Şimdi Ara

Miles&Smiles Kampanyaları (170. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6.421
Cevap
383
Favori
672.558
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 168169170171172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rogerfederer1 kullanıcısına yanıt
    Uygulamayı indirdim şimdi ama bana bir hedef teklifi yapmadı. Çağrı merkezinden sormak lazım sanırım durumu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aesthetics

    Üye işyerlerini nereden görebiliyoruz? İzmirde iki tane opete gittim ikisinden de mil gelmedi..

    İşyerinin size verdiği slipte 1 TL'ye 2 Mil Kampanyasından xxx Mil kazandınız yazıyor. Opet ve Carrefour dan alışveriş yaptım. 2 slipte de kazandınız yazıyor. Telefonuma mesaj gelmedi. Flash uygulamasında gözükmüyor. Diğer ayın 5'i ne kadarda miller yüklenecekmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bhd1R


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aesthetics

    Üye işyerlerini nereden görebiliyoruz? İzmirde iki tane opete gittim ikisinden de mil gelmedi..

    İşyerinin size verdiği slipte 1 TL'ye 2 Mil Kampanyasından xxx Mil kazandınız yazıyor. Opet ve Carrefour dan alışveriş yaptım. 2 slipte de kazandınız yazıyor. Telefonuma mesaj gelmedi. Flash uygulamasında gözükmüyor. Diğer ayın 5'i ne kadarda miller yüklenecekmiş.

    Ben hep 2 tllik bir içecek aldım denemek için, garanti postan geçirdim. Minimum tutar diye bir şey yok sanırım değil mi? Herhalde ben bulamadım daha üye Opet.
    Bir de offline emv tutarı yazıyor bende, sizde ne yazıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aesthetics -- 4 Ağustos 2017; 21:58:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • em1r kullanıcısına yanıt
    Hocam bana kendiliğinden gelmişti. Ama şuan çok yaygınlaştığı için arayıp sormanız bence faydalı olacaktır. Çünkü ayın başındayız daha. Size hemen bir hedef verebilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmirde sonunda bir Opet buldum üye işyeri. Akıntürk petrol, bornovada ağaçlıyolda. 50 tlye 100 mil kazandım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemito85


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cemito85

    Dün akşam ilk kez denedim, Carrefourdan bira sigara stok yaptım 300 mil cepte

    Hangi bira alıyorsun? Özellikle içtiğin bira var mı

    Efes özel sericiyim :)

    Ben de Grolsch, Carlsberg ve Amstel tercih ediyorum. Genelde Kuzey biraları hoşuma gidiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende otel icin adios var. Ucak icin de miles smiles var. Pegasus kartta vardi oranlar dusunce kapattm. Gecenlerde banko atlas kart cikartim 5000 mil verdi onlada bilet aldim ama o karti henuz kullanmadim.miles and smiles bnm cok isime yariyor valla onun sayesinde ilk defa business uctum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sametbaggio kullanıcısına yanıt
    hocam ben de business almıştım kart sayesinde ama artık mil kazanmak imkansız, ancak sürekli uçak biletini bu kartla alırsanız 2 kat kampanyasından yararlanırsınız. 13000 liraya 3000 mil hedef veren bir kart kazandırmıyor artık:(
  • photostr P kullanıcısına yanıt
    valla hocam bnm 3500 limitim var genelde 1500 e 2000 mil geliyor bazen de amex güzel teklif geliyor. yurt dışı uçusum olmadı için yurt içinde rahat bilet alıyorum mil ile mesela 2 hafta önce eğitim vardı mil ile aldım bileti gidiş dönüş 600 tl olana 70-80 tl verdm gayet iyi yani
  • sparcoo kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sorunuzun cevabı çok bariz,Adios.Kart aidatı yok,sadece THY saçmalığı yok daha ne olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurNIng

    Merhaba,

    Sorunuzun cevabı çok bariz,Adios.Kart aidatı yok,sadece THY saçmalığı yok daha ne olsun.

    incelemeye başladım adios için. başvuru yapacağım sanırım. şuan forumdaki adios kullanıcar başlığını okuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sparcoo -- 7 Ağustos 2017; 9:9:2 >
  • Arkadaşlar bana devamlı kişiye özel kampanyalar gelirken işime hiçbir şekilde kampanya gelmiyor. Burada acaba bizim eksik yaptığımız bir şey mi var?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.haberler.com/thy-nin-miles-smiles-programi-is-birligi-anlasmasi-9914794-haberi/


    Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, çift hanelerle ve yüzde 15-16'lar mertebesinde büyüdüklerini, geçen yıla gelene kadar büyüme hikayesinin böyle sürdüğünü belirterek, "Yaşadığımız zorluklara rağmen yine yolcu sayımızı yaklaşık 1,5 milyon arttırmayı geçen yıl bile başardık. Son çeyrekteki geri dönüşümüzle bir yıl içinde oluşan kayıpları sildik, süpürdük." dedi.

    THY'nin yolcu sadakat programı Miles&Smiles kapsamında bazı markalar ile güç birliğine gittiği kampanyasının tanıtım toplantısı, Yeşilköy'deki genel müdürlük binasında yapıldı.

    Üyelerine uçmanın yanı sıra otel konaklama, araç kiralama, sigorta, akaryakıt ve market alış verişi gibi günlük hayattaki harcamalar ile mil kazanma fırsatı sunan sadakat programında, THY ile Garanti Bankası ortak markalı "Miles&Smiles" kredi kartı ile CarrefourSA, Arçelik, Watsons, TeknoSA, Enterprise, Opet ve Beko'da yapılan alışverişlerde harcanılan her 1 liraya 2 mil; Rixos Otellerindeki konaklamalarında ise 1 liraya 4 mil kazandırdığı bildirildi.

    Bu yılın sonuna kadar yürürlükte kalacağı bildirilen kampanyanın tanıtım toplantısında konuşan THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Aycı, kendi sektöründe lider markalarıyla Garanti Bankası öncülüğünde yaptıkları iş birliğini ileri noktaya taşıdıklarını, çok daha güçlü bir birlikteliğe adım attıklarını söyledi.

    Mil ve sadakat programını bu sinerjiyle yolcu memnuniyeti, konfor ve hizmet çeşitliliği açısından yeni bir yere taşıdıklarını ifade eden Aycı, "Çok değerli markalar ve iş birlikleriyle inanıyorum ki yolcularımızı daha mutlu edeceğiz." diye konuştu.

    Aycı, ayrıcalıklar dünyası olan, dünyadan ödüllerle dönen, alanında lider bir şirket olmanın gururunu yaşatan THY'nin, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün "İstikbal göklerdedir" sözünün tezahür ettiği en önemli kurum olduğunu vurguladı.

    Dünyada en çok noktaya uçan havayolu şirketi unvanını taşımanın, "muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkma" yarışındaki vazifelerinden birini yerine getirmenin gururuyla birlikte olduğunun altını çizen Aycı, dünyanın en genç filolarından birine sahip olduklarını ve sürekli büyüdüklerini bildirdi.

    Havacılık sektörünün son dönemde sürekli yüzde 5 büyüdüğünü ifade eden Aycı, "THY, çift hanelerle büyüdü, yüzde 15-16'lar mertebesinde büyüdü. Geçen yıla gelene kadar büyüme hikayesi böyle sürdü. Yaşadığımız zorluklara rağmen yine yolcu sayımızı yaklaşık 1,5 milyon arttırmayı, geçen yıl bile başardık. Son çeyrekteki geri dönüşümüzle bir yıl içinde oluşan kayıpları sildik, süpürdük." değerlendirmesini yaptı.

    Aycı, aidiyet bilinciyle çalışan THY ailesini tebrik ederek, şirketin geri dönüşünün, Türk sivil havacılığının yeniden yükselişinin başladığını vurgulayarak, bunun sürdürülebilir olmasının önemine değindi.

    "Bir ülkenin, bir şirketin yolculuğu zorludur"

    Gelecekte zor günlerin de yaşanabileceğine dikkati çeken Aycı, "THY reklamında da söylediğimiz gibi 'Bir ülkenin, bir şirketin yolculuğu zorludur. Bu yolculukta fırtınalar vardır. Bu yolculukta bulutlar vardır. Yağmurlar vardır, şimşekler vardır, yıldırımlar vardır ama gün olur, zaman gelir el birliğiyle, kol kola, yürek yüreğe, omuz omuza kalplere dokunarak, o yıldan çıktığımız gibi birlikte oluruz, birlikte aşarız, birlikte planlarız, birlikte gerçekleştiririz." dedi.

