Şimdi Ara

matbaakent.com İSKİTLER/ANKARA Baştan Savma İş Yapıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
439
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kartvizit bastıracağım için internette forum sitelerinden matbaa araştırma yapmam sonucu Ankara/İskitler de bulunan matbaakent.com firmasına denk geldim. Bu firma hakkında donanımhaber de bir kullanıcının fiyat ve işçilik olarak övmesi sonucu konuda belirttiğim yere 1 000 tane kartvizit bastırmak için Adobe İllustrator da yaptığım çizimi 06.04.2015 de gönderdim.

    10.04.2015 de kargodan teslim aldığımda yaptıkları işçiliği gördüğümde tam bir rezaletti. Orta da şöyle bir rezalet vardı. Parlak selefonlu kartvizit isteyen biri olarak selefon kartvizitlere tam çekilmemiş 3 mm kala erken kesilmişti yani selefon kartvizitlere yarım çekilmişti. Hemen durumu +90 312 342 38 38 numaraya arayarak belirttim. Siprariş ile ilgilenen Çiğdem hanıma durumu bildirdim. Oda öyle bir şeyin mümkün olmadığını daha bu zamanda kadar öyle bir şikayetle karşılaşmadıklarını ve hatanın benim kartvizit tasarımımdan kaynaklandığını belirtti.

    Bunun üzerine bende tasarımla ilgili bir durumun olmadığını ve kartviztlerin bir bölümünü fotorağfını çekip göndereceğimi belirttim. Ve fotoğrafları mail olarak gönderdim. Fotoğraflara cevap olarak "bu bütün kartlarda mevcutmu " cevap geldi. Bende hepsinde de aynı hata olduğunu belirttim.

    Aradan bir gün geçtikten sonra matbaanın bana herhangi bir geri dönüş yapmamaları üzerine son durum hakkında bilgi almak için matbaaya mail attım. Onlarda bana aynen şu cevabı yazdılar : "onların kenarında traş alınmamış ya bize geri gönderin yada ordaki bi matbaacıdan traş aldırın ". Bunun üzerine bende matbaayı aradım kargo gidiş geliş ücretlerini benim karşıladığım takdirde traşlayacaklarını söylediler bende hata sizden kaynaklanıyor size yakışan kargo masraflarını ve ya basımı siz karşılayarak tarafıma göndermeniz desem de derdimi anlatamadım.

    Konuşma kısaca özetlemem gerekirse matbaa yaptıkları hatayı kabul etmemekte ısrar edince kartivizitlerden vazgeçtim. Ve ne enterasandır ki sorunu traşlanmamış şeklinde bahane üretlemeridir. Çünkü o selefon çekilmeyen alanlarıda kestikten sonra geriye kartvizit kalmıyor.


    BU MATBAAYI FORUM SİTELERİNDEN ARAŞTIRIP BULMAM SONUCU İŞ YAPTIRAN BİRİ OLARAK AĞZIM YANDI. BENİM GİBİ KİŞİLERE EĞER BU MATBAAYA DENK GELİRSE BU YAZIMI DİKKATE ALMALARINI ÖNERİRİM. (KARTVİZİTLERİM ARASINDAN BAŞKA FİRMALARINDA KARTVİZİ ÇIKMASI ÜZERİNE O YERLERİ DE ARADIM ONLARDA BAZI TASARIMLARIN RENKLERİNİN BİRBİRİNE GİRDİKLERİNİ TAM İŞİ YAPAMADIKLARINI DA SÖYLEDİLER)
     matbaakent.com İSKİTLER/ANKARA Baştan Savma İş Yapıyor
     matbaakent.com İSKİTLER/ANKARA Baştan Savma İş Yapıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EfeUğur -- 12 Nisan 2015; 22:26:34 >







  • Ne kadar ödemiştiniz? Sanırım ucuz etin yahnisi olayı olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    Aynen, 1 000 tanesi 7 TL + 8 TL kargo. Fakat benim burada dikkat çekmek istediğim nokta fiyat dan ziyada matbaakent firmasından görüştüğüm Çiğdem Hanımın tavrıydı.

    Bayan önce bu olayın mümkün olamayacağını söyledi daha sonra ben geri adım atmayınca bu sefer de sizin gönderdiğiniz tasarımdan dır beyefendi dedi. Bunun üzerine de resim olarak paylaştığım kartvizitlerin fotoğraflarını gönderdim. Artı video ya aldım. Cevap olarak bu hepsinde mevcut mu dedi. Bende olduğu için evet dedim.

    Aradan zaman geçti herhangi bir geri dönüş olmayınca tekrar aradım. Bu sefer de siz hehangi bir matbaadan traşlatın veya kargo masraflarını siz ödemeniz takdir de biz traşlaytalım dedi. Ben de hata sizden kaynaklanıyor. Sizin bunu telafi etmeniz lazım desemde yok şirket prensibiymiş. İşin enterasanı bayan bu sefer de beni yalancılıkla suçladı biz nerden bilelim kartvizitlerin hepsinde aynı hatanın olduğunu belki yeniden bastırmak için diyorsunuz diye de cevap verdi. Bende telefonu kapattım

    Yazıklar olsun diyorum




  • EfeUğur E kullanıcısına yanıt
    Müşterı memnunıyetı olayı sıfır yani. Hakem heyetıne gıtsenız haklı çıkardınız da ugrasmak vakit ayırmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    Oda vakit ister, en azından tepkimi böyle koymak istedim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.