Şimdi Ara

Mercedes S500 LONG AMG Ye 19 jant takabilirmiyim ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
2
Favori
14.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg

    Ayrıca aracınız yere çok fazla yakın.Hiç mi hiç yakışmamış bence...

    Konuda tam en az 2 , 3 defa belirttim aracımın airmatic inin hava kaçırdığını. Okusaydınız yeni körük taktırıp bu sorunu çözdüğümü farkederdiniz. S 500 amg ye binipte helezon kestirecek birinemi benziyorum ? Saygılar...

    Arkada;im selam. Hava kaciran airmatic icin yeni koruk taktirdim demistiniz bunu biraz detayli olarak acarmisiniz

    Merhaba , Öğrenmek istediğinizi tam anlayamadım ama sanırım airmatic in ne olduğunu sormuşsunuz . Aracımda airmatic denen bir amortisör sistemi var. Bu amortisörler normallerden farklı . İçlerinde gazlı hava + kompresör var. Bu kompresör aracın sürüş şekline olumlu karşılık vermesi adına bazı işlemler yapıyor. Örnek otobanda 140 ı geçtiğin zaman otomatik olarak alçalıp yere yapışıyor , veya virajlarda aracın netarafa yattığını hesaplayıp yatan tarafa hava basıyor , 2 kademeli sertlik verip virajlarda hiç yatmamasını sağlyor , Veya şehir için sık dur kalklı , bozuk yollarda otomatik olarak yükselip aracın yaylanmasını ve konforun artmasını sağlıyor. Yani araç o anda neyaptığını hesaplayıp ona göre işlem yapıyor . Bunu yapan airmatik lerin 4 körüğünden sağ arka körüğüm hava kaçırıyormuş. Haliyle körüklerin içi hava dolmadığından araç dururken yere yapışıyormuş. Yeni körük taktırdım sorunum düzeldi.

    Buda aracımdan çıkan ağrızalı körük (airmatic)

    http://imageshack.us/a/img266/9174/krks.jpg


    Aracınız çok güzel güle güle kullanın.
    Ben de Airmatic'li bir ML almak istiyorum fakat bu körük olayı kafamı kurcalıyor. Körük değiştrime ne kadara mal oldu, yekili servistemi taktırdınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tspeedy

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg

    Ayrıca aracınız yere çok fazla yakın.Hiç mi hiç yakışmamış bence...

    Konuda tam en az 2 , 3 defa belirttim aracımın airmatic inin hava kaçırdığını. Okusaydınız yeni körük taktırıp bu sorunu çözdüğümü farkederdiniz. S 500 amg ye binipte helezon kestirecek birinemi benziyorum ? Saygılar...

    Arkada;im selam. Hava kaciran airmatic icin yeni koruk taktirdim demistiniz bunu biraz detayli olarak acarmisiniz

    Merhaba , Öğrenmek istediğinizi tam anlayamadım ama sanırım airmatic in ne olduğunu sormuşsunuz . Aracımda airmatic denen bir amortisör sistemi var. Bu amortisörler normallerden farklı . İçlerinde gazlı hava + kompresör var. Bu kompresör aracın sürüş şekline olumlu karşılık vermesi adına bazı işlemler yapıyor. Örnek otobanda 140 ı geçtiğin zaman otomatik olarak alçalıp yere yapışıyor , veya virajlarda aracın netarafa yattığını hesaplayıp yatan tarafa hava basıyor , 2 kademeli sertlik verip virajlarda hiç yatmamasını sağlyor , Veya şehir için sık dur kalklı , bozuk yollarda otomatik olarak yükselip aracın yaylanmasını ve konforun artmasını sağlıyor. Yani araç o anda neyaptığını hesaplayıp ona göre işlem yapıyor . Bunu yapan airmatik lerin 4 körüğünden sağ arka körüğüm hava kaçırıyormuş. Haliyle körüklerin içi hava dolmadığından araç dururken yere yapışıyormuş. Yeni körük taktırdım sorunum düzeldi.

