Şimdi Ara

Mercedes, yeni ağır sınıf elektrikli çekicisi eActros 600'ü tanıttı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • KacaKTV kullanıcısına yanıt

    Elektrikli araçların frenleri zaten oldukça iyi.


    Tesla Y ve Mercedes EQA'nın rakip olmamalarına rağmen bile diskleri BMW M4-Mercedes C63AMG seviyelerinde.


    Başka türlü zaten durmaz o tork ve güce dayanmaz.

  • ETS 2 ciler burda mıyız? :)

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Hocam Allah aşkına ne alakası var ? Tırı arkasında yükü olan tırı durdurmak kolay mı ? Elektrikli araçların hızlanması çok daha seri oluyor. Buna göre rampa yukarı olsun, düz yolda olsun tonajlı bir şekilde ilerleyen tır olursa artık 20-30km/h ile bayıla bayıla gitmeyecek. Elektriğin gücü ile çok rahat hızlanacak, ama durması bir o kadar zorlaşacak. Fren teknolojisinde sıcaklık faktörü henüz çözülebilmiş değil.

  • KacaKTV kullanıcısına yanıt

    Sıcaklık sorunu %100 evet çözülemedi ama soğutma delikli performans diskleri, normalinden daha büyük ebat disk ve fazla piston her zaman daha iyi şart sunuyor. Firmalar cimri olmasa, her aracın freni daha iyi olacak yani.


    Bugün piyasada binek araçlarda 4 pistonlu ve büyük çap pistonlu fren neredeyse yok denecek kadar az. Ayrıca kaliper boyları da yine ellerimizden bile küçük neredeyse. Bunlar hep etken yani.

  • Manyetik mıknatıslama teknolojisi ile sürtünme olmadan tekerleri frenlemek mumkun olabilir.

    Bir nevi yağlı retarder ın manyetik versiyonu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli araçlar neden abidik gubidik tasarlanmak zorunda ? Şu tipe bak...

    Actros nere bu nere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    2 yıl boyunca hızlı şarj edilen 2021 model Tesla 3 Long Range'in batarya %81,6'ya indi! Araç 96bin km yaptı.

    Norveçli otomobil meraklısı Bjørn Nyland'ın 2021 Tesla Model 3 LR used as a taxi and only supercharged başlıklı videosu:

    Bjørn Nylandyoutube
    2021 Tesla Model 3 LR used as a taxi and only supercharged
    https://www.youtube.com/watch?v=30qoC8qMRug


    Mercedes, yeni ağır sınıf elektrikli çekicisi eActros 600'ü tanıttı

    Dünyanın en çok satan modeli denilen Tesla 3'te bile durum böyle.

    Bir diğer gelişme, 2023 başında sarı sitede 100 tane 2.el Tesla vardı, Tesla Türkiye Temmuz gibi faaliyete geçtikten sonra bu rakam 200'e katlandı. Geçenlerde baktığımda 310 ilan gördüm. 200 ilan Temmuz-Ekim arasında Tesla alanlar olmalı. Bir aracın 2-3 ay kullanıp satış listesine konulması bence o aracın fiyatına göre beklentileri karşılamadığını gösteriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • güzel bir araç olmuş lakin elektrikli araçlarda atlanan en büyük eksik bana göre iç bölümde gereksiz artan ekran ve dokunmatik ıvır zıvır fazlalığı.
    Aracın dış bölümünde verimliliği artırmak adına 40 takla atıp mühendislik başarısı gösterip güzel bir iş yapıp,iç bölümde 2 tane kameralı dev gibi ayna koyarsan kusura bakma ama senin tasarımda elde ettiğin başarıyı o 2 ekran kullanacak.Eğer Aracın bunun için ekstra bir aküsü var ise ağırlık olarak bu da dezavantaj zaten.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.