Şimdi Ara

BRC LDI'li MONTAJ RESİMLERİ (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.235
Cevap
27
Favori
309.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    Direkt enjeksiyona lpg işi yapılabilirse şuan 2. eli yerlerde sürünen avensis 2.0,passat fsi vb.araçlar gerçek değerine ulaşır.
    Bazen kör şeytan al bir tane Passat 2.0 TFSI veya Avensis 2.0 Elegant EXecutive diyor ama bu lpg işi tutmazsa aldığımız arabayı satana kadar anamız ağlar.

    Passat 2.0 TFSI
    bu araca takılmış brc sdi kit gördüm. yakıt tasarrufu %30 diye hatırlıyorum.. ilgilenirseniz araç sahibi aynı zamanda brc bayisi olan kişiyle görüşebilir hatta test edebilirsiniz..
    sıvı sistem içinse ayrıntılı bilgiyi faruk sevgili veya özençler otogaz ismiyle forumda yazan mehmet bey le görüşmenizi öneririm. yardımcı olurlar diye düşünüyorum..
    belki de riske girmeden gönlünüze uygun bir araca binersiniz..

    Hocam şu an direkt enjeksiyon motorlarda kullanılmakta olan çoğu zaman lpg zaman zaman da benzin püskürten sistemlerin bu işe kesin çözüm olduğunu sanmıyorum.Bunlar bence çok sağlıklı olmayan ara çözümler.
    Bu işin tek çözümü sıvı lpg gibi duruyor.

    aynen katılıyorum..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Evet haklısın en saglıklı çözüm sıvı lpg.. Zaten prins ve brc kitleri üretti test etti prosedürleri hallediyorlar..Birkaç aya kalmaz başlarlar montaja..Bizim için önemli olan fiyatı bakalım ne kadar tutacak..Prins 2500-3000 arası olur diye tahmin ediyorum..Brc de 2000 olur diyorum bakalım hayırlısı..


    Fiyatlar konusunda ağzından bal damlıyor ama ben bu kadar iyimser değilim... Umarım dediğin fiyatlara yakın bir şeyler olur da hiç düşünmeden taktırırız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Evet haklısın en saglıklı çözüm sıvı lpg.. Zaten prins ve brc kitleri üretti test etti prosedürleri hallediyorlar..Birkaç aya kalmaz başlarlar montaja..Bizim için önemli olan fiyatı bakalım ne kadar tutacak..Prins 2500-3000 arası olur diye tahmin ediyorum..Brc de 2000 olur diyorum bakalım hayırlısı..


    Fiyatlar konusunda ağzından bal damlıyor ama ben bu kadar iyimser değilim... Umarım dediğin fiyatlara yakın bir şeyler olur da hiç düşünmeden taktırırız...


    Yurtdışındaki arkadaşım prinsin direct liqui max sisteminin 1700 euro oldugunu söyledi.(4250 tl civarı)Ama onların milli geliri yaşam standartları bizim cok cok üstümüzde..Bu fiyata bir de kdv ötv kar payı vs eklerseniz 5000 tl civarı..Ama bu fiyata kimse taktırmaz ki..
    Yılda 10 bin yapan biri sırf parasını çıkarmak için 5 yılı beklemek zorunda kalır..Bende hyundai ix35 1.6 gdi var.. Yakıt tüketimi ortalama 7.5-8 gösteriyor..Lpg de yüzde 40 maksimum olsa yani hesap ortada..Eğer bol montaj yapmak istiyorsa bu firmalar maksimum 2500 tl yi geçmemeliler...Bu sistem bence bir devrim arabalar sadece lpg ile çalışacak ve benzinliden farkı olmayacak manifold vs delme işlemi de yok motora sıfır zarar..Uzun zamandır takip ediyordum bu sistemi..Millet üç beş fazla verip bu sistemi taktırır gibime geliyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Evet haklısın en saglıklı çözüm sıvı lpg.. Zaten prins ve brc kitleri üretti test etti prosedürleri hallediyorlar..Birkaç aya kalmaz başlarlar montaja..Bizim için önemli olan fiyatı bakalım ne kadar tutacak..Prins 2500-3000 arası olur diye tahmin ediyorum..Brc de 2000 olur diyorum bakalım hayırlısı..


