Şimdi Ara

MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
878
Cevap
47
Favori
270.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;
    Araba çalışıyorken; düğmenin üzerindeki kırmızı ışık yanıyorsa klima KAPALIDIR, sadece fan çalışır. Eğer kırmızı ışık yanmıyorsa ve fanı açarsanız klima devreye girer. Ayrıca klima otomatiktir; aracın iç sıcaklığı, sıcaklık ayar düğmesi ile ayarladığınız seviyeye geldiğinde klima devreden otomatik olarak çıkar, bir süre sonra aracın içi ısınmaya başlayınca klima tekrar devreye girer.

    Araba çalışmazken, kontak tamamen kapalı hatta anahtar kontak üzerinden alınmışken AC/REST düğmesine bastığınızda fan 30 dk. Süre ile devreye girer, hava üfleme seviyesi sabittir, değiştiremezsiz. Aracın motor sıcaklığından istifade etmenizi sağlar. Yani, kışın arabayla bir yere gidersiniz, motor ısınmıştır sonra park edip beklemeniz gerekir. İşte bu durumda aracı çalıştırmaya gerek kalmadan ısınabilirsiniz...

    Bilenlere tekrar oldu belki ama bilmeyenlere faydalı olacağını düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu

    Merhaba;
    Araba çalışıyorken; düğmenin üzerindeki kırmızı ışık yanıyorsa klima KAPALIDIR, sadece fan çalışır. Eğer kırmızı ışık yanmıyorsa ve fanı açarsanız klima devreye girer. Ayrıca klima otomatiktir; aracın iç sıcaklığı, sıcaklık ayar düğmesi ile ayarladığınız seviyeye geldiğinde klima devreden otomatik olarak çıkar, bir süre sonra aracın içi ısınmaya başlayınca klima tekrar devreye girer.

    Araba çalışmazken, kontak tamamen kapalı hatta anahtar kontak üzerinden alınmışken AC/REST düğmesine bastığınızda fan 30 dk. Süre ile devreye girer, hava üfleme seviyesi sabittir, değiştiremezsiz. Aracın motor sıcaklığından istifade etmenizi sağlar. Yani, kışın arabayla bir yere gidersiniz, motor ısınmıştır sonra park edip beklemeniz gerekir. İşte bu durumda aracı çalıştırmaya gerek kalmadan ısınabilirsiniz...

    Bilenlere tekrar oldu belki ama bilmeyenlere faydalı olacağını düşünüyorum...
    Teşekkür ederim Borasu. Gayet faydalı oldu. Rest düğmesini hiç anlamamıştım, iyi oldu. Bir sorum daha olacak size. Arabanın kitabında ön ısıtmadan bahsediyor. Tavanda bir digital ayarlama göstergesi olduğu, buradan ayarlanarak arabaya binmeden ayarlanarak ön ısıtma yapılabileceği söyleniyor. Ancak ben bunun nereden nasıl yapılacağını bulabilmiş değilim. Araç Imagination olmasına rağmen tavanda böyle bir gösterge de yok ya da ben bulamadım. Bu konu hakkında bilginiz var mıdır?




  • Anladığım kadarıyla bahsettiğiniz özellik opsiyonel olarak bulunuyor. Netice itibariyle, tavan lambası sun roof düğmelerinin olduğu bölgede ilave bir donanım yoksa, o özellikte yok demektir diye değerlendiriyorum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu

    Merhaba;
    Araba çalışıyorken; düğmenin üzerindeki kırmızı ışık yanıyorsa klima KAPALIDIR, sadece fan çalışır. Eğer kırmızı ışık yanmıyorsa ve fanı açarsanız klima devreye girer. Ayrıca klima otomatiktir; aracın iç sıcaklığı, sıcaklık ayar düğmesi ile ayarladığınız seviyeye geldiğinde klima devreden otomatik olarak çıkar, bir süre sonra aracın içi ısınmaya başlayınca klima tekrar devreye girer.

    Araba çalışmazken, kontak tamamen kapalı hatta anahtar kontak üzerinden alınmışken AC/REST düğmesine bastığınızda fan 30 dk. Süre ile devreye girer, hava üfleme seviyesi sabittir, değiştiremezsiz. Aracın motor sıcaklığından istifade etmenizi sağlar. Yani, kışın arabayla bir yere gidersiniz, motor ısınmıştır sonra park edip beklemeniz gerekir. İşte bu durumda aracı çalıştırmaya gerek kalmadan ısınabilirsiniz...

