Şimdi Ara

Metro Turizmle yaşadıklarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
1
Favori
11.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hepsini kısaca yazmaya çalışacağım:

    Acil işim çıktı ve biletimi telefonla 5 saat içinde satın almak üzere rezerve ettirdim,bilgisayarlarına kaydını yaptırdım.2 saat sonra almaya gittiğimde (son alma vaktinden 3 saat evvel) biletim başkasına satılmıştı.Yazıhanedekiler "biz satmadık biz birşey yapamayız" dediler.Hemen halkla ilişkileri aradım.Rezerve ettiğiniz bileti falanca il bölge müdürlüğü satmış,orayla görüşün dediler.Halkla ilişkiler dedikleri safsata benim sorunumu çözmek yerine bana rezerve edilen bileti başkasına satan bölge müdürünün telefonunu bana verip benim konuşmamı istedi!..Hemen aradım aramızdaki konuşmanın özeti şu:

    Bölge Müdürü:O bileti satılmış size yardımcı olamam

    Ben:Ben rezerve etmiştim o bileti,acil işim var,o yeri bana vermelisiniz

    Bölge Müdürü:Artık birşey yapamayız

    Ben:Neden benim ayırttığım bileti başkasına sattınız?

    Bölge Müdürü::Çift bilet kesilmiş ne olacak?

    Ben:Sizin firmanızda 1 koltuğa 2 bilet kesilmesi normal yani öylemi?Bunun sorumlusu kim?

    Bölge Müdürü:Farzet ki ben yaptım,ne olacak?Seninle farklı türlü mü konuşmam gerek?



    Konuşma aynen böyle geçtikten sonra acilen gitmem gerektiği için otobüste 3 kere yerim değiştirilerek en son 5 saati de hostes koltuğu olmak üzere yolculuğumu tamamladım.

    Şikayetvar sitesine koymaktan güvenliğimden korktuğum için vazgeçtim,burada da detayları yazmaktan çekindim.

    Bu durumu şikayet edebileceğim ulaşılabilir kimse yok,yukarda belirttiğim üzere.

    Bir daha metro turizmle seyahat eder miyim yorumu size bırakıyorum.

    Sadece yaşadıklarımı yazdım,yorum yine sizin...







  • sahibi çetecilikten gözaltına alınmıştı...
    genelede çalışanlarda biraz külhanbeyi gibi... alışıldık bir durum...
  • Geçmiş olsun.
    Bir daha Metro`yu tercih etmezsiniz.
    Ben de vaktiyle Metro ile yolculuk yapıp kelle koltukta İstanbul`a gelmiştim.
    Benim şikayetim aşırı hızdı.
    Sizinki de bayağı kötüymüş.
    Metro`ya kocaman bir
  • Benim başımdanda bi olay geçti. Perşembe'yi Cuma'ya bağlayan gece 00:30 da kalkması gereken otobüsümüz tam 01:30 da kalktı. Sebep olarakta Askerleri gösterdiler. Çok yoğunluk varmış. Neyse İstanbul'dan çıktık yola Yozgat'a gitmek için, Ankara'ya uğrucakmısınız dedik hayır dedi muavin. Hiç mola vermeden 4.5 saat sonra Ankara'da bulduk kendimizi. Aradaki açığı kapatmak için mola bile vermediler. Hani Ankara'ya uğramıcaktınız diye sorulduğunda ise; "öylemi demiştim" dedi pişkin pişkin. Ekstra olarakta Ankara'da otobüs değiştirdik neymiş güya arıza varmış. Bidaha bavulları başka otobüse koydular vs vs anlıcağınız çok rezil bi durum. Bi daha METRO'mu ASLA!
  • metro turizm bencede alt kesime hitap eden garip bir firma ve kesinlikle metroyu tercih etmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airarmada -- 7 Aralık 2009; 14:16:30 >
  • Geçmiş olsun.
  • Ben şimdi METRO TURİZM'i arayacağım, "250 kişilik fakülte araştırma seyahatimiz için İstanbul'a METRO ile gitmekten şirketinizin kötü imajı nedeni ile son anda vazgeçtiğimizi ve Öz Diyarbakır Seyahat'la (ne de olsa dedem oralı) gitmeye karar verdiğmizi" bildireceğim. Mor, mosmor, METRO!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Ben şimdi METRO TURİZM'i arayacağım, "250 kişilik fakülte araştırma seyahatimiz için İstanbul'a METRO ile gitmekten şirketinizin kötü imajı nedeni ile son anda vazgeçtiğimizi ve Öz Diyarbakır Seyahat'la (ne de olsa dedem oralı) gitmeye karar verdiğmizi" bildireceğim. Mor, mosmor, METRO!

