Media Markt online alışveriş ile 27.04.2021 tarihinde Logitech G213 ve iki adet adata XPG gammınx D30 8GB 3200 MHz bellek satın aldım. Ürünler online depolarında olmadığı için Media Markt İstanbul Metrogarden mağazası tarafından kargoya verildi. Elime gelen siparişimi 30.04.2021 tarihinde açtığımda belleklerden bir tanesinin kutusunun boş olduğunu fark ettim. Ürünlerin olduğu dış kutuda hiçbir hasar vs. Olmadığı için mağazada bir yanlışlık yapıldığını fark düşünüyorum. Aynı gün Media Markt arayıp durumu bildirdim ama araya tam kapanma dönemi girdiği için uzun bir süre beklemek zorunda kaldım. Tam kapanma bittiği gibi 17.05.2021 tarihinde tekrar mağduriyetimi bildirdim ve aynı gün Metrogarden şubesinden birisi arayıp kargonun dış paketinde bir sorunu olup olmadığını sordu. Cevaplarını aldıktan sonra araştırma yapıp size ulaşacağız denildi. Şimdi aradan iki gün geçti ve bana halen bir çözüm sunulmadı ve kimse ulaşmadı. Beni arayan mağaza numarasını bugün defalarca aramaya çalıştım ama telefonu açan olmadı.
Hiç kimse ulaşmadıktan sonra bugün bir daha aradım bana kamera kayıtlarına bakıp bir sorun görmediklerini bildirdiler. Şimdi arkadaşlar size soruyorum. Attığım fotoğrafa iyice bakın ![]() Sizce bu kadar küçük bir ram kutusunun boş olup olmadığını güvenlik kameralarından anlama şansları var mı? Akla mantığa sığmıyor, ben kaç yıldır müşterisiyim bu firmanın ama en ufak bir sorunda hemen hırsız muamelesi gördümç |
Bildirim