    Aycı, bu yolda paydaşlarla yürümeye ve güçlü markalarla yan yana olmaya ihtiyaç duyduklarını ifade ederek, iş birliklerin devam edeceğini kaydetti.

    THY'nin ayrıcalıklı dünyasında yaptığı iş birliğini en güzel şekilde anlatan reklam filmine imza attıklarını kaydeden Aycı, filmin ilk kez bu toplantıda gösterileceğini sözlerine ekledi.

    Garanti Bankası Üst Yöneticisi (CEO) Fuat Erbil, tüketicilere yoğun bir şekilde ulaşan THY ile yaptıkları iş birliğinin başarılı bir şekilde devam etmesinin çok önemli olduğunu söyledi.

    Erbil, THY'nin dünyada bir gurur vesilesi olduğunu dile getirerek, "Yeni kampanyada, ortalama aylık 4 bin lira harcayan bir kart müşterimiz, bir sene içinde kabaca 3 defa yurt içi gidiş-dönüş bilet alma hakkına sahip oluyor. Yani 4 bin liralık aylık, düzenli kredi kartı harcaması 6 tek yönlü yurt içi bileti demek. Fena değil. Hatta bunu akıllı kullanan müşterilerimiz bu kartla THY biletlerini alıyorlarsa tüm kanallardan bir liralarına, bir milin üzerine bir mil daha kazanıyorlar. Yani iki mil yapıyorlar. Bu da önemli bir kazanç kaynağıdır." diye konuştu.

    Tanıtımda, THY Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur da kampanya hakkında davetlilere sunum yaptı. Daha sonra kampanya nedeniyle özel olarak hazırlanan pasta kesildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thundere

    https://www.haberler.com/thy-nin-miles-smiles-programi-is-birligi-anlasmasi-9914794-haberi/


    Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, çift hanelerle ve yüzde 15-16'lar mertebesinde büyüdüklerini, geçen yıla gelene kadar büyüme hikayesinin böyle sürdüğünü belirterek, "Yaşadığımız zorluklara rağmen yine yolcu sayımızı yaklaşık 1,5 milyon arttırmayı geçen yıl bile başardık. Son çeyrekteki geri dönüşümüzle bir yıl içinde oluşan kayıpları sildik, süpürdük." dedi.

    THY'nin yolcu sadakat programı Miles&Smiles kapsamında bazı markalar ile güç birliğine gittiği kampanyasının tanıtım toplantısı, Yeşilköy'deki genel müdürlük binasında yapıldı.

    Üyelerine uçmanın yanı sıra otel konaklama, araç kiralama, sigorta, akaryakıt ve market alış verişi gibi günlük hayattaki harcamalar ile mil kazanma fırsatı sunan sadakat programında, THY ile Garanti Bankası ortak markalı "Miles&Smiles" kredi kartı ile CarrefourSA, Arçelik, Watsons, TeknoSA, Enterprise, Opet ve Beko'da yapılan alışverişlerde harcanılan her 1 liraya 2 mil; Rixos Otellerindeki konaklamalarında ise 1 liraya 4 mil kazandırdığı bildirildi.

    Bu yılın sonuna kadar yürürlükte kalacağı bildirilen kampanyanın tanıtım toplantısında konuşan THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Aycı, kendi sektöründe lider markalarıyla Garanti Bankası öncülüğünde yaptıkları iş birliğini ileri noktaya taşıdıklarını, çok daha güçlü bir birlikteliğe adım attıklarını söyledi.

    Mil ve sadakat programını bu sinerjiyle yolcu memnuniyeti, konfor ve hizmet çeşitliliği açısından yeni bir yere taşıdıklarını ifade eden Aycı, "Çok değerli markalar ve iş birlikleriyle inanıyorum ki yolcularımızı daha mutlu edeceğiz." diye konuştu.

    Aycı, ayrıcalıklar dünyası olan, dünyadan ödüllerle dönen, alanında lider bir şirket olmanın gururunu yaşatan THY'nin, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün "İstikbal göklerdedir" sözünün tezahür ettiği en önemli kurum olduğunu vurguladı.

