Şimdi Ara

Millenicom abonelik iptali süreci deneyimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar herkese iyi forumlar, süreci bizzat deneyimlediğim için, forumdaki diğer insanlara da bilgi olması açısından bu konuyu açıyorum.


    Kasım 2019 da Türk Telekom FTTH fiber aboneliğimin taahhütü bitmesi üzerine 35Mbps sınırsız internet fiyatını bana 124 TL x 24 Ay olarak teklif sununca başka ISS geçme kararı aldım. Netspeed ile Millenicom arasında kaldım ve millenicom a karar verdim. 1 aylık bir süreç ile Millenicom a geçmeyi başarmıştım, forumdaki Alper Karaer bey ve Millenicom resmi hesabı bu süreçte çok yardımcı olmuşlardı.


    Modem taksiti dahil 88TL gibi bir fiyattı yanlış hatırlamıyorsam, 35Mbps sınırsız fiber internet bağlatmıştım. Haziran ayına kadar interneti kullandım, çok da memnundum bu süreçte 3 yada 4 kere gece saatlerinde kopma yaşadım, hız düşüşü yaşamdım, ping sorunum da olmadı, sadece Türk Telekomdan daha fazlaydı pingim.


    Oturduğum yerden taşınmam ve taşındığım yerde fiber altyapı bulunmaması, sadece VDSL olması sebebi ile 3 Ağustos tarihinde internet aboneliğimi kapatmak için aradım. Durumu anlattım altyapı olmadığını vs, dilerseniz VDSL geçiş yapabiliriz dedim, taşındığım yerde aktif Turknet VDSL aboneliği olduğu için istemediğimi belirttim, bu durumda hattımı dondurabileceğini, daha sonra dilediğim zaman kapatabileceklerini ilettiler. Kafama yattı ve donduralım dedim fakat zaten Ocak ayında dondurma işlemi yaptığım için hattımı donduramadılar ve iptal süreci başladı.


    -Türk Telekomdan aldığım modemi, içine abone numaram ve kişisel bilgilerimi yazarak UPS kargoya, bana verilen kod ile teslim ettim.

    -Dilekçeyi ister mail, ister faks yoluyla ulaştırabileceklerimi söylediler,

    -Dilekçeyi (ıslak imzalı) ve Nüfus Cüzdanımı tarayıp mail yoluyla gönderim sağladım.


    11 Ağustos tarihinde aboneliğimin iptal edildiğine dair bir SMS aldım ve o ayın faturası olarak 18.75 TL ödedim.


    Buraya kadar herşey normal, fakat 18 Eylül tarihinde modemin iade edilmediği, iade edilmez ise faturaya yansıtılacağını içeren bir SMS aldım. Hemen müşteri hizmetlerini aradığımda kontrol etti ve modemin teslim gözüktüğünü girişin yapıldığını söyledi. Buraya kadar da herşey tamam.


    11 Ekim tarihinde 251 TL lik bir fatura mesajı ile karşılaştım. Tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda daha önceki talebimin hala beklemede olduğu, modemin teslim edildiği bir sorun olmadığını, tekrar kayıt açtığını belirtti.


    Bunun üzerine forum üzerinden @millenicom hesabına ÖM gönderdim ve sorunu anlattım. İlgili birimden bilgi istediler, bir kaç gün içinde modemin taraflarına ulaştığı bilgisine istinaden fatura itiraz kaydı açtılar.


    22 Ekim günü fatura şikayetimin incelendiği ve dönem faturamda 251 TL lik bir indirim verileceğine dair SMS aldım, bugün itibari ile de siteden abone numaram ile baktığımda faturamın silindiğini gördüm. Yani sanıyorum sorunsuzca aboneliğim kapatıldı.


    Bilgilerimi sizlere de aktarmak istedim, gerek abone olurken, gerek iptal döneminde yardımcı olan @millenicom hesabının yetkililerine teşekkür ediyorum. Abonelik açtığım dönem buralarda olan fakat son dönemlerde göremediğim @Alper_Karaer Bey e de ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.


    Sizlere ekstra bir tüyo:


    Abonelik iptal sürecinden sonra örneğin ben modem teslimi için sıkıntı yaşadığımda, telefon ile aboneyim dediğinizde Abone numaranız sistemden silindiği için bağlanamıyorsunuz. Abone olmak istiyorum a girip, yetkili kişiye durumu izah edip iptal birimine bağlamasını rica ederseniz sıkıntısız aktarıyorlar.


    Millenicom hakkında 1 yıllık deneyimim gayet olumluydu, altyapı açısından şanslı idim, eğer hala FTTH altyapım olsa yine Millenicom düşünürdüm.








  • Forum cok konu acildi millenicom almayin diye ben yandim siz yanmayin hic okumadan aliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt

    Her ISS de türlü çeşit problemler var. Bende bahsettiğiniz gibi insanların faydalanması için kendi yaşadıklarımı anlattım. Benim millenicom dan en büyük şikayetim süreç uzunluğuydu, abone olurken 1 ay gibi bir süre geçmişti, iptalde böyle bir sorun yaşamadım, yaşadığım sorunu yukarıda anlattım. Ama dediğim gibi altyapım çok iyiydi ben altyapı yönünden şanslıydım, aynı zamanda geçiş yaptığım için port sorunu vs de yaşamadım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.