Şimdi Ara

Media markt değişim iade Hakkı'nda

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
21
Cevap
0
Favori
17.629
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Media markt değişim iade Hakkı'nda
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    Bugün bi ürün aldim pek beğenmedim yarın bunu verip 60 tl dha pahalı ürünü fiyat farkını vermek şarti ile değişebilir miyim kütü fatura duruyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
    Kocaeli üniversitesi
  • Teğmen
    179 Mesaj
    Kasa fişini kaybetmediysen 3 için içerisinde sorgusuz değiştirme hakkına sahipsin.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustizmir



    Kasa fişini kaybetmediysen 3 için içerisinde sorgusuz değiştirme hakkına sahipsin.



    Sağol hocam duruyor fatura falan hepsi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kocaeli üniversitesi
  • Teğmen
    113 Mesaj

    Kutusuna koyup götürün hocam değişirler.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yellowred81 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Takıntılı.Adam



    Kutusuna koyup götürün hocam değişirler.



    Ürünü açtim sikinti cikar mi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Kocaeli üniversitesi
  • Binbaşı
    1259 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yellowred81

    quote:

    Orijinalden alıntı: Takıntılı.Adam



    Kutusuna koyup götürün hocam değişirler.



    Ürünü açtim sikinti cikar mi

    Alıntıları Göster
    Hemen kabul ederler,





    Ürünü beğenmedim iade etmek istiyorum dediğinde bu antin küntin mağazalar, size hediye kartı olarak ücreti verebiliriz der. Sen üstüne para koyup başka bişi alacaksan seve seve, evinden bile alırlar.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    Firma prensipleri nedir bilmiyorum lakin kutusu acilmis urun normalde ayipli degilse iade veya degisim yapılmaz.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide



    Firma prensipleri nedir bilmiyorum lakin kutusu acilmis urun normalde ayipli degilse iade veya degisim yapılmaz.



    Yapma hocam :(



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kocaeli üniversitesi
  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yellowred81





    quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide



    Firma prensipleri nedir bilmiyorum lakin kutusu acilmis urun normalde ayipli degilse iade veya degisim yapılmaz.



    Yapma hocam :(



    Sansini denemekle bir sey kaybetmezsin tabiki



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!
  • Teğmen
    179 Mesaj

    Üstad ;



    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.



    A veya B herhangi bir firmadan aldığın ürünü kutusunu açmadan ö<ürlümü , bozukmu , eksik mi vs.. olup olmadığını nasıl anlayacaksın ?



    Veya ürünü begenip begenmediğini (Görsel olarak)



    Ürünü yine aynı şekilde paketleyip , elindeki kasa makbuzu / fatura ile geri götürdüğün zaman (belli süre içerisinde) değiştirme , iade alma , parasını ödeme (firmadan firmaya değişkenlik gösterir) yapmak zorundadır. Bununla ilgili Yeni Tüketici Yasası çıkmış ve halen yürürlüktedir.



    Kaldı ki ; arkadaşımız aldığın ürünün bir üst modelini ve üstüne para ekleyerek değiştirme düşüncesindedir. Buna hiç bir firma hayır demeyecek ve anında yerine getirecektir.





    http://www.ideasoft.com.tr/konu/iptal-ve-iade-kosullari---tuketici-haklari-icerik-ornegi





    Saygılar.
    |
    |
    PimpMyRide kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustizmir



    Üstad ;



    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.



    A veya B herhangi bir firmadan aldığın ürünü kutusunu açmadan ö<ürlümü , bozukmu , eksik mi vs.. olup olmadığını nasıl anlayacaksın ?



    Veya ürünü begenip begenmediğini (Görsel olarak)



    Ürünü yine aynı şekilde paketleyip , elindeki kasa makbuzu / fatura ile geri götürdüğün zaman (belli süre içerisinde) değiştirme , iade alma , parasını ödeme (firmadan firmaya değişkenlik gösterir) yapmak zorundadır. Bununla ilgili Yeni Tüketici Yasası çıkmış ve halen yürürlüktedir.



    Kaldı ki ; arkadaşımız aldığın ürünün bir üst modelini ve üstüne para ekleyerek değiştirme düşüncesindedir. Buna hiç bir firma hayır demeyecek ve anında yerine getirecektir.





    http://www.ideasoft.com.tr/konu/iptal-ve-iade-kosullari---tuketici-haklari-icerik-ornegi





    Saygılar.





    İyi aksamlar

    Link mesafeli satistaki haklar.