    Dünyada en çok noktaya uçan havayolu şirketi unvanını taşımanın, "muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkma" yarışındaki vazifelerinden birini yerine getirmenin gururuyla birlikte olduğunun altını çizen Aycı, dünyanın en genç filolarından birine sahip olduklarını ve sürekli büyüdüklerini bildirdi.

    Havacılık sektörünün son dönemde sürekli yüzde 5 büyüdüğünü ifade eden Aycı, "THY, çift hanelerle büyüdü, yüzde 15-16'lar mertebesinde büyüdü. Geçen yıla gelene kadar büyüme hikayesi böyle sürdü. Yaşadığımız zorluklara rağmen yine yolcu sayımızı yaklaşık 1,5 milyon arttırmayı, geçen yıl bile başardık. Son çeyrekteki geri dönüşümüzle bir yıl içinde oluşan kayıpları sildik, süpürdük." değerlendirmesini yaptı.

    Aycı, aidiyet bilinciyle çalışan THY ailesini tebrik ederek, şirketin geri dönüşünün, Türk sivil havacılığının yeniden yükselişinin başladığını vurgulayarak, bunun sürdürülebilir olmasının önemine değindi.

    "Bir ülkenin, bir şirketin yolculuğu zorludur"

    Gelecekte zor günlerin de yaşanabileceğine dikkati çeken Aycı, "THY reklamında da söylediğimiz gibi 'Bir ülkenin, bir şirketin yolculuğu zorludur. Bu yolculukta fırtınalar vardır. Bu yolculukta bulutlar vardır. Yağmurlar vardır, şimşekler vardır, yıldırımlar vardır ama gün olur, zaman gelir el birliğiyle, kol kola, yürek yüreğe, omuz omuza kalplere dokunarak, o yıldan çıktığımız gibi birlikte oluruz, birlikte aşarız, birlikte planlarız, birlikte gerçekleştiririz." dedi.

    Aycı, bu yolda paydaşlarla yürümeye ve güçlü markalarla yan yana olmaya ihtiyaç duyduklarını ifade ederek, iş birliklerin devam edeceğini kaydetti.

    THY'nin ayrıcalıklı dünyasında yaptığı iş birliğini en güzel şekilde anlatan reklam filmine imza attıklarını kaydeden Aycı, filmin ilk kez bu toplantıda gösterileceğini sözlerine ekledi.

    Garanti Bankası Üst Yöneticisi (CEO) Fuat Erbil, tüketicilere yoğun bir şekilde ulaşan THY ile yaptıkları iş birliğinin başarılı bir şekilde devam etmesinin çok önemli olduğunu söyledi.

    Erbil, THY'nin dünyada bir gurur vesilesi olduğunu dile getirerek, "Yeni kampanyada, ortalama aylık 4 bin lira harcayan bir kart müşterimiz, bir sene içinde kabaca 3 defa yurt içi gidiş-dönüş bilet alma hakkına sahip oluyor. Yani 4 bin liralık aylık, düzenli kredi kartı harcaması 6 tek yönlü yurt içi bileti demek. Fena değil. Hatta bunu akıllı kullanan müşterilerimiz bu kartla THY biletlerini alıyorlarsa tüm kanallardan bir liralarına, bir milin üzerine bir mil daha kazanıyorlar. Yani iki mil yapıyorlar. Bu da önemli bir kazanç kaynağıdır." diye konuştu.

    Tanıtımda, THY Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur da kampanya hakkında davetlilere sunum yaptı. Daha sonra kampanya nedeniyle özel olarak hazırlanan pasta kesildi.


    İnterneti yeni mi bağlattın:) 1-2 sayfa önce bunlardan bahsettik:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo


    quote:

    Orijinalden alıntı: thundere

    https://www.haberler.com/thy-nin-miles-smiles-programi-is-birligi-anlasmasi-9914794-haberi/


    Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, çift hanelerle ve yüzde 15-16'lar mertebesinde büyüdüklerini, geçen yıla gelene kadar büyüme hikayesinin böyle sürdüğünü belirterek, "Yaşadığımız zorluklara rağmen yine yolcu sayımızı yaklaşık 1,5 milyon arttırmayı geçen yıl bile başardık. Son çeyrekteki geri dönüşümüzle bir yıl içinde oluşan kayıpları sildik, süpürdük." dedi.

