Şimdi Ara

mitsubishi outlander,honda crv ve subaru forester siz olsanız hangisini secerdiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar aranıza yeni katılan bir kardesiniz olarak engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum 50 60 arası bi suv arac almak istiyorum gönlüm mitsudan yana ama hiç kullanmadığım için endişelerim kullanıcıları beni aydınlatırsa sevinirim.nedense bu tarz araçlarda japonlar bana daha çok güven veriyor zaten aynı model bir almana gücüm yetmez. özelliklede ikiz cocuk babası biri olarak vede mitsunun 7 kişilik olması beni cezbediyor ilk önceleri asx düşünüyordum fakat şimdi fiyatı öyle yükseldiki aynı klasmandakı outlander ile aynı oldu neredeyse lafı çok uzatmıcam siz kullanıcı yada bilgisi olan abilerim bana yardımcı olursa cok sevinirim şimdiden teşekkürler



  • ferhat_sm F kullanıcısına yanıt
    Kimseden hala bi ses yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam saniyorum 2. Ek dusunuyosunuz Outlander i.

    Sizin bütçenize çok temiz olanlari var.

    2.0 mivec cvt sanziman cok keyifli bir versiyon olur.

    3.000 lira para harcayip Prins Lpg takarsaniz neredeyse 1.6 dizel parasina gezersiniz. Karma 11 lt falan yakar yaklaşık 27-28 kuruş anlamina geliyor bu.

    Güvenli bir araçtır. Donanımı gayet yeterlidir. İç mekanda malzeme kalitesi tatminkar seviyede.

    Yakışıklı blr araba. Bende 2012 ASX var. Araca güvenebilirsin dün uludağa çıktık 3 aile 3 araba. Asx doluydu bagaj full doluydu yaklaşık 45 km tırmanış yaptik 150 metre rakımdan 2200 metre Uludağ zirvesine. Diğer arabaalar gürül gürül fan açarken maşallah ASX im çıtını çıkarmadı. Ki 23.000 km dir bakım yapamadım araca fırsat bulup.

    450 lt bagajı var ASX in. 4 kişilik bi aileyiz sığamıyoruz gerci o bizim hoyratlığımızdan ama yinede hacimli araba iydir.

    Kliması muhteşem ramazan çıkışından beri yaz sıcakları hücum etti malum 41 derecede bile güneşte fırın olmuş siyah arabanın içini dakikalar icinde cennete çevirebiliyor.


    Redline ı yüksek devir çevirmesi cok iyi üzerinde 650-700 kilo yükle bile üzt devirlerde cok canli ki siz 2.0 la cok rahat edersiniz.

    Outlander in tek eksisi orda oyuncak gibi kalan o iğrenc otesi berbat 16 cantlar. Koskoca SUV a ayıp o jantları koymak. Ben araci satin alsam ilk işim lpg den bile önce 18 inc bir takim cant almak olurdu. Resmen havasi degisiyor aracin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam ilginize tskkur ederim bende asxi cok begeniyorum ama dedigim gibi temiz ve dusuk kmde bir asx icin adamlar 55 60 arasi diyorki oda genelde invite ve 2011 kasasidir.yoksa emin olun yakit ve gorsellik olarak ben asx tek gecerim tabi bu benim kisisel tercihimdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bisey daha sormak istiyorum cvt sanzuman icin bugun bikac sitede cok olumsuz seyler duydum herkes fani oldugu araci over ama cok sıkıntı cikaran bir sanzuman diyolar edc ve dsg yi tercih ediyolar tabi ulkede reno ve wv kullanicilarin cok olmasida onemli bi etken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ferhat_sm F kullanıcısına yanıt
    CVT şanzıman klasik tork konvertörlü şanzımanlardan sonra en sağlam seçenektir. EDC ve DSG gibi çift kavrama robotize şanzımanlar ise arıza yapmaya en meğilli şanzımanlardır. Hatta DSG alıp da sorun yaşamayan insan sayısı çok azdır. DSG'yi övenler ya fanatik şekilde wv hayranı ya da elindeki aracın ikinci elde değerini kaybetmemesini amaçlayan şark kurnazlarıdır.