    Buda aracımdan çıkan ağrızalı körük (airmatic)

    http://imageshack.us/a/img266/9174/krks.jpg


    Aracınız çok güzel güle güle kullanın.
    Ben de Airmatic'li bir ML almak istiyorum fakat bu körük olayı kafamı kurcalıyor. Körük değiştrime ne kadara mal oldu, yekili servistemi taktırdınız?

    Çok teşekkürederim. Eğer aldığınız aracın körükleri sağlamsa hiç korkmayın. Fiyatı çok uygun fiyatlı bir araçsa , 1 tane körük patlaksa yine alın. Düzgün kullanıldığı taktirde körükler ömürlük. Patlayacak birşey değil. Düzgün kullanımdan kastım gidip 60 la dizim kadar bir çukura girersen , değil körük teker bile patlar. İşte körükte bu durumda patlıyor. Ama körük amortisöre göre pahalı olduğu kadar insanlarda böyle bir algı oluşturmuş. Ben Antalya sanayisinin en meşhur , en iyi mercedes servisine taktırdım. Yani yetkili falan değil ama işinin ehli insanlar. Başka bir şehirden çıkma körük buldular 1250 tl ye onu taktırlar. Şuanda sorunsuz kullanıyorum. Birdahada birşey olacağını sanmıyorum. Aşağı yukarıda fiyatlar aynı. İstanbul 1500 tl fiyat verdi , antep 1250 tl fiyat verdi , antalya 1000 tl fiyat verdi. Ben antalyadayım ve anteptekini aldıktan sonra 1000 tl lik fiyat aldım , o körüğüde satın aldım yedekte dursun diye :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: tspeedy

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg

    Ayrıca aracınız yere çok fazla yakın.Hiç mi hiç yakışmamış bence...

    Konuda tam en az 2 , 3 defa belirttim aracımın airmatic inin hava kaçırdığını. Okusaydınız yeni körük taktırıp bu sorunu çözdüğümü farkederdiniz. S 500 amg ye binipte helezon kestirecek birinemi benziyorum ? Saygılar...

    Arkada;im selam. Hava kaciran airmatic icin yeni koruk taktirdim demistiniz bunu biraz detayli olarak acarmisiniz

    Merhaba , Öğrenmek istediğinizi tam anlayamadım ama sanırım airmatic in ne olduğunu sormuşsunuz . Aracımda airmatic denen bir amortisör sistemi var. Bu amortisörler normallerden farklı . İçlerinde gazlı hava + kompresör var. Bu kompresör aracın sürüş şekline olumlu karşılık vermesi adına bazı işlemler yapıyor. Örnek otobanda 140 ı geçtiğin zaman otomatik olarak alçalıp yere yapışıyor , veya virajlarda aracın netarafa yattığını hesaplayıp yatan tarafa hava basıyor , 2 kademeli sertlik verip virajlarda hiç yatmamasını sağlyor , Veya şehir için sık dur kalklı , bozuk yollarda otomatik olarak yükselip aracın yaylanmasını ve konforun artmasını sağlıyor. Yani araç o anda neyaptığını hesaplayıp ona göre işlem yapıyor . Bunu yapan airmatik lerin 4 körüğünden sağ arka körüğüm hava kaçırıyormuş. Haliyle körüklerin içi hava dolmadığından araç dururken yere yapışıyormuş. Yeni körük taktırdım sorunum düzeldi.

    Buda aracımdan çıkan ağrızalı körük (airmatic)

    http://imageshack.us/a/img266/9174/krks.jpg


    Aracınız çok güzel güle güle kullanın.
    Ben de Airmatic'li bir ML almak istiyorum fakat bu körük olayı kafamı kurcalıyor. Körük değiştrime ne kadara mal oldu, yekili servistemi taktırdınız?