    THY'nin yolcu sadakat programı Miles&Smiles kapsamında bazı markalar ile güç birliğine gittiği kampanyasının tanıtım toplantısı, Yeşilköy'deki genel müdürlük binasında yapıldı.

    Üyelerine uçmanın yanı sıra otel konaklama, araç kiralama, sigorta, akaryakıt ve market alış verişi gibi günlük hayattaki harcamalar ile mil kazanma fırsatı sunan sadakat programında, THY ile Garanti Bankası ortak markalı "Miles&Smiles" kredi kartı ile CarrefourSA, Arçelik, Watsons, TeknoSA, Enterprise, Opet ve Beko'da yapılan alışverişlerde harcanılan her 1 liraya 2 mil; Rixos Otellerindeki konaklamalarında ise 1 liraya 4 mil kazandırdığı bildirildi.

    Bu yılın sonuna kadar yürürlükte kalacağı bildirilen kampanyanın tanıtım toplantısında konuşan THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Aycı, kendi sektöründe lider markalarıyla Garanti Bankası öncülüğünde yaptıkları iş birliğini ileri noktaya taşıdıklarını, çok daha güçlü bir birlikteliğe adım attıklarını söyledi.

    Mil ve sadakat programını bu sinerjiyle yolcu memnuniyeti, konfor ve hizmet çeşitliliği açısından yeni bir yere taşıdıklarını ifade eden Aycı, "Çok değerli markalar ve iş birlikleriyle inanıyorum ki yolcularımızı daha mutlu edeceğiz." diye konuştu.

    Aycı, ayrıcalıklar dünyası olan, dünyadan ödüllerle dönen, alanında lider bir şirket olmanın gururunu yaşatan THY'nin, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün "İstikbal göklerdedir" sözünün tezahür ettiği en önemli kurum olduğunu vurguladı.

    Dünyada en çok noktaya uçan havayolu şirketi unvanını taşımanın, "muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkma" yarışındaki vazifelerinden birini yerine getirmenin gururuyla birlikte olduğunun altını çizen Aycı, dünyanın en genç filolarından birine sahip olduklarını ve sürekli büyüdüklerini bildirdi.

    Havacılık sektörünün son dönemde sürekli yüzde 5 büyüdüğünü ifade eden Aycı, "THY, çift hanelerle büyüdü, yüzde 15-16'lar mertebesinde büyüdü. Geçen yıla gelene kadar büyüme hikayesi böyle sürdü. Yaşadığımız zorluklara rağmen yine yolcu sayımızı yaklaşık 1,5 milyon arttırmayı, geçen yıl bile başardık. Son çeyrekteki geri dönüşümüzle bir yıl içinde oluşan kayıpları sildik, süpürdük." değerlendirmesini yaptı.

    Aycı, aidiyet bilinciyle çalışan THY ailesini tebrik ederek, şirketin geri dönüşünün, Türk sivil havacılığının yeniden yükselişinin başladığını vurgulayarak, bunun sürdürülebilir olmasının önemine değindi.

    "Bir ülkenin, bir şirketin yolculuğu zorludur"

    Gelecekte zor günlerin de yaşanabileceğine dikkati çeken Aycı, "THY reklamında da söylediğimiz gibi 'Bir ülkenin, bir şirketin yolculuğu zorludur. Bu yolculukta fırtınalar vardır. Bu yolculukta bulutlar vardır. Yağmurlar vardır, şimşekler vardır, yıldırımlar vardır ama gün olur, zaman gelir el birliğiyle, kol kola, yürek yüreğe, omuz omuza kalplere dokunarak, o yıldan çıktığımız gibi birlikte oluruz, birlikte aşarız, birlikte planlarız, birlikte gerçekleştiririz." dedi.

    Aycı, bu yolda paydaşlarla yürümeye ve güçlü markalarla yan yana olmaya ihtiyaç duyduklarını ifade ederek, iş birliklerin devam edeceğini kaydetti.

    THY'nin ayrıcalıklı dünyasında yaptığı iş birliğini en güzel şekilde anlatan reklam filmine imza attıklarını kaydeden Aycı, filmin ilk kez bu toplantıda gösterileceğini sözlerine ekledi.

