DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
mini cooper s'e lpg dönüşümü?
12
Cevap
0
Favori
17.397
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> LPG Dönüşümü >> mini cooper s'e lpg dönüşümü?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Er
      3 Mesaj
      03 Kasım 2010 13:20:43
      arkadaşlar biz eşimle bu aralar cooper s'e taktık ama eşim ayrıca yakıt tüketimine taktı. cooper s kullanan var mı? yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir mi? ayrıca bu araba için lpg dönüşümü nasıl bir fikir sizce?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      03 Kasım 2010 14:13:14
      Selamlar..
      Mini'lerin yakıt tüketimi 8-9lt civarında lpg dönüşümü yaptırdığınız takdirde tüketiminiz 9-10lt olacaktır kesinlikle performanstan herhangi bir kaybınız olmaz ve gönül rahatlığ ile
      güvenlikli bir şekilde tasarruflu sürüşün keyfini çıkarabilirsiniz...











      _____________________________

    • Teğmen
      227 Mesaj
      03 Kasım 2010 22:30:38
      Tüpün boruları hiç hoş olmamış.. Montajın göze hitap etmediği kesin de sorun var mı yok mu bilemiyorum. Ama şunu söyleyim ben bağajda tüpü öyle görse idim LPG yi kesin söktürürü paramı geri isterdim. O borular ne öyle ya...


      _____________________________

      "Gökteki yıldızı Allah yerdekini biz yarattık" Mercedes Benz'in Ana Fabrika Kapısında Yazar...
      1994 W124 kasa Mercedes E200 KME sıralı LPG...sorunsuz...
      1997 W210 kasa E 200 Elegance E1 paket MTM sıralı LPG muhteşem...
    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      04 Kasım 2010 14:22:51
      Malesef yer ufak olduğundan başka seçenek yok :(


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      535 Mesaj
      04 Kasım 2010 15:34:00

      quote:

      Orijinalden alıntı: avast_

      Tüpün boruları hiç hoş olmamış.. Montajın göze hitap etmediği kesin de sorun var mı yok mu bilemiyorum. Ama şunu söyleyim ben bağajda tüpü öyle görse idim LPG yi kesin söktürürü paramı geri isterdim. O borular ne öyle ya...


      Bencede montaj göze hiç hoş gelmiyor. Soldan çıkan borular sağa katetmiş (bagaj) borular her tarafta kol geziyor (motor).


      _____________________________

      Murat TEZCAN 2001 Vectra B 2000cc 16V A/T İzmir
    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      04 Kasım 2010 20:13:14
      Evet tank bağlantısı hoş görünmüyor olabilir ancak borular sağdan sola gidiyor çünkü sağ tarafta aracın egzozu var,
      neden tank sol tarafta diye düşünenler olabilir bu da alt tarafın tank montajı için müsait olmamasından kaynaklanıyor...
      Malesef bagajı böyle küçük araçlarda böyle sıkıntılar olabiliyor.
      Saygılar...
      Baki Köseoğlu


      _____________________________

    • Binbaşı
      1644 Mesaj
      05 Kasım 2010 14:58:57
      Arabanın bagajı zaten ufacık, ancak 2 poşet sığacak kadar yer kalmış.

      @MERLPG

      Üstadım kusuruma bakma ama aracımı böyle görsem herhalde inanılmaz kızardım, kavga ederdik.
      Hani daha önce hiç uygulamasını yapmadığın bir model bile olsa internete gir, Google'da araba modeli + LPG yazıp fotoğraflarda bile aratman yeterli olacaktır.
      Senden önce bu işi yapmış, kafa patlatmış kişilerin çözümlerini incele, hangisi kafana ve mantığına yatıyorsa onu uygula.

      O hortumlar hiç öyle olmuş mu hocam yani? Ben senin yerinde olsa bu işi yaptığım adamı tekrardan dükkanıma çağırır, düzeltirdim.

      Al bak sana 2 adet örnek link vereyim.