    Fiyatlar konusunda ağzından bal damlıyor ama ben bu kadar iyimser değilim... Umarım dediğin fiyatlara yakın bir şeyler olur da hiç düşünmeden taktırırız...


    Yurtdışındaki arkadaşım prinsin direct liqui max sisteminin 1700 euro oldugunu söyledi.(4250 tl civarı)Ama onların milli geliri yaşam standartları bizim cok cok üstümüzde..Bu fiyata bir de kdv ötv kar payı vs eklerseniz 5000 tl civarı..Ama bu fiyata kimse taktırmaz ki..
    Yılda 10 bin yapan biri sırf parasını çıkarmak için 5 yılı beklemek zorunda kalır..Bende hyundai ix35 1.6 gdi var.. Yakıt tüketimi ortalama 7.5-8 gösteriyor..Lpg de yüzde 40 maksimum olsa yani hesap ortada..Eğer bol montaj yapmak istiyorsa bu firmalar maksimum 2500 tl yi geçmemeliler...Bu sistem bence bir devrim arabalar sadece lpg ile çalışacak ve benzinliden farkı olmayacak manifold vs delme işlemi de yok motora sıfır zarar..Uzun zamandır takip ediyordum bu sistemi..Millet üç beş fazla verip bu sistemi taktırır gibime geliyor..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Evet haklısın en saglıklı çözüm sıvı lpg.. Zaten prins ve brc kitleri üretti test etti prosedürleri hallediyorlar..Birkaç aya kalmaz başlarlar montaja..Bizim için önemli olan fiyatı bakalım ne kadar tutacak..Prins 2500-3000 arası olur diye tahmin ediyorum..Brc de 2000 olur diyorum bakalım hayırlısı..


    Fiyatlar konusunda ağzından bal damlıyor ama ben bu kadar iyimser değilim... Umarım dediğin fiyatlara yakın bir şeyler olur da hiç düşünmeden taktırırız...


    Yurtdışındaki arkadaşım prinsin direct liqui max sisteminin 1700 euro oldugunu söyledi.(4250 tl civarı)Ama onların milli geliri yaşam standartları bizim cok cok üstümüzde..Bu fiyata bir de kdv ötv kar payı vs eklerseniz 5000 tl civarı..Ama bu fiyata kimse taktırmaz ki..
    Yılda 10 bin yapan biri sırf parasını çıkarmak için 5 yılı beklemek zorunda kalır..Bende hyundai ix35 1.6 gdi var.. Yakıt tüketimi ortalama 7.5-8 gösteriyor..Lpg de yüzde 40 maksimum olsa yani hesap ortada..Eğer bol montaj yapmak istiyorsa bu firmalar maksimum 2500 tl yi geçmemeliler...Bu sistem bence bir devrim arabalar sadece lpg ile çalışacak ve benzinliden farkı olmayacak manifold vs delme işlemi de yok motora sıfır zarar..Uzun zamandır takip ediyordum bu sistemi..Millet üç beş fazla verip bu sistemi taktırır gibime geliyor..





    Faruk hocam bu gönderinin altına işareti yaptığına göre, fiyat maksimum 2.500 TL olacak demektir

    Hazırlıklarımızı buna göre yapalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Evet haklısın en saglıklı çözüm sıvı lpg.. Zaten prins ve brc kitleri üretti test etti prosedürleri hallediyorlar..Birkaç aya kalmaz başlarlar montaja..Bizim için önemli olan fiyatı bakalım ne kadar tutacak..Prins 2500-3000 arası olur diye tahmin ediyorum..Brc de 2000 olur diyorum bakalım hayırlısı..


    Fiyatlar konusunda ağzından bal damlıyor ama ben bu kadar iyimser değilim... Umarım dediğin fiyatlara yakın bir şeyler olur da hiç düşünmeden taktırırız...


