Şimdi Ara

Microsoft Lumia 535 Dokunmatik sorunu! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
174
Cevap
0
Favori
7.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cicekoguz

    Telefon onarildi diye yollanmis kontrol ettiğimde sorun devam ediyordu bidaha servise yollayalim dediler bidaha gitti bi 20 gun daha bekliycem heryere şikayet edicem önce nerelere basvurmaliyim? Şikayet var a yazdim

    Edit. Lumia 535 pismanliktir ve kesinlikle teknosadan elektronik cihaz almayin!

    özelikle size servise vermeyin diye yazmıştım ancak vermiş oldunuz ( iade yerine servis hakkını kullanmış oldunuz firmaların çakallığı devletin göz yumması )
    2. kere servise gittiği için artık ayıplı ürün kapsamında iade isteyeceksiniz tüketici hakem heyetinden , tüketici hakem heyeti bir bilirkişi tayin edecek ve rahat 1 sene sürecek para iadesi almanız.
    tekrar geçmiş olsun.
  • kardeşim o gönderme mesajını bana 3 saat önce yazsaydın muhtemelen göndermeyecektim.Vermiş oldum malesef ve gerçekten 1 sene sürermi yahu bu işin detayı nedir 1 sene ise bittim ben.
  • @Lukany @cicekoguz

    Bende 2.kere hatta geldiği gibi aynı saat göndermiş bulundum. Aynen banada 9gün sonra olduğu gibi göndermişler telefonu el sürdüklerinden bile emin değilim. Teknosayı aradım kaydım fırçayı.
    Adamların bana dedikleri servisin insiyatifinde biz bişey yapamayız. Marka imajınızı bunların elinemi teslim ediyorsunuz dedim sustu kaldı.
    Bende yazacağım şikayet Var'a ama ordanda bişey çıkacağı belirsiz...

    Tövbe olsun Teknosaya birdaha..
  • itsmyturn kullanıcısına yanıt
    Ben şikayet var a yazdım sabahın korunde arayıp baya özür dilediler sorunu cozucez dediler müşteri hizmetlerini su tarihte arayın yetkili servisle gorusucez falan dediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cicekoguz

    Ben şikayet var a yazdım sabahın korunde arayıp baya özür dilediler sorunu cozucez dediler müşteri hizmetlerini su tarihte arayın yetkili servisle gorusucez falan dediler.

    bende şimdi kayıt açtım siteden bakalım ne olacak.
  • Bit send surmez,tablette sikinti cikmisti servise yolladik yapmadilar bilirkisi inceledi 1 ay icinde aldik parayi... @Lukany

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmonstar35

    Bit send surmez,tablette sikinti cikmisti servise yolladik yapmadilar bilirkisi inceledi 1 ay icinde aldik parayi... @Lukany

    yaşadğınız yer neresi ? büyükşehir , ilçe ???
  • izmir buca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmonstar35

    izmir buca

    iyi almışsınız , Eskişehir Odunpazarı 2014 hazirandaki başvurum halen beklemede (kredi masrafı)
  • darkmonstar35 kullanıcısına yanıt
    Bende malatya merkezdeyim burasıda büyükşehir ama sanırım bi ilçeye bagliyiz inşallah kısa surer

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @darkmonstar35

    İşte illaki uğraş diyorlar rezil ol sefil ol umrumuzda değil müşteri memnuniyeti...

    Teknosa ÇM bana biz servise baskı yapamayız yada hızlandıramayız onlar nederse o diyor. Sende kimsinki o bizim iş ortağımıza getiriyorlar..
  • itsmyturn kullanıcısına yanıt
    Kardeşim Microsoft u ve yetkili servisi de şikayet etmeyi unutma

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • itsmyturn kullanıcısına yanıt
    Sikayetvara yazdinmi sen teknosayi yaz bak pasa pasa ariyolar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukany

    Sakın servise verme tüketici hakem heyetine git 14 gun içinde vazgeçebilirsin kanuni hakkını bu sure içinde kullan kısa surede tüketici hakem heyetine git. Servise verirsen tamir hakkını kullanmış olursun sakın servise verme .
    Ayrıca bir güncelleme yayınlamıştı microsoft dokunmatik problemi ile ilgili onu araştır.

    Arkadaşım mesafeli satışlarda koşulsuz iade hakkın olur. Mağazadan olmaz. Bilmeden insanları yanlış yönlendirme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukany

    Sakın servise verme tüketici hakem heyetine git 14 gun içinde vazgeçebilirsin kanuni hakkını bu sure içinde kullan kısa surede tüketici hakem heyetine git. Servise verirsen tamir hakkını kullanmış olursun sakın servise verme .
    Ayrıca bir güncelleme yayınlamıştı microsoft dokunmatik problemi ile ilgili onu araştır.

    Arkadaşım mesafeli satışlarda koşulsuz iade hakkın olur. Mağazadan olmaz. Bilmeden insanları yanlış yönlendirme.

    Tüketicinin seçimlik hakları

    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;

    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm

    ben mesafeli satıştan bahsettim mi yukarıda ki mesajımda ???? servise verme diye Üstüne basa basa söylüyorum eğer servise verirsen

    yukarıda verdiğim 11.maddenin


    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren
    azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur.
    Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi,
    yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.

    diye geçer ki SERVİSE verdiğinde ONARIM HAKKINI KULLANMIŞ OLURSUN ve çok uğraşırsın direk ayıplı ürün olarak tüketici hakem heyetine gitmeliydi.




  • 525ten 535e geçmeyi düşünüyodum ama bu kadar yazılanlardan sonra vazgeçtim. Geçen sene teknosadan 525 aldığımda 7 gün içinde sorun çıkarsa gel değişiriz demişlerdi, heralde çok sorun çıktıki değiştirdiler bu olayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.uzun -- 5 Mart 2015; 4:32:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.uzun

    525ten 535e geçmeyi düşünüyodum ama bu kadar yazılanlardan sonra vazgeçtim. Geçen sene teknosadan 525 aldığımda 7 gün içinde sorun çıkarsa gel değişiriz demişlerdi, heralde çok sorun çıktıki değiştirdiler bu olayı.

    525in hangi özellikleri sizi tatmin etmemeye başladı hocam?
  • TheYips kullanıcısına yanıt
    Performans olarak güzel cihaz ama kamerası ve ekran boyutu yeterli gelmemeye başladı artık.
  • s.uzun kullanıcısına yanıt
    kesinlikle alma kardeşim bak itsmyturn beni dinlemedi gitti aldı o da benim gibi uğraşıyor daha da uğraşacak benim 20 günün üzerine ikinci servise gidişi heryere şikayet ettik gelince de tüketici hakem heyetine gidicez.14 gün iade hakkımın olduğunuda böylece öğrendim hayatta unutmam artık
  • Aynen 1aydir bekliyoruz sikayet ustune sikayet ettik. Rezil olduk paramizla hslen bekliyoruz
    @cicekoguz
    @s.uzun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.