Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (152. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.457
Cevap
21
Favori
1.024.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kiyali, eyvallah sağolasın hem oldukça uygun fiyata hemde aksesuarlardan çok daha sağlam ve işlevsel parçalar yaptırıyorum, yani sadece görüntü için imal edilmiş parçalar yerine gerçekten yaptırdığım işe yarayan aracı koruyan parçalar oluyolar.
    Mete abi arka istepne tamponu süpermiş ama hem dünya para isterler ona hemde öyle bişeyi taktırmam için camlı kabin almam lazım araca bu şekilde takılırsa pek güzel durmaz gibime geliyo hem onu takmak için bir tane daha jant lastik almam gerekicek oda bi 600 lirayı bulucak, şimdilik uzak dursam iyi olur ama çok şık gerçekten benzin bidonu falan süper durmuş.

    Ayrıca yeni gelişmeler var;

    Dün imes sanayi sitesinin altını üstüne getirdim 76'lık boruyu bükebilen yer araya araya.
    Malesef hiçbiryer bükmüyo, ancak aynı borudan dirsek imalatı yapan bir firma buldum 90 derecelik dirsekler imal ediyolar, toplamda 8 tane 76'lık dirseği 50 liraya aldım.
    Sonra aracın üzerinde bütün ölçüleri alıp maltepeye borucuya gittim ve istediğim ölçülerde kesim yapmasını istedim tamam dediler.
    Bu sabah parçaları kesimden aldım, aynı zamanda bull-bar için gereken borularıda kestirip büktürdüm (daha ince oldukları için bükümünü yapabiliyolardı)
    Tüm borular + dirsekler + bükümü 180 liraya hallolmuş oldu.
    Geriye kaldı kaynak ve boya işleri; üstteki resimdeki roll bar için toplamda 4 tane dirseğin borulara kaynaklanması gerekiyo, yan basamaklar için ise yine 4 tane dirseğin kaynak işi var + ön koruma barının birleştirilip kaynaklanması gerekiyor, bunların hepsinin kaynak ve montaj işi içinde 300 lira teklif aldım bostancı sanayi sitesinden, argon kaynağı yapılacağı için fiyat yüksek tabii yani malzemenin 2 katı nerdeyse.
    Ama oksijen kaynağı olursa 150 liraya hallederiz dedi, ama çok sağlam olmazmış. bakıcam bütçeye.

    Yükseltme işinide cuma günü halletmiş oluyorum nasipse, bugün amortisör kupalarının ölçüleri alındı ve malzeme kesilicek onu da cuma günü hazır edicekler 7.5 santimlik bi yükseltme yapılacak. onuda montaj dahil 200 liraya bağladım.

    Hamama giren terler demişler harbiden terledim yani ordan oraya koşturarak, param bitti falan ama sonunda güzel bişey çıkıcak işallah.

    şimdilik gelişmeler bunlar. cumartesi gününe eğer herşey hazır olursa fotoğrafları çekip koyarım buraya.
    Beni izlemeye devam edin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Kiyali, eyvallah sağolasın hem oldukça uygun fiyata hemde aksesuarlardan çok daha sağlam ve işlevsel parçalar yaptırıyorum, yani sadece görüntü için imal edilmiş parçalar yerine gerçekten yaptırdığım işe yarayan aracı koruyan parçalar oluyolar.
    Mete abi arka istepne tamponu süpermiş ama hem dünya para isterler ona hemde öyle bişeyi taktırmam için camlı kabin almam lazım araca bu şekilde takılırsa pek güzel durmaz gibime geliyo hem onu takmak için bir tane daha jant lastik almam gerekicek oda bi 600 lirayı bulucak, şimdilik uzak dursam iyi olur ama çok şık gerçekten benzin bidonu falan süper durmuş.