    Çok teşekkürederim. Eğer aldığınız aracın körükleri sağlamsa hiç korkmayın. Fiyatı çok uygun fiyatlı bir araçsa , 1 tane körük patlaksa yine alın. Düzgün kullanıldığı taktirde körükler ömürlük. Patlayacak birşey değil. Düzgün kullanımdan kastım gidip 60 la dizim kadar bir çukura girersen , değil körük teker bile patlar. İşte körükte bu durumda patlıyor. Ama körük amortisöre göre pahalı olduğu kadar insanlarda böyle bir algı oluşturmuş. Ben Antalya sanayisinin en meşhur , en iyi mercedes servisine taktırdım. Yani yetkili falan değil ama işinin ehli insanlar. Başka bir şehirden çıkma körük buldular 1250 tl ye onu taktırlar. Şuanda sorunsuz kullanıyorum. Birdahada birşey olacağını sanmıyorum. Aşağı yukarıda fiyatlar aynı. İstanbul 1500 tl fiyat verdi , antep 1250 tl fiyat verdi , antalya 1000 tl fiyat verdi. Ben antalyadayım ve anteptekini aldıktan sonra 1000 tl lik fiyat aldım , o körüğüde satın aldım yedekte dursun diye :D

    Yedek almanız iyi olmuş ama ben çıkma olayına çok güvenemiyorum, o parça da zaten arızalıysa veya arızalanmaya çok yakınsa diye. Orjinal tek bir körük için ne kadar fiyat verdiler?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: southbeachFL

    100 km de 31 litremi

    40 lt yide görüyorum ancak yukarısını yol bilgisayarı göstermiyor. Yoksa 2011 model 2000cc volvoda ani kalkışta 1.viteste 7000 devirde anlık 83lt yi gözlerime gördüm. 2000 motor anlık 83 lt yi görüyorsa benimki 200 250 lt görür gibi geliyor ancak yol bilgisayarı okadar göstermiyor :D

    40 litre çok fazla değil mi yoksa agresif mi kullanıyorsunuz?

    Ferrari bile sakin kullanımda 12 litre yakıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: southbeachFL

    100 km de 31 litremi

    40 lt yide görüyorum ancak yukarısını yol bilgisayarı göstermiyor. Yoksa 2011 model 2000cc volvoda ani kalkışta 1.viteste 7000 devirde anlık 83lt yi gözlerime gördüm. 2000 motor anlık 83 lt yi görüyorsa benimki 200 250 lt görür gibi geliyor ancak yol bilgisayarı okadar göstermiyor :D

    40 litre çok fazla değil mi yoksa agresif mi kullanıyorsunuz?

    Ferrari bile sakin kullanımda 12 litre yakıyor

    Sorma maksimum 40 gösterdiği için 40 diyorum . Üsütnü gösterse 250 300 lt yakıyordur anlık 1.vites 6000 devirde , zira 2000cc volvo anlık 83 lt yaktığını gözlerimle gördüm :D Ancak şöyle birşey var . Araç anlık yakıtı göstermiyor , aracı çalıştırır çalıştırmaz , gitmeye başladığın anki veriyi ortalama olarak yansıtıyor . Bende hep 500 mt arayla dur kalk dur kalk kullandım ilk 1 ay. O yüzden 40 lt gibi uçuk bir veriyi ortalama aldı. Bir türlü alıpta gerçekten uzun bir şehir içi yapamadım. Neyse derken bu hafta full şehir için yaptım ve 16 19 lt arasına düştü gösterge lpg de yoğun trafik şehir içinde . Yani hep dur kalk kullanırsan gösterge sapıtıyor :D Bu arada göstergedeki korkunç rakamdan dolayı daha agrasif kullanmak nasib olmadı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tspeedy

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: tspeedy

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg

    Ayrıca aracınız yere çok fazla yakın.Hiç mi hiç yakışmamış bence...

    Konuda tam en az 2 , 3 defa belirttim aracımın airmatic inin hava kaçırdığını. Okusaydınız yeni körük taktırıp bu sorunu çözdüğümü farkederdiniz. S 500 amg ye binipte helezon kestirecek birinemi benziyorum ? Saygılar...

