Şimdi Ara

YENİ CİTROEN DS4 FIYAT ACIKLANDI (TAHMINI DONANIM LISTESI EKLENDI) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
44.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Citroenin bu rakamlara arac satabildigi ulkede hala acliktan yoksulluktan bahsediliyor olmasi cok aci.kalitesizligin makyajlarla ortuldugu 3sene sonra degerinin 30bine dusecegi bir araca bu paralar verilmez.
  • Bunu paket olarak satsalar ilgi görür. Dış görünüm için M paket gibi. O zaman daha mantıklı olur.
  • Citroen tasarımda artık 10 numara gözümde :) helal olsun adamlara ya
  • salı yeni c4 bakmaya ve test sürüsü yapmaya gittim..sürdümde..c4 güzel olmuş ama beni 3-4 sene oyalıyacak bir araba degil.ds4 ü görünce direk vazgeçtim...60 bin tl bu araba için çok degil...çok degil derken karsılaştırmalı çok degil...pazarlıklara başladım...bayinin birisi dedigime gelirse almayı düşünüyorum....

    dsport dstile paketi arasında kararsız kalım..arada 4-5 bin tl oynuyor...donanım farkı ve dış görünüsü 4-5 bin farka deger diye düsünüyorum..24 bin 24 aya 0 faizde çok işime geliyor...

    1 haftaya el sıkışacagım sanırım..
  • Selam dostlar, büyük bir hevesle ciddi bir para ödeyerek aldığım mcp şanzımanlı ds4 (1,6 e-hdı) aracımı bir türlü ardı arkası gelmeyen ve üreticinin bile garanti kapsamında çözemediği sorunlar yüzünden sattım. İşte yaşadıklarım. Yazacaklarım kelime kelime gerçektir, bir gram abartma yoktur.

    Öncelikle şunu belirteyim, kullandığım araç ne olursa olsun titizlikle, kuralına kitabına uyarak kullanırım, yaşadığım sorunların kullanıcıyla falan zerre kadar ilgisi yoktur ki aşağıda yazdığım gibi bir keresinde servisteki usta kullanırken de aynı sorun oldu, oldu da çözüm anlamında bir işe yaramadı.

    İlk sorun araç henüz 1 aylıkken başladı. Sabah ilk çalıştırmada kontağı açıp marşa bastığımda araç çalışmadı ve ekranda akü arızası uyarısı belirdi. Servisi aradım, akü + kutup başını söküp takmamı yine de olmazsa geleceklerini söylediler. Dedikleri gibi yaptım araç çalıştı ama daha bir aylık olan aracın çalışmaması çok canımı sıktı, bu durum, sitenin otoparkında, herkesin gözü önünde sabah işe gidiş saatında oluyordu. Yine de elektronik donanımdır olur dedim geçtim..

    Aynı sorun 20 gün içerisinde 4 kez tekrarladı. Ben 61 bin lira vererek aldığım aracımı 4 kez motor kaputunu açıp, aküyü sök-tak yaparak, çevreye rezil olarak çalıştırabildim. Sonunda garantiden sigorta kutusu değiştirildi ve bu sorun sonra olmadı. Ve henüz 1 aylıkken aracı satılığa koydum, çok aracım olmuştu ama daha ilk ayında 4 arıza verenine ilk kez rastlıyordum, çok soğumuştum ilerisi için güvenim kalmamıştı.

    3-4 ay sorunsuz geçtikten sonra bir gün kırmızı ışıkta durdum, araç stop-start sistemli olduğundan, yeşil ışık yanınca ayağımı frenden çektiğimde çalıştı ama vites 'A' modunda olmasına ve gaza basmama rağmen ilerlemedi hatta geri kaçırıp arkadaki araca vurma tehlikesi yaşadım-yokuş kalkış desteği otomatik olarak devrede olmalıydı ama o an her neyse arızası yokuş kalkış desteği de devreden çıkmıştı-, son anda frene basarak durdum, bu esnada ekranda 'motor arızası' uyarısı göründü. 'Motor arızası' ifadesini görünce şok oldum, sinirlerim allak bullak olmuş vaziyette kontağı kapattım, tekrar çalıştırdım, yine olmadı, daha önceki sorunlarda servisin önerdiği akü + kutup başını sök-tak yaptım düzeldi, arkamdaki sürücülerin tepkilerini söylememe gerek yok sanırım, yine yolun ortasında kalmış bir citroen ve hemen servise gittim. İncelemelerde bir sorun bulunamadı.

    Birkaç gün geçmedi, trafikte seyahat halindeyken vites 'M' modunda olduğu halde birden gaza tepki vermediğini, vites boştaymış gibi motorun bağırdığını farkettim, hemen kenarda durdum, kontağı kapa-aç yaptım düzeldi. Tabi işi gücü bırakıp hemen servise gittim, incelemelerde sorun bulamadılar ve bilmem ne parçası değişirse durumun düzeleceğini söylediler, o parçayı garantiden değiştirdiler, yeni yazılım yüklediler.