    Ayrıca yeni gelişmeler var;

    Dün imes sanayi sitesinin altını üstüne getirdim 76'lık boruyu bükebilen yer araya araya.
    Malesef hiçbiryer bükmüyo, ancak aynı borudan dirsek imalatı yapan bir firma buldum 90 derecelik dirsekler imal ediyolar, toplamda 8 tane 76'lık dirseği 50 liraya aldım.
    Sonra aracın üzerinde bütün ölçüleri alıp maltepeye borucuya gittim ve istediğim ölçülerde kesim yapmasını istedim tamam dediler.
    Bu sabah parçaları kesimden aldım, aynı zamanda bull-bar için gereken borularıda kestirip büktürdüm (daha ince oldukları için bükümünü yapabiliyolardı)
    Tüm borular + dirsekler + bükümü 180 liraya hallolmuş oldu.
    Geriye kaldı kaynak ve boya işleri; üstteki resimdeki roll bar için toplamda 4 tane dirseğin borulara kaynaklanması gerekiyo, yan basamaklar için ise yine 4 tane dirseğin kaynak işi var + ön koruma barının birleştirilip kaynaklanması gerekiyor, bunların hepsinin kaynak ve montaj işi içinde 300 lira teklif aldım bostancı sanayi sitesinden, argon kaynağı yapılacağı için fiyat yüksek tabii yani malzemenin 2 katı nerdeyse.
    Ama oksijen kaynağı olursa 150 liraya hallederiz dedi, ama çok sağlam olmazmış. bakıcam bütçeye.

    Yükseltme işinide cuma günü halletmiş oluyorum nasipse, bugün amortisör kupalarının ölçüleri alındı ve malzeme kesilicek onu da cuma günü hazır edicekler 7.5 santimlik bi yükseltme yapılacak. onuda montaj dahil 200 liraya bağladım.

    Hamama giren terler demişler harbiden terledim yani ordan oraya koşturarak, param bitti falan ama sonunda güzel bişey çıkıcak işallah.

    şimdilik gelişmeler bunlar. cumartesi gününe eğer herşey hazır olursa fotoğrafları çekip koyarım buraya.
    Beni izlemeye devam edin


    mert abi biz senin yolunda ilerlemeye devam ediyoruz :))




  • Kısa Bilgi

    Arabaya biner binmez hemen klimayı açmayınız!


    Arabanıza bindikten sonra lütfen camlarınızı açınız ve hemen klimayı açmayınız. Yapılan bir araştırmaya göre,arabanın gösterge paneli, koltuğu,Benzen yayan hava temizleyicileri (araba kokuları),Kansere Sebep olan birer zehirdir (kanserojen-arabanız içinde ısınmış plastiklerin solunması olarak not alınmıştır). Kanser sebebine ilave olarak, kansızlığa sebep olur. Ayrıca hamile bayanlarda düşüğe de neden olabilir.

    İç mekanlarda (kapalı ortamda) kabul edilebilir Benzen seviyesi her (0,093m2) sq.ft'de 50mg dır. Pencereleri kapalı park etmiş bir arabanın içinde 400-800mg Benzen içermektedir. Fakat 60 F (15,5 C derece) derece üzerinde bir sıcaklıkla güneşin altında park ettiyse Benzen seviyesi 2000-4000 mg üzerine çıkar .Bu da kabul edilebilir seviyenin 40 katıdır.Ve araba içine giren insanlar bu aşırı miktardaki zehiri çaresiz bir şekilde solurlar.

    Arabanın içine girmeden önce camları açmanızı ve içerdeki havanın dışarıya çıkmasına zaman verilmesi önerilir. Benzen böbrek ve karaciğerinizi etkileyen bir zehirdir ve bu zehirli maddenin vücudunuz tarafından dışarı atılması çok zordur.

    Bilginize

    Selim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gezginBen

    Bayağı farketti benimki de servis sonrası artık bastım mı duruyor. Sizinkin de ne varmış aynı problem mi acaba sayın "egumus"
    quote:

    Orjinalden alıntı: egumus

    sonunda bende aracın frenlerine baktırdım benimkinde de problem varmış. hallettiler çok şükür. sakat sakat geziyormuşuz




    gezginben, arka frenlerde asıl problem varmış ne olduğunu sormadım ama şimdi gayet iyi oldu...
  • iki gündür kimse uğramaz oldu... hayırdır
  • sizlerde bir gidiyorsunuz 1 ay gelmiyorsunuz:))
    sanırım millet tatile çıktı. bende uzun süre kaybolacağım

    bu arada ben arabadan bıkmadım ama fullboxtan (carryboy) bıktım. starbox yada camlı kabinle takas etmek isteyen olursa takas edebilirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: egumus

    iki gündür kimse uğramaz oldu... hayırdır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    sizlerde bir gidiyorsunuz 1 ay gelmiyorsunuz:))
    sanırım millet tatile çıktı. bende uzun süre kaybolacağım

    bu arada ben arabadan bıkmadım ama fullboxtan (carryboy) bıktım. starbox yada camlı kabinle takas etmek isteyen olursa takas edebilirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: egumus

    iki gündür kimse uğramaz oldu... hayırdır


    Ağbi sen fullboxtan bıktın ,lucky hayli hayli bıkmıştır heleki bu sıcaklarda.Güzel bir starbox en önemlisi lucky için çok iyi olur.Benim kral utanmasa sırt üstü yatıp yolculuk yapacak benim sportip kabinde.Bizim araçlara yuvarlak hatlı kabinler daha bir uyuyor aracın dizynından dolayı.Düz camlı kabinler nissan navaralara daha bir yakışıyor kaba hatlarından dolayı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    sizlerde bir gidiyorsunuz 1 ay gelmiyorsunuz:))
    sanırım millet tatile çıktı. bende uzun süre kaybolacağım

    bu arada ben arabadan bıkmadım ama fullboxtan (carryboy) bıktım. starbox yada camlı kabinle takas etmek isteyen olursa takas edebilirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: egumus

    iki gündür kimse uğramaz oldu... hayırdır


    Ağbi sen fullboxtan bıktın ,lucky hayli hayli bıkmıştır heleki bu sıcaklarda.Güzel bir starbox en önemlisi lucky için çok iyi olur.Benim kral utanmasa sırt üstü yatıp yolculuk yapacak benim sportip kabinde.Bizim araçlara yuvarlak hatlı kabinler daha bir uyuyor aracın dizynından dolayı.Düz camlı kabinler nissan navaralara daha bir yakışıyor kaba hatlarından dolayı

    işin kötü tarafı ben camlı kabini satıp fullbox almıştım.
    kolay ve pratik monte edilen starboxlardan alabilirim. antalyada bir yerde 1800tl var. bende 1 haftaya antalyada olacağım. fullboxuda orada bırakırım diye düşünüyorum. aslında lucky serin serin seyahat ediyor ama fazla kımıldayamıyor.
    dün panelvanın içinde ölen köpeklerede çok üzüldüm:(( böyle birşey olmamasına özellikle dikkat ediyorum.




  • Arkadaslar bu "cruise control"ün çalğşma prensibi hakkında bilgisi olan var mı? Hızı bir noktada sabitledikten sonra hız düsürülmesi gerektiginde devreye girisi filan nasıldır ani durmalar gerektiginde sistem nasıl çalışıyor vb. gibi teknik konularda bilgisi onlan var mı?
  • cruize controlde hızınızı istediğiniz hızda ayarlayıp (40 km üstünde devreye giriyor) aracınızla aynı hızda sevir sağlayabiliyorsunuz. ACC REST ile anlık basmalarda hızınızı artırıp, COAST SET ile hızınızı azaltabiliyorsunuz ve CANCEL ile cruise controlden çıkabiliyorsunuz, frene dokunduğunuzda ise hızınızı azaltabiliyor ve tekrar aynı hıza çıkmanızı sağlayabiliyorsunuz. aracınızın kitapçığında çok daha detaylı bir şekilde kullanımını inceleyebilirsiniz.
  • Selam ahali,

    Yazamıyorum bikaç gündür, yine kamptaydım ağva tarafında, arabayı teste çıkardım

    Arabanın işlemleri bitti ön koruma demiri, arka rollbar yandaki basamaklar ve arka rollbar'ın üzerine kafesli sis lambası taşıyıcısı yapıldı ve montajlandı, sağlam olması açısından gazaltı kaynak kullanıldı.