    Yurtdışındaki arkadaşım prinsin direct liqui max sisteminin 1700 euro oldugunu söyledi.(4250 tl civarı)Ama onların milli geliri yaşam standartları bizim cok cok üstümüzde..Bu fiyata bir de kdv ötv kar payı vs eklerseniz 5000 tl civarı..Ama bu fiyata kimse taktırmaz ki..
    Yılda 10 bin yapan biri sırf parasını çıkarmak için 5 yılı beklemek zorunda kalır..Bende hyundai ix35 1.6 gdi var.. Yakıt tüketimi ortalama 7.5-8 gösteriyor..Lpg de yüzde 40 maksimum olsa yani hesap ortada..Eğer bol montaj yapmak istiyorsa bu firmalar maksimum 2500 tl yi geçmemeliler...Bu sistem bence bir devrim arabalar sadece lpg ile çalışacak ve benzinliden farkı olmayacak manifold vs delme işlemi de yok motora sıfır zarar..Uzun zamandır takip ediyordum bu sistemi..Millet üç beş fazla verip bu sistemi taktırır gibime geliyor..





    Faruk hocam bu gönderinin altına işareti yaptığına göre, fiyat maksimum 2.500 TL olacak demektir

    Hazırlıklarımızı buna göre yapalım

    Bu tamamen benimde arzu ettiğim rakam
    Ama maliyeti ve fiyatı ben belirlemiyorum, fiyat bizim içinde tamamen sürpriz olacak.

    Fiyatlar, ilk çıkan ürün için AR-GE maliyeti üzerine konarak belirlenir, satış rakamlarına göre zaman içerisinde makul seviyelere gelir bildiğiniz gibi tüm yeni teknolojilerde bu böyledir, hatta cep telefonlarını bile ilk alırken yüksek fiyata alırız, çok tutulan bir seri olursa 1-2 yıl içerisinde herkesin ulaşabileceği rakamlara iner.

    Sıralı sistemler ilk çıktığında EURO 1450 tl cıvarındaydı ve biz bu sistemleri 1800 tl lere satıyorduk, şimdi EURO 2500 tl ve biz şuan 1650 tl ye satıyoruz sıralı kitlerimizi.
    Bunun gibi birşey işte

    iyi akşamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    Evet haklısın en saglıklı çözüm sıvı lpg.. Zaten prins ve brc kitleri üretti test etti prosedürleri hallediyorlar..Birkaç aya kalmaz başlarlar montaja..Bizim için önemli olan fiyatı bakalım ne kadar tutacak..Prins 2500-3000 arası olur diye tahmin ediyorum..Brc de 2000 olur diyorum bakalım hayırlısı..


    Fiyatlar konusunda ağzından bal damlıyor ama ben bu kadar iyimser değilim... Umarım dediğin fiyatlara yakın bir şeyler olur da hiç düşünmeden taktırırız...


    Yurtdışındaki arkadaşım prinsin direct liqui max sisteminin 1700 euro oldugunu söyledi.(4250 tl civarı)Ama onların milli geliri yaşam standartları bizim cok cok üstümüzde..Bu fiyata bir de kdv ötv kar payı vs eklerseniz 5000 tl civarı..Ama bu fiyata kimse taktırmaz ki..
    Yılda 10 bin yapan biri sırf parasını çıkarmak için 5 yılı beklemek zorunda kalır..Bende hyundai ix35 1.6 gdi var.. Yakıt tüketimi ortalama 7.5-8 gösteriyor..Lpg de yüzde 40 maksimum olsa yani hesap ortada..Eğer bol montaj yapmak istiyorsa bu firmalar maksimum 2500 tl yi geçmemeliler...Bu sistem bence bir devrim arabalar sadece lpg ile çalışacak ve benzinliden farkı olmayacak manifold vs delme işlemi de yok motora sıfır zarar..Uzun zamandır takip ediyordum bu sistemi..Millet üç beş fazla verip bu sistemi taktırır gibime geliyor..





    Faruk hocam bu gönderinin altına işareti yaptığına göre, fiyat maksimum 2.500 TL olacak demektir

    Hazırlıklarımızı buna göre yapalım

    Bu tamamen benimde arzu ettiğim rakam
    Ama maliyeti ve fiyatı ben belirlemiyorum, fiyat bizim içinde tamamen sürpriz olacak.

