Şimdi Ara

microfonu olan müzik dinlemek için kulaklik bütce 200 tl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 saat 55 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 11
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BuBBa123 (7 mesaj) Prothedop (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar öncelikle forumda okudum ama tam aradagim kullakligi bulamadım. ses kartim onboard Realtek Realtek® ALC887 7+1 ses destegi varmiş. oyun pek oynamam oynadıgım oyunlarda özel kullaklik istemez (diablo starcraft vs..) ben daha cok müzik dinlemek ve skype da konuşmak için kafa üstü kulaklik ariyorum.

    ilk etapta dikkatimi ceken kullaliklar logitech g230 g430 ve sony mdr-v55 logitechin sesi cikmiyormuş. sony nin de microfonu yok kablosu cok kisa bi işime yaramaz. logitech kablosu tam benlik. aslinda logitech tam benlikte sessi cikmayan kulaklik mi olur yaw :D

    müzik olarak türkü haricinde herşeyi inderim aşari yukari. ama agirlikli olarak pop clup dinliyorum. aradigim şey ben müzik dinlerken, dişarida top patlasa duymak istemiyorum. hiçbirşey rahatsiz etmesin. biraz kaliteli olsun. microfon da agzima sokma geregi duymadan karşi taraf konuştugumu anlasın yeter

    birde kolay bozulmasin. cok sık kullanmam ama pc ye taktim mi da cikartmam öyle boş boş kendi kendine calar.

    bütce: 200 tl ye kadar olursa iyi olur olmazsa ne kadar cikmak gerekiyorsa artik.

    yardimci olursaniz sevinirim. tesekkurler.



    |
    |




  • Teğmen
    174 Mesaj
    tt esport shock var müzikte çok saglam bass vuruyor çok saglam bir yapısı var kutu içerigi birazcık zayıf ama ben indirimden 160 liraya aldım her hafta sonu idirime giriyo vatan computerde bu hafta 214 lira idi araştırmanı tavsiye ederim.
  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    kutu içegi zayif derken hocam. ne eksik mesela. bide vatanda %30 indirim var 225 tl diger satiçilarda 145 150 tl civari bu kullaklik :)

    bu kulaklık logitechin g230 dan iyimdir
    |
    |
    Prothedop kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    THERMALTAKE Tt eSPORTS

    Teknik Özellikler
    Kulaklık
    Sürücü Birimi : 40 mm çaplı sürücü
    Frekans Aralığı : 20Hz~20KHz
    Hassasiyeti : 114dB ± 3dB @ 1KHz
    Max. Giriş : 100 mW
    Kablo Uzunluğu : 3m
    Bağlantı ucu : 2 adet 3.5 mm'lik jack ( 1x kulaklık, 1x mikrofon )


    Logitech g230

    Teknik Özellikler

    Kulaklık
    Sürücü: 40mm
    Frekans yanıtı: 20Hz-20KHz
    Empedans: 32 ohm
    Hassasiyet: 90 dB SPL/mW

    yazmişlar bu özelliklere bakarak anlayabilirmiyiz anlayabilirsek nasil anlariz. nedir önemli olan
    |
    |
  • Teğmen
    174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    kutu içegi zayif derken hocam. ne eksik mesela. bide vatanda %30 indirim var 225 tl diger satiçilarda 145 150 tl civari bu kullaklik :)

    bu kulaklık logitechin g230 dan iyimdir

    Abi yanımda olsan al tak diyecegim bende onu gördüm ama tt aldım.
    Bak önce bass dinliyorsan çok saglam sesi var benim çok hoşuma gitti kulaklıgın alışık degilse yüksek seste tavsiye etmem yorar seni.
    Mikrofon aç kapa tuşu var ts de konuşurken vs biri yanıma geldiginde hemen kapatabiliyorum bu çok iyi birşey.
    Bende tek sorun sesi dışarı veriyor aşırı derecede ama deri bir kulaklık alırsan bu dışarı pek sızdırmaz ammmmaaaaaa velakiin deri bir yıl olsun istersen 3 yıl olsun eninde sonunda dökülecektir yani bundan kaçış yok yeni deri alamıyacagın için çöp olacak kulagın terliyecek buna sen karar vermelisin göze alırım dersen deri bakmalısın bence.
    Ben sevdim şahsen kendisini Oyunlarda (cs1.6) çok güzel ses kastırıyor sırf bunun içni aldım memnunum bir sorunumuz ise ilk aldıgında(2/3gün)günde 8 -9 saat taktıgında başının üzerindeki deri baskı yapıyor ve agrıtıyor Böyle acıtıyor bildigin yerini degiştirince rahatlıyosun Bşkada kulaklık yerleri çıkıyor yıkayabiliyosun mikrofonuuda güzel normal kulaklık öyle aşırı öelligi yok ama beyaz olanını aldım memnunum tavsiye ederim.


    Edit=Kusra bakma kutu içerigi yazmadım.Ya bana göre birazcık zayıf geldi ama sen bunu kutusu için almıyosun yani birde o var neyse.Ben böyle kulaklıkta bir program beklerdim ne bileyim daha şık bir kutu beklerdim sadece işe yarar olarak bir çantası çıkıyor.Sana tavsiye ederim pişman olmassın bunun az satılmasının nedeni biraz farkla 2.el siberia alabiliyosun ve tanınmayan bir marka tt esports ilklerdendir.(Ne yaptıklarını unuttum tekrar kusra bakma ama önemli birşeydi .)


    Edit 2= Ben 163 tl aldım 2 hafta önce akşam kapanmadan saat 8.30 9 da gittim aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prothedop -- 7 Nisan 2014; 17:20:22 >




  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Kulakluğın siparişini biraz önce verdim teşekkurler.
    |
    |
    Prothedop kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    Kulakluğın siparişini biraz önce verdim teşekkurler.

    Tt shock aldıysan iyi yapmışsın ne kadara aldın aldıgında ilk izlenimlerini yazarsan iyi olur.

    Hayırlı olsun
  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    http://www.bizdehesapli.com/TTS-HT-SHK002ECBL

    burdan aldım 138 + 9 tl kargo ücreti hazir kargo vermişken bi de usb bellek aldım bulunsun hesabi :P






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BuBBa123 -- 9 Nisan 2014; 19:00:06 >
    |
    |
    Prothedop kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    http://www.bizdehesapli.com/TTS-HT-SHK002ECBL

    burdan aldım 138 + 9 tl kargo ücreti hazir kargo vermişken bi de usb bellek aldım bulunsun hesabi :P





    Hayırdır burda neden daha ucuz vatanda 300 tl ben 160 aldım neyse hayırlı olsun .




  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    hocam burda ucuz degil vatan da pahali.
    |
    |
    Prothedop kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    hocam burda ucuz degil vatan da pahali.

    Peki anladım
  • Yüzbaşı
    806 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    hocam kullaklik iyi güzel ses iyi de yetersiz son ses müzik dinlerken benden yaklaşik 2 metre uzaklikla calan telefonun (nokia 1100) sesini duyabiliyorum. ses kartimin yetersiz gelior olma ihtimali var. bilmiyorum :)
    |
    |
    Prothedop kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    hocam kullaklik iyi güzel ses iyi de yetersiz son ses müzik dinlerken benden yaklaşik 2 metre uzaklikla calan telefonun (nokia 1100) sesini duyabiliyorum. ses kartimin yetersiz gelior olma ihtimali var. bilmiyorum :)

    10 cm yanımda arkadaşım bagrıyo el kol hareketleriyle anlaşıyoruz bence sende sorun var.Yada kulaklık bozuk sence ?
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
valorant vp
Sohbet
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,588
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.