    Birkaç hafta sorunsuz geçti, bir gece çoluk çocuk araca bindik, çalıştırdım, çıkmak için geri geri gitmem gereken bir yerdeydi, vitesi geriye aldım ama ekranda 'Motor arızası' uyarısı yine göründü, araç hareket etmedi, artık sinirlerim yıpranmış vaziyette kontağı kapa-aç yaptım, düzeldi, bu durum gecenin bir vakti olduğundan sabah ilk iş yine işimi gücümü bırakıp servise gittim, sözün bittiği yerdi, onlar da bir açıklama yapamıyorlardı, genel merkezi arıyor hatta onlar da işin içinden çıkamıyor Almanya'daki arıza merkezine danışıyorlar ama bir türlü bir şey bulamıyorlardı, sonuç olarak bana kullanım önerilerinde bulunup, (örneğin servis: aracı 'M' modunda kullanma, 'A' modunda kullan diyordu, ben de o zaman o modu neden yapmışlar dediğimde cevap yok! ) incelemelerde durumun normal olduğunu söylediler, ben de daha önce hiç araba kullanmamış, hiç normal araba görmemiş olduğum için tamam dedim.

    Yine 2-3 ay sorunsuz geçti, bir gün çalıştırdım, ilerlemek için vitesi 'M' konumuna aldım, ama ekranda 'N' konumunda görünüyordu, bu arada aracın alarmı bağırıyordu, o an servisi aradım, durumdan haberdar ettim, hemen getir dediler, bilmem kaçıncı kez yine servise götürdüm. Aynı arıza serviste de tekrarladı, 'nasıl olsa gözlerinin önünde oldu, bu sefer çözüm bulurlar artık' diye düşünerek aracı yine serviste bıraktım ve ben başka bir araçla işe gittim, 3-4 saat sonra bilgi almak için servisi aradığımda yapılan incelemelerde durumun normal olduğu söylendi, şaka yapıyorlar sandım, gözlerinin önünde ustaları kullanırken sorun tekrarlamıştı , biz buna Türkçe arıza diyorduk ama citroen normal diyordu, hatta genel merkezin, arızayı beyninden silin gönderin, tekrarlarsa şu şu parçayı değiştirin önerisinde bulunduğunu söylediler. Sorunluysa neden şimdi değiştirmiyorsunuz, garantiden çıkınca arıza tekrarlarsa ben ne yapacağım diye sorduğumda, iki farklı açıklama geldi: servistekiler o arızanın iş emrinin açık olduğunu garantiden çıksa bile kapsama gireceğini söylerken genel merkez garanti süresinin yasal olarak belli olduğunu, sonrasında bir şey yapamayacaklarını belirtti, benim zaten azalmış olan güvenimi de iyice dibe vurdurdular böylece, kime inanacaktım, yetkili servise mi yoksa yetkili ithalatçıya mı? Hatta bana mcp kullanım kılavuzu gibi bir broşür göndermişlerdi, ne diyeyim..

    Aylarca uğraşmama, servisin markanın bütün çözüm çabalarına değişimlerine vb ye rağmen, ne zaman nerede olacağı belli olmayan sorunlar bir türlü bitmedi, bir bakıyordum 2-3 ay sorunsuz geçmiş, sonra pat diye sorunlar başlıyor, yolda kal, işten ol, servise git, araba orada yatılı kalsın araçsız kal derken bir sürü rezillik, sonuç:normal!

    Sabır taşı olsa çatlar, sonunda sattım. Satarken an itibarıyla hiçbir sorunu yoktu, yakıtı çok düşmüştü, belki bu sorunlar artık olmayacak belki de bir o kadar tekrarlayacaktı bilemiyorum ama benim dayanma gücüm ve markaya olan güvenim de sıfıra inmişti. Bugüne kadar çok değişik markalardan birçok araç aldım, ufak tefek sorun hepsinde yaşadım, ama bunun sorunları çok farklıydı, çözümü bulunamadı; marka, yoldan geçen birisinin bu arabaya ne olmuş diyeceği bir durumda kalmanıza normal diyor falan, ben bu işten bir şey anlamadım, bir daha ne alırım ne de aldırırım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Selam dostlar, büyük bir hevesle ciddi bir para ödeyerek aldığım mcp şanzımanlı ds4 (1,6 e-hdı) aracımı bir türlü ardı arkası gelmeyen ve üreticinin bile garanti kapsamında çözemediği sorunlar yüzünden sattım. İşte yaşadıklarım. Yazacaklarım kelime kelime gerçektir, bir gram abartma yoktur.