    Bilenlere tekrar oldu belki ama bilmeyenlere faydalı olacağını düşünüyorum...
    merhaba bende bir vaneo kullanıcısıyım ve forumu bir süredir takip ediyorum gerçekten çok faydalı bilgiler okuyorum herkese yazdıklarından dolayı teşekkür ederim.kayseride yaşıyorum.benim vaneom 2003 model 1.7 ambiente modeli 150.000 oldu km de.araba 3 senedir bende sorunsuz bindim fakat son 4-5 aydır biraz arıza vermeye başladı.ilk arızam sabahları çalıştırdığımda veya motor soğuk olduğundada denebilir aracım maksimum 1500 devire kadar geliyodu ama motor ısınınca böyle bi sorun kalmıyo ortada.sanayiye götürdüm ustam birkaç birkaç sebepten olabileceğini söyledi ve en ucuz olandan başladık.mazot filtresini değiştirdik işçilik dahil 35 TL.mazot filtresi değişmesine rağmen arıza düzelmedi ve hava akış metresini değiştirdik 200 tl ye ve sorun düzeldi.bi süre aracıma sorunsuz bindim ama uzun sürmedi:) aracın içerisinde kalorifer açamamaya başladım acayip koku geliyodu kaloriferlerden.yine motor soğukken arabayı çalıştırdığımda çuf çuf çuf çuf... diye devam eden sesler ve 50 TL yakıt ile 80-100 km neyse götürdük sözde usta birine enjektörler kaçırıyo dedi 150 TL istedi 4 enjektör bakımına.arabayı bıraktım sanayiye usta 2 enjektörü sökmüş ama diğer 2 yi sökmek için turboyu sökmesi gerekiyomuş tamam dedim turboyuda söktürdük söktürmüşken bakım yaptırdım.toplamda 750 TL harcadım.1 hafta bindim fakat olumlu bi gelişme yok 750 TL harcadım ama yine kalorifer açamadım yine enjektörler kaçırıyodu.tekrar götürdüm ustaya tekrar söktü temizledi 50 TL para verdim uğraştı diye.aynı şekilde 1 hafta bindim şikayet devam etti gittim tekrar söktürdüm aynı ustaya temizledi falan yine aynı işlemler yine aynı sıkıntı devam etti usta enjektör değişecek yine düzelmezse silindir kapağı falan değişecek dedi 4 enjektör fiyatı 900 lira civarıymış silindir kapağınında çıkması ortalama 1500 lira falan dediler..neyse dedik bindik 1 ay öyle.sonra bu adamın işçiliği içime sinmedi başkasına götürdüm enjektör bakımı için adam söktü temizletti falan gereken işlemleri yaptı şimdi allaha şükür o konuyla ilgili hiçbir sorunum kalmadı.bu araçların gerçekten usta sıkıntısından başka hiçbir sıkıntısı yok 10 yaşını geçmiş araba arıza vermesi kadar normal bişey yok.Şimdi yeni arızamızın adıda ''F''.neyin nesi bi türlü anlayamadım.genelde ilk kalkışlarda oluyo tık diye bir ses geliyo ve çekişten düşüyo araba stop edip çalıştırınca düzeliyo.bilgisayara bağladığımızda vites kulesinden dediler araba hangi viteste olduğunu algılayamıyomuş ve şanzuman kendinin korumaya alıyomuş kitapçıktada öyle yazıyo.araç sadece 2. vitese ve geri vitese geçiyomuş.şanzuman beynini söktük solisyonla falan temizledik taktık ama sorun düzelmedi sizce ne yapmalıyım bu konu ile ilgili forumda var ama ben arızamı tam olarak nasıl tespit edebilirim birkaç sebepten olabiliyomuş şanzuman beynini değiştirmem gerekirmi??
     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayyeşil

    merhaba bende bir vaneo kullanıcısıyım ve forumu bir süredir takip ediyorum gerçekten çok faydalı bilgiler okuyorum herkese yazdıklarından dolayı teşekkür ederim.kayseride yaşıyorum.benim vaneom 2003 model 1.7 ambiente modeli 150.000 oldu km de.araba 3 senedir bende sorunsuz bindim fakat son 4-5 aydır biraz arıza vermeye başladı.ilk arızam sabahları çalıştırdığımda veya motor soğuk olduğundada denebilir aracım maksimum 1500 devire kadar geliyodu ama motor ısınınca böyle bi sorun kalmıyo ortada.sanayiye götürdüm ustam birkaç birkaç sebepten olabileceğini söyledi ve en ucuz olandan başladık.mazot filtresini değiştirdik işçilik dahil 35 TL.mazot filtresi değişmesine rağmen arıza düzelmedi ve hava akış metresini değiştirdik 200 tl ye ve sorun düzeldi.bi süre aracıma sorunsuz bindim ama uzun sürmedi:) aracın içerisinde kalorifer açamamaya başladım acayip koku geliyodu kaloriferlerden.yine motor soğukken arabayı çalıştırdığımda çuf çuf çuf çuf... diye devam eden sesler ve 50 TL yakıt ile 80-100 km neyse götürdük sözde usta birine enjektörler kaçırıyo dedi 150 TL istedi 4 enjektör bakımına.arabayı bıraktım sanayiye usta 2 enjektörü sökmüş ama diğer 2 yi sökmek için turboyu sökmesi gerekiyomuş tamam dedim turboyuda söktürdük söktürmüşken bakım yaptırdım.toplamda 750 TL harcadım.1 hafta bindim fakat olumlu bi gelişme yok 750 TL harcadım ama yine kalorifer açamadım yine enjektörler kaçırıyodu.tekrar götürdüm ustaya tekrar söktü temizledi 50 TL para verdim uğraştı diye.aynı şekilde 1 hafta bindim şikayet devam etti gittim tekrar söktürdüm aynı ustaya temizledi falan yine aynı işlemler yine aynı sıkıntı devam etti usta enjektör değişecek yine düzelmezse silindir kapağı falan değişecek dedi 4 enjektör fiyatı 900 lira civarıymış silindir kapağınında çıkması ortalama 1500 lira falan dediler..neyse dedik bindik 1 ay öyle.sonra bu adamın işçiliği içime sinmedi başkasına götürdüm enjektör bakımı için adam söktü temizletti falan gereken işlemleri yaptı şimdi allaha şükür o konuyla ilgili hiçbir sorunum kalmadı.bu araçların gerçekten usta sıkıntısından başka hiçbir sıkıntısı yok 10 yaşını geçmiş araba arıza vermesi kadar normal bişey yok.Şimdi yeni arızamızın adıda ''F''.neyin nesi bi türlü anlayamadım.genelde ilk kalkışlarda oluyo tık diye bir ses geliyo ve çekişten düşüyo araba stop edip çalıştırınca düzeliyo.bilgisayara bağladığımızda vites kulesinden dediler araba hangi viteste olduğunu algılayamıyomuş ve şanzuman kendinin korumaya alıyomuş kitapçıktada öyle yazıyo.araç sadece 2. vitese ve geri vitese geçiyomuş.şanzuman beynini söktük solisyonla falan temizledik taktık ama sorun düzelmedi sizce ne yapmalıyım bu konu ile ilgili forumda var ama ben arızamı tam olarak nasıl tespit edebilirim birkaç sebepten olabiliyomuş şanzuman beynini değiştirmem gerekirmi??
     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu otomatik şanzıman beyni ile ilgili arıza konusunda yardımcı olabilecek var mı? istanbul da bu işten anlayan usta olsun beyin fiyatları olsun bilgisi olan ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayyeşil

    merhaba bende bir vaneo kullanıcısıyım ve forumu bir süredir takip ediyorum gerçekten çok faydalı bilgiler okuyorum herkese yazdıklarından dolayı teşekkür ederim.kayseride yaşıyorum.benim vaneom 2003 model 1.7 ambiente modeli 150.000 oldu km de.araba 3 senedir bende sorunsuz bindim fakat son 4-5 aydır biraz arıza vermeye başladı.ilk arızam sabahları çalıştırdığımda veya motor soğuk olduğundada denebilir aracım maksimum 1500 devire kadar geliyodu ama motor ısınınca böyle bi sorun kalmıyo ortada.sanayiye götürdüm ustam birkaç birkaç sebepten olabileceğini söyledi ve en ucuz olandan başladık.mazot filtresini değiştirdik işçilik dahil 35 TL.mazot filtresi değişmesine rağmen arıza düzelmedi ve hava akış metresini değiştirdik 200 tl ye ve sorun düzeldi.bi süre aracıma sorunsuz bindim ama uzun sürmedi:) aracın içerisinde kalorifer açamamaya başladım acayip koku geliyodu kaloriferlerden.yine motor soğukken arabayı çalıştırdığımda çuf çuf çuf çuf... diye devam eden sesler ve 50 TL yakıt ile 80-100 km neyse götürdük sözde usta birine enjektörler kaçırıyo dedi 150 TL istedi 4 enjektör bakımına.arabayı bıraktım sanayiye usta 2 enjektörü sökmüş ama diğer 2 yi sökmek için turboyu sökmesi gerekiyomuş tamam dedim turboyuda söktürdük söktürmüşken bakım yaptırdım.toplamda 750 TL harcadım.1 hafta bindim fakat olumlu bi gelişme yok 750 TL harcadım ama yine kalorifer açamadım yine enjektörler kaçırıyodu.tekrar götürdüm ustaya tekrar söktü temizledi 50 TL para verdim uğraştı diye.aynı şekilde 1 hafta bindim şikayet devam etti gittim tekrar söktürdüm aynı ustaya temizledi falan yine aynı işlemler yine aynı sıkıntı devam etti usta enjektör değişecek yine düzelmezse silindir kapağı falan değişecek dedi 4 enjektör fiyatı 900 lira civarıymış silindir kapağınında çıkması ortalama 1500 lira falan dediler..neyse dedik bindik 1 ay öyle.sonra bu adamın işçiliği içime sinmedi başkasına götürdüm enjektör bakımı için adam söktü temizletti falan gereken işlemleri yaptı şimdi allaha şükür o konuyla ilgili hiçbir sorunum kalmadı.bu araçların gerçekten usta sıkıntısından başka hiçbir sıkıntısı yok 10 yaşını geçmiş araba arıza vermesi kadar normal bişey yok.Şimdi yeni arızamızın adıda ''F''.neyin nesi bi türlü anlayamadım.genelde ilk kalkışlarda oluyo tık diye bir ses geliyo ve çekişten düşüyo araba stop edip çalıştırınca düzeliyo.bilgisayara bağladığımızda vites kulesinden dediler araba hangi viteste olduğunu algılayamıyomuş ve şanzuman kendinin korumaya alıyomuş kitapçıktada öyle yazıyo.araç sadece 2. vitese ve geri vitese geçiyomuş.şanzuman beynini söktük solisyonla falan temizledik taktık ama sorun düzelmedi sizce ne yapmalıyım bu konu ile ilgili forumda var ama ben arızamı tam olarak nasıl tespit edebilirim birkaç sebepten olabiliyomuş şanzuman beynini değiştirmem gerekirmi??
     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ

    sana tavsiyem hemen arabayı elden çıkar bu f arzası zamanla artıcak özellikle ilk geri vitese takınca tık sesi vuruntuya dönecek sonrasında yolda kaptırmış gidiyosun baktın araba kendini boşa atıcak saga çek stop et çalıştır ama gün gelcek benim gibi tek şerit yolda sollamaya çıkınca vites boşa atınca içinden ne kadar dua varsa edersin .

    ikinci kısımda bu araçta şanzuman beyni şanzumanla daha dogrusu kartı bağdaşıktır . nasıl usta sökmeyi becermişte temizlemiş helal olsun . ve diyelimki yaptı bu arkadaş o işi yaparken selenoitlerine baktımı yada beyinle şanzuman beyninin yeniden kodlanması lazım o işi yaptımı tabiki hayır neden esnafımız küçük bir bölümü hariç dolandırıcı.

