Şimdi Ara

2009 1.8 TAM OTOMATİK HONDA CİVİC HB ALINIR MI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
66
Cevap
0
Favori
39.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tam totmatik olup da az yakan araç var mı arkadaşlar
    1.4 tsi dsg tamam yarı otomatik ama basınca o da 10 lt nin altına düşmüyor
  • nerdeyse 2 sene önce son mesaj yazılmış, hortlatayım konuyu :)
    Bu başlığı görmeden 2 sene önce Nisan ayında bu aracı uygun bir fiyata aldım, Honda Efe'nin şişirmesiyle(hatta bir galerici bir de kaportacının dediğine göre parça değişmemiş bile, tamir edilmiş) 7 bin TL'lik bir hasar kaydı vardı. Aldığım kişi, ikinci sahibi, 3000 TL değerinde Prince tüp taktırmış.
    Yakıt Tüketimi: Benzinle şehiriçi 9.3-9.8 arasında seyretmektedir.
    LPG ile örnekle yazabilirim; 600km uzun yolda 150TL yakmaktadır. Şehiriçi olarak hiç hesabını tutmadım maalesef, zarurui kullanınca insan ne yakıyorsa veriyor maalesef.

    Avantajları:
    -Aracın içi ferah ve çok geniş, kapılardaki eşya koyma yerleri, ön kol dayama altındaki kocaman alan, gözlük ve ruhsatımı koyduğum orta konsolda bi kapaklı bir göz, orta alandaki geniş 2 bardaklık yer, torpidosu çok geniş. Aracın arkası tiguandan, golften çok daha geniş, bu araçlar ailemde var.
    -Bagajı 410 lt, HB araçlarda bu kadar genişini 308'de gördüm sadece 420lt.
    -Başka araçlarda var mı bilmiyorum ama arka koltuklar oturma yerlerinden havaya kaldırılabiliyor ve kilitleniyor çok pratik, kocaman bir yükleme alanı oluyor. arka koltuk sırtları zaten yatabiliyor ve bagajla dümdüz oluyor (LPG simit olduğundan stepnenin yerinde)
    -Aracın için bu kadar geniş olmasına rağmen, oldukça kompakt bir araç, önü oldukça kısa, rahatça park ediliyor, bazı arkadaşlar direksiyonu dert demiş, bence rahat bir hidrolik direksiyon, hatta direksiyonu çok kaliteli, spor ve daha küçük bir model.
    -1.8 olmasının avantajını gaza bastığınızda anlıyorsunuz, araç hiçbir zaman boğulmuyor, her hızda, her yokuşta ya da her eğimde. yokuş inişlerinde vites büyütme sorunu hiç yaşamadım (hyundai i30'da, golf'de yaşadım)
    -İpod entegrasyonu olması(USB ile bağlayınca, bluetooth yok)
    -sorunsuz bir araç ve marka (kendi hatamdan ötürü bir kez klima için gittim servise, onun haricinde periyodik bakımlarda)
    -Servis ücretleri oldukça makul, 2 senede 40.000km yaptım, 3 kere servise gittim, toplamda 1100 TL kadar verdim.

    Dezavantajları;
    Aracı bekarken almıştım, çok hoşuma gidiyordu (hala da gitmiyor değil) ancak araç gerçekten spor bir araç, yani takır tukur her tarafıyla sert bir araç. Nasıl böyle sapasağlam ayakta duruyor şaşıyorsunuz o kadar sert süspansiyon, iç malzeme vs. tabi buna 225 45 17" orjinal jantları da sebep oluyordur ama işte hepsi bir bütün bu araçla, görüntüsüne, yol tutuşuna bir + ama konforuna değil.. (bu tam otomatik makyajlı kasada 17" jant ve lastik basınç uyarısı da var fabrika çıkışında)
    -Hem ön hem arka süspansiyonlar spor ve sert.
    -Araç yere yakın, koltukları da öyle, bu harika bir bir yol tutuşu sağlıyor (Golf'den daha iyi) ancak alçak bir araç haline geliyor.
    -C sütunu çok geniş yani arkaya dönüp geriye doğru hareket ettiğinizde görüş alanınız kısıtlı (spor dizayn araçların çoğu böyle)
    -Araç siyah, çok yakışıyor bu renk, ancak yazın pişiriyor, cam filmi taktırdım kışın, bakalım etkisi olacak mı..




  • sero1016 kullanıcısına yanıt

    Ben bu arabadaki kadar sert süspansiyon hiçbir modelde görmedim. Mecburi bir test yapmıştık 2015 yılında..

    20 - 30 km gibi hızlarda süspansiyon çok az esneme payına sahip.. Ama 50 km üzerine çıkınca sıfır esneme..

    Düşünebiliyor musunuz? Böyle bir şey olamaz. Mesela o hızlarda bir çukur veya tümsekten geçiyorsun, ama tekerlek çeyrek santim bile esnemiyor. Hani çocukken rulmanlı arabalar yapardık tahtadan.. Aynı o misal..


    Sıfır esneme...

    Nasıl bir test yaptık? Kaza sonrası arka tekerleğin üzerinde, tekerleğe doğru bir vida vardı sabit. Lastiğin 1 cm üzerindeydi. Giderken az esnese lastiği yarabilir. Ama 60 km'lik yolu lastik yarılmadan geldik.


