Şimdi Ara

Mahallemizde hırsızlık çalışması yapılıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
0
Favori
6.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fra.bakr F kullanıcısına yanıt
    Bizim evin içinde 50 Mbps'nin altına inmiyor Turkcell. 5G kullanıma sunulur ve 5G'li cihazlar yaygınlaşırsa (2019'da tanıtılacak olan çoğu telefonda 5G desteği olacaktır), 4.5G şebekesi daha da rahatlar. Şahsen benim için yeterli hızlar bunlar.



    Vodafone zaten 4.5G'de bitik durumda ama pass tarifeleri ile işi götürüyor. Bu özelliği çok iyi. Umarım 5G'de atılım yapar ve Türkiye'de yeniden ikinci en iyi operatör olur.



    BTK konusunda çok haklısınız. Sikayetinizi işletmeciye iletmekten başka bir işe yaramıyor. Şikayetvar'dan farkı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internetiniz tekrar açıldığında hızınızda her hangi bir değişiklik gördünüzmü

    hızınız arttımı mesela
  • fra.bakr F kullanıcısına yanıt
    Hayır, her şey aynı kaldı. Sadece çalınan kabloların yerine yeni kablolar takıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah kurtarsın dostum.Bu Arab Telekom bize daha çok çektirecek
  • 4 Ocak itibarıyla mahallenin interneti tekrardan kesildi. Sebep yine aynı: Hırsızlık. Müşteri hizmetleri, 19 Ocak'a kadar internet hizmetinin verilemeyeceğini belirtti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah bunların belasını versin,Madem çalınıyo,şuda var gerçekten çalındımı

    madem çalıyolar taş toprağı kaz fiber götür millete hırsızlar yolu söküpte kablolarımı çalacaklar,

    dostum işin zor,artık herhangi bir yasal yol varmmı bilmiyorum ama

    tüketici hakem heyetine internet üzerinden başvur derim sürekli internet gidiyor hırsızlık oluyor gibi,mağdur ediyorlar

    internet temel bir hak zaten sen yarım yamalak kullanıyosun ayrıca başvurursan hızınında düşük olduğunu söyle

    benim ev için bir proje çizemedi ben hiç internet kullanamıyorum
  • fra.bakr F kullanıcısına yanıt
    Gerçekten çalıyorlar. Türk Telekom yeni kablolar çekiyor mahalleye, ondan sonra internet geliyor. Son üç ayda üçüncü kez yaşanıyor bu olay. 10-15 gündür her yer kar-buz falandı, birkaç gündür kar tabakası kalktı yerden. Demek ki buzların çözülmesini bekliyormuş hırsızlar.



    İkinci bir şoku da Netspeed yaşattı. Önceki iki olayda kullanmadığım günlerin ücreti faturamdan düşülmüştü. 1 Ocak 2019'dan sonra bu sistem değişmiş, tam fatura ödeyecekmişim.



    Bu mahalleye fiber falan çekmezler. Bu mahalle; geri kalmış, para biriktiren, varyemez tiplerin ağırlıkta olduğu bir mahalle. Binamızı örnek göstereyim. Binamızda 10 daire mevcut. Yalnızca 4 dairede internet var. Yanlış anlamayın, hiçbiri yaşlı değil. Alt komşumuz mesela. Adamlar kombi yakmıyorlar, doğalgaz saatleri aylardır çalışmıyor gibi bir şey. Adamın 6.5 yaşında da çocuğu var. Geceleri dışarısı -10/-15 oluyor. Buna rağmen kombi yakmıyorlar, bizim evi de etkiliyor bu durum.



    Şimdi siz altyapı çeken işletmeci olsanız, bu mahalleye VDSL/fiber çeker misiniz? Ben olsam çekmem. Bu mahallede 100 TL vermezler internete. Bunu Türk Telekom da biliyor, Turkcell Superonline da. Adamlar 4-5 Mbps'lik hız aldığımız hizmeti bile 15-20 güne anca tamir ediyorlar. Adamlar resmen takmıyorlar mahalleyi.



    Gerçekten artık gülüyorum. Yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • suç vatandaşın değil telekom alt yapısını getirmeyen telekomun o alt yapı elbet bir gün sizin mahallenize gelecek ama ne zaman tabi ki ?

    o kadar kablo çalınıyor da telekom da hala fiber tarzı değersiz kablo çekmiyorsa yine suç telekomun .... herkes parası ile hizmeti alıyor yıllık 4.5 milyar tl yatırım yapıyorlar sözde ankara da bu hizmeti alamıyorsak bu vatandaşın suçu değil kesinlikle

    benim de sokağımda direkten giden kablolar var keşke onları da çalsa hırsızlar ...yıl olmuş 2020 dünya uzaya araba gönderiyor biz hala bir kablo ne zaman çekilir derdindeyiz !!!!
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Bu olay böyle devam eder gider... Hırsızlar çalar, 15 gün internetsiz kalırız, internet gelir, hırsızlar tekrar çalar, bir 15 gün daha...



