Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.726
Cevap
31
Favori
443.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu off road tusu ne ise yarıyor vitesin yanında arkadaslar.o tusa basip arazide kulanan varmı 4x2 modeli icin soruyorum tskler.
  • yeni araçlar

     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları
  • yeni araç

     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları
  • güzel resimler
  • Arkadaşlar amarok'un otomatiğini alıp test eden varsa izlenimlerini güncel bir şekilde yazarsa paylaşırsa seviniriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    bu off road tusu ne ise yarıyor vitesin yanında arkadaslar.o tusa basip arazide kulanan varmı 4x2 modeli icin soruyorum tskler.

    offroad tuşu, arazide offroad ABS ve otomatik yokuş çıkış ve iniş'i aktif hale getiriyor. ancak sizin araç 4x2 ise sadece offroad abs aktif hale geelecektir.


    Üye sayısı artmış, ne zaman buluşuyoruz Amarok'çular :)
  • merhaba,
    benim aracım otomatik. benim yorumlarımı okursanız bir fikir elde edersiniz sanıyorum..
  • Benim de henüz 540 km oldu 180 ps, M/T aracım, şehiriçi şehir dışı karışık ortalama 9,0 lt. yakmışım.
    Benim de iki sorum olacak, dün aracıma rollbar, basamak, ön koruma ve kasa içi havuz taktırdım. Kasa içi havuzdan çok fazla tıkırtı sesi geliyor. Kasa içi havuz taktıran oldu mu? Tıkırtı sesi normal midir? Beni arabadan ses gelmesi inanılmaz rahatsız ediyor açıkçası...

    Ayrıca, siyah renk off road, offsetli jant arıyorum. 16 inç düşünüyorum. Ankara'da nerede bulabilirim?

    Ve Hella farlar takmayı düşünüyorum rollbar üstüne. Bunları Ankara'da nerede bulup taktırabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    bu off road tusu ne ise yarıyor vitesin yanında arkadaslar.o tusa basip arazide kulanan varmı 4x2 modeli icin soruyorum tskler.

    offroad tuşu, arazide offroad ABS ve otomatik yokuş çıkış ve iniş'i aktif hale getiriyor. ancak sizin araç 4x2 ise sadece offroad abs aktif hale geelecektir.


    Üye sayısı artmış, ne zaman buluşuyoruz Amarok'çular :)

    4x2 lerde off road tusu sey die duydum , egımlı yollarda bellırlı bır hızda stabıl gıdımus sanırım 5 km hız fılan hanı offroad da yawas gıdılır ya o tıp dıe duydum . bulusmaya gelınce . ıstanbul bulusması olursa varım walla cok guzel olur . buyuk bır ıspark yakınında bı yer olsun ama hehehe




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufBeyazpinar

    Benim de henüz 540 km oldu 180 ps, M/T aracım, şehiriçi şehir dışı karışık ortalama 9,0 lt. yakmışım.
    Benim de iki sorum olacak, dün aracıma rollbar, basamak, ön koruma ve kasa içi havuz taktırdım. Kasa içi havuzdan çok fazla tıkırtı sesi geliyor. Kasa içi havuz taktıran oldu mu? Tıkırtı sesi normal midir? Beni arabadan ses gelmesi inanılmaz rahatsız ediyor açıkçası...

    Ayrıca, siyah renk off road, offsetli jant arıyorum. 16 inç düşünüyorum. Ankara'da nerede bulabilirim?

    Ve Hella farlar takmayı düşünüyorum rollbar üstüne. Bunları Ankara'da nerede bulup taktırabilirim?

    Havuzun ses yapma sebebi;
    Havuz malzemesi ABS Plastik olup, yazın genleşir, kışın daralır. Bu sebeple bazı bölümlerde potlaşmalar olur, bazı bölümler kasaya temas eder.

    Havuzun ses yapmaması için tek çare, altına lastik conta konularak, saç kasa ile temasının kesilmesidir.

    Hırdavat malzemesi satan mağaza yada dükkanlardan kendinden yapışkanlı yuvarlak boru conta veya oring satın alın. Taktırdığınız yere gidip şikayetinizi bildirin. Havuzu söksünler. Aracın enine doğru olmak kaydı ile contayı boylamasına veya sadece kabarık set kanallara gelecek gibi parça parça üzerine yapıştırın.

    Ancak suyun geçişine engel olup aracı çürütmemesi için contanın su geçişinin olduğu çukur kanallara temas etmemesi gerekiyor. Eğer contayı boylu boyunca yapıştıracaksanız, sadece setlerin üzerine gelecek kısımların yapışkan koruyucusunu kesip o bölümleri bastırarak yapıştırın, çukur kanalla conta arasındaki su geçişi engellenmesin.

