Yenilenen Hesap Merkezi, Facebook, Instagram, Messenger ve WhatsApp’taki ayarlar menüsünde yer alacak. Bu, kullanıcıların tek bir uygulama üzerinden tüm hesaplarının ayarlarını yapabileceği anlamına geliyor. Kullanıcılar kişisel bilgilerini, şifrelerini, güvenlik ayarlarını, reklam tercihlerini ve uygulama izinlerini değiştirebilecek. Tüm uygulamalar Hesap Merkezi’ne otomatik olarak eklenmeyecek; kullanıcının hesaplarını elle eklemesi gerekecek.
Meta, reklam ayarlarında da iyileştirmeye gidiyor. Sosyal medya platformunun önemli bir parçası olan reklamlardan bazıları kullanıcıların ilgi alanlarına hitap ederken bazıları sosyal medya deneyimini olumsuz etkiliyor. Şirket, ilgi alanlarına göre reklamları seçmelerine olanak sağlayacak özellikler üzerinde çalışıyor.
Meta, tüm hesap ayarlarını birleştiren yeni Hesap Merkezi’ni bugünden itibaren kademeli olarak açacak.
Hiç bir şekilde instagram facebook profillerimin ayarlarını yapamıyorum.hesaplar merkezine erişim yok,Bu Sayfa Şu Anda Kullanılamıyor Bunun nedeni, düzeltmeye çalıştığımız bir teknik hata olabilir. Bu sayfayı yeniden yüklemeyi dene. hatası veriyor