Şimdi Ara

Metin Yayınları TYT MATEMATİK Zor Mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
5.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 4 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MB-DH (5 mesaj) GeometriciÇocuk (2 mesaj) brave4 (2 mesaj) MartinEden10 (1 mesaj) Hdhdjdjdbdbd (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (4 mesaj) Tablet (2 mesaj) Uygulama (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT / YDT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> Metin Yayınları TYT MATEMATİK Zor Mu?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar kitabı aldım çözüyorum. Şu an Üslü Sayılardayım. Ama çok zorlanıyorum. Kitabı başka alan var mı görüşleri neler? Kitap çok mu kasıntı bana mı öyle gelmeye başladı? Kitabı çözerken başıma ağrılar giriyor artık. Çözüm yayınlarından devam edip bu kitabı sona mı bırakayım ne dersiniz?

    Sorulara bakmak isteyenler için

    http://www.metinyayinlari.com/content/pdf/tyt_mat_sb_ornek.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-DH -- 24 Aralık 2018; 16:48:51 >



    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    12’li denemesi orta üstü. Muhtemelen kitabı da öyledir.
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam bana pek orta üstü gibi gelmedi ya 😄 İnsan çözemeyince de motivasyonu düşüyor. Sonra da konu eksiğim mi var yapamıcam gibi psikolojiye giriyor.
    |
    |
    IamRA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj
    Açıkcası bana pek zor gelmedi hocam şuan problemlerdeyim size zor geliyorsa bi tık altı soru bankası denemelisiniz eger alamiyorsaniz internet de cozum videoları vardı sanırım ordan izleyerek yapmaya çalışın
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    Üniversiteliyim testleri zor diğerleri bilmiyorum
    |
    |
  • Sıfır hiç kullanılmamiş 25 tl kargolayabilirim isteyen olursa
    |
    |
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    valla hocam bilmiyorum ben metin yayınlarını büyük bir hevesle aldım sorular beklentimin altında kaldı problemi çözdüm sadece çok kolay geldi hani artislik olsun diye demiyorum matematiği süper olan biri değilim fakat 345'in problemleri bana 2-3 kat daha zor ve kaliteli geldi.

    çözüm yayınlarının bu kitaptan daha kolay olduğunu söylemişsin (sona bırakmak istediğine göre )galiba açıkçası çözüm yayınları hem soru kalitesi hem zorluk açısında metini geri de bırakır BENCE


    edit :lan ben metin diye ne çözüyorum bir an aynı şeyi mi çözüyoruz diye şüphelendim örnek sayfalara da baktım enteresan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeometriciÇocuk -- 24 Aralık 2018; 19:49:33 >
  • Er
    11 Mesaj
    Hocam metin yayınları ve 3d de var bende ikisinden zorluk olarak kıyaslama yaparsam 3d alır götürür. O yüzden 3d yerine başka bir kitap cozmelisiniz
    |
    |
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Sağolun beyler mütüş destek oldunuz. 😄 O zaman bende bi bok var ya da siz bana göre çok zeki adamlarsınız. 😄 Çok teşekkürler cevap için. Demek ki temeli sağlam tutamamışım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-DH -- 24 Aralık 2018; 20:43:27 >
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    Hocam ama o yayini bence kesinlikle çöz tam tyt tarzında böyle zor değil bilgi vs yok problemleri ozellille cidden yeni nesil kendine ozgu sorular
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Doğru diyosunuz Bende çok severek aldım ve kitabı da seviyorum ama klasik sınav psikolojisi işte insan yapamayınca motivasyonu düşüyor. Olmucak gibi düşüncelere kapılıyor hocam. Ama mecbur çözücez kaçarı yok.
    |
    |
    brave4 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Ben üniliyim testlerini çöz öyle gel genç
    |
    |
    GeometriciÇocuk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hdhdjdjdbdbd

    Ben üniliyim testlerini çöz öyle gel genç
    canım benim zaten sadece onları çözüyorum, illa her şeyde bir şey aramak zorundasınız kolay geldi dedik diye zoor du mk çok zordu içiniz rahatlasın


    ben 345 te ösym ve orjinal kısımlarda zorlandığımı söylüyorum açık açık bir çok kişi de orda zorlanmadığını söylüyor gidip git şurayı çöz de gel mi demem lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeometriciÇocuk -- 25 Aralık 2018; 11:47:50 >
    |
    |
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    345'i de, 3D'yi de, Metin'i de çözen biri olarak söylüyorum; ÖSYM tipi/Orijinaller dışında 345 fazla kolay bir kitap.

    Metin'in Öğreniyorum testleri oldukça basit, Peki?tiriyorum'da diğer soru bankalarında çokça gördüğün soru tiplerini tekrar ediyorsun, Üniversiteliyim ve Fark Atıyorum bölümleri de 345 ÖSYM Tipi testlerinin bir tık altında kalıyor.

    Ancak Metin'i zor buluyorsan sakın gidip 3D çözme. :D Kitapta çok ilerlemedim ama kan alan sorular var, bakıyorum arada onlara.
    |
    |
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Teşekkürler hocam cevap için. Çok açıklayıcı olmuş.

    Bende 345 in ösym ve orjinal soruları dışında bana da kolay geldiği için metin yayınlarını tercih ettim.

    Bir kitabın sadece bi kaç bölümünü çözmek için o kadar para vermek istemedim. (ki pdf olarak mevcut?) Metin yayınlarının kolay soru bölümü (öğreniyorum, pekiştiriyorum) kitapta daha az yer tuttuğu için metin yayınlarını tercih ettim.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.