DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Suzuki Splash Türkiye yollarında...
518
Cevap
6
Favori
41.347
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Suzuki >> Suzuki Splash Türkiye yollarında...
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2611 Mesaj
      30 Aralık 2009 23:16:53
      Suzuki Türkiye Murahhas Azası Ali Savcı, Suzuki Splash modelinin basın toplantısında yaptığı konuşmada, Suzuki'nin global olarak 2003 yılından itibaren ciddi olarak gelişen ve büyüyen bir şirket olduğunu belirtti.

      Savcı, Suzuki'nin dünya çapında net satışlarının 2003 yılında 2 milyar yen seviyesindeyken, 2007 yılında bir zirve yaparak 3,5 milyar yen seviyesine ulaştığını dile getirerek, bu rakamın 2008 yılında ise 3 milyar yen seviyelerinde gerçekleştiğini, bu yılı ise 2,5 milyar yenin üzerinde bir satış rakamıyla kapatmasının beklendiğini kaydetti.

      Savcı, Suzuki'nin aslında bir küçük araç üreticisi ve küçük araç uzmanı olduğunu, özellikle Japonya iç pazarında Güneydoğu Asya'da, Hindistan'da ve Avrupa pazarındaki satışların önemli bir kısmının A ve B segmentindeki araçlardan oluştuğunu anlattı.

      Suzuki'nin ilk defa B segmenti bir araçta dizel versiyonunu Türkiye pazarına sunduklarını ifade eden Savcu, bugüne kadar hep benzinle modelleriyle Türk tüketicisinin karşısına çıktıklarını, Splash'la beraber ilk dizel aracı da Türkiye pazarına sunmuş olduklarını vurguladı.

      2010 yılında pazar

      Ali Savcı, 2010 yılında otomotiv pazarının en az bu yıl ki kadar, hatta daha üzerinde olacağını öngördüklerini belirterek, "2010 yılında otomotiv pazarı 450 bin adet civarında olacaktır. Biz de burada 3 bin 500'den daha az olmayacak şekilde 4 bin ve daha üstü adede yönelik bir planlama yaptık. Bu planlamamızın Splash'da en önemli ayaklarından birisi. Splash'da ise beklentimiz ise 900, bin adet civarında bir satış adedine ulaşmak. Pazar payımız, Suzuki'nin dünyadaki pazar payı beklentilerine paralel olarak yüzde 1,5 civarında gerçekleşecektir. 2010 yılı Mayıs ayı içerisinde Suzuki Auto'yu da Türk müşterisiyle buluşturacağız. Şu an piyasada olan SX4 modelimizin dizel versiyonu, Swift'in dizel versiyonu ve SX4'ün makyajlanmış yenilenmiş versiyonu müşterilerimizin beğenisine sunacağız. Yılın son yarısında da yine bizim stratejik modellerimizden bir tanesini de tamamen yenilenmiş versiyonunu göreceksiniz. Dolayısıyla 2010 yılı bizim 3 yeni versiyonumuzun ortaya çıkmış olacağı bir yıl olacak" dedi.

      Suzuki Kizashi modelinin Türkiye'deki ürün gamlarında bulunacağını belirten Savcı, bu aracın ABD'de ve Japonya'da satışa sunulduğunu bildirdi.

      Savcı, Kizashi modelinin 2,4 litrelik benzinli bir motorla ABD ve Japonya iç pazarına yönelik olarak pazarlandığını dile getirerek, "Bu araçlar vergilendirme sisteminden dolayı Türkiye'de bu motor hacmi yüksek vergiye giriyor. Buna rağmen gerçekten çok sportif ve heyecan verici bir araç. Biz de kesinlikle 2010 yılının sonunu beklemeden, bir satış adeti kaygısı olmadan, Türkiye'de satışa sunacağız" diye konuştu.