      _____________________________

    • Yarbay
      6363 Mesaj
      05 Kasım 2010 20:44:02
      En iyisi simit depo görünüş açısında cooper'da olmuyor mu ?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      10 Kasım 2010 16:31:55
      Arabanın bagajı 3 oda 1 salonduda bizmi küçülttük zaten 4 torba girecek bagaja şimdi 2 tane girecek

      Yardımların için saol.
      Biz neden düşünemedik acaba senin bu düşündüklerini?
      Yoksa düşündükde acaba uygulayamadıkmı?
      Yoksa biz uygulayacağızda muayneden geçmeyecek diyemi uygulamadık?
      Bu montojı hangi ülkede yapmışlar onuda araştırsak belki daha iyi olur.
      1)Tankın altında tank ayağı yok
      2)Tank egzozun üzerinde
      3)Bizim sızdırmazlık istasyonun daki sevgili arkadaşlarımız tank bağlantı civatalarının uçlarını alttan görmek istiyorlar (Montaj buna uygun değil dersek yapmayın o zaman deyip kestirip atıyorlar)

      Yani üstadım;
      Bizim ülkemiz şartlarında bu montaj muayneden geçmez.
      Neden bende bilmiyorum ama malesef durum bu

      Ben açık gönüllülükle olanı sizlerle paylaştım.
      Bu montaj videosunu koyduğunuz ülkede dolum ucu acaba tamponun altında mı oluyor?
      Onlarında videolarını koyarsak daha faydalı olur.
      Biz dolum ucunu benzin dolumunun olduğu yere yaptık muayne istasyonu kabul etmedi esas bunlara kafa yormak lazım.
      Neden bütün avrupada böyle olması şartı varken bizim ülkemizde pompacılar yerde sürünüyor?
      Tamponun altında ki dolum ucuyla gidin bakalım ingilterede arabanıza gaz alabilirmisiniz?

      Bende daha yaratıcı şeyler yapmak isterim yeterki bu sektörün önün açsınlar...

      Son olarak bu araçlara simit tank montajı olmuyor


      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      24 Nisan 2012 19:01:08
      bu örneklerdeki arabalar düz cooper. 170 beygirlik turbolu ya da superchargerkı araba lpg ile nasıl gidecek bilemedim.

      bir de simit zaten olmaz coopers'lerin çoğunda stepne yeri yok. bildiğim kadarı ile 2007 öncesinde de bagajda akü var. olmaz yani..

      hortlatayım konuyu.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      25 Nisan 2012 12:07:00
      Aracın motoru atmosferik, turbo ya da supercharger olması, doğru kit ve ürünlerin montajı yapıldığında fark etmiyor.

      Şöyle ki;
      quote:

      Kaynak: Kadir Gündoğan, Bülent Serdar Ulusoy, Veli Çelik’in Uluslararası 9. Yanma Sempozyumu’nda (2006) yayımlanan “Benzinli Motorlarda Alternatif Yakıt Kullanımının Motor Performansına Etkilerinin İncelenmesi” konulu makalesinden derlenmiştir.

      Propan/bütan oranı 50/50 mertebesindeki LPG’nin alt ısıl değeri 46.0 Mj/kg veya 546.1 kg/m3 (25.1 Mj/litre)’dir. Stokiyometrik karışımın sahip olduğu ısıl değerler açısından durum incelendiğinde, karışımın alt ısıl değeri benzin için 3482 kj/m3, propan için 3414 kj/m3 ve bütan için 3446 kj/m3 mertabesinde olup propan/bütan oranı 50/50 mertebesindeki LPG için 3430 kj/m3’tür.
      LPG yakıt kullanımı sonucunda benzine oranla motor gücünde, teorik olarak, %2 mertebesine varan bir düşüş beklenir. Ancak motor parametrelerinin aynı performansı sağlayacak şekilde kontrolü de mümkündür. Genellikle pratikteki uygulamalarda karbüratörlü motorlarda maksimum güçte ancak %3-5 mertebelerinde bir azalma görülmektedir.

      Konun geçtiği link




      _____________________________

    • Teğmen
      117 Mesaj
      17 Kasım 2014 21:32:00
      abi resmi gördukten sonra evdekı aklıma 1996 model roventa marka 1600 wat elektrıklı supurge geldı fantezı kurdum bıan onelaaaa oyle supurge borusu dıyesı gelıyo ınsanın aklına :D :D :D


      _____________________________

      asus crosshair v formula-z/amd fx 8350/ /ocz vertex 4 128gb ssd/Team Xtreem Vulcan 8GB (2x4GB) DDR3 2133Mhz/WD Caviar Blue 1TB 7200 RPM 64 MB Ön Bellek /asus rog poseidon gtx 780 platinum 3gb 384bit ekran kartı/Akasa Venom Toxic Aerocool 1100W 80+ Gold 2x23cm Fanlı Full Tower Black Oyuncu Kasası/cooler master 120m seidon/ 7 adet 12 cm fan
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Kasım 2014 23:08:54
      lpg 2.20den alınsa 10 lt yaksa 100 kmde 22 tl süper hemde cooper s isterse bağajda yer kalmasın ,dizel kadar yakar


      _____________________________

      MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> LPG Dönüşümü >> mini cooper s'e lpg dönüşümü?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.