< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
crm cevap vermiyorsa info@garenta.com 'a mail atın. |
madame coco eski prestige yaptığım numaralara hesap bulunamadı diyor, tekrar kayıt olmaya çalışıyorum sms gelmiyor kayıt ol'da sms gönderme yerine bile geçmiyor şimdi de, belli bir deneme süresi eklemişler heralde < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 9 Aralık 2024; 12:16:30 > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Ssitem düzeldi,sms geliyor ve kodlar alınabiliyor |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
alınmıyor ki max kod sayısına ulaşıldı diyor |
Dün o adrese mail attım, cevap gelmedi. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
kodu al diyince bekletti sonra tekrar tıklayınca o hata çıktı. farklı tel no ile kayıt olunca verdi, sistem hatasına denk g eldim galiba |
Teşekkürler oldu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ben bu takastan bi şey anlamadım olayı nedir 2 side aynı değil mi |