    Fiyatlar, ilk çıkan ürün için AR-GE maliyeti üzerine konarak belirlenir, satış rakamlarına göre zaman içerisinde makul seviyelere gelir bildiğiniz gibi tüm yeni teknolojilerde bu böyledir, hatta cep telefonlarını bile ilk alırken yüksek fiyata alırız, çok tutulan bir seri olursa 1-2 yıl içerisinde herkesin ulaşabileceği rakamlara iner.

    Sıralı sistemler ilk çıktığında EURO 1450 tl cıvarındaydı ve biz bu sistemleri 1800 tl lere satıyorduk, şimdi EURO 2500 tl ve biz şuan 1650 tl ye satıyoruz sıralı kitlerimizi.
    Bunun gibi birşey işte

    iyi akşamlar



    Faruk Bey:
    Arzu ettiğiniz rakama piyasaya girerse kişisel görüşüm; BRC piyasayı siler süpürür.
    İlerleyen zamanlarda fiyatında düşeceğini düşünürsek herkesin ulaşabileceği bir rakam olur ki,
    işte o zaman yerli-yabancı kimse karşısında duramaz..
    Devrim niteliğinde diye bahsi geçerken; ben sistemin özelliklerinden dolayı diye düşünmüştüm ki;
    şimdi ise ; BRC nin gerçek devrim için hazırlık yaptığını düşünüyorum..




  • Prins şubatta getiriyormuş kitleri yetkili birinden duydum..Bakalım Brc ne zaman getirecek ..Umarım avrupa birliği batar da euro 1500 tl ye düşer :) şaka şaka.. Hayırlısı bakalım ama hakikaten mükemmel bir sistem olacak herkes bu kitten alır..Eski kiti olanlar bile söktürüp bundan taktırır gibime geliyor çünkü benzinliden farklı olmayacak yakıt tasarrufu maksimum olacak emisyon düşecek ...Brc geniş servis ağıyla ve bence daha uygun olacak fiyatıyla sanırım lider olacak bu kitte..
  • Olumlu düşünceleriniz için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Olumlu düşünceleriniz için teşekkürler

    Faruk bey bu kit çıkınca sanırım biz de sizin oraya gelip yaptıracağız şu an 4-5 arkadaşız izmirde ix35 1.6 gdi sahibi olupta tüp taktırmayı düşünen..Çünkü bu lpg işi hakikaten ustalık işi usta beceremezse uğraşıp duruyorsun...İzmir de şubeniz yok sanırım.
  • bu lpg tipi bütün araçlara uygulanabilecek mi?
    Ben Insignia almayı düşünüyorum. 1.4 veya 1.6 olanından almayı düşünüyorum.
    140 veya 180 beygirlik olanlarından. Bunlarda önceki sistemlerde sıkıntılar var diye duymuştum.
    Bunlarda herhangi bir sıkıntı yaşanır mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Olumlu düşünceleriniz için teşekkürler

    Faruk bey bu kit çıkınca sanırım biz de sizin oraya gelip yaptıracağız şu an 4-5 arkadaşız izmirde ix35 1.6 gdi sahibi olupta tüp taktırmayı düşünen..Çünkü bu lpg işi hakikaten ustalık işi usta beceremezse uğraşıp duruyorsun...İzmir de şubeniz yok sanırım.

    İzmir karabağlarda mek servisimiz var onlarda bu araca dönüşüm yapacaklar, Erkan beyle irtibata geçebilirsiniz :)
    Gelmek istersenizde başımın üstünde yeriniz var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mytn

    bu lpg tipi bütün araçlara uygulanabilecek mi?
    Ben Insignia almayı düşünüyorum. 1.4 veya 1.6 olanından almayı düşünüyorum.
    140 veya 180 beygirlik olanlarından. Bunlarda önceki sistemlerde sıkıntılar var diye duymuştum.
    Bunlarda herhangi bir sıkıntı yaşanır mı acaba?

    Evet bütün araçlara uygulanabilecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: mytn

    bu lpg tipi bütün araçlara uygulanabilecek mi?
    Ben Insignia almayı düşünüyorum. 1.4 veya 1.6 olanından almayı düşünüyorum.
    140 veya 180 beygirlik olanlarından. Bunlarda önceki sistemlerde sıkıntılar var diye duymuştum.
    Bunlarda herhangi bir sıkıntı yaşanır mı acaba?