    Garanti Bankası Üst Yöneticisi (CEO) Fuat Erbil, tüketicilere yoğun bir şekilde ulaşan THY ile yaptıkları iş birliğinin başarılı bir şekilde devam etmesinin çok önemli olduğunu söyledi.

    Erbil, THY'nin dünyada bir gurur vesilesi olduğunu dile getirerek, "Yeni kampanyada, ortalama aylık 4 bin lira harcayan bir kart müşterimiz, bir sene içinde kabaca 3 defa yurt içi gidiş-dönüş bilet alma hakkına sahip oluyor. Yani 4 bin liralık aylık, düzenli kredi kartı harcaması 6 tek yönlü yurt içi bileti demek. Fena değil. Hatta bunu akıllı kullanan müşterilerimiz bu kartla THY biletlerini alıyorlarsa tüm kanallardan bir liralarına, bir milin üzerine bir mil daha kazanıyorlar. Yani iki mil yapıyorlar. Bu da önemli bir kazanç kaynağıdır." diye konuştu.

    Tanıtımda, THY Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur da kampanya hakkında davetlilere sunum yaptı. Daha sonra kampanya nedeniyle özel olarak hazırlanan pasta kesildi.


    İnterneti yeni mi bağlattın:) 1-2 sayfa önce bunlardan bahsettik:)

    Aycı, bu yolda paydaşlarla yürümeye ve güçlü markalarla yan yana olmaya ihtiyaç duyduklarını ifade ederek, iş birliklerin devam edeceğini kaydetti.

    Olaya kendi açından bakarsan evet yeni bağlattım.Zaten kampanya kapsamında dah önce 2 harcama yapıp 8200 mili aldım.
    Haberi paylaşmamın sebebi önceki mesajımda yazdığım yukarıdaki koyu cümle.Kart bitti, oranlar düştü, kapatalım , kullanmayalım diyenlere yönelik...




  • Allah daha çok versin. Ancak kampanya detaylarında şöyle bir madde var. Bir müşteri 1 ayda Opet, CarrefourSA, Watsons ve Enterprise harcamalarından en fazla 5.000’er Mil, Arçelik, Beko ve TeknoSA’dan 10.000’er Mil kazanabilir.

    Rixos'ta kullandıysan o zaman sorun yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Allah daha çok versin. Ancak kampanya detaylarında şöyle bir madde var. Bir müşteri 1 ayda Opet, CarrefourSA, Watsons ve Enterprise harcamalarından en fazla 5.000’er Mil, Arçelik, Beko ve TeknoSA’dan 10.000’er Mil kazanabilir.

    Rixos'ta kullandıysan o zaman sorun yok.

    Toplamda 5.000 limiti yokki... Hepsinden ayrı ayrı 5.000 ve 10.000 limiti var.

    Bir ayda rixosu hiç hesaba bile katmadan 50.000 mil kazanabilirsin bu programla, yani ayda 25.000 lira harcamıyorsan üst limit hiç sınırlayıcı değil :D
  • Rixos vb. Yerlerde indirimli alinca mil vermiyor, kac kere denedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemito85


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Allah daha çok versin. Ancak kampanya detaylarında şöyle bir madde var. Bir müşteri 1 ayda Opet, CarrefourSA, Watsons ve Enterprise harcamalarından en fazla 5.000’er Mil, Arçelik, Beko ve TeknoSA’dan 10.000’er Mil kazanabilir.

    Rixos'ta kullandıysan o zaman sorun yok.

    Toplamda 5.000 limiti yokki... Hepsinden ayrı ayrı 5.000 ve 10.000 limiti var.

    Bir ayda rixosu hiç hesaba bile katmadan 50.000 mil kazanabilirsin bu programla, yani ayda 25.000 lira harcamıyorsan üst limit hiç sınırlayıcı değil :D

    Zaten belirtilen ve benim de belirttiğim kısımda 5.000'er Mil diye yazıyor:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • O degil de cafe-restoran tarzi bir yerde 80 tl lik yemek yedik



    Ancak market harcamasi olarak gozukuyor bonusflas da



    En az 50 mil zarardayim bu nasil is beyler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 168169170171172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.