    Zira magazadan aldigimiz urun mesafeli satisla alinan degil dogrudan satis ile alinan urun oluyor. Mesafeli satislarda urunu gormeden aldigin icin cayma hakkin var. Lakin magazadan aldiginda urunu gordun, begendin ve aldin deniyor. sadece urun ayıplı cikar ise degisim hakkin bulunuyor. İade hakki var mi bilemiyorum. Ama internetten aldiginda iade edebiliyorsun. Bu konudaki haklar biraz karışık.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!




  • Teğmen
    113 Mesaj
    Hocam ben Vatan Bilgisayar da 3-4 kere değişim yaptım. Hatta biri 1 haftayı geçmişti galiba, kutusuna düzgünce yerleştirdim götürdüm baktılar sıkıntı olmadığını görünce iade aldılar.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Takıntılı.Adam

    Hocam ben Vatan Bilgisayar da 3-4 kere değişim yaptım. Hatta biri 1 haftayı geçmişti galiba, kutusuna düzgünce yerleştirdim götürdüm baktılar sıkıntı olmadığını görünce iade aldılar.
    klavye almıştım.. acele işim vardı kutunun üstünde Q görünce aldım çıktım ki yan tarafta küçük işaretle F olduğu yazıyormuş... eve gelince açtım kutuyu hemde yırtarak... baktım f klavye :(



    aha ayvayı yedik dedim :D neyse toplandım kutuyu ama yırtık :S az önce babam gelmiş almış yanlış olmuş değiştirebilir miyiz dedim.. Tabi dediler :D gittim Q yu aldım çıktım (bir belge doldurdular sadece )



    iade istesem o da olurdu büyük ihtimalle
    |
    |
    _____________________________


    Yaşasın vatan, yaşasın Türk Milleti! -OSMAN PAMUKOĞLU

    LG G4




  • Yüzbaşı
    712 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Drunk Driver


    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    klavye almıştım.. acele işim vardı kutunun üstünde Q görünce aldım çıktım ki yan tarafta küçük işaretle F olduğu yazıyormuş... eve gelince açtım kutuyu hemde yırtarak... baktım f klavye :(



    aha ayvayı yedik dedim :D neyse toplandım kutuyu ama yırtık :S az önce babam gelmiş almış yanlış olmuş değiştirebilir miyiz dedim.. Tabi dediler :D gittim Q yu aldım çıktım (bir belge doldurdular sadece )



    iade istesem o da olurdu büyük ihtimalle

    Alıntıları Göster
    firma reklamı gibi algılamayın ama mediamarkt bu konuda gerçekten gönlümü fetheden bir firma. xbox almıştım (bir önceki seri, kinect falan da vardı, PS3 muadili olan, 360 diye mi geçiyor ne) bir kaç gün kinect oyunlarını oynadıktan sonra sıkıldım cidden. sonra ps4 yeni çıkmıştı, adını yazdırıp sonradan alınabiliyordu. neyse aldım kutusunu götürdüm, fişi ile birlikte.(13. gündü sanırım). adamlar şikayetiniz ne diye sordu sadece, ps4 alacağım, kesmedi bu beni dedim. başka ne bir itiraz, ne bir soru. direk para iadesi hem de. (tamam başta hediye çeki vermek istediler ama sonradan ikna oldular para iadesine). ama sonra kim kazandı, tabiki kendileri. ampulum patlasa mediamarktan alıyorum artık. teşekkürler medyamarkt
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    değiştim :D



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kocaeli üniversitesi
  • Teğmen
    179 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yellowred81



    değiştim :D



    Beklenen sonuç ve gelişme.



    Hayırlı olsun.



    Saygılar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2664 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide





    quote:

    Orijinalden alıntı: mustizmir



    Üstad ;



    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.



    A veya B herhangi bir firmadan aldığın ürünü kutusunu açmadan ö<ürlümü , bozukmu , eksik mi vs.. olup olmadığını nasıl anlayacaksın ?



    Veya ürünü begenip begenmediğini (Görsel olarak)



    Ürünü yine aynı şekilde paketleyip , elindeki kasa makbuzu / fatura ile geri götürdüğün zaman (belli süre içerisinde) değiştirme , iade alma , parasını ödeme (firmadan firmaya değişkenlik gösterir) yapmak zorundadır. Bununla ilgili Yeni Tüketici Yasası çıkmış ve halen yürürlüktedir.



    Kaldı ki ; arkadaşımız aldığın ürünün bir üst modelini ve üstüne para ekleyerek değiştirme düşüncesindedir. Buna hiç bir firma hayır demeyecek ve anında yerine getirecektir.





    http://www.ideasoft.com.tr/konu/iptal-ve-iade-kosullari---tuketici-haklari-icerik-ornegi





    Saygılar.





    İyi aksamlar

    Link mesafeli satistaki haklar.

