Mithrandir.
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:18:29)
Sorun dün başladı. Açtım oyunu bi kasma başladı , 2 saatte geldi zaten launcher. Bir gariplik var dedim baktım görev yöneticisine cpu %100 kullanılıyor.
Şu dünya kupası animasyonu var ya şifre id giridiğimiz yer ora bile kasıyor yani düşünün. görev yöneticisinden kapattım normale döndü. Neddir bunun sorunu ? PC'de sorun yok eminim.
parayban
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:20:54)
Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.
Mithrandir.
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:24:30)
quote:
Orijinalden alıntı: parayban Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar. |
Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.
parayban
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:26:13)
quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar. | Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence. |
Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.
Mithrandir.
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:26:36)
quote:
Orijinalden alıntı: parayban quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar. | Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence. | Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam. |
Şu an o da gelmiyor.
parayban
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:35:46)
quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar. | Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence. | Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam. | Şu an o da gelmiyor. |
Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.
Mithrandir.
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:37:03)
quote:
Orijinalden alıntı: parayban quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar. | Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence. | Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam. | Şu an o da gelmiyor. | Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi. |
Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.
parayban
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:51:36)
quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: parayban Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar. | Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence. | Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam. | Şu an o da gelmiyor. | Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi. | Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer. |
Hayırlı olsun, konu başlığını değiştirde kirlilik olmasın dostum, iyi oyunlar.
Riven v23
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:52:38)
SYSTEM.32 Yİ SİL DÜZELİR
Mr Reese
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:54:29)
Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?
Mithrandir.
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:55:44)
quote:
Orijinalden alıntı: Mr Reese Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi? |
Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.
Mr Reese
=> LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor
(29.09.2014 17:59:11)
quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok. quote:
Orijinalden alıntı: Mr Reese Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi? | Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok. |
Geçmiş olsun diyelim o zaman