Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (105. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.055.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araba ile 170km hızla giderken devir saati 4000 lerde gösteriyor normalmi sanki arabada 6.vites olsa altıyı isteyecek araba ...sizdede böylemi..
  • Hidrolik kendiliğinden azalmaz ön fren balataların bitmek üzere olabilir servise göstermende fayda var diskleri çizebilirsin
    quote:

    Orjinalden alıntı: WebZeng

    Arkadaşlar benim arabada araba dik yokuş aşağı durumda STOP lambası yanıp cihaz ötüyor ve el freni lambası yanıyor. Kitapçıkta fren hidroliği azalmıştır yazıyor. Kaputu açıp baktığımda hidrolik Min-Max arasında tam orta seviyede duruyor. Servise gitmeden hidroliği kendim alıp tamamlamak istiyorum. Nereden ne marka-model fren hidroliği almam gerekiyor acaba bileniniz var mı? Ve fiyatı ne civarda?

    Teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet1414

    araba ile 170km hızla giderken devir saati 4000 lerde gösteriyor normalmi sanki arabada 6.vites olsa altıyı isteyecek araba ...sizdede böylemi..


    araç ne ??????
    benimki 5.vites 4000 de 130 gösteriyor
  • büyük ihtimal dizeldir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tturnusol


    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet1414

    araba ile 170km hızla giderken devir saati 4000 lerde gösteriyor normalmi sanki arabada 6.vites olsa altıyı isteyecek araba ...sizdede böylemi..


    araç ne ??????
    benimki 5.vites 4000 de 130 gösteriyor
  • 2004 megane 2 lpg li
  • quote:

    Orjinalden alıntı: safsata17


    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Arkadaşlar yukarıda sorduğum sorunun cevabını alamadım.(anlık yakıt değeri hakkında olan sorum).
    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim


    red_power. bence sorun bujilerde olabilir. normalde 90 km hızla giderken 5.7 yakan araba yıllık bakıma 1 ay kala 7 li değerlere çıkmıştı. geçen aralıkta yıllık bakıma soktum ve bunu servisteki arkadaşlara söyledim. büyük ihtimalle bujilerden kaynaklandığını söylediler. serviste gerekli değişiklikler yapıldıktan sonra değerler yine eski seviyesine döndü ve hala aynı seviyelerde devam ediyor.


    En kısa zamanda bujilere baktırıcam.Sağol bilgi için
    Hemen bir soru daha sorayım.Megane II lastik havasının değerlerinin kaç olması lazım söylerseniz sevinirim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet1414

    araba ile 170km hızla giderken devir saati 4000 lerde gösteriyor normalmi sanki arabada 6.vites olsa altıyı isteyecek araba ...sizdede böylemi..


    Dostum benim arabada lpgli.Otobanda bende 170 gördüm ama devir asla 4000 lerde değildi.7000 e doğru yol alıyordu
    Bence bir göster arabayı servise veya bir ustaya 170 km hızda 4000 devir bizim arabalar için pek mantıklı değil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: red_power


    quote:

    Orjinalden alıntı: safsata17


    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Arkadaşlar yukarıda sorduğum sorunun cevabını alamadım.(anlık yakıt değeri hakkında olan sorum).
    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim


    red_power. bence sorun bujilerde olabilir. normalde 90 km hızla giderken 5.7 yakan araba yıllık bakıma 1 ay kala 7 li değerlere çıkmıştı. geçen aralıkta yıllık bakıma soktum ve bunu servisteki arkadaşlara söyledim. büyük ihtimalle bujilerden kaynaklandığını söylediler. serviste gerekli değişiklikler yapıldıktan sonra değerler yine eski seviyesine döndü ve hala aynı seviyelerde devam ediyor.


    En kısa zamanda bujilere baktırıcam.Sağol bilgi için
    Hemen bir soru daha sorayım.Megane II lastik havasının değerlerinin kaç olması lazım söylerseniz sevinirim

    latik havaları önler 32 arkalar 29 olacak




  • quote:

    Orjinalden alıntı: efsanea_06


    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power


    quote:

    Orjinalden alıntı: safsata17


    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Arkadaşlar yukarıda sorduğum sorunun cevabını alamadım.(anlık yakıt değeri hakkında olan sorum).
    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim


    red_power. bence sorun bujilerde olabilir. normalde 90 km hızla giderken 5.7 yakan araba yıllık bakıma 1 ay kala 7 li değerlere çıkmıştı. geçen aralıkta yıllık bakıma soktum ve bunu servisteki arkadaşlara söyledim. büyük ihtimalle bujilerden kaynaklandığını söylediler. serviste gerekli değişiklikler yapıldıktan sonra değerler yine eski seviyesine döndü ve hala aynı seviyelerde devam ediyor.