      25-40 yaş arası gençleri ve aileleri hedeflediklerini belirten Savcı, yeni modelin renkli ve hayat dolu kimliğini çok rekabetçi bir tanıtım fiyatıyla desteklediklerinin altını çizdi.

      Ali Savcı, "Kullanım maliyetleri açısından bakıldığında oldukça cimri olan yeni oyuncumuz, gelişmiş çevreci motoru sayesinde 119mg/km ile çok düşük bir karbon salımına imza atıyor. Ayrıca farklı olduğunu düşünenler ve fark yaratmayı sevenler için değişik desenlerle Splash'ı kaplayabiliyoruz" ifadelerini kullandı.

      Volkswagen-Suzuki ortaklığı

      Suzuki Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı N. Ural Hakverdi, otomotiv sektöründe 2010 yılında satışların gerileyeceğine inanmadığını belirtti. Hakverdi, 2010 yılında otomotiv pazarının 450 bin adetin altına inmeyeceğini vurgulayarak, 2010 yılı satışların, bu yıl ki satışların üzerine çıkabileceğini kaydetti.

      Bir gazetecinin, Volkswagen-Suzuki ortaklığını sorması üzerine de Hakverdi şunları söyledi:

      "Suzuki pazara düşmüş ve hemen alınabilecek bir firma değil. Suzuki kendi çapında Volkswagen gibi bir dev, küçük araçta dünya şampiyonu. Volkswagen'in esas amacı Suzuki'nin kendi spesiyalitesi olan küçük araçları üretmek. Yoksa Volkswagen Suzuki'yi yutmuş değil... Hindistan pazarına tamamıyla Suzuki hakim, Çin'e gelince Çin'de büyük bir fabrikası var. Sadece Çinlilerin kullanması ürettiği büyük bir otoparkı var. Burada iki devin kendi çaplarında kendi kendine birleşmesi gibi bir şey oldu. Japonya'da 7 tane büyük otomobil fabrikası var araç üreten. Bunlar hep birbiriyle yüzde 1-2 gibi ortaklıkları var. Bu Japon sisteminde daha fazla yan sanayiden faydalanmak için yapılan bir sistem. Birbirleriyle hem rakiptirler, hem de ortaktırlar. Volkswagen ortaklığı da aşağı yukarı böyle bir ortaklık, birbirlerinin gücünden faydalanıyorlar."

      Hakverdi, bu ortaklığın ardında yapılan basın açıklamasında da her iki şirketin de kendi kişiliklerine, pazarlama, üretim ve dağıtım kanallarına da saygı duyulacağının açıkladığını hatırlatarak, ortaklığın kısa ve uzun dönemde pazarlama kanallarında değişikliğe yol açmayacağını kaydetti.

      Suzuki Splash

      "Kim demiş şehirle oyun olmaz diye!" sloganıyla tanıtılan Suzuki Splash, kolay pratik ve oyuncu yapısıyla bunaltıcı şehir trafiğini renklendirmeyi ve daha keyifli kılmayı amaçlıyor. 28 bin 500 liradan başlayan tanıtım fiyatıyla Splash, gerek tasarımı gerekse teknik özellikleriyle gençlerin tercihi olacak. Suzuki Splash, 1,0 litre, 1,2 litre benzinli ve 1,3 litre dizel motor versiyonlarıyla satışa sunuluyor




      kaynak:cnn


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KILIÇ -- 30 Aralık 2009; 23:17:40 >
      _____________________________

      jdm style
    • Yarbay
      3928 Mesaj
      05 Ocak 2010 23:13:15
      28.5 e 1.0 motor pahalı...


