Şimdi Ara

Media markt değişim iade Hakkı'nda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
25.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün bi ürün aldim pek beğenmedim yarın bunu verip 60 tl dha pahalı ürünü fiyat farkını vermek şarti ile değişebilir miyim kütü fatura duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kasa fişini kaybetmediysen 3 için içerisinde sorgusuz değiştirme hakkına sahipsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustizmir

    Kasa fişini kaybetmediysen 3 için içerisinde sorgusuz değiştirme hakkına sahipsin.

    Sağol hocam duruyor fatura falan hepsi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yellowred81 kullanıcısına yanıt
    Kutusuna koyup götürün hocam değişirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Takıntılı.Adam

    Kutusuna koyup götürün hocam değişirler.

    Ürünü açtim sikinti cikar mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen kabul ederler,


    Ürünü beğenmedim iade etmek istiyorum dediğinde bu antin küntin mağazalar, size hediye kartı olarak ücreti verebiliriz der. Sen üstüne para koyup başka bişi alacaksan seve seve, evinden bile alırlar.
  • Firma prensipleri nedir bilmiyorum lakin kutusu acilmis urun normalde ayipli degilse iade veya degisim yapılmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide

    Firma prensipleri nedir bilmiyorum lakin kutusu acilmis urun normalde ayipli degilse iade veya degisim yapılmaz.

    Yapma hocam :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yellowred81


    quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide

    Firma prensipleri nedir bilmiyorum lakin kutusu acilmis urun normalde ayipli degilse iade veya degisim yapılmaz.

    Yapma hocam :(

    Sansini denemekle bir sey kaybetmezsin tabiki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • PimpMyRide P kullanıcısına yanıt
    Üstad ;

    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.

    A veya B herhangi bir firmadan aldığın ürünü kutusunu açmadan ö<ürlümü , bozukmu , eksik mi vs.. olup olmadığını nasıl anlayacaksın ?

    Veya ürünü begenip begenmediğini (Görsel olarak)

    Ürünü yine aynı şekilde paketleyip , elindeki kasa makbuzu / fatura ile geri götürdüğün zaman (belli süre içerisinde) değiştirme , iade alma , parasını ödeme (firmadan firmaya değişkenlik gösterir) yapmak zorundadır. Bununla ilgili Yeni Tüketici Yasası çıkmış ve halen yürürlüktedir.

    Kaldı ki ; arkadaşımız aldığın ürünün bir üst modelini ve üstüne para ekleyerek değiştirme düşüncesindedir. Buna hiç bir firma hayır demeyecek ve anında yerine getirecektir.


    http://www.ideasoft.com.tr/konu/iptal-ve-iade-kosullari---tuketici-haklari-icerik-ornegi


    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustizmir

    Üstad ;

    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.

    A veya B herhangi bir firmadan aldığın ürünü kutusunu açmadan ö<ürlümü , bozukmu , eksik mi vs.. olup olmadığını nasıl anlayacaksın ?

    Veya ürünü begenip begenmediğini (Görsel olarak)

    Ürünü yine aynı şekilde paketleyip , elindeki kasa makbuzu / fatura ile geri götürdüğün zaman (belli süre içerisinde) değiştirme , iade alma , parasını ödeme (firmadan firmaya değişkenlik gösterir) yapmak zorundadır. Bununla ilgili Yeni Tüketici Yasası çıkmış ve halen yürürlüktedir.

    Kaldı ki ; arkadaşımız aldığın ürünün bir üst modelini ve üstüne para ekleyerek değiştirme düşüncesindedir. Buna hiç bir firma hayır demeyecek ve anında yerine getirecektir.


    http://www.ideasoft.com.tr/konu/iptal-ve-iade-kosullari---tuketici-haklari-icerik-ornegi


    Saygılar.