    En kısa zamanda bujilere baktırıcam.Sağol bilgi için
    Hemen bir soru daha sorayım.Megane II lastik havasının değerlerinin kaç olması lazım söylerseniz sevinirim

    latik havaları önler 32 arkalar 29 olacak

    Teşekkürler




  • selam arkadaşlar benim sorunum aracım soğukken özellikle sabahları ilk çalıştırdığımda en az 3 kez stop ediyor yani motor ısınıncaya kadar ve 2 kezde zorlayarak çalıştı ve servis ışığıyla birlikte elektrik aksamını gösteren göstergedeki ışıkta yandı bu şikayetle servise gittim(renault servisi değil) 4 gün arabam orda kaldı sorunun nedenini bir türlü bulamadılar ve bugün arabamı geri aldım servis ışığı sönmüş ama soğukken stop etmesi devam ediyor bujilerden olmadığınıda söylediler ayrıca aracım 1.6 16v privilige HB 2003 model camlar otomatik tek dokunuşla açılıyor kapanıyor ayrıca kumandadanda 4 cam otomotik kapanıyordu aracı aldığımda camı açmak istedim her basışımda 1 kademe aşağı indi yada yukarı çıktı basılı tutmalarımda dahi aşağı inmedi ayrıca kumandadan kapanma özelliğide çalışmadı birkaç sefer tekrarlayarak önce sürücü camı sonra yolcu camı ve sol arka cam eski halini aldı ama hala sağ arka cam problemli acaba neden olabilir servisi aradım getir bakalım dediler bilen arkadaşlar yada başına gelen varsa cevaplarınızı bekliyorum

    NOT: ben hollandada yaşıyorum yazım hatalarım olduysa şimdiden özür dilerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mefehan

    selam arkadaşlar benim sorunum aracım soğukken özellikle sabahları ilk çalıştırdığımda en az 3 kez stop ediyor yani motor ısınıncaya kadar ve 2 kezde zorlayarak çalıştı ve servis ışığıyla birlikte elektrik aksamını gösteren göstergedeki ışıkta yandı bu şikayetle servise gittim(renault servisi değil) 4 gün arabam orda kaldı sorunun nedenini bir türlü bulamadılar ve bugün arabamı geri aldım servis ışığı sönmüş ama soğukken stop etmesi devam ediyor bujilerden olmadığınıda söylediler ayrıca aracım 1.6 16v privilige HB 2003 model camlar otomatik tek dokunuşla açılıyor kapanıyor ayrıca kumandadanda 4 cam otomotik kapanıyordu aracı aldığımda camı açmak istedim her basışımda 1 kademe aşağı indi yada yukarı çıktı basılı tutmalarımda dahi aşağı inmedi ayrıca kumandadan kapanma özelliğide çalışmadı birkaç sefer tekrarlayarak önce sürücü camı sonra yolcu camı ve sol arka cam eski halini aldı ama hala sağ arka cam problemli acaba neden olabilir servisi aradım getir bakalım dediler bilen arkadaşlar yada başına gelen varsa cevaplarınızı bekliyorum

    NOT: ben hollandada yaşıyorum yazım hatalarım olduysa şimdiden özür dilerim.

    cam sorununu camı yukarı sonuna kadar kaldırdığında düğmeye 5-6 saniye basılı tut düzeldiğini göreceksin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: baybars_


    quote:

    Orjinalden alıntı: ft_fatalrhymer

    arkadaşlar hepimizin bildiği gibi tr deki megane lerde esp yok malesefama scenic te falan var sorum şu meganeye serviste sonradan esp taktırmak mümkün mü kaça mal olur ne gibi işlemler yapılır arabanın orjinali zarar görürümü motoru yada öenmli bir parçayı sökmek gerekirmi bilen warmı????