    Bu kadar tavizsiz sert olduğunu bilmiyordum, şok oldum. Hiç özlemiyorum sırf o kazık süspansiyon yüzünden.

  • arkadaşlar (i-shift olmayan) tam otomatik 1.8 honda civic hb alınır mı
    tutuldu mu
    tavsiye eder misiniz honda civic hb e göre performansı ve yakıt tüketimi nasıl



  • bu araba hakkında bilgisi olan yok mu
  • evet doğru biraz sedanın gölgesinde kaldı
    ama i-vtec motorlarda evet turbo yok ama sanki turbo varmış gibi şahlanıyor gibi geliyor bana belli bir devirden sonra
    eksileri artları nedir sizce
  • Tavsiye ederim....
  • Bunların direksiyon kutuna dikkat edin tümsekler den geçerken direksiyonun titrediğini elinzide hissedebilir ve tıkırtı burcun dan lok lok sesler duyabilirsiniz tamiri için 4 bin tl istiyor servis buna çok dikkat edin bence.
  • bu araçların 6 yıl garantisi var diye biliyorum
    bu direksiyon problemi nedir hondada çözemedim
  • Garanti ye fazla aldanmamalısın bu kronik bir sorun olmasına karşın honda forumunda okudum birçok kişi için bu kullancı hatası maliyeti şu şu kadar diye fiyat çekmişler iyice araştırıp soruşturun gerekirse satın alacağınız aracın direksiyon kutusunu serviste iyice bir kontrol ettirin..
  • Araç piyasa aracı olmadığı için onlar kadar tutulmaz. (Hangi marka ve modelleri bahsettiğimi anladınız siz..) Sadece tutanlar tutar..
    Sedanla tamamen farklı araçlar, gölge durumu sadece 1.8 motor vergisi nedeniyledir.
    Yakıtta üzmez, 1.6 larla ya aynı ya da daha az yakar. İnanmayanlar buyrun gelin deneyelim, istediğiniz markanın istediğiniz modelin 1.6sını (atmosferik tam otomatik vites olması şartıyla) getirin istediğiniz güzergahta deneyelim.

    Kronik problem 1 yıldır yaşamadım ve duymadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asandra

    evet doğru biraz sedanın gölgesinde kaldı
    ama i-vtec motorlarda evet turbo yok ama sanki turbo varmış gibi şahlanıyor gibi geliyor bana belli bir devirden sonra
    eksileri artları nedir sizce

    ya öyle birşey yok.

    Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

    Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

    Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

    Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: asandra

    evet doğru biraz sedanın gölgesinde kaldı
    ama i-vtec motorlarda evet turbo yok ama sanki turbo varmış gibi şahlanıyor gibi geliyor bana belli bir devirden sonra
    eksileri artları nedir sizce

    ya öyle birşey yok.

    Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

    Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

    Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

    Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii

    1 kere kullanıp sonra yorum yapsanız hepimiz için daha faydalı olur




  • yani yeni kasa astra satılıp (1.4 140 hp activeselect) 2. el 2009-2010 tam otomatik 1.8 honda civic hb alınır mı
  • Honda Civic alıyorsan sedan alacaksın dostum tutulan araç arıyorsan sedan modelidir..

    Yakıt konusunda benzinli olmasına rağmen emsallerine göre üzmez, gaza bastın mı kimse tutamaz kullandım biliyorum yok böyle bir otomobil
  • Yukarıdaki yorumu yeni gördüm sabit hızla giderken gaza yarım bas bakalım bi neler oluyor 6.500 devir felan hikaye koltuğa yapışıyor musun ondan haber ve bana, bir de köküne kadar basın gelin öyle konuşalım.Motor dedin mi Bmw'den sonra Honda benim gözüm de bu böyle ..

    Harbiden kullanmadan çok yorum yapılıyor çok can sıkıcı bir durum bu
  • Akıllı sübap zamanlaması hemen hemen bütün araçlarda var ama I-VTEC'in en önemli özelliği düşük devirlerde (3500'e kadar) sübaplardan birer tanesini kapatarak, silindir başına 3 sübap toplamda 12 sübap çalışması, yüksek devirlerde (3500'den sonra) 16 sübap çalışması başka modellerde var mı bilmiyorum.


    *** Polemik için değil, gerçekten bilen varsa söylesin biz de öğrenelim.
  • Piyasaya çıkalı 6 yıl olacak bir araç ve dizaynı ile halâ kendine baktırıyor.

    Hesaplı ve temiz bir civic hb bulunur ve alınıp paşalar gibi binilir.

    Sıkılınca üç yüz beş yüz altına satılır. :)
  • Sübap mübap anlamam arkadaş , arkadaşımda 2006 model manuel vitesi var 140 hp aletin motoru efsane öle diyim 4500-7000 devir arasında adeta kuduruyor müthiş bir motor sesi var gidişi çok güsel , kısada benim golf daha iyi ama uzunda civic benim golfu geçer ondan şüphem yok çünkü harika devir çeviriyor 220 gördük arkadaşla otobanda
  • araç iyi ama tutulan bir araç değil.ilerde sıkıntı yaşayabilirsiniz
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.