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Ocak 2010 23:15:57
      çok pahalı


      _____________________________

      ●●●●●●●●●● TOSHIBA Qosmio F50-10G | TOSHIBA 37C3035 LCD | TOSHIBA CAMILEO P10 HD KAM. ●●●●●●●●●●
      ●●●●●●●●●● JBL EON 10 | SAMSUNG M8800 pixon | canon A630 | Logitech Z5500 505W THX ●●●●●●●●●●
      ●●●●●●●●●● GALATASARAY SK - UEFA CUP - SUPER CUP WINNER 2000 ●●●●●●●●●●
      ●●●●●●●●●● KARŞIYAKALI 35 ½ KSK●●●●●●●●●●
      ●●●●●●●●●● 26 + years | Brh + | VW POLO Classic AT. 100BG | Pioneer DEH 7250 SD | JBL 1000W SUB | Hertz ESK 16 MID ●●●●●●●●●●
    • Yarbay
      4515 Mesaj
      05 Ocak 2010 23:19:25
      1.3 dizel motor?

      Agila'da da kullanılan Fiat-Opel ortaklığından doğan Cdti motor mu?

      Eğer öyleyse neden Swift'de yok? Ortak üretim olmadığı için mi?


      Edit: Tamamının cevabı evetmiş.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio. -- 5 Ocak 2010; 23:23:17 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1149 Mesaj
      05 Ocak 2010 23:21:18
      demek ki 2.0 motor olsa 60 milyar olacak..


      _____________________________


      ..Atam İzindeyiz H100'ün İçindeyiz Yanlaya Yanlaya Öleceğiz..
    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      18 Ocak 2010 10:26:28
      1.2 85 BG düz vites 28550TL
      1.2 85 BG otomatik vites 30500TL
      1.3 75 BG DDIS dizel düz vites 32550TL



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      510 Mesaj
      18 Ocak 2010 14:59:33
      Aracın fiyatları acayip şişik! Swift'e aynı dizel motor SX4 içinde 90 BG Peugeot motoru geliyor bu ay. Belkide geldi fiyatları belli çünkü. 40.000 TL fiyat çekmişler SX4 dizel için. 2 havayastığı için, C sınıfı dahi olmayan bir araca kimse bu paraları vermez. Suzuki fiyatları anlamsız yere uçurmuş. Neyine istiyorsun bu fiyatları adam gibi bir satış sonran yok, Araçların donanımları fakir. Splash'ın aynısı Chevrolet Spark olarak gelecek. O aracı bekleyin. Fiyatı çok daha düşük, Donanımı çok saha yüksek olacak (otomatik klima, opsiyonel ESP). Görünüm de çok daha iyi.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1831 Mesaj
      18 Ocak 2010 15:15:04
      e yuh bu fiyata nasıl satacaklarmış ?


      _____________________________

    • Çavuş
      65 Mesaj
      09 Nisan 2010 16:32:28
      http://autochronicles.b.../2010_03_01_archive.html adlı siteden alıntıdır.

      quote:

      Kullanılan otomobil: Suzuki Splash 1.2

      Bugün Autocar dergisinde yayınlanacak bir haber için Gelibolu’ya gideceğiz. Organizasyon için yaklaşık 1 haftadır uğraşılıyor. Aslında amaç Türkiye’deki her markadan bir model alıp, 18 Mart gününü Gelibolu’da kutlamaktı. Yani bugünün anlam ve önemini otomobillerle birleştirmekti.

      Ancak her marka haberimize katılmak istemedi, ya da belli nedenlerden dolayı katılamadı. Bu yüzden ‘sadece’ 26 otomobillik bir konvoyla yola çıkmak zorunda kaldık. Daha önce kullanacağım otomobil konusunu Nihat’la görüşmüş, kendim için Opel Astra’yı ayırtmıştım.