    Evet bütün araçlara uygulanabilecek.

    Faruk Bey bu kit tüm arabalar için tek kit olup uygulanabilir mi olacak yoksa şase numarasına göre farklı farklı test edip onaylanmış kitler mi takılacak..Yurtdışı sitelerde araç markasını girince orda şese numaraları çıkıyor şase numarasına göre farklı kitler gözüküyor..Eğer tek kit tüm direkt enjeksiyonlu tüm arabalar için uygulanabilir ise mükemmel( tsi fsi eco boost gdi vs)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybestfriendim

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: mytn

    bu lpg tipi bütün araçlara uygulanabilecek mi?
    Ben Insignia almayı düşünüyorum. 1.4 veya 1.6 olanından almayı düşünüyorum.
    140 veya 180 beygirlik olanlarından. Bunlarda önceki sistemlerde sıkıntılar var diye duymuştum.
    Bunlarda herhangi bir sıkıntı yaşanır mı acaba?

    Evet bütün araçlara uygulanabilecek.

    Faruk Bey bu kit tüm arabalar için tek kit olup uygulanabilir mi olacak yoksa şase numarasına göre farklı farklı test edip onaylanmış kitler mi takılacak..Yurtdışı sitelerde araç markasını girince orda şese numaraları çıkıyor şase numarasına göre farklı kitler gözüküyor..Eğer tek kit tüm direkt enjeksiyonlu tüm arabalar için uygulanabilir ise mükemmel( tsi fsi eco boost gdi vs)

    Bu başlık altında hepsi yzıyor :)
    Sizin için tekrar edeyim.

    LPI - Normal sıralı araçlar için kullanılacak (SGI) lerle aynı,
    LPDI - Direk injeksiyonlu araçlar için kullanılacak.




  • Eğer fiyat vialle gibi olursa piyasada tutunabileceğini hiç sanmam.Adam hesabını yapıyor.bunu amorti edesiye aracı değiştiririm diyor.
    eğer makul fiyat olursada piyasada tutamazsınız.peynir ekmek gibi satışlar patlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D666

    Eğer fiyat vialle gibi olursa piyasada tutunabileceğini hiç sanmam.Adam hesabını yapıyor.bunu amorti edesiye aracı değiştiririm diyor.
    eğer makul fiyat olursada piyasada tutamazsınız.peynir ekmek gibi satışlar patlar.

  • lpi 102 hp lik vw motoruna takılabilecek dediniz.bu motora sıralı sistem lpg de takılabiliyor.lpg ile lpi nin farkı nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    lpi 102 hp lik vw motoruna takılabilecek dediniz.bu motora sıralı sistem lpg de takılabiliyor.lpg ile lpi nin farkı nedir?

    SGI kitler önce benzinle çalışır ve motor suyu sıcaklığı set edilen değere geldiğinde gaz a geçer, bu kışın benzin tüketiminizi ciddi oranda artırır.
    LPI kitler sürekli LPG ile start alarak çalışır böylece benzin tüketiminiz sıfıra inmiş olur.
    Performans artışı olacağı söylemi var ancak bunu kullanmadan önce vurgulamak istemiyorum. Hep birlikte göreceğiz. (Aracın kendi ecu sunu ve enjektörlerini kullanacağı için banada mantıklı geliyor)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    lpi 102 hp lik vw motoruna takılabilecek dediniz.bu motora sıralı sistem lpg de takılabiliyor.lpg ile lpi nin farkı nedir?

    SGI kitler önce benzinle çalışır ve motor suyu sıcaklığı set edilen değere geldiğinde gaz a geçer, bu kışın benzin tüketiminizi ciddi oranda artırır.
    LPI kitler sürekli LPG ile start alarak çalışır böylece benzin tüketiminiz sıfıra inmiş olur.
    Performans artışı olacağı söylemi var ancak bunu kullanmadan önce vurgulamak istemiyorum. Hep birlikte göreceğiz. (Aracın kendi ecu sunu ve enjektörlerini kullanacağı için banada mantıklı geliyor)

    Performans artışı konusunda ben de kesin konuşmak istemiyorum fakat kesin olan bir konu var ki performans düşüşü kesinlikle olmayacak.Bilgilerinize...




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.