    demirlerin tümünün boya işlemleri henüz bitmedi çünkü param kalmadı boyatıcak, kendi kendime yapmaya çalışıyorum, ön koruma demiri bitti sadece, ilk önce kaporta macunu aldım kaynak yerlerini taşladıktan sonra kaporta macunuyla sıvadım ve zımparasını yaptım hiçbi çıkıntı pürüz kalmayana kadar. ardından pas önleyici astar boya ve 2 kat siyah boya çektim. cidden güzel oldu ama 3 kutu siyah sprey boya yedi namussuz, elimde boya kalmadı, şimdi internetten yeni sprey boya siparişi vericem geldiği zaman devam edicem boyalara.

    Aracın yükseltme işlemide halledildi, aklınızda bulunsun 4cm uzunluğunda flanş aracı 9 cm yükseltiyor aks kolunun açısından dolayı. bunu hesaba katamadığım için uzun gelen flanşı bidaha söktürüp tornaya verip kısalttırdık 100 lira ekstradan masraf, bu yükseklikten fazla süspansiyon yükseltmesi yapamıorsunuz aracın alt takımlarıyla oynamadan çünkü aks kolları aracın daha fazla yükselmesine izin vermiyor.
    ön taraf 9 cm yükseldi arka tarafla aynı hizaya geldi çamurluk açıklıkları eşitlendi, ama biraz yük binince arkaya ön taraf daha kalkık duruyo sanki bi 5 cm yükseltme istiyo gibi arka taraf, bakıcam bi şekilde halletmeye çalışıcam.

    Fotoğraf eklemeye çalışırım en kısa zamanda.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProntoBasso

    Selam ahali,

    Yazamıyorum bikaç gündür, yine kamptaydım ağva tarafında, arabayı teste çıkardım

    Arabanın işlemleri bitti ön koruma demiri, arka rollbar yandaki basamaklar ve arka rollbar'ın üzerine kafesli sis lambası taşıyıcısı yapıldı ve montajlandı, sağlam olması açısından gazaltı kaynak kullanıldı.

    demirlerin tümünün boya işlemleri henüz bitmedi çünkü param kalmadı boyatıcak, kendi kendime yapmaya çalışıyorum, ön koruma demiri bitti sadece, ilk önce kaporta macunu aldım kaynak yerlerini taşladıktan sonra kaporta macunuyla sıvadım ve zımparasını yaptım hiçbi çıkıntı pürüz kalmayana kadar. ardından pas önleyici astar boya ve 2 kat siyah boya çektim. cidden güzel oldu ama 3 kutu siyah sprey boya yedi namussuz, elimde boya kalmadı, şimdi internetten yeni sprey boya siparişi vericem geldiği zaman devam edicem boyalara.

    Aracın yükseltme işlemide halledildi, aklınızda bulunsun 4cm uzunluğunda flanş aracı 9 cm yükseltiyor aks kolunun açısından dolayı. bunu hesaba katamadığım için uzun gelen flanşı bidaha söktürüp tornaya verip kısalttırdık 100 lira ekstradan masraf, bu yükseklikten fazla süspansiyon yükseltmesi yapamıorsunuz aracın alt takımlarıyla oynamadan çünkü aks kolları aracın daha fazla yükselmesine izin vermiyor.
    ön taraf 9 cm yükseldi arka tarafla aynı hizaya geldi çamurluk açıklıkları eşitlendi, ama biraz yük binince arkaya ön taraf daha kalkık duruyo sanki bi 5 cm yükseltme istiyo gibi arka taraf, bakıcam bi şekilde halletmeye çalışıcam.