    İyi aksamlar
    Link mesafeli satistaki haklar.
    Zira magazadan aldigimiz urun mesafeli satisla alinan degil dogrudan satis ile alinan urun oluyor. Mesafeli satislarda urunu gormeden aldigin icin cayma hakkin var. Lakin magazadan aldiginda urunu gordun, begendin ve aldin deniyor. sadece urun ayıplı cikar ise degisim hakkin bulunuyor. İade hakki var mi bilemiyorum. Ama internetten aldiginda iade edebiliyorsun. Bu konudaki haklar biraz karışık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam ben Vatan Bilgisayar da 3-4 kere değişim yaptım. Hatta biri 1 haftayı geçmişti galiba, kutusuna düzgünce yerleştirdim götürdüm baktılar sıkıntı olmadığını görünce iade aldılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • klavye almıştım.. acele işim vardı kutunun üstünde Q görünce aldım çıktım ki yan tarafta küçük işaretle F olduğu yazıyormuş... eve gelince açtım kutuyu hemde yırtarak... baktım f klavye :(

    aha ayvayı yedik dedim :D neyse toplandım kutuyu ama yırtık :S az önce babam gelmiş almış yanlış olmuş değiştirebilir miyiz dedim.. Tabi dediler :D gittim Q yu aldım çıktım (bir belge doldurdular sadece )

    iade istesem o da olurdu büyük ihtimalle
  • firma reklamı gibi algılamayın ama mediamarkt bu konuda gerçekten gönlümü fetheden bir firma. xbox almıştım (bir önceki seri, kinect falan da vardı, PS3 muadili olan, 360 diye mi geçiyor ne) bir kaç gün kinect oyunlarını oynadıktan sonra sıkıldım cidden. sonra ps4 yeni çıkmıştı, adını yazdırıp sonradan alınabiliyordu. neyse aldım kutusunu götürdüm, fişi ile birlikte.(13. gündü sanırım). adamlar şikayetiniz ne diye sordu sadece, ps4 alacağım, kesmedi bu beni dedim. başka ne bir itiraz, ne bir soru. direk para iadesi hem de. (tamam başta hediye çeki vermek istediler ama sonradan ikna oldular para iadesine). ama sonra kim kazandı, tabiki kendileri. ampulum patlasa mediamarktan alıyorum artık. teşekkürler medyamarkt
  • değiştim :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yellowred81

    değiştim :D

    Beklenen sonuç ve gelişme.

    Hayırlı olsun.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustizmir

    Üstad ;

    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.

    A veya B herhangi bir firmadan aldığın ürünü kutusunu açmadan ö<ürlümü , bozukmu , eksik mi vs.. olup olmadığını nasıl anlayacaksın ?

    Veya ürünü begenip begenmediğini (Görsel olarak)

    Ürünü yine aynı şekilde paketleyip , elindeki kasa makbuzu / fatura ile geri götürdüğün zaman (belli süre içerisinde) değiştirme , iade alma , parasını ödeme (firmadan firmaya değişkenlik gösterir) yapmak zorundadır. Bununla ilgili Yeni Tüketici Yasası çıkmış ve halen yürürlüktedir.

    Kaldı ki ; arkadaşımız aldığın ürünün bir üst modelini ve üstüne para ekleyerek değiştirme düşüncesindedir. Buna hiç bir firma hayır demeyecek ve anında yerine getirecektir.


    http://www.ideasoft.com.tr/konu/iptal-ve-iade-kosullari---tuketici-haklari-icerik-ornegi


    Saygılar.


    İyi aksamlar
    Link mesafeli satistaki haklar.
    Zira magazadan aldigimiz urun mesafeli satisla alinan degil dogrudan satis ile alinan urun oluyor. Mesafeli satislarda urunu gormeden aldigin icin cayma hakkin var. Lakin magazadan aldiginda urunu gordun, begendin ve aldin deniyor. sadece urun ayıplı cikar ise degisim hakkin bulunuyor. İade hakki var mi bilemiyorum. Ama internetten aldiginda iade edebiliyorsun. Bu konudaki haklar biraz karışık.