    Öncelikle şunu belirteyim, kullandığım araç ne olursa olsun titizlikle, kuralına kitabına uyarak kullanırım, yaşadığım sorunların kullanıcıyla falan zerre kadar ilgisi yoktur ki aşağıda yazdığım gibi bir keresinde servisteki usta kullanırken de aynı sorun oldu, oldu da çözüm anlamında bir işe yaramadı.

    İlk sorun araç henüz 1 aylıkken başladı. Sabah ilk çalıştırmada kontağı açıp marşa bastığımda araç çalışmadı ve ekranda akü arızası uyarısı belirdi. Servisi aradım, akü + kutup başını söküp takmamı yine de olmazsa geleceklerini söylediler. Dedikleri gibi yaptım araç çalıştı ama daha bir aylık olan aracın çalışmaması çok canımı sıktı, bu durum, sitenin otoparkında, herkesin gözü önünde sabah işe gidiş saatında oluyordu. Yine de elektronik donanımdır olur dedim geçtim..

    Aynı sorun 20 gün içerisinde 4 kez tekrarladı. Ben 61 bin lira vererek aldığım aracımı 4 kez motor kaputunu açıp, aküyü sök-tak yaparak, çevreye rezil olarak çalıştırabildim. Sonunda garantiden sigorta kutusu değiştirildi ve bu sorun sonra olmadı. Ve henüz 1 aylıkken aracı satılığa koydum, çok aracım olmuştu ama daha ilk ayında 4 arıza verenine ilk kez rastlıyordum, çok soğumuştum ilerisi için güvenim kalmamıştı.

    3-4 ay sorunsuz geçtikten sonra bir gün kırmızı ışıkta durdum, araç stop-start sistemli olduğundan, yeşil ışık yanınca ayağımı frenden çektiğimde çalıştı ama vites 'A' modunda olmasına ve gaza basmama rağmen ilerlemedi hatta geri kaçırıp arkadaki araca vurma tehlikesi yaşadım-yokuş kalkış desteği otomatik olarak devrede olmalıydı ama o an her neyse arızası yokuş kalkış desteği de devreden çıkmıştı-, son anda frene basarak durdum, bu esnada ekranda 'motor arızası' uyarısı göründü. 'Motor arızası' ifadesini görünce şok oldum, sinirlerim allak bullak olmuş vaziyette kontağı kapattım, tekrar çalıştırdım, yine olmadı, daha önceki sorunlarda servisin önerdiği akü + kutup başını sök-tak yaptım düzeldi, arkamdaki sürücülerin tepkilerini söylememe gerek yok sanırım, yine yolun ortasında kalmış bir citroen ve hemen servise gittim. İncelemelerde bir sorun bulunamadı.

    Birkaç gün geçmedi, trafikte seyahat halindeyken vites 'M' modunda olduğu halde birden gaza tepki vermediğini, vites boştaymış gibi motorun bağırdığını farkettim, hemen kenarda durdum, kontağı kapa-aç yaptım düzeldi. Tabi işi gücü bırakıp hemen servise gittim, incelemelerde sorun bulamadılar ve bilmem ne parçası değişirse durumun düzeleceğini söylediler, o parçayı garantiden değiştirdiler, yeni yazılım yüklediler.

    Birkaç hafta sorunsuz geçti, bir gece çoluk çocuk araca bindik, çalıştırdım, çıkmak için geri geri gitmem gereken bir yerdeydi, vitesi geriye aldım ama ekranda 'Motor arızası' uyarısı yine göründü, araç hareket etmedi, artık sinirlerim yıpranmış vaziyette kontağı kapa-aç yaptım, düzeldi, bu durum gecenin bir vakti olduğundan sabah ilk iş yine işimi gücümü bırakıp servise gittim, sözün bittiği yerdi, onlar da bir açıklama yapamıyorlardı, genel merkezi arıyor hatta onlar da işin içinden çıkamıyor Almanya'daki arıza merkezine danışıyorlar ama bir türlü bir şey bulamıyorlardı, sonuç olarak bana kullanım önerilerinde bulunup, (örneğin servis: aracı 'M' modunda kullanma, 'A' modunda kullan diyordu, ben de o zaman o modu neden yapmışlar dediğimde cevap yok! ) incelemelerde durumun normal olduğunu söylediler, ben de daha önce hiç araba kullanmamış, hiç normal araba görmemiş olduğum için tamam dedim.

