Şimdi Ara

DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU] (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.083
Cevap
20
Favori
148.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sisyphus

    1.5 ay önce Sendit'ten Ps3 için sipariş vermiştim hala elime ulaşmadı. Bu gidişle Pc versiyonunu bitirdiğim zaman anca yetiştirir ptt

    boşver hocam sağlık olsun, ps3 versiyonunu satarsın pc'de oynarsın. multiplayer da var hatta steam'e gelecektir diye düşünüyorum. modlama imkanı olacaktır, yine pc için yeni bosslar felan gelecekmiş.. prepare to die edition diyorlar pc versiyonuna, ben saygı duruşuna geçtim şu anda soundtrack albümünü dinliyorum, bu japonlar harbiden batılılardan daha iyi oyun müziği yapıyorlar..

    Sanırım Pc'de oynayacağım bu gidişle.

    Multisi çok sağlam oluyor. Oyun zaten efsanevi bir zorluk seviyesine sahip, multide co-op çok kan akıtırız.

    Aslında ilk oyun Demon Souls daha da çıldırtan bir zorluk seviyesine sahipti ama o ps3 exclusive olarak kaldı.

    Bu arada oyunun video incelemesi de var, mutlaka izleyin

    http://www.konsolussu.com/2012/01/dark-souls-video-inceleme/




  • Oyunun abartı bir zorluk seviyesi var ve bir çok insan bu yüzden ilk 1 saatte oyundan soğuyup bırakıyor.Bir boss ta ölüp tekrar yarım saat önceki check pointten başlamak gibi.Ama bu zorluğu oyunun diğer oyunlardan farkı olarak görüp baştan kabullenirseniz , oyunun başında geçirdiğiniz saatler ileride inanılmaz bir atmosfer ve oyun zevki olarak size geri dönüyor.Zaten karakter biraz gelişip kendine geldiğinde başlardaki o eziyet durumundan yavaş yavaş kurtuluyorsunuz.
    Combat sistemi olarak gördüğüm en iyi oyunlardan biri , savaşlarda sürekli strateji belirlemek zorundasınız,öyle düşmana dan dun girip kafa dağıtmayı sevenler aman uzak dursunlar aksi halde sinir hastası yapar bu oyun adamı

    Ha bir de konsol oyunu deyip geçmeyin baya baya derin bir oyun bu , tek eksisi adam gibi bir senaryosu , kurgusu yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wither -- 7 Nisan 2012; 15:27:41 >




  • Böyle hardcore oyunlar PCe çıkıcak aga. Alırız Steamdan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kyrafionn

    Konsol oyunlarını takip etmediğim için bu oyundan haberim yoktu. Güzel olacak gibi, bakalım.

    Dostum Paradoxfanda üyeliğin varmı
  • bu oyunun konusunda ilk sayfadan yerim olması güzel yakın zamanda çıkar inşallah
  • Evet artık klavyeleri parçalamanın zamanı gelmiş XD
  • Çok güzel
  • arkadaşlar ooyun okadar zor degil oyun zaten kolaylaştıgı zaman bi espirisi kalmıyo heyacanı zorlugunda zaten inşalla korsana yem olmaz bu güzelim oyun heba olur ayaklar altına düşer
  • Hadi hayırlı olsun
  • Süper haber
  • İşte budur!
  • büyük sükse yaptı x)
    çıksında bakalım neymiş.
  • ismini falan görüyordum ama ps3 olmadıığı için videolarını falan izlememiştim, güzele benziyor.
  • Çok güzel, özellikle konsolda yer yer oluşabilen fps düşüşleri nedeniyle pc'de değişik bir deneyim olabilir.

    Ancak online işini pc'de iyi kotarmaları gerekir. Oyunun yapısı gereği sp-mp bütünleşik, mp'nin sp deneyimine çeşitli katkıları var. Cheat durumları olursa oynanışa büyük darbe vurur, invade yememek için online'ı kaparsanız başka birçok özellikten mahrum kalırsınız.
    Ayrıca kontrol şeması ve oyunun genel yapısı gamepad'e uygun. L1-L2/R1-R2'nin elimizin altında olmasından faydalanan, sol analogun sunduğu hassas kontrolün öne çıktığı, aim olayının genelde kilit moduyla halledildiği bir oyun(normal kamerada aim yok). Ayrıca karakter ve kamera kontrolü bağımsız, kameranın karaktere etkisi dolaylı.
    Klavye mouse'un bir espirisi olması için normal kamera moduna aim eklenmesi ve kamera olayının optimize edilmesi gerekir(tabi yapay zeka-düşmanlarda da buna odaklı değişim yapılmalı). Aksi durumda gamepad'le oynamak daha kolay olacaktır, yukardaki sebeplerle. Bu bir sorun değil gerçi ama mp'de oyuncular arası bütünlük için klavye-mouse'u düzgün desteklemesi güzel olur.

