Şimdi Ara

MİGROS Kampanyaları [Ana Konu] (664. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
87.267
Cevap
930
Favori
6.206.538
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
145 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 662663664665666
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    Geçenlerde superfresh 4 lü pizzalarda 1 alana 1 bedava vardı.
    2 tane alıp eve geldim, bir baktım ki birinin son kullanma tarihi geçeli 2-3 ay olmuş.
    Resmen şok yaşadım. Normalde birşey alırken son kullanma tarihini illaki kontrol ederim, ama migrosa güvendiğim için migrostan birşey alırken kontrol etmem.
    Ki bugüne kadar aldığım hiçbirşeyin tarihi geçmemişti.
    Ev ile migrosun arası yaklaşık 15-20 km olduğu içinde iade ve değişim ile uğraşmadım.

    Arkadaşa burdan da yardımcı olabirilim yazdığınız için yazdım bunu, belliki migros konusunda tecrübelisiniz.
    Böyle bir durumda ne yapılabilir?

    Mahkemeye versen 100.000 tl cepteydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ILKERATLIILKER I kullanıcısına yanıt
    mahkemede çalışıyorum, öyle birşey yok emin olun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    Geçenlerde superfresh 4 lü pizzalarda 1 alana 1 bedava vardı.
    2 tane alıp eve geldim, bir baktım ki birinin son kullanma tarihi geçeli 2-3 ay olmuş.
    Resmen şok yaşadım. Normalde birşey alırken son kullanma tarihini illaki kontrol ederim, ama migrosa güvendiğim için migrostan birşey alırken kontrol etmem.
    Ki bugüne kadar aldığım hiçbirşeyin tarihi geçmemişti.
    Ev ile migrosun arası yaklaşık 15-20 km olduğu içinde iade ve değişim ile uğraşmadım.

    Arkadaşa burdan da yardımcı olabirilim yazdığınız için yazdım bunu, belliki migros konusunda tecrübelisiniz.
    Böyle bir durumda ne yapılabilir?

    Tecrübeden ziyade çalışıyorum bu kurumda.

    Zaten müşterinin Migros'da yaşadığı ana sıkıntılar belirli ; fiyat farkları, 1/10000 skt geçmişi, ürünün devamı yok mu, money yüklenmesi gerçekleşmemiş vs..

    Şu bir gerçek ki fiyat farkları isteyerek çıkmıyor, aaa Migros beni aldattı tabiri ile de yansımıyor. Sorun 2 haftada bir değişen katalog keza yanında haftasonu indirimleri vs derken öyle acayip yerlerden geliyor ki farklar, şaşırıyorsun. Zaten bu arada gelenlerin yarısına yakın yanlış etiket görme dediğimiz tabir. Herhalde müşteri etiketin barkoduna kadar dikkat etmek zorunda değildir ama benzeyen ürünlerde açıklama tatmin etmeyebilir.

    1+1 gibi veya çoklu diğer indirim çeşitleri, yarı fiyata kadar indirimler hep stok eritme amaçlıdır bu tüm marketler için geçerli olan satış yönetimidir. Fazla ürün, skt yaklaşan ürün falan derken gider. Ama superfreshlerde böyle bir sıkıntı yoktu. Alanların da çoğu memnundu. Başlarında da hep superfresh promosyon elemanları durdu zaten. Dolayısıyla kampanya tuttu ve superfreshler hemen hemen her mağazada stoğu azalttı. Son kullanma tarihi geçen ürün o kadar süre orada kaldıysa tamamen boş bulunmuşluk. Onlar toplanırken Migros'a zaten bir zararı yok. Yolla firmaya yenisini göndersin. Kasıtlı şekilde müşteriye skt geçmış, 1-2 gün kalmış ürünler satılmaz. Yaşanılan olay da olağan bir şey. Ve de gerçekten Migros konuda aşmış bir kurum. Burada elemanların işgüzarlığına kadar gidiyor durum. Ve sorun müşteriyle anında çözülür. Birebir değişim, iade her şey. Kimse bekletmek istemez 4-5 dk boşa ama iade teferruatları da Migros'a maliye açısından patlıyor. Aynı mağazada çok kez olursa eleman posta zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kırmızı pelerin kullanıcısına yanıt
    ben zaten migrosun bilerek veya kasıtlı olarak son kullanma tarihi geçmiş ürünü sattığını asla düşünmedim.
    bu orda görev yapan personelin ihmalkarlığındandır. ertesi gün gidip durum anlatsam eminim ki hiç sorunsuz geri alırlar ama dediğim gibi mesafe uzak.
    4-5 liralık bir ürün için bir o kadar benzin yakmak istemedim.