      Ancak evdeki hesap çarşıya uymadı ve sevgili organizasyon yetkililerinin verdiği kararlar doğrultusunda herkesin kullanacağı otomobil belirlendi. Böylece Yiğit’le benim kullanacağımız otomobil de belli olmuştu: Suzuki Splash. Aslında merak ettiğim bir otomobildi kendisi. Çünkü Suzuki’nin tüm model gamını kullanmış, geriye bir tek Splash kalmıştı. Yanımda getirmiş olduğum arkadaşlarım Evren ve Negin’de aslnda bizlere eşlik edeceklerdi ama muhteşem organizasyonumuzda bir sürücü eksik kaldığı için bu ikili Ford Focus TDCi ile konvoya katılmak zorunda kaldı. Olsun, onlar için de değişik bir deneyim oldu diye düşünüyorum, en azından bana söyledikleri bu şekildeydi.

      Minik sınıf, sevimli, modern tasarıma sahip, ekonomik ve ilginç bir şekilde keyifli bir otomobil Splash. Tasarımı bana göre şirin ve birçok rakibinden daha güzel. Ancak kilometrelerce öteden göze çarpan rengi ve öğrendiğime göre opsiyon olarak sunulan su damlaları motifleri pek gerekli değil. Kim satın alacağı bir otomobilin gövdesinde ve ön konsolunda su damlası motifi ister merak ediyorum doğrusu. Bana bedava verseler almam bu seçeneği.

      Her neyse, Yiğit’le önce otomobilimizi görünce hayal kırıklığına uğradık çünkü konvoyun en küçük motorlu otomobili bize düşmüştü. Bu da hızlı kullanım gerektiğinde gerilerde kalacağımız anlamına gelirken, sollama ve yokuş çıkmalarda bayılma demekti.

      Hızlı kullanım konusunda endişenlenmemize gerek kalmadı çünkü herkesin aynı hızla gideceği ve belli gruplar içinde yer alacağı söylendi. Grup içinde geçiş yapmak da yasaktı.

      Autocar’ın Davutpaşa’daki merkezinden sabah 7’de hareket ettik. Ben neyse ki ST’den CD çantamı almayı akıl etmiştim de canımızın sıkılmasını biraz olsun engelleyebildik. Böyle diyorum çünkü bir gece önce Yiğit’e şantaj yapıp benimle gelmesine ikna edince, kendisi bu kadar erken kalkamayacağı için uyumamayı tercih etmişti. Yani biraz sonra yanımda konuşan biri yerine horlama sesleri duyabilirdim. Bu yüzden CD’ler ve müzik çok önemliydi. Ama Yiğit’in de hakkını vermek gerek. Neredeyse Gelibolu’ya gidene kadar hiç uyumadı, valla helal olsun!

      Önümüzde Chevrolet Captiva, arkamızdaysa Skoda Superb olmak üzere yola çıktık. Yaklaşık 90- 100 km/s sabit hızda yol alıyorduk. Bu gibi hızlarda Splash beni çok şaşırttı. Hayır, ekonomik oluşuyla değil: 6.1 lt/100 km’lik ortalama yakıt tüketim değeri gayet iyiydi ama şaşırdığım bu değildi. İkimizin de şaşırdığı şey Splash’in bu hızlarda oldukça rafine bir sürüş ortaya koymasıydı. Bir kere çok sarsıntısız ve stabil bir sürüş çıkartıyor, yolcularını hiç yormuyor. Koltuklar çok rahat, üstelik Hyundai i20 sürücüsünün ‘benimli otomobilini değişmek isteyen var mı? Bel ağrısından ölüyorum’ demesi bu konunun ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Splash bu konuda oldukça iyiydi.

      Motor çok canlı, sanki 86 bg değilde 100 bg kullanıyor gibisiniz. Bu canlı karakter, fazla vites değiştirmeden yol almanızı sağlıyor. Ancak biraz gürültülü olduğunu söylemek gerek: Özellikle lastik gürültüsü biraz rahatsız ediyor, motor sesi de kabinde fazlaca duyuluyor. Ama bunlar dışında yürüyen aksam açısından çok başarılı.
      İlk molamızı verdiğimiz yerde Evren’le konuşuyoruz:

      “Nasılmış Splash?”
      “Valla çok başarılı. Özellikle motor özellikleri ve sürüşü. Evet, biraz sesli ama çok rahat. Kabin çok geniş, koltuklar çok rahat. Daha ne olsun.”
      “Rengi biraz tuhaf, sen arada sırada şerit değiştirirken çok uzaklardan bile seçiliyorsun.”
      “Sorma, renk konusunda aynı şeyleri düşünüyorum bende. Bi de şu damlalar var. Kim, neden böyle bir tema ister ki otomobilinde?”
      “Hahahah, üstelik kabinde de devam ediyormuş.”

