile bile piyasaya sürüp, bu ürün ile Çelik kılıf kullanın diyen kim?
    Tüm bunlar müşteriye saygısının göstergesi değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • İkramı geçtim, 7 dk sözünü tutsalar yine iyiymiş. Ayıp olmuş.

    Ender Bey'in 3310 yorumuna güldüm nedense. Kupon olayı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir iphone mağduru olarak ezelden beri apple ı protesto ediyorum...
  • Malesef ki bu firmanin boyle saygisizliklar yapmasini saglayan da bizleriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dellino


    quote:

    Orijinalden alıntı: ULYSES

    quote:

    Orijinalden alıntı: dellino

    Apple ürününü sevip kullanman kimseyi ilgilendirmez. Fakat Ürüne olan sempatiniz gerçekleri görmenizi engellememeli.

    Erdi'nin dediği mesele bizim için önemli. Çalışanların fütursuz hareketleri bizim doğruyu görmemize engel olmamalı. Yoksa bu Apple ın ilk vukuatı değil.
    Her hangi bir Büyük şirket yaptığı hatanın telafisi için maddi zararı çekip memnuniyetsizliği giderirken. Apple her zaman kendini haklı çıkarmak için müşterilerine delilerin bile kıçıyla güleceği bahaneler üretmiş, müşteriye saygısı sıfır olan bir firmadır.
    Bak önümüzdeki dönemde müşterinin 3500 TL ödeyip aldığı telefonun arka cebinde bükülmesine Apple ın tavrını hep beraber göreceğiz. Umarım biz haksız çıkarız da, konu Apple olunca hiç umudum yok bundan.

    Buradaki meselenin ürünlerle ne ilgisi var? Apple'ın ürünlerde çıkan sorunlarla ilgili medyaya yansıyan geleneksel tavrı sorunu küçük göstermek, ya da göstermemektir. Ama dükkana götürünce değiştirirler. Ürüne sempatimden kaynaklı taraflı yaklaştığım falan yok. Müşteri memnuniyeti konusunda rekorlar kırmış, dünyanın en prestijli markası olmuş bir firmadan bahsediyoruz. "Müşteriye saygısı sıfır" falan diye nereden ne deneyim yaşadınız da konuşuyorsunuz anlamadım.

    Şebeke sorunlu telefonları değiştirmek yerine siz kullanmayı bilmiyorsunuz telefonu Sol eşiniz ile kullanacaksınız diyen kim di?
    6+ da hatalı telefonları bile bile piyasaya sürüp, bu ürün ile Çelik kılıf kullanın diyen kim?
    Tüm bunlar müşteriye saygısının göstergesi değil mi?

    Peki bu kadar büyük sorunu olan ve apple tarafından bu sorunu çözülmeyen iphone 4, nasıl bu kadar yıl sonra bile birçok insan tarafından mutlu mesut kullanılabiliyor. Bakın şirketin aldığı tavırdan bahsetmiyorum. Sorunu çözdüler mi, çözmediler mi onu soruyorum. 6+ için de bir çalışma yaptılarsa bile bunu ilan etmezler. Ama telefonu bükülene getirin değiştirelim diyorlar. Eee daha ne. Bir müşteri olarak beni ilgilendiren işin bu kısmı. Apple'ın pr politikası, haber siteleriyle ilişkileri, kime ne yedirmiş içirmiş beni ne ilgilendirir. Aksine bu gibi göze sürme işlere milyonlar döküp, arızalı ürün gelince müşteriyi süründüren firmalardan çok daha iyiler bence. Zaten burada konumuz bu değil. Apple'ın tavrını da savunmuyorum. Belki bir iletişim sorunu vardır, ya da adamlar gerçekten kıldır bilemiyorum. Ama bu benim, bizim meselemiz değil ki. Niye konunun muhattabı haline getiriliyoruz. Niye ben bu haber yüzünden dünya kadar hakaret mesajı okumak zorunda kalıyorum.




  • Apple'in haber sitesine veya gazeteciye ihtiyaci var mi ki? İster umursar ister umursamaz apple. Diger firmalar gibi gelip aman urunumuzu inceleyin kaygisi yok adamlarin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gazetecilere veeditörlere yapılmış çok büyük bir ayıptır apple türkiye şubesini kınıyorum

  • fx57 kullanıcısına yanıt
    Abi bunlarda biliyor ulkemizde basini bitirdiklerini bu yuzden gazetecilerimize boyle saygisizca davraniyorlar. Keske soyleseydin aksam bu olanlari yayimlayacagini...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    Apple'in haber sitesine veya gazeteciye ihtiyaci var mi ki? İster umursar ister umursamaz apple. Diger firmalar gibi gelip aman urunumuzu inceleyin kaygisi yok adamlarin.

    Merhaba,

    İhtiyacı var mı yok mu kısmının takdirini sizlere bırakıyorum. Eğer olmadığını düşünüyorsa gazetecileri davet etmesin hiç bir etkinliğine. Ama mağaza önündeki kuyruğun videosunu çekmek, röportajını yapması için bile gazetecilere davet yollanıyorsa, bu dediğiniz hava kalan bir argüman oluyor.

    Teşekkürler.
  • Yaşananlar hoş olmamış ancak bence siz de ona göre tavır takınmalısınız bundan sonra. Apple haberlerini vermeniz gerek ancak ballandıra ballandıra haber yapan editörleriniz var sanki apple ışınlanmayı bulmuş gibi anlatılıyor. Bunlara bi düzen getirirseniz daha tutarlı olur diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dh yine anti apple cilik yaparak prim yapma derdine dusmus. Zaten Speed step in haber niteligi tasimayan, tamamen kisisel nefretini yaziya dokerek ana sayfa haberlerinde yayinlamasindan sonra anlasilmisti isin rengi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratai kullanıcısına yanıt
    birader apple ile ilgili olumsuz haberleri içine sindiremiyorsan o zaman git apple ne yaparsa yapsın yalayıp yutan bir sürü site var oralara takıl. hatta bu sitenin bu tip söylemlerle prim peşinde koştuğunu düşünüyorsan burada ne işin var yani?
  • ULYSES kullanıcısına yanıt
    apple için hep iyi şeyler yazılsın, hep mükemmel şeyler söylensin, hiç bir olumsuz yazı yazılmasın, hiç bir zaman eleştirilmesin değil mi?
  • murdocklawless kullanıcısına yanıt
    Sana mı sorucam nerde takılacağımı?
    Bu tıpkı, işine gelmiyorsa ülkeyi terket demek gibi birşey.

    DH videolarını ve haberlerini takip etmiyorum, forumun geri kalanındaki üyelerin ne suçu var?

    Ne içtin sen bakayım? Neyin kafasını yaşıyorsun?
  • Gevşek Apple. Bir ara ekran karardığında bir adam var ekranda yansıyor kesin o da işin içinde. Ayıktırcam onu bizim çavolara. Sen nasıl yaparsın benim Dh editörüme?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.