    Fotoğraf eklemeye çalışırım en kısa zamanda.

    mert abi hayırlı olsun tekrar senin yolunda gitmeye devam ediyoruz :)
    mert abi sen motor alt muhafasını tam olarak hangi renge boyattın bizim l200un alt muhafazanın boyası kalkmıs altı yere deye deye senin l200 u görünce beyendim bende o renge boyatmaya karar verdim :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blue__system

    mert abi hayırlı olsun tekrar senin yolunda gitmeye devam ediyoruz :)
    mert abi sen motor alt muhafasını tam olarak hangi renge boyattın bizim l200un alt muhafazanın boyası kalkmıs altı yere deye deye senin l200 u görünce beyendim bende o renge boyatmaya karar verdim :)


    Sağol Ömercim, alt muhafazayı direk metalik griye boyadım kendim, ilk önce WD40 la pasları söktüm sonra pas önleyici astar boya üstüne metalik gri sprey
  • Arkadaşlar Merhaba;

    Karakaçanıda sonunda racechip pro'landırdık.

    Şu anda uzman ellere emanet Yeni Hella farları, xenon ve Böbrek montajı yapılıyor.

    Kısa zaman içinde fotolarını paylaşırım.

    Rasta


    quote:

    Orjinalden alıntı: phyrron

    arkadaslar racechipin fotograflari ve montaji hakkinda bilgi vermek istiyordum fakat ancak simdi vakit bulabildim bi arkadas da mail atmis onun da katkisi oldu. uygulamak isteyen arkadaslar faydalansin.
    bu racechipimiz
     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    bu da yaninda kablosuyla
     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--



    bana gelen kitapcikta, silindirlere mazotu gonderen ince borularin bulundugu ana boruyu bulmam ve ucundaki soketi cikarmam gerektigi yaziliydi.

    bu motorun sofor tarafindan gorunumu:

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    bu ince borularin baglandigi ana boru. ilk resimde img-1177 olarak isaretli.

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    bu resimde de ana boru üzerindeki soket, cogu aracta motorun on tarafindayken bizim l200 lerde motorun arka tarafinda kaliyor. ilk resimde img-1178 olarak isaretli.

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    soru isaretli olduguna bakmayin almanya ya mail attigimda isaretlemistim.

    soketin alta bakan tarafinda bi klips var bastirdiginizda rahatca cikiyor.

    sonra gelen kablonun uygun tarafini motora diger tarafini da cikardigimiz sokete takiyoruz.

    kablonun uzun tarafinda kontrol icin ledli bir parca var baglantiyi yaptiktan sonra kontagi acip isigin yanip yanmadigini kontrol ediyoruz.

    sonra kontagi kapatip hatta anahtari cikardiktan sonra,
    ledli parcayi sokup racechipi bagliyoruz ve kaputun icinde sudan ve motor sicakligindan uzak bi yere sabitliyoruz. ben akunun hemen yaninda sigortalarin oldugu bir kutu var onun yanina bagladim.

    bundan sonra kontagi cevirmek kaliyor.

    en yakin zamanda montajli fotolari da yukleyecegim.




  • Hayırlı olsun Rasta ne kadara maloldu racechip, bide böbrek'ten kastın nedir ne böbreği taktırıosun
  • ProntoBasso Selam

    racechip pro bana 240€ geldi.

    http://www.racechip.de/


    böbrek'i anlatmak uzun sürecek en iyisi fotosunu göstereyim.

    Rasta

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RASTAFARI -- 16 Temmuz 2009; 1:05:36 >




  • Buda Hella Farlarımız.

    Rasta

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
  • Burada daha net çıkmış sanki !

    Rasta


    quote:

    Orjinalden alıntı: RASTAFARI

    Arkadaşlar kötü haber Farların için krom kalacak demiştir biliyorsunuz. Malesef artık onlarda siyah olacak Farları sipariş verdim.

    Not: Farı üreten firma Hella'mış.

    Rasta



     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--





  • 177 PS YAKALADIK. ŞİMDİ K&N HAVA FİLTRESİYLE 4 PS YAKALIYORUZ. TOPLAM 181 PS GÖRÜYORUZ.

    RASTA
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RASTAFARI

    177 PS YAKALADIK. ŞİMDİ K&N HAVA FİLTRESİYLE 4 PS YAKALIYORUZ. TOPLAM 181 PS GÖRÜYORUZ.

    RASTA


    Harikaymış hayırlı olsun, K&N hava filtresini nereden buldun ara ara bulamadım ben bizim araca uygununu.
  • 
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.