      Yeniden yola koyuluyoruz. Hava oldukça güzel, sıcak ve açık. Yer yer klima bile açıyoruz. Keşke güneş gözlüğü alsaydım yanıma.

      Biraz karnımız acıktı. Verilen kumanyaları yemeye başlıyoruz. Su ve teneke kutular kabin içindeki bardaklıklardaki yerlerini alıyorlar. Sayıları fazla olduğu için herhangi bir sorun yok. Sorun akşama kadar bunlarla idare edecek zorunda olmamız...
      Herneyse Gelibolu’ya gelmek üzereyiz, yolda birçok yerde jandarma kontrolü yapılıyor. Sürekli duruyoruz ve bekliyoruz. Kimliklerimiz alınıyor ve kontrol ediliyor. Sonradan Evren ve Negin’in kimliklerini jandarmada unuttuğunu öğreniyoruz. Dönerken almak zorundayız. Önemli değil.

      Gelibolu’da ilk durağımız Anzak koyu oluyor. Burada toplu bir fotoğraf çektireceğiz. Bu koy, Anzak’ların yarımadaya çıkartma yaptıkları ilk bölgelerden biri. İlginç bir coğrafyası var, hemen arkamızda olan ve adeta burunu andıran tepeciğe Anzak’lar ‘Sfenks’ adını vermişler. Uzun süren çekim sırasında bol bol gülüyoruz.
      Ardından yine otomobillere binip Conk Bayırı’na doğru yola çıkıyoruz. Yollar biraz bozuk buralarda, yer yer gevşek çakıl zeminde ilerliyoruz. Toz, kir önümüzü görmeyi zorlaştırıyor. Direksiyonu sağa sola çevirerek gevşek zeminde Splash’in tepkilerine bakıyorum. Derli toplu, arkasını bırakmaya meyilli ama toplaması kolay. Ağırlık merkezi yukarıda, ani ağırlık değişiminde biraz yığılıyor ve buruluyor ama genel olarak sınıfına göre oldukça dinamik olduğunu söylemek gerek. Bu sırada yanımda uyuyan Yiğit’i de uyandırmamaya dikkat ediyorum.

      Conk bayırına tırmanan dik yokuşta ilk defa motorun gücünün yetmediğine tanık oluyoruz. Sık sık vites düşürmek zorunda kalıyorum.

      Yiğit uyandı sonunda.
      “Nereye gidiyoruz” diye soruyor.
      “Conk Bayırı’na tırmanıyoruz. Bu yolda yıllar önce, 2005 yılıydı sanırım, Alişan’la çok eğlenmiştik. Onda Mercedes E500, bendeyse Audi A8 Quattro vardı ve buradan yukarı çıkarken doksan derecelik bir viraja yaklaşık 80 km/s’yle girmiştim. Arkadaki Bora ve Emre küfür etmişlerdi bana. Tabii o zamanlar böyle trafik yoktu.”

      Tırmanışımız bitip otomobillerden indiğimizde o yıl bana küfredenlerden Bora gülerek yaklaşıyor yanıma:
      “Bu yolu hatırladın mı?”
      “Hatırlamaz mıyım! Biz de onu konuşuyorduk.”
      “Muhteşemdi, Audi’nin amortisörü tamamen kapanmıştı, hatta vurmuştu.”
      “Evet, çok hızlı gidiyorduk.Quattro sağ olsun.”