    Böylece artık hiç ses duymayacaksınız, aracınızın kasa içi su akışı da engellenmeyecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sevenhillli

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrtem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    bu off road tusu ne ise yarıyor vitesin yanında arkadaslar.o tusa basip arazide kulanan varmı 4x2 modeli icin soruyorum tskler.

    offroad tuşu, arazide offroad ABS ve otomatik yokuş çıkış ve iniş'i aktif hale getiriyor. ancak sizin araç 4x2 ise sadece offroad abs aktif hale geelecektir.


    Üye sayısı artmış, ne zaman buluşuyoruz Amarok'çular :)

    4x2 lerde off road tusu sey die duydum , egımlı yollarda bellırlı bır hızda stabıl gıdımus sanırım 5 km hız fılan hanı offroad da yawas gıdılır ya o tıp dıe duydum . bulusmaya gelınce . ıstanbul bulusması olursa varım walla cok guzel olur . buyuk bır ıspark yakınında bı yer olsun ama hehehe

    evet doğru, hızı kaçta sabitlersen öyle gidiyor. bu arada 4x2'lerde de offroad absnin yanısıra otomatik yokuş çıkış ve iniş varmış...




  • hella aydınlatma, piaa aydınlatma, delta jant konusunda yardımcı olabilirm
    selamlar
  • bu arada aracınıza takdırdıgınız iç havuz
    arka plastik kapaklar
    yedek parçasında birçoğu ücretsiz olarak size garanti dahilinde yardımcı olurum
    selamlar
  • eski nesil 163 ps motorla yeni nesil 180 ps motorun ikisinide kullanıp farkını anlatabilecek olan varmı acaba ????

    yakıt , ivmelenme vs.

    birde merak ettiğim bi husus var eğer daha önce yazıldıysa kusuruma bakmayın: Kabin içi çok sessiz olmasından bahsediyo herkes acaba baz versiyondada üst versiyonda olduğu gibi ses yalıtımı iyi midir ?
  • Ben bugün yaşadığım bir tecrübeyi aktaracağım. İstanbul'da olduğumdan, aracı %99 asfalt amaçlı kullanıyorum. Yol konforu gayet tatmin edici.

    Bugüne kadar henüz offroad lastiği almamama rağmen üzerindeki orijinal lastiklerle Belgrad ormanı'nda çamurlu parkurda, Kartepe'de kar ve buz üzerinde takılmadan ilerlediğimi gördüm.

    Bugün de Çatalca'da epeyce çamurla cebelleştikten sonra birde kumda denemek üzere Yalıköy yolu üzerindeki Ormanlı köyü plajina gittim. Plajın kumunun özelliği, iri taneli olduğundan yazın üzerinde çok zor yürünebilen tip yumuşaklık ve derinlikte olması. Oysa Kilyos plajı böyle değil ve içine gömülmüyorsunuz.

    Önce araçların normal yürüyebileceğinden fazlası, altı sert üstü 10-15cm kumlu zeminde 4x2 ile denedim ve belli bir yerde kalınca 4x4 e geçtim. Burada sorun olmayınca cesaret edip setten atlayarak 4x4low seçeneğine alip denize doğru eğimli plaja girdim. Denize doğru meyilden inerken sorun yoktu ancak geri dönmeye kalkınca başlangıç noktasına varmama 15-20 mt. kala 30cm. civarı yumuşaklıkta aşırı kum yoğunluğu ile meyilin dikliği birleşince araç patinaja başladı ve biraz daha zor ilerleyiş ile çakılıp kaldı. Patinaj kumu daha da derinleştirdiğinden ısrarcı olmadan hemen geriye aldım. Bunun gibi birkaç denemeyi farklı yerlerden yaptım ancak gelip hep aynı yoğunlukta olan derin kumda kaldı. 10 dk.lık ısrarlı denemeler sonucunda hava kararma aşamasında dağ başında ıssız yerde aciz kaldım diye kendime kızarak soğuk terler dökmeye başlayınca önce bildiğim duaları okuyarak yardım diledim. Sonra denize doğru geri geri aşağıya indim ve sağ yaparak dalgaların sertleştirdiği ıslak zemin üzerinde denize paralel şekilde geri geri giderek yayı gerercesine belli mesafede hızlanabildiğimi farkedince durdum. Sonra ileri doğru 1-2-3 aracı iyice hızlandırmaya çalışmama rağmen zemin ancak 40km hıza çıkabilmeme müsaade etti. Bu şekilde hızımı tam almamış ilerlerken aniden çok yüksek olmayan bir seti 70mt. aşağıdan gözüme kestirip yukarı çaprazlama direksiyonu kırdım ve "hadi, hadi" diye araca gaz verip sete kadar durmadan gelebildim. Bir yandan da acaba ön tarafın altını sert vururmuyum korkusuda yok değil. Ancak eğer yavaşlarsam asla çıkamayacağımı bildiğimden olanca güçle oradan uçarak yukarı bölüme geçebildim ama bide bana sorun. Neyseki önü yada altı vurmadı ve ben mevcut lastiklerin limitlerini görmüş oldum.
    Eğer ümidi kesip deniz tarafındaki sert zeminde hızlanmayı denemeseydim orada saplanıp kalmış olacaktım ve bir traktör bulmak için gece karanlıkta orman yollarında yürüyecektim.

