Şimdi Ara

Metrobüsün Kaza Anı Mobese Kameralarında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
1.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 00.08 alttaki kamile bakmaktan metrobüse bakamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    00.08 alttaki kamile bakmaktan metrobüse bakamadım

    İyi bari tek değilmişim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x2y

    aksaray-havalimanı metrosu gibi üstten giden hafif raylı sistem yapsalar hem maliyetli hemde kullanışlı bir çözüm olacak ama nerde.... yola 2 ray atmayı beceremiyoruz

    inşaat mühendisi olarak söylüyorum. malesef böyle birşey imkansız. nedenleri;

    1. köprü geçişi
    2. kısa mesafedeki kot farkları
    3. durakların arasındaki mesafenin demeraj ve frenlemeye uygun olmaması
    4. üstgeçitlerde katar ağırlıklarının tehlike yaratma durumu
    5. yolların darlığı
    6. kurp yarıçaplarının çok küçük olması

    şu anlık aklıma gelenler bunlar bindiğim ve gördüğüm kadarıyla söyledim. metrobüs zaten geçici bir çözüm olarak yapıldı ancak şu anlık ona alternatif aynı güzergah üzerinden sağlamak malesefki çok zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: sosyolok

    bir metrobüs 80 km saati geçemez ki zaten sorun dikkat te şöförde

    Sefaköyden yenibosnaya inen rampada gözümle gördüm 110'u vurdu herif

    55 65 Litre arası yakıyor körüklü capacity bakımlı olması değişkeniyle ön camlarında dikkatle bakarsanız bir ibare vardır 80 km ile ilgili kaldı ki her birinde uydu takip sistemi var eğer 110 görüyorsanız ibrede bir ihtimal bozulmuş olabilir hali hazırda belirli sürat sonrası arkası gezinmeye başlar ki buda risktir önceleri kontrolden çıkma sorunu çok olurdu birde bu araçlar zaten ekonomik ömrünü çoktan doldurdu halen neden hizmete devam ediliyor anlamış değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sosyolok

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: sosyolok

    bir metrobüs 80 km saati geçemez ki zaten sorun dikkat te şöförde

    Sefaköyden yenibosnaya inen rampada gözümle gördüm 110'u vurdu herif

    55 65 Litre arası yakıyor körüklü capacity bakımlı olması değişkeniyle ön camlarında dikkatle bakarsanız bir ibare vardır 80 km ile ilgili kaldı ki her birinde uydu takip sistemi var eğer 110 görüyorsanız ibrede bir ihtimal bozulmuş olabilir hali hazırda belirli sürat sonrası arkası gezinmeye başlar ki buda risktir önceleri kontrolden çıkma sorunu çok olurdu birde bu araçlar zaten ekonomik ömrünü çoktan doldurdu halen neden hizmete devam ediliyor anlamış değilim

    Bende başka bi metrobüste 56 litre yaktığına denk gelmiştim.. Cama falan dikkat etmemiştim geçen seneydi ama gerçekten 110 vardık e5'deki arabalardan hızlı gidiyorduk ciddi anlamda 110du yani :)

    2 şöför vardı biri inecekti zaten bi deniyim muhabbetine 110u vurdu dahada gider dedi yavaşladı sonra zaten.




  • şükrübeyden sonrası bu küçükçekmeceye giderkene aşşağıya bi salıyor kaptan ne 80 i allah ne verdiyse,hatta üstte tabelada hız sınırı bile yazmıştı unuttum 90 üstüydü
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.