    Arkada;im selam. Hava kaciran airmatic icin yeni koruk taktirdim demistiniz bunu biraz detayli olarak acarmisiniz

    Merhaba , Öğrenmek istediğinizi tam anlayamadım ama sanırım airmatic in ne olduğunu sormuşsunuz . Aracımda airmatic denen bir amortisör sistemi var. Bu amortisörler normallerden farklı . İçlerinde gazlı hava + kompresör var. Bu kompresör aracın sürüş şekline olumlu karşılık vermesi adına bazı işlemler yapıyor. Örnek otobanda 140 ı geçtiğin zaman otomatik olarak alçalıp yere yapışıyor , veya virajlarda aracın netarafa yattığını hesaplayıp yatan tarafa hava basıyor , 2 kademeli sertlik verip virajlarda hiç yatmamasını sağlyor , Veya şehir için sık dur kalklı , bozuk yollarda otomatik olarak yükselip aracın yaylanmasını ve konforun artmasını sağlıyor. Yani araç o anda neyaptığını hesaplayıp ona göre işlem yapıyor . Bunu yapan airmatik lerin 4 körüğünden sağ arka körüğüm hava kaçırıyormuş. Haliyle körüklerin içi hava dolmadığından araç dururken yere yapışıyormuş. Yeni körük taktırdım sorunum düzeldi.

    Buda aracımdan çıkan ağrızalı körük (airmatic)

    http://imageshack.us/a/img266/9174/krks.jpg


    Aracınız çok güzel güle güle kullanın.
    Ben de Airmatic'li bir ML almak istiyorum fakat bu körük olayı kafamı kurcalıyor. Körük değiştrime ne kadara mal oldu, yekili servistemi taktırdınız?

    Çok teşekkürederim. Eğer aldığınız aracın körükleri sağlamsa hiç korkmayın. Fiyatı çok uygun fiyatlı bir araçsa , 1 tane körük patlaksa yine alın. Düzgün kullanıldığı taktirde körükler ömürlük. Patlayacak birşey değil. Düzgün kullanımdan kastım gidip 60 la dizim kadar bir çukura girersen , değil körük teker bile patlar. İşte körükte bu durumda patlıyor. Ama körük amortisöre göre pahalı olduğu kadar insanlarda böyle bir algı oluşturmuş. Ben Antalya sanayisinin en meşhur , en iyi mercedes servisine taktırdım. Yani yetkili falan değil ama işinin ehli insanlar. Başka bir şehirden çıkma körük buldular 1250 tl ye onu taktırlar. Şuanda sorunsuz kullanıyorum. Birdahada birşey olacağını sanmıyorum. Aşağı yukarıda fiyatlar aynı. İstanbul 1500 tl fiyat verdi , antep 1250 tl fiyat verdi , antalya 1000 tl fiyat verdi. Ben antalyadayım ve anteptekini aldıktan sonra 1000 tl lik fiyat aldım , o körüğüde satın aldım yedekte dursun diye :D

    Yedek almanız iyi olmuş ama ben çıkma olayına çok güvenemiyorum, o parça da zaten arızalıysa veya arızalanmaya çok yakınsa diye. Orjinal tek bir körük için ne kadar fiyat verdiler?

    Şöyle söyliyeyim orjinal çıkma, yan sanayiden iyidir . Zira bahsi geçen şey körük . Yani aldın taktın , hava kaçırmıyor ve sorunsuzca şişiyorsa sorun yoktur demek. Ayriyetten serviste bende eşek değilimya 10 defa sordum garanti veriyormusun diye :D Taktıkları parçalara kefiller , bir sorun olduğu taktirde gider yenisini taktırırım. Çıkma demek bozuk demekte değil , kazalı model olur , çöpe atılmış araba olur , pert olur , sahibi 0 körük almıştır bunları çıkarmıştır , tır da tır . Yani bir sorun olacağını zannetmiyorum . Sizde kafanıza takmayın. Servise fiyat sormadım ama internette 2200 tl gibi gördüğümü hatırlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: southbeachFL

    100 km de 31 litremi

    40 lt yide görüyorum ancak yukarısını yol bilgisayarı göstermiyor. Yoksa 2011 model 2000cc volvoda ani kalkışta 1.viteste 7000 devirde anlık 83lt yi gözlerime gördüm. 2000 motor anlık 83 lt yi görüyorsa benimki 200 250 lt görür gibi geliyor ancak yol bilgisayarı okadar göstermiyor :D

    40 litre çok fazla değil mi yoksa agresif mi kullanıyorsunuz?

