Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2307. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
52.782
Cevap
803
Favori
4.101.259
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23052306230723082309
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Hocam hiç denemedim ben ama arkadaşımda görüp öyle aldım zaten o çok memnun, internette de amazon üzerinde dahi pek çok yorumu var puan ortalaması 4.7 yani baya iyi genel olarak memnun alan kişiler. Annemin evde kedisi var asıl ona aldım ama istemedi alışamam dedi o yüzden satıyorum bende..
  • dış fırçası linki alabilir miyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2ekmek1sut kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, kaldırdım.
  • The Executioner kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Orijinal üründür, daha önce hiç replika satışımız olmadı(istisnai, Xiaomi kaynaklı bir sorun oldu.. telafi ettik) ve olmasını da planlamıyoruz.

    Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.
  • Resurrectionn R kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kasım sonrası yoğunluk olabilir, bu sebeple de gecikme yaşanıyordur.

    Dilerseniz son bulunduğu yer/şube ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • kdralskn kullanıcısına yanıt
    Buyurun: Alfawise S100 Otomatik Diş Fırçası / İndirim Kodu: GBexhf37 / 13$ ~> [Satın Almak İçin Tıklayınız]
  • The Executioner kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Orijinal üründür, daha önce hiç replika satışımız olmadı(istisnai, Xiaomi kaynaklı bir sorun oldu.. telafi ettik) ve olmasını da planlamıyoruz.

    Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.
  • The Executioner kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Orijinal üründür, daha önce hiç replika satışımız olmadı(istisnai, Xiaomi kaynaklı bir sorun oldu.. telafi ettik) ve olmasını da planlamıyoruz.

    Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle ilginize teşekkürler. Fakat kargo koduyla kontrol ettiğim de ptt de şube bilgisi verilmiyor hata ptt de güncel bilgi de vermiyor. Post nl. de ise ayın 7.de türkiyeye geldiği gözüküyor.
  • Aliexpress'ten yaptığım siparişlerde kargolarda bu kadar zorlanmadım hiç.Fakat gearbestten yaptığım bütün alışverişlerde kargo sıkıntısı yaşadım.Destekteki arkadaşa yazıyorum diyorum ki Ürün ptt'den takip edilmiyor.! tracking'te bişey yok doğru düzgün diyorum.10 gün olmasına rağmen aynı şeyleri kopyalayığ yapıştırıp bana geri yolluyolar.

    En sonunda klasik Donanımhaber şikayet konusu başlığını kullanarak Gearbest rezilliği diye başlık açıcam.

    Aynı yerden gelicek iki ürünün birisi çoktan geldiği yerde, diğerinin daha kargo bilgisi yok.Daha yolda gözüküyo ptt de.Destekteki Ama arkadaşın bana attığı 1tracking'e göre Türkiyeye geldiği gözüküyo 6 gündür.

    Bi diğeride Black fridayde aldığım stokta olmayan ürünü satıp üstünede 20 gün bekletip 20 gün sonra kargolayıp 10 günü geçkindir ne ptt'de ne 1 tracking veya 17track gibi sitelerde biz gönderdik dedikleri ürünün kargo bilgisi çıkmıyo.

    İki sipariş için acaba geldimi yada sistemde gözüküyomu diye ptt şubesine gidip ikisinide arattım.Geldiği söylenen ürün için hiçbi bilgi yok daha yolda gözüküyo diğeri ise hiçbir takip kargo bilgisi yok o takip koduyla.

    15-20 lira verip bide kargo parası verelim ama takipsiz kargo hizmeti alalım !?




  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    tükenmiştir yazıyor kod için ne ara kimler aldı da bitti çok tuhaf bir durum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kdralskn kullanıcısına yanıt
    Global bir indirim olduğu için hızla tükenmesi normal :(
  • SnopyzZ kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Destekte kiminle görüşüyorsunuz?
  • The Executioner kullanıcısına yanıt
    Dilerseniz support.gearbest.com 'dan bir bilet açın lütfen, ürün linkini de bizimle paylaşın.. detaylıca inceleyip geri dönüş sağlayalım.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    berkan beyle
  • Resurrectionn R kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    Ülkeye giriş yapmış ancak PTT'den işleme alınmamış olabilir.

    Daha önce birkaç kez başıma geldi, 1 hafta beklediğimi biliyorum.

    Kasım sonrası yoğunluk sebebiyle bir gecikme olabilir.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Tekrar dan teşekkürler. Tek çaremiz beklemek o zaman. Başına bir şey gelmesin sağsalim gelsin de ne yapalım bekleriz artık.
  • SnopyzZ kullanıcısına yanıt
    Berkan benim, dilerseniz buradan yazın.. dilerseniz özelden yardımcı olayım.

    Müşteri destekte kalıp kullanmak zorundayım, kusura bakmayın.
  • Resurrectionn R kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür eder, sağlıklı ve mutlu günler dilerim.
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    özelden konuşalım burayı boşuna meşgul edip konuyu kirletmiyeyim.
  • 
Sayfa: önceki 23052306230723082309
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.