    8 Mbps'lik tarifeden 5 Mbps hız alıyorum, 3 ay içinde 35 gün internetsiz kalıyorum.



    Zaten taahhütsüz internet kullanıyorum. Kapatmayı düşünüyorum artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet gibi alternatif firmalara başvurun derim sitesin den altyapı sorgulayın müşteri hizmetlerini arayın belki bi sonuç çıkar

    10 daireden 4 ü internet kullanıyor diğer 6 sı nasıl internetsiz yaşıyor

    internetsiz ev kalmadı odur (altyapısız, portsuz evler hariç)
  • fra.bakr F kullanıcısına yanıt
    Netspeed kullanıyorum zaten. TurkNet pahalı kaçıyor 8 Mbps için.



    Ankara'da yalın internet hizmeti vermeye başlayınca, Netgalaksi'ye geçmeyi düşünüyorum. Aylık kullanımım 200 GB'yi geçmiyor. 8 Mbps, 200 GB kotalı yalın internet 36 TL.



    Bu mahalle böyle işte. Diğer binalarda da bir fark olduğunu sanmıyorum. İnternet kullanım oranı %40-50 gibi bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizin mahallede bir kişi daha forum da konu açmış çalınan kablolar isimli onlara fiber hizmeti vermişler en sonun da ... size de elbet bir gün verecekler bu hizmeti çalına çalına
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Arkadaşa yazdım ama cevap gelmedi henüz. Bizim mahallede oturduğunu sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mahallede kazı çalışması yapılıyor. Duyumlarıma göre, fiber kablo döşüyorlarmış. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum. Ben pek ihtimal vermiyorum, yine bakır kablo döşüyorlardır bence.



    Bugün tam 8 gündür mahallenin interneti yok... Beğenmediğim 5 Mbps internetimi özletmeyi başardılar sonunda.



    Fiber olayı doğruysa, direkt olarak geçiş yaparım. En azından hırsızlık olsa bile etkilenmemiş olurum. Yine ADSL hattını tamir edip, fiber kablo çekmezlerse, aboneliğimi sonlandırmayı düşünüyorum. Evet, 2019 Ankara'sında bunu yapmak zorunda kalacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi aralar ciddi ciddi vandallık yapıp arabayı saha dolabına vurup kullanılmaz hale getirmeyi düşünüyordum. Maksat gelsinler de yeni kutu vs. taksinlar şu adsl illetinden kurtulalım diye. Şimdi bunu okuyunca onu yapsam bile, o ezik büzük kutuyu yerine koyup aynı şekilde adsl hizmeti vermeye devam edeceklerini anladım
  • Ares kullanıcısına yanıt
    3 ay içinde 3 kez hırsızlık oldu, çalınan devre elemanlarının birebir aynısını getirip taktılar. Şöyle söyleyeyim; hat değerlerinde en ufak bir değişiklik bile olmuyor, her şey aynı kalıyor. Sonra tekrar hırsızlık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikki Sixx -- 11 Ocak 2019; 17:59:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ares kullanıcısına yanıt
    bezin döküp veya numara yağ döküp yakın en temizi olur ortada saha dolapı olmazsa gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim burada köy de 4 defa hırsızlık oldu ancak öyle fiber geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı hırsızlık olayı bizim mahallede de gerçekleşti geçen yıl Kasım ayında. Hatta o zamanlar tam vize sınavlarım bitmiş aile evine dönmüştüm. Aynı gün internetsiz kaldım.

    Baktım gelmiyor internet hemen arayıp durumu öğrendim. Bu arada Vodafone net kullanıyoruz evde. Hırsızlık dediler. 12 gün geçti internet gelmedi.

    Vodafone müşterisi olmama rağmen Paul Doany (telekomun ceosu sanırım) ile twitter üzerinden irtibata geçtim. İstanbul genel merkezden aradılar twitterda görüştükten hemen sonra.

    Dedim Vodafone böyle böyle diyor kablolar çalınmış. İnternet de gelmedi 2 hafta olacak neredeyse. İlgileniyoruz dediler abone numarası telefon numarası falan aldılar ve noldu biliyor musunuz? Arandıktan 2 gün sonra sabah erkenden internet geldi.

    İnternet geldiği gün İstanbul merkezden yine aradı aynı bayan. Sorununuz düzeldi mi dedi evet düzeldi diyerek kapattım.

    Aradan bir hafta daha geçti tekrar aynı bayan aradı herhangi bir sorun var mı diye öğrenmek istediğini söyledi. Ben de yok dedim teşekkür edip kapattım.

    Vodafone müşterisiyim ama telekomun ceosu ile görüşünce ve hırsızlık olayını aktarınca işler o kadar hızlı halloldu ki çok şaşırmıştım o zaman.

    Daha sonra hırsızlık olayı vesaire yaşanmadı.

    Siz de Paul Doany ile iletişime geçin. Bunlar kendi içlerinde bir halt yiyor olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    bizim burada köy de 4 defa hırsızlık oldu ancak öyle fiber geldi.
    Bizim bu üçüncü hırsızlık olayı oldu, bir kez daha olunca hallolacak o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.