    Neyse her türlü çok iyi, önce konsol sonra pc derken 2012 boyunca sadece Demon/Dark Souls oynamış olacağım
    Fena bağımlılık yapar uyarayım şimdiden. Demon's Souls'u günde 10-15 saat oynadığımı, bir taşı elde etmek için aynı mağaradan 260 kez 7 saat boyunca geçtiğimi bilirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleshstorm666

    Çok güzel, özellikle konsolda yer yer oluşabilen fps düşüşleri nedeniyle pc'de değişik bir deneyim olabilir.

    Ancak online işini pc'de iyi kotarmaları gerekir. Oyunun yapısı gereği sp-mp bütünleşik, mp'nin sp deneyimine çeşitli katkıları var. Cheat durumları olursa oynanışa büyük darbe vurur, invade yememek için online'ı kaparsanız başka birçok özellikten mahrum kalırsınız.
    Ayrıca kontrol şeması ve oyunun genel yapısı gamepad'e uygun. L1-L2/R1-R2'nin elimizin altında olmasından faydalanan, sol analogun sunduğu hassas kontrolün öne çıktığı, aim olayının genelde kilit moduyla halledildiği bir oyun(normal kamerada aim yok). Ayrıca karakter ve kamera kontrolü bağımsız, kameranın karaktere etkisi dolaylı.
    Klavye mouse'un bir espirisi olması için normal kamera moduna aim eklenmesi ve kamera olayının optimize edilmesi gerekir(tabi yapay zeka-düşmanlarda da buna odaklı değişim yapılmalı). Aksi durumda gamepad'le oynamak daha kolay olacaktır, yukardaki sebeplerle. Bu bir sorun değil gerçi ama mp'de oyuncular arası bütünlük için klavye-mouse'u düzgün desteklemesi güzel olur.

    Neyse her türlü çok iyi, önce konsol sonra pc derken 2012 boyunca sadece Demon/Dark Souls oynamış olacağım
    Fena bağımlılık yapar uyarayım şimdiden. Demon's Souls'u günde 10-15 saat oynadığımı, bir taşı elde etmek için aynı mağaradan 260 kez 7 saat boyunca geçtiğimi bilirim..

    Hocam Sp ile Mp nin bütünleşik olması nasıl bir şey, açabilir misiniz biraz?




  • Güzel haber
  • Ben de tam bu konuyu açacaktım, Wildlove benden hızlı davranmış :)
    Çok fena bir oyun geliyor arkadaşlar. "Ananızdan emdiğiniz süt burnunuzdan gelecek." bu oyun için söylenmiştir.
    Aslında denildiği kadar çok çok zor değil. Özellikle oynamaya alıştıkça(ve ölüp ölüp yalama oldukça) alışıyorsunuz. Hatta oyun zor olsun diye Vitalty statına vermeden çok oynayan var şu an konsollarda.
    Ama oyun en ufak hatayı affetmiyor. Gözünüzün yaşına bakmıyor düşmanlar, insanımsı olanlar sizin hareketlerin hepsini yapıyor neredeyse. Parryleri Riposteleri ağzınızın ortasına yapıştırıyor. (bu oyundaki parry/riposte/backstab zevkini başka oyun dışında zor bulursunuz bu arada)
    Bossların bir kısmı evlere şenlik zaten. Başlardaki bir kaç tanesi yeni başlayanları oyundan ve dünyadan soğutmak için var sadece.


    Bu arada oyun yeni bosslar ile birlikte geliyor, bizim gibi hatim edenler için bile değişiklik olacak.(ayrıca PvP de yeni yetmeleri kesmek için ilk günden akacağım ortamlara Yaşasın Gravekeeperlar!)
    Versiyon ismi Prepare to Die olacak. Aşağıda yeni bossların sızan resimleri;

     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7



    Hocam Sp ile Mp nin bütünleşik olması nasıl bir şey, açabilir misiniz biraz?

    Sorular başladı şimdiden biraz bilgilendirelim :)


    Öncelikle konsollarda mp zorunlu değildi. Bağlanmadan da bitirebilirsiniz oyunu ama çok şey kaçırırsınız.

    Oyun direkt MP başlıyor zaten ve sürekli MP. Ama undead veya zombi olmanıza göre değişiyor MP.(bir kere ölünce zombivari birşey oluyorsunuz, "Humanity" denilen insanlık özünü harcayıp ancak tekrar "Undead" diye geçen daha canlı formunuza dönüyorsunuz.)
    En basit MP özelliği etrafta diğer oyunculardan izler görüyorsunuz. Bu oyunucunu nasıl öldüğünü gösteren bir kan izi olabilir. Yanınızdan geçen bir "hayalet" şeklinde iz olabilir. Ya da yere yazılmış yardımlar(kandırmacalar ) olabilir. Ayrıca diğer oyuncuların başarıları da dünyayı geliştiyor. Yazdığınız yazılar "+" puan alırsa sağlık iksirlerinizin sayısı artıyor, birisi bölgelerdeki ateşleri körükleyince sizinkide körüklenmiş oluyor. Ya da birisinin çaldığı çanları duyabiliyorsunuz.