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Ben şimdi METRO TURİZM'i arayacağım, "250 kişilik fakülte araştırma seyahatimiz için İstanbul'a METRO ile gitmekten şirketinizin kötü imajı nedeni ile son anda vazgeçtiğimizi ve Öz Diyarbakır Seyahat'la (ne de olsa dedem oralı) gitmeye karar verdiğmizi" bildireceğim. Mor, mosmor, METRO!


    Bravo hocam
  • İnsanları bu mafya bozuntularına mahkum eden, her sene binlerce insanı yollarda öldüren karayollarını önümüze serip, "tren komünist işidir" diyerek birkaç patronun otomobil fabrikalarını canlandıran iktidarlara bu tür olaylar yaşandıkça daha çok minnet duyuyorum...
  • Metro rezalet kim görürse görsün yazımı umrumda değil. Açık açık söylüyorum. Ben bugüne kadar ya treni kullanırım yada arabayı. Otobüs fazla kullanmam. İlk otobüs maceram Metro ile oldu ve afedersiniz ama küfür ede ede indim otogarda. O kadar kötüydü ;

    * İletişim kötü
    * Otobüsleri kötü
    * Servisi kötü

    Metro'ya kocaman bir

    Daha ne diyeyim. Ben otobüs ile yolculuk yapacaksam NİLÜFER'den şaşmıyorum . . .

  • Firmanın geçmişi bilinmediğinden çok güzel göz boyuyor..

    Uzak durulası firma..

  • şaşırmadım
  • Reklam gibi olmasın ama o Pamukkale şirketinin otobüsleri nedir öyle
    Her koltukta müzk vs...
  • sene 2002 kurban bayramına 2 gün kala..yer : aşti

    güzergah: kıbrıs-ankara, ankara-trabzon

    kıbrısta ögrenciyim ve son senem, kardeşimin de ilk senesi. kurban bayramı tatili için memlekete döneceğiz. normalde ankara üzerinden veya istanbul üzerinden aktarma gelirdik. kıbrıs-ankara veya kıbrıs istanbul biletlerini bulmak zor olurdu ama ankada veya istanbul-trabzon biletleri kolay bulunurdu. bu sefer tam tersi olmuştu ve ne ankaradan nede istanbuldan trabzona bilet bulamamış yedeklere kalmıştık. ankarada kıbrıs uçağından inince saat 4 e kadar belki gelmeyen olur diye trabzon uçağını bekledik, ne yazıkki bütün yolcular geldi ve biz yedeklerden emekli olduk. hemen biraderle aştiye geçtik ve bütün otobüs şirketlerine bilet sormaya başladık. karadeniz sahiline olsun da samsun-ordu-giresun fark etmez. gerisini taksi ile de giderdik...

    nereye sorduysak "bilet yok" cevabını alıyorduk en son "Lider" diye bir firmanın yetkilisine sorduğumuzda "bilet varmı" diye "var" veya "yok" şeklinde değil, "50 milyon" şeklinde "işine gelirse hemşerim" manasına gelen bir cevap almıştık. shadow price mantığı doğrultusunda 25 lik yere değil 50 tl, 150 tl deseler bile ödeyecek durumda olduğumuzdan, bizde aynı keskinlikle "2 tane" cevabı verdik.