    Dualarımı karşılıksız bırakmayarak beni oradan kurtaran Yüce Kudret'e şükrediyor ve sizlere bu tecrübemi aktararak bir tavsiede bulunmak istiyorum.

    Gerekli ekipmanı edinmeden benim gibi fazla cesur işlere kalkışmayınız.




  • Geçmiş olsun Hakan Bey. Eminim çok stresli olmuştur. Fakat kurtulduğunuzda da aynı miktarda sevinmişsinizdir :)
    Gerekli donanımlar olmadan ve tek başına off road'a fazla girmemek gerekiyor anlaşılan.
  • Şunu tecrübe ederek anlamış oldum ki;

    AT değil MT lastik bile olsa, önde vinç olmadıktan, yedek halat, gergili çeki kemeri, hatta kar paleti v.s. donanımlar ve en az iki araç olmadan riske girmemek gerekiyor.

    Eğer kalsaydım tek çare 5-6 km ötedeki köye karanlık ormanda yürüyüp traktör bulmak olacaktı. Aracın hızını arttırabilmek için kumun sert olduğu dalga bitiş seviyesine indiğimde, 2 mt.lik kuvvetli dalgalardan birinin bizi alıp götürebileceğini bile düşündüm. Ancak eğer oradan hemen çıkamasaydım hava kararacaktı ve bir daha çıkmayı deneyecek ne görüş ne de moral kalacaktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fks

    ''Amarok’un donanım opsiyonlarında da güncellemeler yapılmış. Trendline ve Highline seçeneklerinde otomatik park etmeye yarayan ParkPilot standart olarak sunuluyor. Light ve Sight paket seçeneklerinde yağmur sensörü, far sensörü, follow me home ışıklandırma özelliği, göz kamaşmasını engelleyen iç ayna ve viraj aydınlatma sistemi sunuluyor.'' Bi sitede böyle bir haber var. yeni araç almayı düşünen varsa bence bunları dikkate almalı. 80 bin liralık arç alıyorsunuz kendiliğinden kararan dikiz aynası bile yok. yağmur ve far sensörünün, katlanır aynanın olsa olsa toplam maliyeti 100 usd dir, adamlar onları koymaya bile üşenmişler. Ben aracı şehir içinde kullanmak için aldım sürüş keyifli ama konfor eksik bence. Ha diyeceksiniz ki kamyonetten ne bekliyosun ki? Bana kalırsa arazi için alanlarda çok memnun değil, yani ne kamyonet nede suv. Ortaya oynamış vw. trt de zor yollar adlı gezi programında bu sezon amarok kullanıyorlar. off road testi için uygun ortamlar var. Araç hakkındada zaman zaman yorum yapıyorlar. Geçen bölümde m/t lastiklere rağmen çamurda vinçle falan zor çıktı.Fakat karda bi sürüş deneyimi var adamın yolsuz yolda ( evet yolsuz yol) 100 le falan gidiyor:) facebook ta zor yollar diye sayfası var.

    sitenin adresini verebilirmisin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fks

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26otoemlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: fks

