Şimdi Ara

mezuna kalır geçerim diyordumda bende o güç yok.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
31
Cevap
2
Favori
1.812
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> mezuna kalır geçerim diyordumda bende o güç yok.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    2 Mesaj
    Güç yoksa bilmiyorum fakat yolda yakıt istasyonu varsa ve motorun yanmayacağına eminsen bir sonraki durak Hacettepe gibi... Bol ŞANS Hüseyin... Sen 1klık adamsın... :))) adaam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    '' YOL HEDEFTEN ÖNEMLİDİR ''

    ilk hedefimiz yapabileceğimizin en iyisi.
  • Onbaşı
    19 Mesaj

    Fosforlu kalemm bi de



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    BeforeIforget kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilk mezun senem

    Millete tatava yapiyorsun ama bu sene sinava girecegini unutma sene sonu foruma girmeye utanir hale gelme sonunda
    Urak hai kehanetim tuttu.Sıra Hüseyin de.
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj

    banada bi kehanet yap bakalım kaç k giricem kotu senaryo 90 61.25 iyi senaryo 95 62.5
    |
    |
    BeforeIforget kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • İnternetle fazla vakit kaybetme hocam hatta foruma twittera falan hiç girme. Sınava hazırlık sürecinde buralarda vakit kaybetmek bizim moralimizi bozdu aga.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İnternetExplorer -- 30 Haziran 2020; 13:15:0 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    471 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BeforeIforget

    Urak hai kehanetim tuttu.Sıra Hüseyin de.

    Alıntıları Göster
    Hüseyin senin ****



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    elbet birgün öğrencilerle resim çekip; size atacağım dh halkı sözüm olsun size

  • Aynen öyle hocam.Adam geçen sene 100k-150k yapiyor seneye çalışıp harbiden güzel yerlere giriyor.Ben aptal mıyım,niye yapamıyorum? diye kendime sorarken fark ettiğim bir tespit.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    klakket kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hüseyinhayko cepkinci

    Hüseyin senin ****

    Alıntıları Göster
    Kehanet tutacaaak
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 11 saat 37 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: İnternetExplorer

    İnternetle fazla vakit kaybetme hocam hatta foruma twittera falan hiç girme. Sınava hazırlık sürecinde buralarda vakit kaybetmek bizim moralimizi bozdu aga.
    O kadar haklısın ki...şu forum Twitter vs olmasaydı 10,20net daha fazla yapardım manyak etti bura beni



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
Sohbet
kolayoto.com
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,329
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.