    Zira magazadan aldigimiz urun mesafeli satisla alinan degil dogrudan satis ile alinan urun oluyor. Mesafeli satislarda urunu gormeden aldigin icin cayma hakkin var. Lakin magazadan aldiginda urunu gordun, begendin ve aldin deniyor. sadece urun ayıplı cikar ise degisim hakkin bulunuyor. İade hakki var mi bilemiyorum. Ama internetten aldiginda iade edebiliyorsun. Bu konudaki haklar biraz karışık.



    mustizmir, arkadaş doğru söylüyor. Mağazadan alınan ürünlerde, ürün ayıplı çıkmadığı sürece mağazanın iade almak veya değişim yapmak gibi bir yükümlülüğü bulunmuyor. Lakin bazı firmalar ki buna MediaMarkt da dahil, müşteri memnuniyeti kapsamında mağazadan alınan ürünün iadesi veya değişimi talebinizi kabul edebilirler. Örneğin; bir arkadaşım MediaMarkt mağazasından aldığı ürünü bir hafta sonra iade etti. Kısacası, mağaza bunu yapmak zorunda mı? Hayır. Müşteri memnuniyeti ve firma politikası anlamında yapabilir mi? Evet. Arkadaşın değişim - iade işlemi de bahsettiğim müşteri memnuniyeti kapsamında yapılmıştır.



    Bu arada, 6502 sayılı kanunda sizin bahsettiğiniz gibi bir hüküm, elden satışlar açısından mevcut değil; bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müddeiumumi -- 4 Mart 2016; 20:25:17 >
    |
    |
    Bahsedilenler: mustizmir
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Feanor Tasartir



    quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide





    quote:

    Orijinalden alıntı: mustizmir



    Üstad ;



    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.



    A veya B herhangi bir firmadan aldığın ürünü kutusunu açmadan ö<ürlümü , bozukmu , eksik mi vs.. olup olmadığını nasıl anlayacaksın ?



    Veya ürünü begenip begenmediğini (Görsel olarak)



    Ürünü yine aynı şekilde paketleyip , elindeki kasa makbuzu / fatura ile geri götürdüğün zaman (belli süre içerisinde) değiştirme , iade alma , parasını ödeme (firmadan firmaya değişkenlik gösterir) yapmak zorundadır. Bununla ilgili Yeni Tüketici Yasası çıkmış ve halen yürürlüktedir.



    Kaldı ki ; arkadaşımız aldığın ürünün bir üst modelini ve üstüne para ekleyerek değiştirme düşüncesindedir. Buna hiç bir firma hayır demeyecek ve anında yerine getirecektir.





    http://www.ideasoft.com.tr/konu/iptal-ve-iade-kosullari---tuketici-haklari-icerik-ornegi





    Saygılar.





    İyi aksamlar

    Link mesafeli satistaki haklar.

    Zira magazadan aldigimiz urun mesafeli satisla alinan degil dogrudan satis ile alinan urun oluyor. Mesafeli satislarda urunu gormeden aldigin icin cayma hakkin var. Lakin magazadan aldiginda urunu gordun, begendin ve aldin deniyor. sadece urun ayıplı cikar ise degisim hakkin bulunuyor. İade hakki var mi bilemiyorum. Ama internetten aldiginda iade edebiliyorsun. Bu konudaki haklar biraz karışık.



    mustizmir, arkadaş doğru söylüyor. Mağazadan alınan ürünlerde, ürün ayıplı çıkmadığı sürece mağazanın iade almak veya değişim yapmak gibi bir yükümlülüğü bulunmuyor. Lakin bazı firmalar ki buna MediaMarkt da dahil, müşteri memnuniyeti kapsamında mağazadan alınan ürünün iadesi veya değişimi talebinizi kabul edebilirler. Örneğin; bir arkadaşım MediaMarkt mağazasından aldığı ürünü bir hafta sonra iade etti. Kısacası, mağaza bunu yapmak zorunda mı? Hayır. Müşteri memnuniyeti ve firma politikası anlamında yapabilir mi? Evet. Arkadaşın değişim - iade işlemi de bahsettiğim müşteri memnuniyeti kapsamında yapılmıştır.



    Bu arada, 6502 sayılı kanunda sizin bahsettiğiniz gibi bir hüküm, elden satışlar açısından mevcut değil; bilginize.



    Tabiki firma politikasını bende bilemem. Sonuçta her firma birbiriyle aynı değil. Lakin yasal prosedür dediğim gibi olmalı.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!




  • Yarbay
    2664 Mesaj

    Zaten sizin dediklerinizde bir yanlışlık yok; ben arkadaşa sizin doğru söylediğinizi anlatıyordum.
    |
    |
    PimpMyRide kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Mediamarkt tv iadesini geri almadı bilginize



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
emek server
Canlı Tv izle
Media Sözlük
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.