    ''Amarok’un donanım opsiyonlarında da güncellemeler yapılmış. Trendline ve Highline seçeneklerinde otomatik park etmeye yarayan ParkPilot standart olarak sunuluyor. Light ve Sight paket seçeneklerinde yağmur sensörü, far sensörü, follow me home ışıklandırma özelliği, göz kamaşmasını engelleyen iç ayna ve viraj aydınlatma sistemi sunuluyor.'' Bi sitede böyle bir haber var. yeni araç almayı düşünen varsa bence bunları dikkate almalı. 80 bin liralık arç alıyorsunuz kendiliğinden kararan dikiz aynası bile yok. yağmur ve far sensörünün, katlanır aynanın olsa olsa toplam maliyeti 100 usd dir, adamlar onları koymaya bile üşenmişler. Ben aracı şehir içinde kullanmak için aldım sürüş keyifli ama konfor eksik bence. Ha diyeceksiniz ki kamyonetten ne bekliyosun ki? Bana kalırsa arazi için alanlarda çok memnun değil, yani ne kamyonet nede suv. Ortaya oynamış vw. trt de zor yollar adlı gezi programında bu sezon amarok kullanıyorlar. off road testi için uygun ortamlar var. Araç hakkındada zaman zaman yorum yapıyorlar. Geçen bölümde m/t lastiklere rağmen çamurda vinçle falan zor çıktı.Fakat karda bi sürüş deneyimi var adamın yolsuz yolda ( evet yolsuz yol) 100 le falan gidiyor:) facebook ta zor yollar diye sayfası var.

    sitenin adresini verebilirmisin


    http://www.turkcar.com/volkswagen-amarok-2013e-guclu-motorlarla-giriyor/

    teşekkürler

    bişi merak ediyorum doğuş bu kadar çapsızca bu aracın dolusunu getirmiyosa niye alanlar kendi imkanlarıyla aracı doldurmuyo bu tamamen kendi fikrim mesela modelli kaza yapmış bi passat highline ısıtmalı elektrikli güderi koltuk çok iyi gider amarok aaşağıya link vercem phaeton koltuk takımı pahalı ama değer bence yorumlarınızı bekliyorum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-vw-phaeton-on-koltuk-takimi-77392244/pasif-ilan/ (ilan pasif e düşmüş sayfayı aşağı çekerseniz detayları görürsünüz)

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-sok-deri-doseme-699-tl-109637941/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-amarok-aksesuarlari-waeco-msh-50-koltuk-ici-isitma-125-eu-pluskdv-108794437/detay/

    umarım kullanan arkadaşların işine yarar daha bana almak nasip olmadı ama 2013 ler gelince inş artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    Merhabalar,
    Bende geçtiğimiz hafta Balıkesir vw'de camlı kabin taktırdım. Hatta takılırken başında bekledim ama gel gör ki hafta sonu park halindeyken dahi çok su almış. Tekrar gideceğim artık servise. Suya karşı Allah'tan diğer arabadan tecrübeliyim. Yoksa ıslanmıştı herşey.
    Şu multimedya işi kafama çok takılır oldu. Kenwood dn520 veya 521 kullanan arkadaşlardan cihaz ile ilgili bilgi ve yorumlarını almak isterim. Zenec, rns510, rcd510 veya kenwood. Hangisi alınmalı sizce?

    Ben Zenec taktırdım ;

    - Ses kalitesi iyi...
    - Açılışı gecikmeli...
    - Bluetooth'un Iphone'a bağlanması zaman alıyor...
    - Bazı menülerinde dokunmatik duyarsız oluyor...
    - Kalörifer sistemini ekranda gösteriyor ama kumanda etmiyor, bence gereksiz...
    - Navigasyon açılışı 150TL'lik aletlerden daha yavaş...
    - Bence arabaya hava katmaktan başka orjinal teybi varken Zenec'e verilen paraya değecek bir alet olmadığını düşünüyorum.

    M/T - A/T kullanıcı yorumum;
    - Bende 4x4 M/T var. 4x2 kullanımda İstanbul içi ort. 1500 d/d ile gitmek kaydı ile 7,5lt...
    - Sıkışık trafiğe girildiğinde ortalama 9.5 lara çıkıyor... Boş yolda tekrar 7.5 lara iniyor...
    - Arkadaşım A/T aldı. E5'ten boş yolda 90 sabit hızla İstanbul-Çorlu gidip döndük. Giderkende dönerkende ort. 1500 d/d ile sabit 90km hız yaptık
    ve sonuç 8.4 Lt.

    Buradan anladığım kadarıyla A/T şanzıman ekonomik kullanım amaçlı olarak devri sürekli 1500 d/d da tutuyor. Buna rağmen M/T'den fazla yakıyor. Bence A/T daha az yakmalı. Sanırım sürekli 4x4 sebebiyle fazla yakıyor.

    Otomatiğin rahat, sarsıntısız, keyifli sürüşü gerçekten mükemmel. Vitesl geçişlerini hiç hissettirmiyor.

    Herkese tavsiye ederim, A/T alsınlar memnun kalırlar. (Yakıt hariç)

    Manual kullanıcılar;
    Aracınız 1 de kalkarken hafif silkeleme yaptığı oluyormu?

    A/T ve M/T hızlanmasını kıyasladınızmı hiç ???




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.