    az önce migrosa durumu anlatan bir mail gönderdim, mağaza çalışanlarının bu konuda daha dikkatli olmaları için uyarılmasını önerdim.
    dönüş olur mu olmaz mı bilmiyorum, çokta umurumda değil açıkçası. migrostan yıllardır alışveriş yaparım ve memnunum.
    ilk defa böyle bir sorun yaşadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    ben zaten migrosun bilerek veya kasıtlı olarak son kullanma tarihi geçmiş ürünü sattığını asla düşünmedim.
    bu orda görev yapan personelin ihmalkarlığındandır. ertesi gün gidip durum anlatsam eminim ki hiç sorunsuz geri alırlar ama dediğim gibi mesafe uzak.
    4-5 liralık bir ürün için bir o kadar benzin yakmak istemedim.


    az önce migrosa durumu anlatan bir mail gönderdim, mağaza çalışanlarının bu konuda daha dikkatli olmaları için uyarılmasını önerdim.
    dönüş olur mu olmaz mı bilmiyorum, çokta umurumda değil açıkçası. migrostan yıllardır alışveriş yaparım ve memnunum.
    ilk defa böyle bir sorun yaşadım.

    Müşteri şikayetleri inan fazlasıyla korkutuyor mağaza kadrosunu. Yöneticiden reyoncusuna kadar. Şikayetler doğrudan mağazaya işliyor merkez tarafından. Ben burada çalıştığım yeri temsil etmiyorum. Genellikle kampanyalar olmak üzere birçok konuda yardım ediyorum bilgi alışverişi kuruyorum. Ama mağazamda da her haklı müşterinin hakkını alması için çabalarım, buradaki arkadaşlar ve sizlerin de bulunduğunuz yerde hakkınızı bırakmamanız, almanız tarafındayım hep. Geri dönüp benzin yakmamak daha mantıklı ama alternatifler sunduğu için görüş/şikayet bildirmek de bir kazanımdır :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son kullanma tarihi geçmiş ürünle ilgili Tansaş ne yapmış:
    Eğer raflarda SKT geçmiş ürün bulursa müşteriye SKTsi geçmemiş ürün ve söz konusu ürün bedeli kadar çek hediye edilecekmiş. Bence 10 numara!
  • kipada cok dikkat edin skt ye arkadaslar. kampanyadaki urunlerin nerdeyse hepsininki eski

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün tıkla kazanda tresan Isırgan otu şampuanı 500ml verdi,migrosta 15.45 lira,acaba piyasada ne kadara satılıyor bilen var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızı pelerin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    ben zaten migrosun bilerek veya kasıtlı olarak son kullanma tarihi geçmiş ürünü sattığını asla düşünmedim.
    bu orda görev yapan personelin ihmalkarlığındandır. ertesi gün gidip durum anlatsam eminim ki hiç sorunsuz geri alırlar ama dediğim gibi mesafe uzak.
    4-5 liralık bir ürün için bir o kadar benzin yakmak istemedim.


    az önce migrosa durumu anlatan bir mail gönderdim, mağaza çalışanlarının bu konuda daha dikkatli olmaları için uyarılmasını önerdim.
    dönüş olur mu olmaz mı bilmiyorum, çokta umurumda değil açıkçası. migrostan yıllardır alışveriş yaparım ve memnunum.
    ilk defa böyle bir sorun yaşadım.

    Müşteri şikayetleri inan fazlasıyla korkutuyor mağaza kadrosunu. Yöneticiden reyoncusuna kadar. Şikayetler doğrudan mağazaya işliyor merkez tarafından. Ben burada çalıştığım yeri temsil etmiyorum. Genellikle kampanyalar olmak üzere birçok konuda yardım ediyorum bilgi alışverişi kuruyorum. Ama mağazamda da her haklı müşterinin hakkını alması için çabalarım, buradaki arkadaşlar ve sizlerin de bulunduğunuz yerde hakkınızı bırakmamanız, almanız tarafındayım hep. Geri dönüp benzin yakmamak daha mantıklı ama alternatifler sunduğu için görüş/şikayet bildirmek de bir kazanımdır :)