    otobüsün kalkış saati geldi. derken bi otobüs geldi "siirt candaş"...otobüse aştiden yolcu almaya izin vermediler ki otobüs aşti dışında bir benzinliğe gitti yolcuları almadan, bizde küçük bir servis aracında o benzinliğe götürüldük,ilticacılar gibi sırtında valizlerle.

    derken bindik otobüse. ama o da ne normalde çift cam olm ası gereken otobüs camının dış camı, kırık sadece iç camı var ve acayip soğuk geliyor. abilik içgüdüsüyle kardeşi kolidor tarafına oturttuk ve biz geçtik cam tarafına. ama gelen soğuk inanılmaz. hemen muavini çagırdım,"kardeş ısıtıcıları açsana üşüyoruz" dedim, "kalkalım açıcam abi" dedi. kalktık, muavin ısıtıcıları açtı, o da ne 2 : ısıtıcı bir çalışıyor bildiğiniz gibi değil. resmen haşlıyor ayaklarınızı. kapat diyorsunuz "abi öntaraftakiler üşüyor" diyor muavin....yolculuk boyunca dirsekten yukarısı dondu, aşağısı yandı.

    herneyse bir ara camdan bakarken birden yoldaki nesnelerin ön-arka istikametinde değil de sol ön çapraz- sağ arka çapraz istikametinde hareket ettiğini fark ettim. fark etmemle arabanın düz bir şekilde değil çapraz bir şekilde gittiğini anlamam geç olmadı...o anda sevgili ve muhterem bahattin hocamı hatırladım..Allah razı olsun ki bütün duaları ögretmişti bana, sabaha kadar korktu..pardon sıkıldıkça okudum...

    size de geçmiş olsun...hostes koltuğu iyidir, manzarasıda güzeldir





  • Antalya'dan İstanbul'a kadar kafama damlıyan klima suyuyla geldim. Araç dolu olduğu içinde yerimi değiştiremedim şikayet ettiğimde ise ''noolcak canıım idare etseydin peçeteynen'' dediler. Hayatımın en berbat yolculuğuydu. Ne birdaha metro'ya binerim nede çevremdekileri bindiririm.
  • benimde pek güzel anılarım yok bu firmayla. bir keresinde koridor tarafından bilet almıştım. gece yolculuğu yaptığım için uyumaya çalışıyordum fakat ne mümkün. yolculuğum boyunca o incecik koridordan en az 50 kere geçen 110kg lık şişman muavin yolculuğumu berbat etti. her defasında koca göbeğiyle omzuma sürtünüp durdu. muavin dediğin uzun ince yakışıklı olur diyeceksiniz ki ne fark edecek kızınamı alacaksın.
    bence otobüs firmaları personel seçiminde dikkatli olmalı çünkü müşterilerle doğrudan ilgilenen insanlar onlar. otobüs firması tercih ederken en çok seçtiği personele bakarım.
  • Ben otobüslerde SİGARA içildiği zamanları bile gayet.net hatırlıyorum. Adam "mide hastasyıyım, cam kenarına sen geç" dedi, ben de toy ve delikanlı genç edalarıyla "peki" dedim, Eskişehir'den Adana'ya kadar 4 paket Maltepe bitirdi, sigarayı o mu içti, ben mi içtim, anlayamadım...
  • metroya bakın siz :)
    Bugüne kadar 2 firma tercih ettim
    Kamil koç ve yalova seyahat
    Saygıda kusurlarını görmedim
    Ama bir keresinde Kamil Koç ile Yalova-Bandırma arası 10.30 yolculuğumuz 11.30a doğru başlamıştı
    Nedeni ise İstanbuldan Yalova gelen otobus gemıyle gelıyormus ve gemı gecıkmis,havada guneslıydı temmuzdaydı
    Simdilik bu kadar inşallah fazlasını yasamamam yaşamayız
  • Tekrar ara aynı kişiyi bul, ben geçen aramıştım de ve nefes almaksızın, ana, bacı, karı, çoluk çocuk, doğacak, ölmüş vs.. saydır ve cevap beklemeden kapat
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.