    Yine 2-3 ay sorunsuz geçti, bir gün çalıştırdım, ilerlemek için vitesi 'M' konumuna aldım, ama ekranda 'N' konumunda görünüyordu, bu arada aracın alarmı bağırıyordu, o an servisi aradım, durumdan haberdar ettim, hemen getir dediler, bilmem kaçıncı kez yine servise götürdüm. Aynı arıza serviste de tekrarladı, 'nasıl olsa gözlerinin önünde oldu, bu sefer çözüm bulurlar artık' diye düşünerek aracı yine serviste bıraktım ve ben başka bir araçla işe gittim, 3-4 saat sonra bilgi almak için servisi aradığımda yapılan incelemelerde durumun normal olduğu söylendi, şaka yapıyorlar sandım, gözlerinin önünde ustaları kullanırken sorun tekrarlamıştı , biz buna Türkçe arıza diyorduk ama citroen normal diyordu, hatta genel merkezin, arızayı beyninden silin gönderin, tekrarlarsa şu şu parçayı değiştirin önerisinde bulunduğunu söylediler. Sorunluysa neden şimdi değiştirmiyorsunuz, garantiden çıkınca arıza tekrarlarsa ben ne yapacağım diye sorduğumda, iki farklı açıklama geldi: servistekiler o arızanın iş emrinin açık olduğunu garantiden çıksa bile kapsama gireceğini söylerken genel merkez garanti süresinin yasal olarak belli olduğunu, sonrasında bir şey yapamayacaklarını belirtti, benim zaten azalmış olan güvenimi de iyice dibe vurdurdular böylece, kime inanacaktım, yetkili servise mi yoksa yetkili ithalatçıya mı? Hatta bana mcp kullanım kılavuzu gibi bir broşür göndermişlerdi, ne diyeyim..

    Aylarca uğraşmama, servisin markanın bütün çözüm çabalarına değişimlerine vb ye rağmen, ne zaman nerede olacağı belli olmayan sorunlar bir türlü bitmedi, bir bakıyordum 2-3 ay sorunsuz geçmiş, sonra pat diye sorunlar başlıyor, yolda kal, işten ol, servise git, araba orada yatılı kalsın araçsız kal derken bir sürü rezillik, sonuç:normal!

    Sabır taşı olsa çatlar, sonunda sattım. Satarken an itibarıyla hiçbir sorunu yoktu, yakıtı çok düşmüştü, belki bu sorunlar artık olmayacak belki de bir o kadar tekrarlayacaktı bilemiyorum ama benim dayanma gücüm ve markaya olan güvenim de sıfıra inmişti. Bugüne kadar çok değişik markalardan birçok araç aldım, ufak tefek sorun hepsinde yaşadım, ama bunun sorunları çok farklıydı, çözümü bulunamadı; marka, yoldan geçen birisinin bu arabaya ne olmuş diyeceği bir durumda kalmanıza normal diyor falan, ben bu işten bir şey anlamadım, bir daha ne alırım ne de aldırırım..



    Sorunsuz Marka veya Araç var mı? Ben 40 yaşıma geldim bulamadım, biliyorsanız söyleyin alalım.

    Not : Bu yazıyı sizi eleştirmek için yazmadım, siz şikayetinizde gayet haklısınız, bu gibi sorunları yaşayan herkes haklı. Herkes haklı olunca da benim dediğime geliyoruz. Alınacak araba yok çünkü her marka ve modelde birilerinin canı fena halde yanıyor. Dersiniz ki bazı markalarda daha az insanın canı yanıyor, ben de derim ne kadar ekmek o kadar köfte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Selam dostlar, büyük bir hevesle ciddi bir para ödeyerek aldığım mcp şanzımanlı ds4 (1,6 e-hdı) aracımı bir türlü ardı arkası gelmeyen ve üreticinin bile garanti kapsamında çözemediği sorunlar yüzünden sattım. İşte yaşadıklarım. Yazacaklarım kelime kelime gerçektir, bir gram abartma yoktur.

    Öncelikle şunu belirteyim, kullandığım araç ne olursa olsun titizlikle, kuralına kitabına uyarak kullanırım, yaşadığım sorunların kullanıcıyla falan zerre kadar ilgisi yoktur ki aşağıda yazdığım gibi bir keresinde servisteki usta kullanırken de aynı sorun oldu, oldu da çözüm anlamında bir işe yaramadı.

    İlk sorun araç henüz 1 aylıkken başladı. Sabah ilk çalıştırmada kontağı açıp marşa bastığımda araç çalışmadı ve ekranda akü arızası uyarısı belirdi. Servisi aradım, akü + kutup başını söküp takmamı yine de olmazsa geleceklerini söylediler. Dedikleri gibi yaptım araç çalıştı ama daha bir aylık olan aracın çalışmaması çok canımı sıktı, bu durum, sitenin otoparkında, herkesin gözü önünde sabah işe gidiş saatında oluyordu. Yine de elektronik donanımdır olur dedim geçtim..

    Aynı sorun 20 gün içerisinde 4 kez tekrarladı. Ben 61 bin lira vererek aldığım aracımı 4 kez motor kaputunu açıp, aküyü sök-tak yaparak, çevreye rezil olarak çalıştırabildim. Sonunda garantiden sigorta kutusu değiştirildi ve bu sorun sonra olmadı. Ve henüz 1 aylıkken aracı satılığa koydum, çok aracım olmuştu ama daha ilk ayında 4 arıza verenine ilk kez rastlıyordum, çok soğumuştum ilerisi için güvenim kalmamıştı.