    mustizmir, arkadaş doğru söylüyor. Mağazadan alınan ürünlerde, ürün ayıplı çıkmadığı sürece mağazanın iade almak veya değişim yapmak gibi bir yükümlülüğü bulunmuyor. Lakin bazı firmalar ki buna MediaMarkt da dahil, müşteri memnuniyeti kapsamında mağazadan alınan ürünün iadesi veya değişimi talebinizi kabul edebilirler. Örneğin; bir arkadaşım MediaMarkt mağazasından aldığı ürünü bir hafta sonra iade etti. Kısacası, mağaza bunu yapmak zorunda mı? Hayır. Müşteri memnuniyeti ve firma politikası anlamında yapabilir mi? Evet. Arkadaşın değişim - iade işlemi de bahsettiğim müşteri memnuniyeti kapsamında yapılmıştır.

    Bu arada, 6502 sayılı kanunda sizin bahsettiğiniz gibi bir hüküm, elden satışlar açısından mevcut değil; bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müddeiumumi -- 4 Mart 2016; 20:25:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feanor Tasartir

    quote:

    Orijinalden alıntı: PimpMyRide


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustizmir

    Üstad ;

    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.

    A veya B herhangi bir firmadan aldığın ürünü kutusunu açmadan ö<ürlümü , bozukmu , eksik mi vs.. olup olmadığını nasıl anlayacaksın ?

    Veya ürünü begenip begenmediğini (Görsel olarak)

    Ürünü yine aynı şekilde paketleyip , elindeki kasa makbuzu / fatura ile geri götürdüğün zaman (belli süre içerisinde) değiştirme , iade alma , parasını ödeme (firmadan firmaya değişkenlik gösterir) yapmak zorundadır. Bununla ilgili Yeni Tüketici Yasası çıkmış ve halen yürürlüktedir.

    Kaldı ki ; arkadaşımız aldığın ürünün bir üst modelini ve üstüne para ekleyerek değiştirme düşüncesindedir. Buna hiç bir firma hayır demeyecek ve anında yerine getirecektir.


    http://www.ideasoft.com.tr/konu/iptal-ve-iade-kosullari---tuketici-haklari-icerik-ornegi


    Saygılar.


    İyi aksamlar
    Link mesafeli satistaki haklar.
    Zira magazadan aldigimiz urun mesafeli satisla alinan degil dogrudan satis ile alinan urun oluyor. Mesafeli satislarda urunu gormeden aldigin icin cayma hakkin var. Lakin magazadan aldiginda urunu gordun, begendin ve aldin deniyor. sadece urun ayıplı cikar ise degisim hakkin bulunuyor. İade hakki var mi bilemiyorum. Ama internetten aldiginda iade edebiliyorsun. Bu konudaki haklar biraz karışık.

    mustizmir, arkadaş doğru söylüyor. Mağazadan alınan ürünlerde, ürün ayıplı çıkmadığı sürece mağazanın iade almak veya değişim yapmak gibi bir yükümlülüğü bulunmuyor. Lakin bazı firmalar ki buna MediaMarkt da dahil, müşteri memnuniyeti kapsamında mağazadan alınan ürünün iadesi veya değişimi talebinizi kabul edebilirler. Örneğin; bir arkadaşım MediaMarkt mağazasından aldığı ürünü bir hafta sonra iade etti. Kısacası, mağaza bunu yapmak zorunda mı? Hayır. Müşteri memnuniyeti ve firma politikası anlamında yapabilir mi? Evet. Arkadaşın değişim - iade işlemi de bahsettiğim müşteri memnuniyeti kapsamında yapılmıştır.

    Bu arada, 6502 sayılı kanunda sizin bahsettiğiniz gibi bir hüküm, elden satışlar açısından mevcut değil; bilginize.

    Tabiki firma politikasını bende bilemem. Sonuçta her firma birbiriyle aynı değil. Lakin yasal prosedür dediğim gibi olmalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • PimpMyRide P kullanıcısına yanıt
    Zaten sizin dediklerinizde bir yanlışlık yok; ben arkadaşa sizin doğru söylediğinizi anlatıyordum.
  • Mediamarkt tv iadesini geri almadı bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.