- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
::WINAMP 5 İÇİN HARİKA SKIN'LER VE 3D SES::
Bu konudaki kullanıcılar:
 
178
Cevap
203493
Tıklama
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Giriş
Mesaj


439 Mesaj
5 Aralık 2005; 13:21:08 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

WINAMP İÇİN EN KALİTELİ TEMALAR
--- MMD3 SKIN---




Winamp 5.11
Winamp 5.11 İndir


Winamp 5.21 İndir (En Son Versiyon)
MMD 3 LİNK: http://www.winamp.com/skins/details.php?id=122902

3D ses için: Download GFX 3D Sound Enhancer

EKLEMEK İSTEDİĞİNİZ SKIN'LER VARSA BU KONU ALTINDA TOPLAYIP PAYLAŞABİLİRİZ
İLGİNİZE...




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gary fx -- 7 Mayıs 2006; 13:14:39 >
_____________________________



439 Mesaj
5 Aralık 2005; 13:23:25 

Ayrıca winamp'ın sitesinde böyle pek çok işinize yarar şeyler bulabilirsiniz.
_____________________________



2230 Mesaj
5 Aralık 2005; 13:51:24 

ellerine sağlık gerçi bu skini daha öncede bilsemde tavsiye ederim ....
_____________________________



3091 Mesaj
5 Aralık 2005; 14:47:46 

güzel bende biliyordum fakat unutmuştum görünce gene indireyim dedim sağol güzel skin
_____________________________

İNTEL 3770KASUS SABERTOOTH Z77ŞUANKİ AEROCOOL X PREDATOR WHİTE MOD WATER COOLER WHİTE MOD SU SOĞUTMA 3*140CM RADYATÖR MODTIKLA
▓4*4 GB CORSAİR WHİTE VENGEANCE DDR3 1600 MHZ▓MSİ 660 Tİ POWER EDİTİON SLİ42'' LG LCDLOGİTEC 5+1 TEAM EXTREEM 120 GB SSD RAİD 0 + 1 TB HD
DÜN GEÇTİ, BUGÜN GEÇİYOR, YARIN VARMI? GENÇLİĞİNE GÜVENME SEN ÖLEN HEP İHTİYARMI ?


63 Mesaj
5 Aralık 2005; 15:47:10 

bence en güzel winamp skini woohoo-fer

http://www.winamp.com/skins/details.php?id=143023
_____________________________

Tamam sen hersey , BeN bi hiç!


2827 Mesaj
5 Aralık 2005; 15:50:52 

yaw bu skin guzelde ben bunu kullandıgım zaman her zaman "always top on" ozelligi enable kalıyor skini degistirsemde her winampı actıgımda always top on u disable yapmak zorunda kalıyorum


439 Mesaj
5 Aralık 2005; 19:52:11 


quote:

Orjinalden alıntı: kopek42

bence en güzel winamp skini woohoo-fer

http://www.winamp.com/skins/details.php?id=143023

Evet bu skin de güzelmiş
Başka şeyler buldukça paylaşmaya çalışırım,sağolun arkadaşlar.Sizin beğenmeniz,indirmeniz önemli.Yoksa bunları buraya eklememin bir anlamı olmaz.
_____________________________



577 Mesaj
5 Aralık 2005; 19:58:23 

usta bu link verdiğin yerden nasıl indircem bi el atsana
rapidşer den nasıl yaparız bu işi

3D ses için: Download GFX 3D Sound Enhancer

_____________________________



 
2576 Mesaj
5 Aralık 2005; 19:59:58 

Burası winamp skinlerini paylaşacağımız topic olsun.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adoniss -- 5 Aralık 2005, 20:02:37 >
_____________________________

Suçlular toplumun hoşgörüsü ile beslenir.
(TT)
http://remtrkey.blogspot.com/


439 Mesaj
5 Aralık 2005; 20:17:10 


quote:

Orjinalden alıntı: yanlızkurt_35

usta bu link verdiğin yerden nasıl indircem bi el atsana
rapidşer den nasıl yaparız bu işi

3D ses için: Download GFX 3D Sound Enhancer




Tıkladığında sayfanın altına gel.Orda free yazısına tıkla.Sonra gelen pencerede aşağıda kırmızı üç haneli bi şifre çıkacak.Onu boşluğa yaz.Sonra download de.Geri sayım başlayacak.Daha sonra karşına gelecek dosya.Tıklayıp indiriceksin
_____________________________



439 Mesaj
5 Aralık 2005; 21:09:13 

::::::YENİ TEMALAR::::::

H2O Liquid Skin


Anunaki Skin


Invicta Skin: http://www.winamp.com/skins/details.php?id=133717


Grayz Skin


Bu skinleri bulabileceğiniz site: www.metaskins.net (siteye girince altta ''portfolio'' menüsünden ''skins''e tıklayın.)

-------------------------------------------------------------------------------------------
Official Linkin Park Skin


Linkin park skin'i için: http://www.winamp.com/skins/details.php?id=130432

_____________________________



350 Mesaj
5 Aralık 2005; 21:42:21 

Ellerine sağlık...
_____________________________



282 Mesaj
5 Aralık 2005; 22:04:41 

arkadshlar vista temasına falan uygun bööle güzel hoş temalar var bende de şura nası resim konur bi gösterin bende ekleyim beğenen alır
_____________________________

quad erat demonstrandum

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


1508 Mesaj
5 Aralık 2005; 22:15:31 

ya arkadaşlar ben winampı pek kullanmıyorum bence real player daha güzel aranızda ikisini dekullanan var mı bende tesadüf mü bilmiyorum ama bazen winampıu alt kısma aldıgımda şarkı dinlerken duraksamalar oluyodu bende real player a geçtim bu skinleri gördükten sonra winampa da bi bakıyım diyorum
ama tavsiyelerinizi bekliyorum
_____________________________

// .. Gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. Başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. Sana bir kötülük yapıldığında verebileceğin en iyi karşılık unutmak olsun. //
Foruma Özel Ses Kayıtlarım《http://vocaroo.com/i/s0aSlzSJFvxX》 《 http://vocaroo.com/i/s1XMC013IZSm》


439 Mesaj
5 Aralık 2005; 22:29:53 

İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR... Buldukça yenilerini yayınlamaya çalışırım.Albus,winamp vazgeçilmezdir,bir klasiktir...
_____________________________



439 Mesaj
5 Aralık 2005; 22:38:31 


quote:

Orjinalden alıntı: minik_jagura

arkadshlar vista temasına falan uygun bööle güzel hoş temalar var bende de şura nası resim konur bi gösterin bende ekleyim beğenen alır

PM attım,orada anlattım,gözat bi
_____________________________



282 Mesaj
5 Aralık 2005; 22:55:02 

arkadashlar gary fx saolsun annatmış bende amatörce heman bi resim yaptım aceleylen onu koydum [image][[img=http://img455.imageshack.us/img455/1627/skin6di.th.jpg]/image]

indirmek isteyenler için link http://rapidshare.de/fi...69/winamp_skin.rar.html">http://Your Download-Link: http://rapidshare.de/fi...69/winamp_skin.rar.html



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi minik_jagura -- 5 Aralık 2005, 23:11:22 >
_____________________________

quad erat demonstrandum

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


3365 Mesaj
6 Aralık 2005; 1:42:40 

MMD3 kullanıyorum ben de gerçekten güzel
_____________________________

SATILIK veya TAKASLIK Parfümler ve Dekantlar


439 Mesaj
6 Aralık 2005; 1:43:22 

Tripex 3d plug-in(visualization) indir

3D görüntüsü olan bir plug-in
_____________________________



3365 Mesaj
6 Aralık 2005; 1:47:39 

quote:

Orjinalden alıntı: Gary fx

Tripex 3d plug-in(visualization) indir

3D görüntüsü olan bir plug-in


güzelmiş saol
_____________________________

SATILIK veya TAKASLIK Parfümler ve Dekantlar


439 Mesaj
6 Aralık 2005; 16:18:45 

:::Yeni Skinler:::
Witchblade Skin İndir



Bon Jovi Skin İndir



Hal's Eye Skin İndir



Triton Skin İndir



PEPSI Skin İndir



Official POWERADE Skin İndir



FANTANA Skin İndir



Orbish ve Pinnacle Skinleri
Orbish İndir
Pinnacle İndir
_____________________________



1508 Mesaj
6 Aralık 2005; 16:31:43 

arkadaşlar ben winampı kullanmadıgım için bişey soracagım bi dosyanın içindeki bütün dosyaları aratıp sonra ordaki bütün şarkıları nası kaydedecegim
bilen biri sölesin acill
_____________________________

// .. Gürültü, patırtının ortasında sükunetle dolaş; sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma. Başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış. Sana bir kötülük yapıldığında verebileceğin en iyi karşılık unutmak olsun. //
Foruma Özel Ses Kayıtlarım《http://vocaroo.com/i/s0aSlzSJFvxX》 《 http://vocaroo.com/i/s1XMC013IZSm》


 
2344 Mesaj
6 Aralık 2005; 18:53:25 

pepsi'yi indirdim gayet ii
_____________________________



439 Mesaj
6 Aralık 2005; 19:02:39 


quote:

Orjinalden alıntı: Adoniss

Burası winamp skinlerini paylaşacağımız topic olsun.


Olsun tabi,siz de paylaşın,hepimiz faydalanalım ,ayrıca yeni temalar eklenecek...
_____________________________



446 Mesaj
6 Aralık 2005; 20:27:43 

ben elisha skini kullanıyorum ama hepsi çok güzelmiş ,teşekkürler

sırayla kullanırız artık..
_____________________________



3495 Mesaj
6 Aralık 2005; 21:18:58 

Burası panayır yeri gibim olmuş, seç beğen al, harika beyler hepsi çok şekilli ve güzel, hepinize çok teşekkürler...
_____________________________

Bildiğini bilenin arkasından gidiniz, Bildiğini bilmeyeni uyarınız, Bilmediğini bilene öğretiniz, Bilmediğini bilmeyenden kaçınız. (Konfüçyus)


2398 Mesaj
6 Aralık 2005; 22:14:22 

güzel paylaşım olmuş,skinler hoşuma gitti
_____________________________



1568 Mesaj
7 Aralık 2005; 16:16:06 

_____________________________

<a href="http://tinypic.com?ref=oubin4" target="_blank"><img src="http://i51.tinypic.com/oubin4.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>


634 Mesaj
7 Aralık 2005; 18:04:30 

+1
SAOLUN GÜZEL PAYLAŞIMLAR..
_____________________________

HP Pavilion dv7-------------------Peugeot 3008 allure 2016


439 Mesaj
7 Aralık 2005; 18:42:19 

::Yeni Skinler::

Trylo Byte Skin
İndir





YIF Skin İndir



Quad Helix(T-800) Skin İndir



Media Tower Skin İndir



Pimeer Skin İndir



Venom Skin İndir



Highway Q Skin İndir



BOOM Skin (Kutudan çıkan sürpriz) İndir



Matrix Skin İndir



Official Playboy Skin (Sürprizi de var!) [İndir




T3 FAN Amp Skin İndir



Batman Begins Skin İndir




Hitchaker's Guide to The Galaxy Skin İndir



Van Helsing Skin İndir



CAT WOMAN Skin İndir






































_____________________________



63 Mesaj
7 Aralık 2005; 18:53:50 


quote:

Orjinalden alıntı: albus

arkadaşlar ben winampı kullanmadıgım için bişey soracagım bi dosyanın içindeki bütün dosyaları aratıp sonra ordaki bütün şarkıları nası kaydedecegim
bilen biri sölesin acill


winamp penceresinin sağ alt kösesinde manege playlist yazıyor.ona bas.save playliste bas.bi isim ver ve kaydet.bu kadar
_____________________________

Tamam sen hersey , BeN bi hiç!