    Taktırabilirsin ama astarı yüzünden pahalıya gelir
    Eğer opsiyonel koysalardı 1000 ytl farkla aracın ESP li olurdu ama sonradan taktırmak için en az 3000 ytl'yi gözden çıkaracaksın

    Renault'u (böyle marka daha var) bu yüzden sevmiyorum Türkiye'ye 2. sınıf muamelesi yapıyorlar



    evet arkadaşım haklısın, ondan megane da 6 havayastığı standartken focus, corolla, auris gibi araçlarda opsiyonel...

    bu renault ne menem bi marka müşterisine 2. sınıf insan muamelesi yapıyor. koy iki tane, üstünü sat parayla. bize bu lazım. o zaman adam muamelesi görürüz.

    not: clioda 2004 yılında standart olan ABS poloda yeni standart oldu... ama o vw... size 1. sınıf insan muamelesi yapıyor.
    not2:2000 yılında makyajlanan meganeI de de abs standarttı Astranız varsa ekstra para veriyordunuz ABS için...

    esp ye takılıp kalmayın derim, evet keşke olsaydı, çok güzel olurdu... ama eleştirirken 'bodoslama' değil de ölçerek yap eleştirini.
    70 li yıllardan beri bu ülkede üretim yapan fabrika renault, opel, vw, ford değil. toyota gibi tornavida fabrikası da değil, yan sanayisi ile bir fabrika...




  • selam aracımı çalıştırdığımda zıııııııııızzzzzz diye bir ses var sanki radyodan geliyomuş gibi ama radyo kapalı ne sesi nerde geliyor olabilir ..aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varmı acaba .yradımcı olursanız sevinirim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: megan2ci

    WebZeng Arkadaş
    Sen önce bir öndüzenciye uğra Direksiyon rot millerini iyice bir kontrol ettir .(30 cm lik bir mil mafsallı)Bunlar çabuk boşluk yapıyor zaten 25 bin Km dayanıyorlarmış Ben değiştirdim şuan durum iyi 2 si 25-30 civarında (SİSMAK MARKA)Orjinalinden farksız orjinalleri 180 ytl Ustalara sor onlar söylerler
    Bilgin olsun



    selam ben de aranıza yeni katıldım, (2005-dci-dinamik-sedan)
    benim de rot mili bozukmuş, ancak bana tanesi 45 ytl (sismak) gibi bir fiyat verdiler(yedek parçacı),
    henüz değişim yapmadım.
    megen2ci arkadaş sen ikisini o fiyata iyi almışsın, nereden aldın bu fiyatı ... teşekkürler..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet1414

    selam aracımı çalıştırdığımda zıııııııııızzzzzz diye bir ses var sanki radyodan geliyomuş gibi ama radyo kapalı ne sesi nerde geliyor olabilir ..aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varmı acaba .yradımcı olursanız sevinirim..

    dikiz aynasının arkasındaki kutudan geliyor ses koy kulağını oraya dinle sesi bunun nedeni tozlanmasından kaynaklanıyormuş temizlenmiyor diye biliyorum servis direk değiştirelim diyor
  • teşekkürler efsane 06 cevabın için...
  • efsane_06 gerçektende ses ordan geliyor(dikiz aynasının arkasındaki kutudan) üzerine bastırdığımda ses kesiliyor.orası nasıl açılır acaba bilen varmı ..servis değiştirelim diyecek tabi.işlerine öyle geliyor.garanti kapasamında değil aracım 2004 model değiştirmek pahalıya mal olabilir onun için burayı açmayı deniycem bilen arkadaş versa yardımlarını bekliyorum....
  • İç dikiz aynasında sanırım 2005 modele kadar bir minik fan var ve bu minik fanun arkasındada digital klimanın ısı sensörü mevcut fanın çalışmasındaki amaç içerdeki hava değişimlerini daha kısa sürede(fan olmazsa o bölge tamamen ısınana kadar veya soğuyana kadar klima içeriyi soğuk yada sıcak algılar ama fan içeride ısınan-soğuyan havayı sensöre daha çabuk iletiyor)klima beynine iletiyor ve klima buradan okuduğu bilgiye göre sisteme komut ediyor
    bölgeyi ben söktüm sükülmesi pek zor deil ama kırılabilecek tırnakvar yanlız sökerek bir çöçüme ulaşamıyoruz sök temizle tak ses azalıyor ama bir şüre sonratekrar ediyor özellikle havalar soğuyunca sabah ses oluyor sökerek bir sonuca ulşamazsınız ben 5kere felan söktüm nafile ses busıra çok arttı ama birsüre sonra kesiliyor..(içerisi ısınınca)
  • bugün eve gelirken böyle bir yazı çoıktı daha önce bunu yaşayan oldumu kumandamın pili bitmiş






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 23 Eylül 2007; 22:07:59 >




  • teşekkürler pulpa cevabın için..........
  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.