quote:
Orijinalden alıntı: Poyri Arkadaşlar ara ödeme yapmak istiyorum ama, Benim hesabımla : Toplam 97,909 TL kredim kalmış 116 ay. Ayda 1265 ödüyorum. Ben dedim ki 17,909 TL ödeme yapayım. 80,000 TL kalıyor. Aylık 0,75 faiz oranından = 1265 TL x 86 Ay oluyor ya da 1035 x 116 Ay Yani ya taksitlerim azalacak ya da zamanım azalacak! Yine kaba bir hesap yaparsak : 116-86 = 30 x 1265 = 37,950 kar ediyorum. - 17,909 bankaya ödedim = 20.000 TL civarı kar oluyor. Diğer türlü ise : 1265 - 1035 = 230 Tl aylık kar , 230 x 116 = 26,680 Tl - 17,909 bankaya ödedim = 8771 TL civarı kar oluyor. YANİ BENİM HESABIMA GÖRE ZAMANI KISALTIRSANIZ DAHA ÇOK KARA GEÇİYORSUNUZ. AYLIK TAKSİDİ DÜŞÜRÜRSENİZ YİNE KAR EDİYORSUNUZ AMA O KADAR FAZLA DEĞİL. YAPTIĞIM HESAP DOĞRUMUDUR ARKADAŞLAR BİR YANLIŞ YAPIYORMUYUM? BANKAYA UGRADIM AMA İSTEDİĞİM CEVABI ALAMADIM ONLAR DA BAKA KALDI ARA ÖDEME FALAN DEYİNCE. |