Şimdi Ara

LoL'ü Açınca CPU kullanımı %100 oluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
5.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sorun dün başladı. Açtım oyunu bi kasma başladı , 2 saatte geldi zaten launcher. Bir gariplik var dedim baktım görev yöneticisine cpu %100 kullanılıyor. Şu dünya kupası animasyonu var ya şifre id giridiğimiz yer ora bile kasıyor yani düşünün. görev yöneticisinden kapattım normale döndü. Neddir bunun sorunu ? PC'de sorun yok eminim.



    _____________________________
    Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz.
  • Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parayban

    Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

    Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.
    _____________________________
    Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban

    Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

    Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

    Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parayban


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban

    Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

    Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

    Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

    Şu an o da gelmiyor.
    _____________________________
    Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban

    Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

    Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

    Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

    Şu an o da gelmiyor.

    Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parayban


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban

    Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

    Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

    Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

    Şu an o da gelmiyor.

    Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

    Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.
    _____________________________
    Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: parayban

    Animasyonları kapat, o ekranda daha rahatlar bilgisayar.

    Bilgisayar ile alakası yok. 8 gb ram var ve %100'e çıkıyor. Sorun LoL'de bence.

    Bilgisayarda olmayabilir ama o giriş ekranında animasyonları kapatmayı dene hocam.

    Şu an o da gelmiyor.

    Clientte sorun olduğunu düşünüyorsan onarmayı dene bi.

    Oldu da nasıl oldu bir fikrim yok. Girdi bu sefer.

    Hayırlı olsun, konu başlığını değiştirde kirlilik olmasın dostum, iyi oyunlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • SYSTEM.32 Yİ SİL DÜZELİR
    _____________________________
  • Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?
    _____________________________


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr Reese

    Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

    Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.
    _____________________________
    Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr Reese

    Hocam belki sıcaklıklar tavan yapmıştır kontrol ettiniz mi?

    Yok yahu çok daha iyi oyunlar oynadığım halde ısınma sorun olmadı + soğutucu var. Sorun çözüld ama nasıl oldu bir fikrim yok.

    Geçmiş olsun diyelim o zaman
    _____________________________


  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.