    şanzumanın değişmesi lazım arkadaşım acı ama gerçek sen kullancam diyosan 6000 tl yi gözden çıkar buda çok iyi bir ihtimal bu fiyatada anca gürcistan veya bulgaristan parça bulup artı usta parasına getirirsin türkiyeden parça bulmaya kalksan dahada çok ödersin

    ilk koku olayıda enjektörlerden gelir genelde ama motorun yavaş yavaş dibi geldigindede oluyor. enjektörün orjinali 1100 euro civarıydı 900 e 4 önjektör çıkma tamir görmüş bile bulamassın kaçtanesini değişcen hesapla sana son tavsiyemde motor çalışırken yag çubugunu çek üflemesine bak eger seri şekilde duman veriyorsa segmanlardada hata vardır çay buharı gibiyse sorun yok sonra egzoza bak kurum varmı varsada kokla ne kokuyor eger bu dediklerim kötü yöndeyse motorda bitiktir onada yaz 8 - 9 binlira işallah değildir. vede yakıtta ucuza kaçma shell nitro kullan 3 depo fullemenin 1 risini nitroyla yap katkılı yakıttır

    dersen nerden biliyorsun hepsini yaşadım usta usta gezdim enson merso servisine gittim acı gerçekleri ögrendim servisin bile dediği mercedesin 90 yılından itibaren piyasaya sürdüğü en kötü arabasıymış kronik şanzuman sorunu olan çekiş sistemiyle otomatik viteste dengesizlik varmış tesşke bunun düz vites vede benzinlisini alsaydın dedi ömürlük olurdu dedi bende arabayı 11 bin liraya takasa verdim allah kolaylık versin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slaymer

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayyeşil

    merhaba bende bir vaneo kullanıcısıyım ve forumu bir süredir takip ediyorum gerçekten çok faydalı bilgiler okuyorum herkese yazdıklarından dolayı teşekkür ederim.kayseride yaşıyorum.benim vaneom 2003 model 1.7 ambiente modeli 150.000 oldu km de.araba 3 senedir bende sorunsuz bindim fakat son 4-5 aydır biraz arıza vermeye başladı.ilk arızam sabahları çalıştırdığımda veya motor soğuk olduğundada denebilir aracım maksimum 1500 devire kadar geliyodu ama motor ısınınca böyle bi sorun kalmıyo ortada.sanayiye götürdüm ustam birkaç birkaç sebepten olabileceğini söyledi ve en ucuz olandan başladık.mazot filtresini değiştirdik işçilik dahil 35 TL.mazot filtresi değişmesine rağmen arıza düzelmedi ve hava akış metresini değiştirdik 200 tl ye ve sorun düzeldi.bi süre aracıma sorunsuz bindim ama uzun sürmedi:) aracın içerisinde kalorifer açamamaya başladım acayip koku geliyodu kaloriferlerden.yine motor soğukken arabayı çalıştırdığımda çuf çuf çuf çuf... diye devam eden sesler ve 50 TL yakıt ile 80-100 km neyse götürdük sözde usta birine enjektörler kaçırıyo dedi 150 TL istedi 4 enjektör bakımına.arabayı bıraktım sanayiye usta 2 enjektörü sökmüş ama diğer 2 yi sökmek için turboyu sökmesi gerekiyomuş tamam dedim turboyuda söktürdük söktürmüşken bakım yaptırdım.toplamda 750 TL harcadım.1 hafta bindim fakat olumlu bi gelişme yok 750 TL harcadım ama yine kalorifer açamadım yine enjektörler kaçırıyodu.tekrar götürdüm ustaya tekrar söktü temizledi 50 TL para verdim uğraştı diye.aynı şekilde 1 hafta bindim şikayet devam etti gittim tekrar söktürdüm aynı ustaya temizledi falan yine aynı işlemler yine aynı sıkıntı devam etti usta enjektör değişecek yine düzelmezse silindir kapağı falan değişecek dedi 4 enjektör fiyatı 900 lira civarıymış silindir kapağınında çıkması ortalama 1500 lira falan dediler..neyse dedik bindik 1 ay öyle.sonra bu adamın işçiliği içime sinmedi başkasına götürdüm enjektör bakımı için adam söktü temizletti falan gereken işlemleri yaptı şimdi allaha şükür o konuyla ilgili hiçbir sorunum kalmadı.bu araçların gerçekten usta sıkıntısından başka hiçbir sıkıntısı yok 10 yaşını geçmiş araba arıza vermesi kadar normal bişey yok.Şimdi yeni arızamızın adıda ''F''.neyin nesi bi türlü anlayamadım.genelde ilk kalkışlarda oluyo tık diye bir ses geliyo ve çekişten düşüyo araba stop edip çalıştırınca düzeliyo.bilgisayara bağladığımızda vites kulesinden dediler araba hangi viteste olduğunu algılayamıyomuş ve şanzuman kendinin korumaya alıyomuş kitapçıktada öyle yazıyo.araç sadece 2. vitese ve geri vitese geçiyomuş.şanzuman beynini söktük solisyonla falan temizledik taktık ama sorun düzelmedi sizce ne yapmalıyım bu konu ile ilgili forumda var ama ben arızamı tam olarak nasıl tespit edebilirim birkaç sebepten olabiliyomuş şanzuman beynini değiştirmem gerekirmi??
     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ

    sana tavsiyem hemen arabayı elden çıkar bu f arzası zamanla artıcak özellikle ilk geri vitese takınca tık sesi vuruntuya dönecek sonrasında yolda kaptırmış gidiyosun baktın araba kendini boşa atıcak saga çek stop et çalıştır ama gün gelcek benim gibi tek şerit yolda sollamaya çıkınca vites boşa atınca içinden ne kadar dua varsa edersin .