    3-4 ay sorunsuz geçtikten sonra bir gün kırmızı ışıkta durdum, araç stop-start sistemli olduğundan, yeşil ışık yanınca ayağımı frenden çektiğimde çalıştı ama vites 'A' modunda olmasına ve gaza basmama rağmen ilerlemedi hatta geri kaçırıp arkadaki araca vurma tehlikesi yaşadım-yokuş kalkış desteği otomatik olarak devrede olmalıydı ama o an her neyse arızası yokuş kalkış desteği de devreden çıkmıştı-, son anda frene basarak durdum, bu esnada ekranda 'motor arızası' uyarısı göründü. 'Motor arızası' ifadesini görünce şok oldum, sinirlerim allak bullak olmuş vaziyette kontağı kapattım, tekrar çalıştırdım, yine olmadı, daha önceki sorunlarda servisin önerdiği akü + kutup başını sök-tak yaptım düzeldi, arkamdaki sürücülerin tepkilerini söylememe gerek yok sanırım, yine yolun ortasında kalmış bir citroen ve hemen servise gittim. İncelemelerde bir sorun bulunamadı.

    Birkaç gün geçmedi, trafikte seyahat halindeyken vites 'M' modunda olduğu halde birden gaza tepki vermediğini, vites boştaymış gibi motorun bağırdığını farkettim, hemen kenarda durdum, kontağı kapa-aç yaptım düzeldi. Tabi işi gücü bırakıp hemen servise gittim, incelemelerde sorun bulamadılar ve bilmem ne parçası değişirse durumun düzeleceğini söylediler, o parçayı garantiden değiştirdiler, yeni yazılım yüklediler.

    Birkaç hafta sorunsuz geçti, bir gece çoluk çocuk araca bindik, çalıştırdım, çıkmak için geri geri gitmem gereken bir yerdeydi, vitesi geriye aldım ama ekranda 'Motor arızası' uyarısı yine göründü, araç hareket etmedi, artık sinirlerim yıpranmış vaziyette kontağı kapa-aç yaptım, düzeldi, bu durum gecenin bir vakti olduğundan sabah ilk iş yine işimi gücümü bırakıp servise gittim, sözün bittiği yerdi, onlar da bir açıklama yapamıyorlardı, genel merkezi arıyor hatta onlar da işin içinden çıkamıyor Almanya'daki arıza merkezine danışıyorlar ama bir türlü bir şey bulamıyorlardı, sonuç olarak bana kullanım önerilerinde bulunup, (örneğin servis: aracı 'M' modunda kullanma, 'A' modunda kullan diyordu, ben de o zaman o modu neden yapmışlar dediğimde cevap yok! ) incelemelerde durumun normal olduğunu söylediler, ben de daha önce hiç araba kullanmamış, hiç normal araba görmemiş olduğum için tamam dedim.

    Yine 2-3 ay sorunsuz geçti, bir gün çalıştırdım, ilerlemek için vitesi 'M' konumuna aldım, ama ekranda 'N' konumunda görünüyordu, bu arada aracın alarmı bağırıyordu, o an servisi aradım, durumdan haberdar ettim, hemen getir dediler, bilmem kaçıncı kez yine servise götürdüm. Aynı arıza serviste de tekrarladı, 'nasıl olsa gözlerinin önünde oldu, bu sefer çözüm bulurlar artık' diye düşünerek aracı yine serviste bıraktım ve ben başka bir araçla işe gittim, 3-4 saat sonra bilgi almak için servisi aradığımda yapılan incelemelerde durumun normal olduğu söylendi, şaka yapıyorlar sandım, gözlerinin önünde ustaları kullanırken sorun tekrarlamıştı , biz buna Türkçe arıza diyorduk ama citroen normal diyordu, hatta genel merkezin, arızayı beyninden silin gönderin, tekrarlarsa şu şu parçayı değiştirin önerisinde bulunduğunu söylediler. Sorunluysa neden şimdi değiştirmiyorsunuz, garantiden çıkınca arıza tekrarlarsa ben ne yapacağım diye sorduğumda, iki farklı açıklama geldi: servistekiler o arızanın iş emrinin açık olduğunu garantiden çıksa bile kapsama gireceğini söylerken genel merkez garanti süresinin yasal olarak belli olduğunu, sonrasında bir şey yapamayacaklarını belirtti, benim zaten azalmış olan güvenimi de iyice dibe vurdurdular böylece, kime inanacaktım, yetkili servise mi yoksa yetkili ithalatçıya mı? Hatta bana mcp kullanım kılavuzu gibi bir broşür göndermişlerdi, ne diyeyim..