      Conk Bayırı Gelibolu’nun en etkileyici noktalarından biri. Atatürk’ün şarapnel parçasıyla yaralandığı, 57. Alay’ın düşmanı durduğu bölge. Oldukça yüksek bir tepe ve tüm yarımadayı görüyor. Anzak’ların buradan çıkabileceklerini düşünmesi tam bir çılgınlık, bir intaharmış.

      Siperlerde dolaşıyoruz. Hatta içine giriyoruz, biraz olsun o gün yaşananları hissedebilmek, daha yakından görebilmek için. Çok ama çok etkileyici, kim bilir ayağımızı bastığımız yerde kaç kişi can verdi?

      Bölge hepimizi çok etkilemiş olacak ki herkes ufka doğru, yarımadanın bitip denizle buluştuğu noktaya derin derin bakıyor.
      Ağzımdan şu sözcükler dökülüyor:
      “Buraya bakınca neden ele geçirmek istediklerini anlıyorum. Çok ama çok güzel...”

      Gerçekten muhteşem...
      Güneş yavaş yavaş alçalmaya başladı. Harekete geçip başka yerlere de gideceğiz. İstikametimiz Kilitbahir. Buradaki tabyaları dolaşacağız.
      Conkbayırından aşağı inerken maznara inanılmaz. Karşımızda Çanakkale boğazı, sağımız solumuz bomboş araziler alabildiğince... Yer yer çeşitli tabelaler görüyoruz, oraların önemini anlatan.

      Yiğit çeşitli fotoğraflar çekiyor. Müzik olaraksa Just Jack dinliyoruz. Belki bulunduğumuz yer için fazla neşeli ama biz de şu an için keyifliyiz.

      Kilitbahir için oldukça uzun bir mesafe kat ediyoruz, ama değiyor. Namazgah tabyasına geldik. Burası Türk askerinin geceleri mevzilendiği, boğaza sınıf konumda olan ve gemileri bombalamak için kullandığı bir yer. Tabyanın içi askerlerin çalışması ve barınağı olarak kullanılıyormuş. Boğaza bakan kısımlardaysa devasa toplar için açıklıklar var.

      Yaklaşık 1 saat burada vakit geçirdikten sonra geri dönüş yoluna geçiyoruz. Bu esnada Splash de acıktığını söylüyor ve benzin almak için benzinciye gidiyoruz. Ortalama tüketimimiz 6.5 lt/100 km. Splash’in karnını doyurduktan sonra kendimize geliyor sıra. Bu arada bulunduğumuz yere jandarma komutanını çağırıyoruz ve Evren kimliklerini alıyor.

      Yemek yedikten sonra İstanbul yolu için konuşuyoruz ve Evren’lerin Focus’u Mazda 3’le değiştireceklerini öğreniyoruz. Bu Evren’in hoşuna gidiyor çünkü Focus 88.000 km’de yıpranmış bir otomobilken, 3 oldukça diri yepyeni bir model.
      Geri dönüş yolunda Yiğit direksiyona geçiyor. Bende sağ koltuktan inceliyorum Splash’i. Baş mesafesi gerçekten iyi, diz mesafeesi de öyle ama sanırım bu oturuş pozisyonuyla arkamda birinin oturması biraz zor. Göstergeler de oldukça güzel görünüyor, özellikle de konsolun üzerine yerleştirilen devir göstergesi.
      Uykum geliyor yavaş yavaş. Göz kapaklarım ağırlaşıyor, bırakıyorum kendimi uykunun baskısına.