    ikinci kısımda bu araçta şanzuman beyni şanzumanla daha dogrusu kartı bağdaşıktır . nasıl usta sökmeyi becermişte temizlemiş helal olsun . ve diyelimki yaptı bu arkadaş o işi yaparken selenoitlerine baktımı yada beyinle şanzuman beyninin yeniden kodlanması lazım o işi yaptımı tabiki hayır neden esnafımız küçük bir bölümü hariç dolandırıcı.

    şanzumanın değişmesi lazım arkadaşım acı ama gerçek sen kullancam diyosan 6000 tl yi gözden çıkar buda çok iyi bir ihtimal bu fiyatada anca gürcistan veya bulgaristan parça bulup artı usta parasına getirirsin türkiyeden parça bulmaya kalksan dahada çok ödersin

    ilk koku olayıda enjektörlerden gelir genelde ama motorun yavaş yavaş dibi geldigindede oluyor. enjektörün orjinali 1100 euro civarıydı 900 e 4 önjektör çıkma tamir görmüş bile bulamassın kaçtanesini değişcen hesapla sana son tavsiyemde motor çalışırken yag çubugunu çek üflemesine bak eger seri şekilde duman veriyorsa segmanlardada hata vardır çay buharı gibiyse sorun yok sonra egzoza bak kurum varmı varsada kokla ne kokuyor eger bu dediklerim kötü yöndeyse motorda bitiktir onada yaz 8 - 9 binlira işallah değildir. vede yakıtta ucuza kaçma shell nitro kullan 3 depo fullemenin 1 risini nitroyla yap katkılı yakıttır

    dersen nerden biliyorsun hepsini yaşadım usta usta gezdim enson merso servisine gittim acı gerçekleri ögrendim servisin bile dediği mercedesin 90 yılından itibaren piyasaya sürdüğü en kötü arabasıymış kronik şanzuman sorunu olan çekiş sistemiyle otomatik viteste dengesizlik varmış tesşke bunun düz vites vede benzinlisini alsaydın dedi ömürlük olurdu dedi bende arabayı 11 bin liraya takasa verdim allah kolaylık versin

    Alıntıları Göster
    yazdıgım mesaja baktımda biraz iç karartıcı olmuş ama gerçekler bu . umut vermek gerekirsede benim avusturyadaki yiğenimdede manuel vaneo var arabayı torostan beter kullanıyor iş için aldıgı araba zaten vede türkiyeye de bu araçla gelip gidiyor. km si 545 bindeydi hiç büyük sorun yaşamamış . ben gecen yılın aralık ayında takasa vererek 500 l aldım 56 bin 600 liraya geçen hafta sattım aynı arabayı 62 bin 500 liraya yani vaneoyu 17 bin liraya elden çıkarmış oldum gerçi 2.5 yıl önce 23 bine almıştım zaradan kar yaptık .böyle çarelere bakın yazık yapcagınız masrafa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slaymer

    yazdıgım mesaja baktımda biraz iç karartıcı olmuş ama gerçekler bu . umut vermek gerekirsede benim avusturyadaki yiğenimdede manuel vaneo var arabayı torostan beter kullanıyor iş için aldıgı araba zaten vede türkiyeye de bu araçla gelip gidiyor. km si 545 bindeydi hiç büyük sorun yaşamamış . ben gecen yılın aralık ayında takasa vererek 500 l aldım 56 bin 600 liraya geçen hafta sattım aynı arabayı 62 bin 500 liraya yani vaneoyu 17 bin liraya elden çıkarmış oldum gerçi 2.5 yıl önce 23 bine almıştım zaradan kar yaptık .böyle çarelere bakın yazık yapcagınız masrafa

    Cebabınız için teşekkür ederim çok bilgilendirici oldu benim için.arabayı yakasım geldi Mesajınızı okuyunca ama ne olursa olsun arabamı seviyorum en kısa zamanda çaresine bakacaz şanzuman değişcekse değiştircez artık yapacak bişey yok