    Aylarca uğraşmama, servisin markanın bütün çözüm çabalarına değişimlerine vb ye rağmen, ne zaman nerede olacağı belli olmayan sorunlar bir türlü bitmedi, bir bakıyordum 2-3 ay sorunsuz geçmiş, sonra pat diye sorunlar başlıyor, yolda kal, işten ol, servise git, araba orada yatılı kalsın araçsız kal derken bir sürü rezillik, sonuç:normal!

    Sabır taşı olsa çatlar, sonunda sattım. Satarken an itibarıyla hiçbir sorunu yoktu, yakıtı çok düşmüştü, belki bu sorunlar artık olmayacak belki de bir o kadar tekrarlayacaktı bilemiyorum ama benim dayanma gücüm ve markaya olan güvenim de sıfıra inmişti. Bugüne kadar çok değişik markalardan birçok araç aldım, ufak tefek sorun hepsinde yaşadım, ama bunun sorunları çok farklıydı, çözümü bulunamadı; marka, yoldan geçen birisinin bu arabaya ne olmuş diyeceği bir durumda kalmanıza normal diyor falan, ben bu işten bir şey anlamadım, bir daha ne alırım ne de aldırırım..



    iyi oldu okuduğum tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun.Aslında satmak yerine aracınızı seviyorsanız ihtarname çekerek değiştirlmesini isteyebilirdiniz.Gerçi bu kadar olaydan sonra ben de bir an önce kurtulmayı isterdim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Selam dostlar, büyük bir hevesle ciddi bir para ödeyerek aldığım mcp şanzımanlı ds4 (1,6 e-hdı) aracımı bir türlü ardı arkası gelmeyen ve üreticinin bile garanti kapsamında çözemediği sorunlar yüzünden sattım. İşte yaşadıklarım. Yazacaklarım kelime kelime gerçektir, bir gram abartma yoktur.

    Öncelikle şunu belirteyim, kullandığım araç ne olursa olsun titizlikle, kuralına kitabına uyarak kullanırım, yaşadığım sorunların kullanıcıyla falan zerre kadar ilgisi yoktur ki aşağıda yazdığım gibi bir keresinde servisteki usta kullanırken de aynı sorun oldu, oldu da çözüm anlamında bir işe yaramadı.

    İlk sorun araç henüz 1 aylıkken başladı. Sabah ilk çalıştırmada kontağı açıp marşa bastığımda araç çalışmadı ve ekranda akü arızası uyarısı belirdi. Servisi aradım, akü + kutup başını söküp takmamı yine de olmazsa geleceklerini söylediler. Dedikleri gibi yaptım araç çalıştı ama daha bir aylık olan aracın çalışmaması çok canımı sıktı, bu durum, sitenin otoparkında, herkesin gözü önünde sabah işe gidiş saatında oluyordu. Yine de elektronik donanımdır olur dedim geçtim..

    Aynı sorun 20 gün içerisinde 4 kez tekrarladı. Ben 61 bin lira vererek aldığım aracımı 4 kez motor kaputunu açıp, aküyü sök-tak yaparak, çevreye rezil olarak çalıştırabildim. Sonunda garantiden sigorta kutusu değiştirildi ve bu sorun sonra olmadı. Ve henüz 1 aylıkken aracı satılığa koydum, çok aracım olmuştu ama daha ilk ayında 4 arıza verenine ilk kez rastlıyordum, çok soğumuştum ilerisi için güvenim kalmamıştı.

    3-4 ay sorunsuz geçtikten sonra bir gün kırmızı ışıkta durdum, araç stop-start sistemli olduğundan, yeşil ışık yanınca ayağımı frenden çektiğimde çalıştı ama vites 'A' modunda olmasına ve gaza basmama rağmen ilerlemedi hatta geri kaçırıp arkadaki araca vurma tehlikesi yaşadım-yokuş kalkış desteği otomatik olarak devrede olmalıydı ama o an her neyse arızası yokuş kalkış desteği de devreden çıkmıştı-, son anda frene basarak durdum, bu esnada ekranda 'motor arızası' uyarısı göründü. 'Motor arızası' ifadesini görünce şok oldum, sinirlerim allak bullak olmuş vaziyette kontağı kapattım, tekrar çalıştırdım, yine olmadı, daha önceki sorunlarda servisin önerdiği akü + kutup başını sök-tak yaptım düzeldi, arkamdaki sürücülerin tepkilerini söylememe gerek yok sanırım, yine yolun ortasında kalmış bir citroen ve hemen servise gittim. İncelemelerde bir sorun bulunamadı.

    Birkaç gün geçmedi, trafikte seyahat halindeyken vites 'M' modunda olduğu halde birden gaza tepki vermediğini, vites boştaymış gibi motorun bağırdığını farkettim, hemen kenarda durdum, kontağı kapa-aç yaptım düzeldi. Tabi işi gücü bırakıp hemen servise gittim, incelemelerde sorun bulamadılar ve bilmem ne parçası değişirse durumun düzeleceğini söylediler, o parçayı garantiden değiştirdiler, yeni yazılım yüklediler.