    Ferrari bile sakin kullanımda 12 litre yakıyor

    Aklıma birşey geldi :) Ferrarini şuanda en rövanş ve hızlı arabası 458 italia bile 4500 cc motora sahipken , üstelik 1380 kg ağırlığında , benim aracım 5600 cc ve 2100 kg :)

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ferrari_458_Italia




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: southbeachFL

    100 km de 31 litremi

    40 lt yide görüyorum ancak yukarısını yol bilgisayarı göstermiyor. Yoksa 2011 model 2000cc volvoda ani kalkışta 1.viteste 7000 devirde anlık 83lt yi gözlerime gördüm. 2000 motor anlık 83 lt yi görüyorsa benimki 200 250 lt görür gibi geliyor ancak yol bilgisayarı okadar göstermiyor :D

    Ben de diyorum tuketim de bir hata mi var. Anladim simdi. Siz anlik tuketimi soyluyorsunuz. Anlik tuketimle karar vermek yanlis. Kalkista zorlayinca zaten herhangi bir motorla 20lt nin uzerine cikmak zor degil.
    Merak ettim acaba ortalama tuketiminiz nasil?

    Jant kismina gelince ben begenmdim. Araciniza uymamis bence bu jantlar. Yukaridaki arkadaslardan bazilari paylasmis orjinal cikma. Bence en dogru karar onlara yonelmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhyegirdimkendimegeldim


    quote:

    Orijinalden alıntı: TeufeL-07

    quote:

    Orijinalden alıntı: southbeachFL

    100 km de 31 litremi

    40 lt yide görüyorum ancak yukarısını yol bilgisayarı göstermiyor. Yoksa 2011 model 2000cc volvoda ani kalkışta 1.viteste 7000 devirde anlık 83lt yi gözlerime gördüm. 2000 motor anlık 83 lt yi görüyorsa benimki 200 250 lt görür gibi geliyor ancak yol bilgisayarı okadar göstermiyor :D

    Ben de diyorum tuketim de bir hata mi var. Anladim simdi. Siz anlik tuketimi soyluyorsunuz. Anlik tuketimle karar vermek yanlis. Kalkista zorlayinca zaten herhangi bir motorla 20lt nin uzerine cikmak zor degil.
    Merak ettim acaba ortalama tuketiminiz nasil?

    Jant kismina gelince ben begenmdim. Araciniza uymamis bence bu jantlar. Yukaridaki arkadaslardan bazilari paylasmis orjinal cikma. Bence en dogru karar onlara yonelmek.

    Bende vazgeçtim resimdekilerden. Orjinal çıkma bulduğum taktirde 5 kollu s65 amg jantı taktıracağım kısmetse. Evet 40 lt yi ortalama alıyor ancak dediğim gibi hep 500 mt lik mesafelerde dur kalk kalk kullandığım için gerçekten 40 lt yaktı aracım. Yani alan arkadaşlara sesleniyorum , eğer sadece kısa mesafede dur kalk kullanacaksanız araç 40 lt yi rahat rahat yakıyor. Uzun sayabileceğimiz şehiriçi kullanımda 19 22 lt ye kadar düşürebildim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tEmh@

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: entropy

    s500 long amg aracın var 5600cc 306 hp ve 19 jant takarken yakıt? ve sürtme düşünüyorsun.O kadar vergi veriyon fln bide amg ama jant 19 değil .İlginç geldi bana.Sen en iyisi resmini koy aracın bakınca karar verelim

    Profilinide kapatmış canım benim.
    Ama baktığımız zaman maaşallah oynamadığı oyun kalmamış.
    S500ün içine monitör koyup orada oynuyor herhalde

    306 hp dediğine göre '98 model kasalardan olsa gerek.Onlarda 60-70k tl falandır en fazla.Vergisi de düşük yaşından dolayı.Benzini de düşünebilir dolayısıyla.Forumdaki bu feyk tespit sevdası nedir, anlamış değilim.

    aynen banada böyle yaptılar a4üm var c180k alcam yanlarmı diye sorduk adamlar fake dediler fotosunu koydum ole sustular acaba bu sevda nerden geliyor

    dip not konu : c180k yanlarmı




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.