  • Merhaba. Bundan yaklaşık 1 ay önce aracımın ekranında " -1,5 L" hatası verip yağ lambası yanmaya başladı. Ancak bu hatayı sürekli vermiyor. Aracı kullanmaya başladıktan ortalama 15-20 dk sonra yanıyor.Yetkili servise götürdüğüm zaman bana Yağ Seviye Müşürü bozuk değişmemiz gerekiyor dediler.350 TL'ye yeni bir müşür aldım. Müşürü değiştikten sonra 40 KM yol yaptım ve yine aynı arızayı güstermeye başladı. 2.kez servise gittiğimde ise yağ fazla dediler ve yarım litre yağını boşalttılar. Ancak yolda yine aynı arızayı verdi. Tekrar servise gitmeden önce size sormak istedim.Sizce bu arızanın sebebi nedir? Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    Merhaba. Bundan yaklaşık 1 ay önce aracımın ekranında " -1,5 L" hatası verip yağ lambası yanmaya başladı. Ancak bu hatayı sürekli vermiyor. Aracı kullanmaya başladıktan ortalama 15-20 dk sonra yanıyor.Yetkili servise götürdüğüm zaman bana Yağ Seviye Müşürü bozuk değişmemiz gerekiyor dediler.350 TL'ye yeni bir müşür aldım. Müşürü değiştikten sonra 40 KM yol yaptım ve yine aynı arızayı güstermeye başladı. 2.kez servise gittiğimde ise yağ fazla dediler ve yarım litre yağını boşalttılar. Ancak yolda yine aynı arızayı verdi. Tekrar servise gitmeden önce size sormak istedim.Sizce bu arızanın sebebi nedir? Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..

    siz hangi servise gittiniz ? yapılan işlem neydi ? onları anlatırsanız yardımcı olmaya çalışıyım yoldayken özellikle yeni yag degiştiğinde HI diye sembol çıkarsa yağ fzladır . -1.5 l çıkarsa yag eksiktir . buda kronik arızadır benim kurtuldugum arabada vardı. genelde sallantıda daha çok ikaz verir. motor ısındıkça ses kesilir . ben usta usta gezerken servise gitmeden önce sakaryada bosch servisi vardı. onlar az çok vaneodan anlıyolar zaten yılların mercedes servisidir kolay kolay başka markaya bakmazlar . ustanın dediği değişsende eğer beyinde sorun varsa bu arıza yeniden başlıycak dendi müşirin değişmeden önce beyine bakılması lazım denmişti ayrıca sensör değişimi işçilği çok masraflıdır motoru aşagı düşürcez dedi sarkıtcaklarmış yağ değişcekmiş sonra sensörü takcaklarmış vs vs dedi . yagına suyuna bak bin dedi ekranda 2.5 l çıkarsa tehlike dedi. istersen bunu iptal edeyim dediler bende yok demiştim .kullandık öyle. eger gittiğin yer para almıycaksa tekrardan götür uğraşşınlar.sana tavsiyem arkadaşım al randevunu yetkili merso servisinden git baksnlar arabana arıza tespite sadece bu işleme ben 400 tl vermiştim. arabanın yedi ceddini çıkarıyolar sana yolda gösteriyolar gösterdikleri yolla ister piyasada yaptırırsın arabanı istersen yetkili serviste ama garanti almış olursun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slaymer

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    Merhaba. Bundan yaklaşık 1 ay önce aracımın ekranında " -1,5 L" hatası verip yağ lambası yanmaya başladı. Ancak bu hatayı sürekli vermiyor. Aracı kullanmaya başladıktan ortalama 15-20 dk sonra yanıyor.Yetkili servise götürdüğüm zaman bana Yağ Seviye Müşürü bozuk değişmemiz gerekiyor dediler.350 TL'ye yeni bir müşür aldım. Müşürü değiştikten sonra 40 KM yol yaptım ve yine aynı arızayı güstermeye başladı. 2.kez servise gittiğimde ise yağ fazla dediler ve yarım litre yağını boşalttılar. Ancak yolda yine aynı arızayı verdi. Tekrar servise gitmeden önce size sormak istedim.Sizce bu arızanın sebebi nedir? Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..

    siz hangi servise gittiniz ? yapılan işlem neydi ? onları anlatırsanız yardımcı olmaya çalışıyım yoldayken özellikle yeni yag degiştiğinde HI diye sembol çıkarsa yağ fzladır . -1.5 l çıkarsa yag eksiktir . buda kronik arızadır benim kurtuldugum arabada vardı. genelde sallantıda daha çok ikaz verir. motor ısındıkça ses kesilir . ben usta usta gezerken servise gitmeden önce sakaryada bosch servisi vardı. onlar az çok vaneodan anlıyolar zaten yılların mercedes servisidir kolay kolay başka markaya bakmazlar . ustanın dediği değişsende eğer beyinde sorun varsa bu arıza yeniden başlıycak dendi müşirin değişmeden önce beyine bakılması lazım denmişti ayrıca sensör değişimi işçilği çok masraflıdır motoru aşagı düşürcez dedi sarkıtcaklarmış yağ değişcekmiş sonra sensörü takcaklarmış vs vs dedi . yagına suyuna bak bin dedi ekranda 2.5 l çıkarsa tehlike dedi. istersen bunu iptal edeyim dediler bende yok demiştim .kullandık öyle. eger gittiğin yer para almıycaksa tekrardan götür uğraşşınlar.sana tavsiyem arkadaşım al randevunu yetkili merso servisinden git baksnlar arabana arıza tespite sadece bu işleme ben 400 tl vermiştim. arabanın yedi ceddini çıkarıyolar sana yolda gösteriyolar gösterdikleri yolla ister piyasada yaptırırsın arabanı istersen yetkili serviste ama garanti almış olursun.