 
217 Mesaj
7 Aralık 2005; 20:54:04 

elleirnize saglik
_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


788 Mesaj
7 Aralık 2005; 21:10:37 

saol

skin yaratabileceğimiz bir program varmı acaba bildiğiniz?
_____________________________



68 Mesaj
7 Aralık 2005; 21:16:50 

bu skinleri nasıl ayarlıyoruz benım bıldıgım arayuzden ayarlanıyodu ancak dun burdan ayarlayamadım nasıl kullanıcaz bu skınlerı bu arada benım surum 5.1 farkedermı
_____________________________

...


20 Mesaj
7 Aralık 2005; 21:29:18 

teşekkürler Arkadaşlar Ellerinize Sağlık
_____________________________



424 Mesaj
7 Aralık 2005; 21:30:56 

çok güzel faydalı bi topic olmuş.
ellerinize sağlık

skinler hoşuma gitti
_____________________________

GaLaTaSaRaY 1905 tarih yazar
Şereftir Seni Sevmek Senle Ağlayıp Gülmek



63 Mesaj
7 Aralık 2005; 21:53:12 


quote:

Orjinalden alıntı: HURIcane

bu skinleri nasıl ayarlıyoruz benım bıldıgım arayuzden ayarlanıyodu ancak dun burdan ayarlayamadım nasıl kullanıcaz bu skınlerı bu arada benım surum 5.1 farkedermı


inen dosyalar eğer winamp dosyası ise (genellikle siteden öyle iniyor).dosyanın üstüne ci,ft tıkla bi pencere gelcek kabul et.hayırlı olsun
_____________________________

Tamam sen hersey , BeN bi hiç!


68 Mesaj
7 Aralık 2005; 22:22:55 

denedim zaten onu ancak bi değişiklik olmuyo bide turkce eklenti var bende o etkilermi
_____________________________

...


4515 Mesaj
8 Aralık 2005; 2:59:11 

quote:

Orjinalden alıntı: minik_jagura

arkadashlar gary fx saolsun annatmış bende amatörce heman bi resim yaptım aceleylen onu koydum [image][[img=http://img455.imageshack.us/img455/1627/skin6di.th.jpg]/image]

indirmek isteyenler için link http://rapidshare.de/fi...69/winamp_skin.rar.html">http://Your Download-Link: http://rapidshare.de/fi...69/winamp_skin.rar.html



arkadaşım aldığın ekran görüntüsü gerçekten çok hoşuma gitti. winamp görev çubuğunun üzerinde başka bi çubuk gibi duruyo, herhangi + plug-in gerekiyo mu bunun için? + Vista mı kullanıyosun, yoksa tema mı?
_____________________________

Linguist Jr. [DEU 2006]



4515 Mesaj
8 Aralık 2005; 3:23:55 

+ Biraz da Plug-in ekleyelim,

* Indir, Winamp Türkçe Yaması

* Harika bir eklenti, şarkı sözlerini ayağınıza getiriyor, Indir,
LeosLyrics


* Bu winamp için en faydalı bulduğum plug-in, yaptığınız listedeki şarkılarınızı kopyalamak istiyosunuz. Bu unpacker le hepsi çok kolaylaşıyor! Listenizdeki şarkıları seçtiğiniz bir klasöre kopyalıyor. Indir, Winamp Unpacker
_____________________________

Linguist Jr. [DEU 2006]



96 Mesaj
8 Aralık 2005; 4:09:52 

quote:

Orjinalden alıntı: WoraZ

+ Biraz da Plug-in ekleyelim,

* Indir, Winamp Türkçe Yaması

* Harika bir eklenti, şarkı sözlerini ayağınıza getiriyor, Indir,
LeosLyrics


* Bu winamp için en faydalı bulduğum plug-in, yaptığınız listedeki şarkılarınızı kopyalamak istiyosunuz. Bu unpacker le hepsi çok kolaylaşıyor! Listenizdeki şarkıları seçtiğiniz bir klasöre kopyalıyor. Indir, Winamp Unpacker


dostum supersin...ozellikle leoslyrics cok iyi gitti...
_____________________________

Rachel, I Love Yooooouuuuuuuuu... :)


439 Mesaj
8 Aralık 2005; 16:13:21 


quote:

Orjinalden alıntı: HURIcane

bu skinleri nasıl ayarlıyoruz benım bıldıgım arayuzden ayarlanıyodu ancak dun burdan ayarlayamadım nasıl kullanıcaz bu skınlerı bu arada benım surum 5.1 farkedermı


Arkadaşın da dediği gibi skin'i indirdikten sonra uygulansın mı diye seçenek çıkarıyor,''evet'' dedikten sonra winamp skini değişiyor.Ya da ayarlar bölümünden skins'in üstüne gel,orada yüklediğin skinler görüntülenecek,ordan seçersin.Ayrıca winamp'ın son sürümünü bu sayfanın başına koymuştum.Ordan indirebilirsin.
_____________________________



439 Mesaj
8 Aralık 2005; 17:52:53 

::Yeni Skinler::

'Ben Robot' Skin İndir



Truva Skin İndir



The Punisher Skin İndir



TCM Skin İndir



Freddy ve Jason Skin İndir
_____________________________



439 Mesaj
8 Aralık 2005; 21:32:11 

Başka yorum yapacak olan yok mu??
Yaklaşık 450 defa giriş yapılmış ama bikaç arkadaş yorum yazmış.Teşekkür ederim onlara

Bikaç tane daha skin ekleyeceğim yakında...
_____________________________



1172 Mesaj
9 Aralık 2005; 15:20:11 

hoca hepsi çok güzel sakın yanlış anlama ama çok yer kaplıyorlar birde verdiğin ses yamasının dfx ten farkı neki ?
_____________________________

muhabbetten Muhammet oldu hasıl, Muhammetsiz muhabbetten ne hasıl


282 Mesaj
9 Aralık 2005; 19:53:38 

@woraz

kardesh ben vista inspirat kullanıorum tema yani.çok güzel bişi hem sağlıklı çalışıo hem kasmıo yavruyu.bu gördüünde winamp plug-in diil skin bööle. rapide upload ettiğim dosyanın içinde skins direk yapıştır die bişi var direk yapıştır kısmını sil ve yapıştır yüklenmiş olcaktır. orda bi kaç tane daha hoşuna gidebelecek skin daha var. skinlerde sorun çıkarsa da tekrardan yapıştır hallolacaktır.

arkadshlar bu topic ii oldu söndürmeyelim hep birlikte güncelleyelim. yardımlara ayrıca teşekkürler
_____________________________

quad erat demonstrandum

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


4515 Mesaj
10 Aralık 2005; 19:20:57 

@ minik_jagura,
eyw arkadaşım ben insprat kullandım da uzaktan bi acaip göründü.
şimdilerde Vista ya da Aero yu kullanıyorm.


Arkadaşlar bu da son zamanlarda en çok hoşuma giden Winamp temasıdır,


-> # DL Drone <-


_____________________________

Linguist Jr. [DEU 2006]



 
197 Mesaj
10 Aralık 2005; 21:08:43 

skinler yarisiyo.
ayrıca su playboydaki supriz ne?
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Aralık 2005; 21:19:25 

İlk konulan resimdeki skin i kullanıyom... gayet şık we de o kadar gös yorucu bishi deil....


439 Mesaj