    CVT sürekli değişken vites oranları belirlediği için 7 kademe dense bile motor gücünü sayılamayacak kadar çok kombinasyonda tekerleklere iletir. Diğer tüm şanzıman sistemlerinden farklı olarak sistemde dişli olmadığından vites geçişini hissetmeniz mümkün değil. CVT'nin de kendine göre sorunları var tabi ki. Kayışlar ile güç aktarımı yaptığından turbo beslemeli ya da dizel gibi yüksek torklu motorlara dayanamayabiliyor. Ancak atmosferik motor ile çok fazla sorun yaşanmıyor. Japon araçları bu sistemi daha yoğun şekilde kullandığı için cvt şanzımanlı araç alınacaksa japon araçları tercih edilmesi daha uygun olur.

    Aileniz için mitsubishi outlander sanki daha iyi olur gibi geliyor bana ama bu segmentte daha bilgili üyelerin fikirlerini de almalısınız.




  • outlander farklı bir tasarım ve sizi güvende hissettiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıcısı olarak Forester tavsiye ederim, hem iihs'den yüksek güvenlik notu alması, hem 40 yıllık awd deneyimine sahip olması gibi artıları var. Aşağıdaki sitede ayrıntılı inceleyebilirsiniz.

    www.subaru4ever.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Subaru'nun kullandığı lineartronic olarak geçen cvt'ler yüksek tork ve güce dayanıklı, kasnaklarda kayış yerine zincir kullanılıyor. Forester Turbo 2.0L 240 hp ve 350 nm tork, Levorg 2.0 300 hp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • subie kullanıcısına yanıt
    Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim. CVT şanzımanda zincir kullanıldığını ilk defa duydum. CVT şanzımanda zinciri sadece subaru mu kullanıyor? Benim de bir gözüm subaru xv'de ondaki cvt şanzımanda ne kullanılıyor?
  • suzuki grand vitarada değerlendirilebilir bir seçenek ?
  • Grand cherokee seçerdim ya da bmw x serisinden biri 150 bin daha koyup alabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Evet Xv'deki cvt de aynı şekilde zincir kullanılıyor. Ford, Nissan, Audi, Totota ve Honda'nın bazı modellerinde de bu tip cvt var sanırım.

    http://www.subaru-global.com/tec_lineartronic.html


     mitsubishi  outlander,honda crv  ve  subaru  forester  siz  olsanız  hangisini  secerdiniz mitsubishi  outlander,honda crv  ve  subaru  forester  siz  olsanız  hangisini  secerdiniz




  • subie kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de yoğunlukla satılan modeller olmadığından zincir olayını pek duymamıştım. Türkiye'de satılan cvt şanzımanların dayanımı o kadar güçlü değil sanırım. Sayenizde listemde olan Xv'ye bir artı daha yazmış oldum.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Evet ülkemizdeki bazı modellerde cvt konusunda sıkıntı vardı malesef. Xv için başka bir artı eklemenizi saglayacak özellik olarak dikkat ederseniz bu şanzıman ön aksın arkasında yer alıyor, yani aks dışındaki ölü yükleri azaltmaya yönelik bir uygulama. Bu şekilde daha dengeli yük dağılımı ve yol tutuşuna katkısı sağlıyor. Ön ve arka aks dışındaki yükler aracın yol tutuşuna olumsuz etki eder, örnek olarak binek aracın barajındaki yükler yol tutuşunu olumsuz etkiler. Başka bir artı olarak yatay yerleşimli motoru ile aracın daha düşük genel ağırlık merkezine sahip oluşu da merkezkaç kuvvetini azaltıp yol tutuşuna katkısı sağlanıyor. Simetrik gövdesinde awd sistemi de eklenince güvenlik önceliğini düşünenler için iyi bir seçenek. IIHS çarpışma testlerinde de en yüksek not olan top-safety-pick+ ile testleri geçen bir araç ayrıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crv kullanıcısı olarak Crv öneririm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • subie kullanıcısına yanıt
    Xv hakkında araştırma yaparken yol tutuşunun çok iyi olduğunu duymuştum. Anladığım kadarı ile ağırlık merkezini çok iyi ayarlamışlar. Çarpışma testlerini de görmüştüm rakipleri arasında mercedes ve bmw olmasına rağmen sınıfının en güvenli aracı. Sınıfında en güvensiz araçlardan birisi bmw x1 desek inanmazlar. Subaru bu konuda çok iyi durumda ama bizim alaman hayranları nedeniyle Türkiye'de pek satılmıyor.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Subaru guzel fakat kayseride yasamam beni tedirgim ediyor istanbul bursa ankara olsa hic dusunmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gercekten cok mantikli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.