    Alıntıları Göster
    Merhaba
    Bende Vaneo kullanıcısı olarak aranıza katıldım.benim aracım 2006 imagination otomatik dizel ve aracın ilk sahibiyiz. Yani 2005 kasım ayında 49.500 TLye aldığımız aracımızı bu güne kadar memnuniyetle kullanmaktayız. aracım 136.000 km.de.Bazı yorumlara bakıyorum tabi herkes herşeyden memnun olacak diye bir şey yok ama virajlardan dert yakınılma olmuş. araçta esp var istediğiniz kadar sert viraja istediğiniz kadar hızlı girin araç yan bile yatmıyor zaten ki benim attığım makasları ben binek araçta atamıyorum.demem şudur virajlarda gayet güvenilir.Test bile edebiliriz ist.dan arkadaşlarla :) .. biz aracı aldığımızda kangoo 25.000 tl caddy en fulu 36,000 tl idi biz tereddütsüz 49,500 tl' ye Mercedes aldık çünkü ailecek bineceğimiz araç die ve iyikide böle olmuş. araç hız sabitleme , deri koltuklar , koltuk ısıtma , Esp , sunroof ve daha sayamadığım mercedese yakışan özellikler vaneoyu hem güvenli hem konforlu hemde lüks sınıfına katıyor(sınıfının araçlarına göre) . aracımda çok memnunum sadece vaneo deil her araçlar sorun çıkarabiliyor bazı arkadaslar sorun çıkarıyor demiş ona istinaden söylüyorum.bana sorun hiç çıkarmadı ufak tefek her arabanın çıkaracağı bakımlar masraflar haricinde. sınıfında tek en güvenilir en konforlu aracı vaneo. sitede devamlı bulunmaya çalısacağım. sorunlarınızı elimden ve bilgimden geldiği kadar yanıtlamaya çalısaçağım herkese hayırlı günler ...
     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ




  • sabanturan S kullanıcısına yanıt
    aleyküm selam
    ben aracımı satabilirim dizel otomatik düşünürseniz bilgi için 539 4598410 arayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slaymer

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    Merhaba. Bundan yaklaşık 1 ay önce aracımın ekranında " -1,5 L" hatası verip yağ lambası yanmaya başladı. Ancak bu hatayı sürekli vermiyor. Aracı kullanmaya başladıktan ortalama 15-20 dk sonra yanıyor.Yetkili servise götürdüğüm zaman bana Yağ Seviye Müşürü bozuk değişmemiz gerekiyor dediler.350 TL'ye yeni bir müşür aldım. Müşürü değiştikten sonra 40 KM yol yaptım ve yine aynı arızayı güstermeye başladı. 2.kez servise gittiğimde ise yağ fazla dediler ve yarım litre yağını boşalttılar. Ancak yolda yine aynı arızayı verdi. Tekrar servise gitmeden önce size sormak istedim.Sizce bu arızanın sebebi nedir? Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..

    siz hangi servise gittiniz ? yapılan işlem neydi ? onları anlatırsanız yardımcı olmaya çalışıyım yoldayken özellikle yeni yag degiştiğinde HI diye sembol çıkarsa yağ fzladır . -1.5 l çıkarsa yag eksiktir . buda kronik arızadır benim kurtuldugum arabada vardı. genelde sallantıda daha çok ikaz verir. motor ısındıkça ses kesilir . ben usta usta gezerken servise gitmeden önce sakaryada bosch servisi vardı. onlar az çok vaneodan anlıyolar zaten yılların mercedes servisidir kolay kolay başka markaya bakmazlar . ustanın dediği değişsende eğer beyinde sorun varsa bu arıza yeniden başlıycak dendi müşirin değişmeden önce beyine bakılması lazım denmişti ayrıca sensör değişimi işçilği çok masraflıdır motoru aşagı düşürcez dedi sarkıtcaklarmış yağ değişcekmiş sonra sensörü takcaklarmış vs vs dedi . yagına suyuna bak bin dedi ekranda 2.5 l çıkarsa tehlike dedi. istersen bunu iptal edeyim dediler bende yok demiştim .kullandık öyle. eger gittiğin yer para almıycaksa tekrardan götür uğraşşınlar.sana tavsiyem arkadaşım al randevunu yetkili merso servisinden git baksnlar arabana arıza tespite sadece bu işleme ben 400 tl vermiştim. arabanın yedi ceddini çıkarıyolar sana yolda gösteriyolar gösterdikleri yolla ister piyasada yaptırırsın arabanı istersen yetkili serviste ama garanti almış olursun.

    Yetkili Mercedes-Benz servisinde müşir değişimi yapıldı.En iyisi gidip servise bırakmak.İlginizden dolayı teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    quote:

    Orijinalden alıntı: slaymer

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    Merhaba. Bundan yaklaşık 1 ay önce aracımın ekranında " -1,5 L" hatası verip yağ lambası yanmaya başladı. Ancak bu hatayı sürekli vermiyor. Aracı kullanmaya başladıktan ortalama 15-20 dk sonra yanıyor.Yetkili servise götürdüğüm zaman bana Yağ Seviye Müşürü bozuk değişmemiz gerekiyor dediler.350 TL'ye yeni bir müşür aldım. Müşürü değiştikten sonra 40 KM yol yaptım ve yine aynı arızayı güstermeye başladı. 2.kez servise gittiğimde ise yağ fazla dediler ve yarım litre yağını boşalttılar. Ancak yolda yine aynı arızayı verdi. Tekrar servise gitmeden önce size sormak istedim.Sizce bu arızanın sebebi nedir? Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..