    Mesaj yazdiktan birkaç saat sonra mağaza müdürü aradı. Çeşitli bahanelerle kabullenmek istemedi. önce öyle bir konuştu ki sanki ben yalan söylüyor mağazaya iftira atıyorum. Sonra Bana yanlış okumuş olabilir misiniz diyor. Ben üni mezunu 33 yaşında biriyim ve devlet memuruyum yanlış okumadım ambalaj bile farkliydi eski olan üründe, benim sizden bir isteğim de yok ne parasını istiyorum ne de başka birşey sadece daha dikkatli olun dedim. Açıkçası tavrı hosuma gitmedi. En sonunda suçu tedarikçi firmaya attı kapattik telefonu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr


    quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızı pelerin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    ben zaten migrosun bilerek veya kasıtlı olarak son kullanma tarihi geçmiş ürünü sattığını asla düşünmedim.
    bu orda görev yapan personelin ihmalkarlığındandır. ertesi gün gidip durum anlatsam eminim ki hiç sorunsuz geri alırlar ama dediğim gibi mesafe uzak.
    4-5 liralık bir ürün için bir o kadar benzin yakmak istemedim.


    az önce migrosa durumu anlatan bir mail gönderdim, mağaza çalışanlarının bu konuda daha dikkatli olmaları için uyarılmasını önerdim.
    dönüş olur mu olmaz mı bilmiyorum, çokta umurumda değil açıkçası. migrostan yıllardır alışveriş yaparım ve memnunum.
    ilk defa böyle bir sorun yaşadım.

    Müşteri şikayetleri inan fazlasıyla korkutuyor mağaza kadrosunu. Yöneticiden reyoncusuna kadar. Şikayetler doğrudan mağazaya işliyor merkez tarafından. Ben burada çalıştığım yeri temsil etmiyorum. Genellikle kampanyalar olmak üzere birçok konuda yardım ediyorum bilgi alışverişi kuruyorum. Ama mağazamda da her haklı müşterinin hakkını alması için çabalarım, buradaki arkadaşlar ve sizlerin de bulunduğunuz yerde hakkınızı bırakmamanız, almanız tarafındayım hep. Geri dönüp benzin yakmamak daha mantıklı ama alternatifler sunduğu için görüş/şikayet bildirmek de bir kazanımdır :)

    Mesaj yazdiktan birkaç saat sonra mağaza müdürü aradı. Çeşitli bahanelerle kabullenmek istemedi. önce öyle bir konuştu ki sanki ben yalan söylüyor mağazaya iftira atıyorum. Sonra Bana yanlış okumuş olabilir misiniz diyor. Ben üni mezunu 33 yaşında biriyim ve devlet memuruyum yanlış okumadım ambalaj bile farkliydi eski olan üründe, benim sizden bir isteğim de yok ne parasını istiyorum ne de başka birşey sadece daha dikkatli olun dedim. Açıkçası tavrı hosuma gitmedi. En sonunda suçu tedarikçi firmaya attı kapattik telefonu.

    Bir şikayet daha ve bu durumu da anlatabilirsiniz. Ama uğraşmak da can sıkıcı. Merak ettim hangi Migros

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alışveriş yaptığım mağazalar içinde tarihi geçmek üzere olan malları ön tarafa süren tek mağaza Migros

    Ayrıca raf fiyatı 5,40 olan 4*1 fantayı 6,95 e almışız bu pazar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    ben zaten migrosun bilerek veya kasıtlı olarak son kullanma tarihi geçmiş ürünü sattığını asla düşünmedim.
    bu orda görev yapan personelin ihmalkarlığındandır. ertesi gün gidip durum anlatsam eminim ki hiç sorunsuz geri alırlar ama dediğim gibi mesafe uzak.
    4-5 liralık bir ürün için bir o kadar benzin yakmak istemedim.


    az önce migrosa durumu anlatan bir mail gönderdim, mağaza çalışanlarının bu konuda daha dikkatli olmaları için uyarılmasını önerdim.
    dönüş olur mu olmaz mı bilmiyorum, çokta umurumda değil açıkçası. migrostan yıllardır alışveriş yaparım ve memnunum.
    ilk defa böyle bir sorun yaşadım.

    yaşadığım bir olayı paylaşayım: Migros'tan yoğurt alacaktım. 2.25 kg'lık bir yoğurdun son kullanma tarihinin yarın olduğunu farkettim. Görevlilerden birine söyledim durumu. Ne olacak son kullanma tarihi gelmemiş ki, yarın toplayacağız o ürünleri dedi.