    Birkaç hafta sorunsuz geçti, bir gece çoluk çocuk araca bindik, çalıştırdım, çıkmak için geri geri gitmem gereken bir yerdeydi, vitesi geriye aldım ama ekranda 'Motor arızası' uyarısı yine göründü, araç hareket etmedi, artık sinirlerim yıpranmış vaziyette kontağı kapa-aç yaptım, düzeldi, bu durum gecenin bir vakti olduğundan sabah ilk iş yine işimi gücümü bırakıp servise gittim, sözün bittiği yerdi, onlar da bir açıklama yapamıyorlardı, genel merkezi arıyor hatta onlar da işin içinden çıkamıyor Almanya'daki arıza merkezine danışıyorlar ama bir türlü bir şey bulamıyorlardı, sonuç olarak bana kullanım önerilerinde bulunup, (örneğin servis: aracı 'M' modunda kullanma, 'A' modunda kullan diyordu, ben de o zaman o modu neden yapmışlar dediğimde cevap yok! ) incelemelerde durumun normal olduğunu söylediler, ben de daha önce hiç araba kullanmamış, hiç normal araba görmemiş olduğum için tamam dedim.

    Yine 2-3 ay sorunsuz geçti, bir gün çalıştırdım, ilerlemek için vitesi 'M' konumuna aldım, ama ekranda 'N' konumunda görünüyordu, bu arada aracın alarmı bağırıyordu, o an servisi aradım, durumdan haberdar ettim, hemen getir dediler, bilmem kaçıncı kez yine servise götürdüm. Aynı arıza serviste de tekrarladı, 'nasıl olsa gözlerinin önünde oldu, bu sefer çözüm bulurlar artık' diye düşünerek aracı yine serviste bıraktım ve ben başka bir araçla işe gittim, 3-4 saat sonra bilgi almak için servisi aradığımda yapılan incelemelerde durumun normal olduğu söylendi, şaka yapıyorlar sandım, gözlerinin önünde ustaları kullanırken sorun tekrarlamıştı , biz buna Türkçe arıza diyorduk ama citroen normal diyordu, hatta genel merkezin, arızayı beyninden silin gönderin, tekrarlarsa şu şu parçayı değiştirin önerisinde bulunduğunu söylediler. Sorunluysa neden şimdi değiştirmiyorsunuz, garantiden çıkınca arıza tekrarlarsa ben ne yapacağım diye sorduğumda, iki farklı açıklama geldi: servistekiler o arızanın iş emrinin açık olduğunu garantiden çıksa bile kapsama gireceğini söylerken genel merkez garanti süresinin yasal olarak belli olduğunu, sonrasında bir şey yapamayacaklarını belirtti, benim zaten azalmış olan güvenimi de iyice dibe vurdurdular böylece, kime inanacaktım, yetkili servise mi yoksa yetkili ithalatçıya mı? Hatta bana mcp kullanım kılavuzu gibi bir broşür göndermişlerdi, ne diyeyim..

    Aylarca uğraşmama, servisin markanın bütün çözüm çabalarına değişimlerine vb ye rağmen, ne zaman nerede olacağı belli olmayan sorunlar bir türlü bitmedi, bir bakıyordum 2-3 ay sorunsuz geçmiş, sonra pat diye sorunlar başlıyor, yolda kal, işten ol, servise git, araba orada yatılı kalsın araçsız kal derken bir sürü rezillik, sonuç:normal!

    Sabır taşı olsa çatlar, sonunda sattım. Satarken an itibarıyla hiçbir sorunu yoktu, yakıtı çok düşmüştü, belki bu sorunlar artık olmayacak belki de bir o kadar tekrarlayacaktı bilemiyorum ama benim dayanma gücüm ve markaya olan güvenim de sıfıra inmişti. Bugüne kadar çok değişik markalardan birçok araç aldım, ufak tefek sorun hepsinde yaşadım, ama bunun sorunları çok farklıydı, çözümü bulunamadı; marka, yoldan geçen birisinin bu arabaya ne olmuş diyeceği bir durumda kalmanıza normal diyor falan, ben bu işten bir şey anlamadım, bir daha ne alırım ne de aldırırım..



    merhabalar

    Öncelikle geçmiş olsunmu denir yoksa hayırlı olsunmu bilemedim ama araç ve elektronik eşya olayı tamamen milli piyango şansı gibi bir durumdayız.

    Söylediğiniz tüm arızalar bir arkadaşımında başına geldi fark ise onunda sıfır km renoult cilo sporttourer full aracında olması...

