LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LoL Genel
Mesaj
Mithrandir. => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:18:29)
Sorun dün başladı. Açtım oyunu bi kasma başladı , 2 saatte geldi zaten launcher. Bir gariplik var dedim baktım görev yöneticisine cpu %100 kullanılıyor. Şu dünya kupası animasyonu var ya şifre id giridiğimiz yer ora bile kasıyor yani düşünün. görev yöneticisinden kapattım normale döndü. Neddir bunun sorunu ? PC'de sorun yok eminim.

parayban => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:20:54)
Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Mithrandir. => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:24:30)
quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

parayban => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:26:13)
quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Mithrandir. => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:26:36)
quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

parayban => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:35:46)
quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

Mithrandir. => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:37:03)
quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.

parayban => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:51:36)
quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban


quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: parayban

Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

Şu an o da gelmiyor.

Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.

Hayırlı olsun, konu başlığını değiştirde kirlilik olmasın dostum, iyi oyunlar.

Riven v23 => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:52:38)
SYSTEM.32 Yİ SİL DÜZELİR

Mr Reese => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:54:29)
Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

Mithrandir. => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:55:44)
quote:

Orijinalden alıntı: Mr Reese

Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.

Mr Reese => LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor (29.09.2014 17:59:11)
quote:

Orijinalden alıntı: Ragnarok.

quote:

Orijinalden alıntı: Mr Reese

Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.

Geçmiş olsun diyelim o zaman

Sayfa: [1]