    Yani 2.25 kg'lık yoğurdu son kullanma tarihine kadar satacaklar. 2.25 kg'lık yoğurdun bir günde tüketilebilmesi mümkün mü ki son kullanma tarihine kadar satıyorlar. Bence Migros'ta son kullanma tarihine kadar ürünlerin satılması standart bir uygulama.

    Carrefour'ların birinde kocaman harflerle şöyle yazmışlardı: Sütler son kullanma tarihine bu kadar gün kala, yoğurtlar şu kadar gün kala raflardan kaldırılır.

    Keşke her market bu şekilde uygulama yapsa.




  • Pm attım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/9384890-30341-kemal-kukrer-nar-eksisi-250-ml-2-li

    Arkadaşlar bu ürünü tüketmiş kimse var mı? Yorumlarınızı alabilir miyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/9384890-30341-kemal-kukrer-nar-eksisi-250-ml-2-li

    Arkadaşlar bu ürünü tüketmiş kimse var mı? Yorumlarınızı alabilir miyim?

    gayet güzel:) eskiden migros unkini alıyorduk artık bunu alıyoruz:) tavsiye edilir :)
  • Migros ve Kühne nar ekşisinde fruktoz şurubu yok. O yüzden migros veya kühne kullanıyorduk. Kükrer'de fruktoz şurubu yoksa onu da deneyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35

    dünkü tıkla kazanlar kartlara işlenmiş 2 tane %100 kazanmışım

    Benimde %100 görünüyor ama düşmedi bugün...

    sabah 5m'den 2 tane %100 bir tane %75 aldım benim aldığımhttp://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/32060087-32010-coca-cola-4x250ml-kutu bu hatta hepsini jet kasadan aldım sorun çıkmadı...

    Ben ilk defa tıkla kazana katılıp %100 coca cola indirimi kazandım ama henüz gidip almadım. Ürünü alıp kasaya gelince ben tıklaz kazan kampanyasından %100 indirim kazandım diyip kartı uzatıp alabiliyor muyuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert969

    quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35

    dünkü tıkla kazanlar kartlara işlenmiş 2 tane %100 kazanmışım

    Benimde %100 görünüyor ama düşmedi bugün...

    sabah 5m'den 2 tane %100 bir tane %75 aldım benim aldığımhttp://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/32060087-32010-coca-cola-4x250ml-kutu bu hatta hepsini jet kasadan aldım sorun çıkmadı...

    Ben ilk defa tıkla kazana katılıp %100 coca cola indirimi kazandım ama henüz gidip almadım. Ürünü alıp kasaya gelince ben tıklaz kazan kampanyasından %100 indirim kazandım diyip kartı uzatıp alabiliyor muyuz?

    Hiçbirsey demene gerek yok...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert969

    quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35

    dünkü tıkla kazanlar kartlara işlenmiş 2 tane %100 kazanmışım

    Benimde %100 görünüyor ama düşmedi bugün...

    sabah 5m'den 2 tane %100 bir tane %75 aldım benim aldığımhttp://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/32060087-32010-coca-cola-4x250ml-kutu bu hatta hepsini jet kasadan aldım sorun çıkmadı...

    Ben ilk defa tıkla kazana katılıp %100 coca cola indirimi kazandım ama henüz gidip almadım. Ürünü alıp kasaya gelince ben tıklaz kazan kampanyasından %100 indirim kazandım diyip kartı uzatıp alabiliyor muyuz?

    Hiçbirsey demene gerek yok...

    Direk olarak money kartı verip ürünleri geçirdiğinde otomatik olarak düşüyor yani indirim doğru anladım değil mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/9384890-30341-kemal-kukrer-nar-eksisi-250-ml-2-li

    Arkadaşlar bu ürünü tüketmiş kimse var mı? Yorumlarınızı alabilir miyim?

    iki seferdir alıyorum normalde tekli fiyatına 2 li kampanya yaptıklarında yakalıyorum kıvamı yoğun ve güzel içinde sadece nar konsantresi olduğu yazıyor..
  • 
Sayfa: önceki 662663664665666
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.