    Akünün bitmesi araçların fabrika çıkışından sonra uzun süre kapalı kalması ve yorumları ise zamanla akünün kendini toplaması dedikleri gibi oldu ...

    start stop esnasında dik bir yokuşta iseniz geri kaydırmama olayı sadece 3 yada 4 sn devrede oluyor belki sizin bir zaman kaybınız olmuştur.

    aynı şekilde DS4 kullanmaktayım araçta sıkıntı varmı var tabikide ama kıyaslama yaparken yada kullanımda bence başınıza gelen olaylar hiç bir yerde okumadığım olaylar DS4 kullanan çok arkadaşım var herkes gayet memnun sigorta kutusu arızasını arızamı desem yada güncellemeyi sorunsuz bir şekilde servis yapmakta

    Peugeotu nasıl bilirsiniz tamamen soru işareti gibi bir arabadır. peugeotmadurları.com diye site varken şirket aracımız 206sw nu sadece bakımlarını yaparak 180.000 km de sorunsuz kullandık. yine başka şirket aracı olan 308 i servisten geri alamadık...

    sonuç olarak olay kesinlikle şans başka bir olay değil ....
    Bana soranlara ben DS4 ü kesinlikle tavsiye etmeye devam edeceğim...

    Tekrar geçmiş olsun hayırlısı olsun ....




  • VW GOLF kullanıyorum fakat yeni ds4'ler hoşuma gidiyor, diğer taraftan fransız arabalarının belli bir namı var. iki aracı da kullanmış kişilerin yorumları benim icin cok önemli, golf 6 yı satıp bunu almam mantıklı mı cevaplarsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacques1791

    VW GOLF kullanıyorum fakat yeni ds4'ler hoşuma gidiyor, diğer taraftan fransız arabalarının belli bir namı var. iki aracı da kullanmış kişilerin yorumları benim icin cok önemli, golf 6 yı satıp bunu almam mantıklı mı cevaplarsanız sevinirim.

    iç dış tasarımı golf 6 dan üstündür.
    donanım olarak dsport modeli highline golften bile üstündür.
    eksileri mcp vites sert süspansiyonları
  • jacques1791 kullanıcısına yanıt
    yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ds4 ü aldıgımda 16000 km civarındaydı şimdi 30000 km oldu. bu süreçte herhangi bir şikayet ya da sıkıntı nedeniyle bir kez bile servise uğramadım. ancak benim aracım düz vites 120 hp vti motor. anladığım ve başka forumlardan da gördüğüm kadarıyla citroenin şu anda tek problemi otomatik vites. bu sorunlarıda kısa vadede aşacaklardır bence yazılım vs ile. golf ile karşılaştırmada aracı kullanmadım ancak çok fazla içinde seyahat ettiğim oldu. ön kısım bence kesinlikle golf den daha rahat tabi arkası için aynı seyi söyleyemem. eğer boyunuz 185den uzunsa arkada kafanızı eğmeniz gerekebilir :) arka camların acılmamasına gelince de zaten seyahat sırasında arka camın bütün sürücüler için rahatsızlıktan başka bir şey olmadıgına inanıyorum. actıgınızda gereksiz gürültü cıkarır, cocugunuz varsa acaba camı acar mı diye endişelenirsiniz vs.. ben bi eksikliğini yaşamadım anlacagınız arka camların acılmadığı için. ayrıca özellikle yazları sürekli klima kullanan biri olarak klimanın çok başaralı oldugunu söyleyebilrm. yakıt tüketimindeki etkisi yok denecek kadar az, araçtan indikten sonra belli bir süre daha klimanın çalışır halde bırakılabilmesi de ayrı bir avantaj.performansa gelince tek kişi seyahat ederken bir kez aracı zorladım 196yı gördüm ama biraz daha devam etsem de maksimum 210u göreceğini düşünüyorum. direksiyon titremesi, yol tutuşununda gayet iyi oldugunu düşünüyorum 140-150 de bile ani direksiyon hareketlerinde sizi korkutmuyor. vites aralarında ki hızlanmalarda tatmin edici sayılır.

    aracın en önemli özelliği bence görünüşü. citroeni seven sevmeyen herkesin araca merakla ve hayranlıkla baktığını hissedebiliyorsunuz. tabi aracın citroen oldugunu öğrendikleri zaman yaşadıkları hayal kırıklıgını da :) bence ön yargıyı kenara atıp bir süre için bile kesinlikle kullanılması gereken bir araç. size tavsiyem aracı almak gibi bir düşünceniz varsa kesinlikle temiz bakımlı olmak kaydıyla ikinci el. çünkü 2. el de diğer araçlara göre muazzam bir fiyat kaybı var.umarım yazdıklarım bir nebze olsun fikir sahibi olmanızı sağlamışdır.




  • Arkadaşlar Ds4 ün 2014 leri geldimi geldiyse xenon paketli vs alabiliyormuyuz?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.