    Bir de Undead formundayken diğer oyunculardan saldırı alabilir durumda oluyorsunuz. Sizin oyunuza "Dark Phantom" olarak girip öncelikle sizi bulunduğunuz bölgeye hapsediyor. Sonrada size saldırabiliyor. Sizi kerese ya da siz onu keserseniz bağlı olduğunuz "Covenant"a (belli gruplar ile yaptığınız paktlar) göre getirisi götürüsü oluyor.
    PvPsi çok zevkli ve çok çeşitlilik hakim ama PS3 serverlarındaki ufak tefek laglardan dolayı "lagstep" dediğimiz saçma surumlar çıkıyordu ortaya. (Adam 2 metre önümüzdeyken bir anda backstab yapıyordu bize...) PCde belki daha iyi olur.

    Bir de gene undead formunda diğer oyunculardan yardım alabiliyorsunuz. Belli bölgelerde yere "summon" işareti bırakanlar oluyor. Bunları çağırırsanız siz o bölgenin bossunu kesene kadar yardımcı oluyorlar. Sizde hangi formda olursanız olun yere işaret bırakabiliyorsunuz çağırılmak için.
    Gene covenantlara göre getirileri oluyor bu yardımların.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7



    Hocam Sp ile Mp nin bütünleşik olması nasıl bir şey, açabilir misiniz biraz?

    Sorular başladı şimdiden biraz bilgilendirelim :)


    Öncelikle konsollarda mp zorunlu değildi. Bağlanmadan da bitirebilirsiniz oyunu ama çok şey kaçırırsınız.

    Oyun direkt MP başlıyor zaten ve sürekli MP. Ama undead veya zombi olmanıza göre değişiyor MP.(bir kere ölünce zombivari birşey oluyorsunuz, "Humanity" denilen insanlık özünü harcayıp ancak tekrar "Undead" diye geçen daha canlı formunuza dönüyorsunuz.)
    En basit MP özelliği etrafta diğer oyunculardan izler görüyorsunuz. Bu oyunucunu nasıl öldüğünü gösteren bir kan izi olabilir. Yanınızdan geçen bir "hayalet" şeklinde iz olabilir. Ya da yere yazılmış yardımlar(kandırmacalar ) olabilir. Ayrıca diğer oyuncuların başarıları da dünyayı geliştiyor. Yazdığınız yazılar "+" puan alırsa sağlık iksirlerinizin sayısı artıyor, birisi bölgelerdeki ateşleri körükleyince sizinkide körüklenmiş oluyor. Ya da birisinin çaldığı çanları duyabiliyorsunuz.

    Bir de Undead formundayken diğer oyunculardan saldırı alabilir durumda oluyorsunuz. Sizin oyunuza "Dark Phantom" olarak girip öncelikle sizi bulunduğunuz bölgeye hapsediyor. Sonrada size saldırabiliyor. Sizi kerese ya da siz onu keserseniz bağlı olduğunuz "Covenant"a (belli gruplar ile yaptığınız paktlar) göre getirisi götürüsü oluyor.
    PvPsi çok zevkli ve çok çeşitlilik hakim ama PS3 serverlarındaki ufak tefek laglardan dolayı "lagstep" dediğimiz saçma surumlar çıkıyordu ortaya. (Adam 2 metre önümüzdeyken bir anda backstab yapıyordu bize...) PCde belki daha iyi olur.

    Bir de gene undead formunda diğer oyunculardan yardım alabiliyorsunuz. Belli bölgelerde yere "summon" işareti bırakanlar oluyor. Bunları çağırırsanız siz o bölgenin bossunu kesene kadar yardımcı oluyorlar. Sizde hangi formda olursanız olun yere işaret bırakabiliyorsunuz çağırılmak için.
    Gene covenantlara göre getirileri oluyor bu yardımların.

    Hakikaten oha demek istiyorum, saydığınız özellikler gerçekten muhteşem şeyler.Vallahi ilk oyun Demon's Souls da böyle mi?

    EDİT: Birde Demon's Souls'u oynayan var mı, böyle anlattığınız özelliklerden yararlanabilir miyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantom7 -- 9 Nisan 2012; 13:31:25 >




  • Tabi Demon Souls'ta aynı mantık, orada Covenantlar yok bir de normalde canlısınız ölünce Spirite dönüşüyorsunuz.
    Demon ile Dark'ın arasında en büyük farklardan biri de, Demon'da bölüm bölüm ilerlerken Dark'da açık bir dünyada kaybolmuş durumudasınızdır.

    Öfff PS3 te bile harika görünen mekanları/yaratıkları kuvvetli PCler için düzgün, yüksek bir çözünürlük ile port edebilirlerse süper olur.
    Under Lake mesela;


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]



    Demon Soul'taki Mind Flayerların resmini paylaşasım geldi. D&D gibi tek hamlede beyninizi yiyerek öldürebiliyorlardı bizi. İlk öyle yendiklerinde hayran hayran izlemiştim.


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 9 Nisan 2012; 13:46:20 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.