    siz hangi servise gittiniz ? yapılan işlem neydi ? onları anlatırsanız yardımcı olmaya çalışıyım yoldayken özellikle yeni yag degiştiğinde HI diye sembol çıkarsa yağ fzladır . -1.5 l çıkarsa yag eksiktir . buda kronik arızadır benim kurtuldugum arabada vardı. genelde sallantıda daha çok ikaz verir. motor ısındıkça ses kesilir . ben usta usta gezerken servise gitmeden önce sakaryada bosch servisi vardı. onlar az çok vaneodan anlıyolar zaten yılların mercedes servisidir kolay kolay başka markaya bakmazlar . ustanın dediği değişsende eğer beyinde sorun varsa bu arıza yeniden başlıycak dendi müşirin değişmeden önce beyine bakılması lazım denmişti ayrıca sensör değişimi işçilği çok masraflıdır motoru aşagı düşürcez dedi sarkıtcaklarmış yağ değişcekmiş sonra sensörü takcaklarmış vs vs dedi . yagına suyuna bak bin dedi ekranda 2.5 l çıkarsa tehlike dedi. istersen bunu iptal edeyim dediler bende yok demiştim .kullandık öyle. eger gittiğin yer para almıycaksa tekrardan götür uğraşşınlar.sana tavsiyem arkadaşım al randevunu yetkili merso servisinden git baksnlar arabana arıza tespite sadece bu işleme ben 400 tl vermiştim. arabanın yedi ceddini çıkarıyolar sana yolda gösteriyolar gösterdikleri yolla ister piyasada yaptırırsın arabanı istersen yetkili serviste ama garanti almış olursun.

    Yetkili Mercedes-Benz servisinde müşir değişimi yapıldı.En iyisi gidip servise bırakmak.İlginizden dolayı teşekkür ederim..

    Alıntıları Göster
    tekrar Merhaba arkadaşlar.
    yeni katıldım dedim kimseden ses çıkmadı kimse girmiyor mu foruma ? :)
    aklıma geldi amcamda kangoo var 2005 oda ilk sahibi son 2 senedir çok arıza verdi cok masraf cıkardı en son memleketten tamir için istanbula geldi sorunu orda halledememişler otobanda stop ede ede zorlada ist.'a gelmiş :) tabi burda kangoo gibi bi araçla vaneo kıyaslaması kesinlikle yapılmaz yapmıyorumda şunu belirtmek istiyorum ve özellikle şahsım ve kendi aracım için konuşıyim vaneo'muza hiç bir ağır masraf vs. yapmadık çünkü olmadı sorunla karşılaşmadık bu güne kadar ve bundan sonrada büyük bi sorun veya sorunlarlada karsılaşcağımızı sanmıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepyavaş11

    tekrar Merhaba arkadaşlar.
    yeni katıldım dedim kimseden ses çıkmadı kimse girmiyor mu foruma ? :)
    aklıma geldi amcamda kangoo var 2005 oda ilk sahibi son 2 senedir çok arıza verdi cok masraf cıkardı en son memleketten tamir için istanbula geldi sorunu orda halledememişler otobanda stop ede ede zorlada ist.'a gelmiş :) tabi burda kangoo gibi bi araçla vaneo kıyaslaması kesinlikle yapılmaz yapmıyorumda şunu belirtmek istiyorum ve özellikle şahsım ve kendi aracım için konuşıyim vaneo'muza hiç bir ağır masraf vs. yapmadık çünkü olmadı sorunla karşılaşmadık bu güne kadar ve bundan sonrada büyük bi sorun veya sorunlarlada karsılaşcağımızı sanmıyorum

    Alıntıları Göster
    Merhaba. Yetkili servisten Vaneo yedek anahtar fiyatı hakkında bilgisi olan varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    Merhaba. Yetkili servisten Vaneo yedek anahtar fiyatı hakkında bilgisi olan varmı?

    Alıntıları Göster
    Merhaba
    kimse bir hoşgeldin filan demiyor hiç kimse girmiyor mu foruma yahu?
    ciladan sonra ki resmimi paylaşmak istedim gıcır oldu maşallah daha eksikleride var yaza tertemiz bomba gibi gircez :)
     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepyavaş11

    Merhaba
    kimse bir hoşgeldin filan demiyor hiç kimse girmiyor mu foruma yahu?
    ciladan sonra ki resmimi paylaşmak istedim gıcır oldu maşallah daha eksikleride var yaza tertemiz bomba gibi gircez :)
     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ

    Merhaba;

    Hoşgeldiniz.... Burası bazen hızlanır, paylaşımlar havada uçuşur, ama dediğim gibi BAZEN.... :)
    Genelde ağır kanlı bir forumdur, aynı VANEO gibi. Aceleyi sevmez, birden hızlanmaz, ama neticeye ulaşır, bilgi paylaşılır....

    Tekrar hoş geldiniz......




  • Borasu kullanıcısına yanıt
    hoşbulduk
    saol bilgilerin ve ilgin için :)
  • keremmg K kullanıcısına yanıt
    500 tl civarında :)
  • keremmg K kullanıcısına yanıt
    aynı sorun bende de var. ilk çalıştırmadan 10 dakika sonra yağ ikaz sesi ile birlikte -1.5 L uyarısı veriyor. müşür değişimi sonrası sorun düzeldi mi yoksa dedikleri gibi beyinden mi kaynaklı bu sorun ? bende çıkma bir müşür ile değiştirmiştim ama ikinci müşürde de aynı hatayı verdi. sıfır almamıştım müşürü... şimdi muallakta kaldım sıfır müşür mü alsaydım diye.
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.