      Uyandığımda İstanbul’a gelmişiz bile. Yiğit bir ara 180 km/s’ya kadar çıktığımızı söylüyor. İlginç, sadece 1.2 lt’lik motorla hem de. Ortalamamızsa 6.8 lt/100 km.
      Autocar’ın otoparkında bekliyoruz geri kalan arkadaşlarımızı. Yarım saatlik gecikmeyle herkes sağ salim geri dönüyor. Çok keyifli ve güzel bir gün oldu. Splash uzun yolda beklenenden çok daha iyi bir performans sergiledi. Yakıt tüketimi, süspansiyon sistemi, motoru, direksiyonu... Sanki küçük sınıf gibi değildi. Bu kadarını beklemiyordum.


      Bende bu aracın otomatiğini bir avm'de görüp inceledim.Daha sonra test sürüşü yaptım.Yüksek olması nedeni ile içi çok geniş ve rahat(boyum 1.84 kilo 100),görüş problemsiz,Otobana çıktık hızlanması sollaması otomatik olmasına rağmen gayet başarılı.Şehiriçinde de ışıklarda gayet atak kalkışlar yaptı.Yol bilgisayarına göre 6.7lt tüketimi var.Otomatik olması ve motorun tam açılmamış olmasına rağmen bence gayet iyi bir tüketim değeri.Bayide de çok ilgililer,Renault,VW,Opel'e de gittim hepsinde de nasılsa biz satıyoruz havalarında burunlarından kıl aldırmıyorlar.Fiyatına da gelince bence Türkiye'deki fiyat ortalamarına bakınca çok yüksek değil.Tabi Splash için konuşuyorum.Maksimum 30-31bin TL seviyesinde "SIFIR,Tam otomatik vitesli,6 havayastıklı,sis farlı,yol bilgisayarlı,vergisi ve tüketimi düşük bir araç söyleyebilirmisiniz(i10,Getz ve yol bilgisayarı ve sis farı standart donanımında olmayan Corsa Essentia hariç).Donanımı ve performansına göre bence çok yüksek değil fiyatları ki zaten ciddi alıcıysanız liste fiyatından da epeyce indirim yapıyorlar!


      _____________________________

    • Binbaşı
      1883 Mesaj
      18 Nisan 2010 23:47:11
      bu aracı almayı ciddi ciddi dusunur oldum,dizel ile benzinli (1.2 85 bg oto) arasına kaldım,aralarında fiyat farkı 1500 tl gibi,alıp kullanan varmı hiç?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      19 Nisan 2010 10:03:46
      quote:

      bu aracı almayı ciddi ciddi dusunur oldum,dizel ile benzinli (1.2 85 bg oto) arasına kaldım,aralarında fiyat farkı 1500 tl gibi,alıp kullanan varmı hiç?

      Ben yaklaşık 2 ay önce otomatiğini aldım.Genel olarak memnunum.Tüketimi yol bilgisayarına göre 6,9-7Lt,ki şehiriçinde kullanıyorum,ve motor tam açılmadı.İçi çok rahat.Micra'ya falan bakmıştım,çok sıkışık gelmişti bana ama Splash bayağı geniş ve yüksek oturma pozisyonu olduğu için yolu daha iyi görüyorsunuz.Bagajı küçük ama altta trafik seti vs koymak için göz var,böylece asıl bagaj böülümünde yer kaplamıyor ıvır zıvır.Ses sistemini ben beğendim,cızırtı vs.yok.Şehir içinde yalıtım iyi ama otobanda 120 km hızdan sonra içeri ses alıyor biraz.120-130 a çok rahat çıktı,daha yukarısını denemedim.İç malzeme kalitesi sınıfı standartlarında.Başka sormak istediğiniz olursa yardımcı olmaya çalışırım.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1883 Mesaj
      19 Nisan 2010 12:02:45
      merhaba,kullanıcı deneyimleri cok onemli benim için,otomatik vites geçişleri nasıl ? sarsıntılımı?,yani genel olarak oto vitesi konforlumu (4 ileri sanırım) yakıt tuketimi full sehir içi 7 lt ise bence makul,gidisi yol tutusu nasıl kararlımı,simdiden tesekkurler.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      19 Nisan 2010 23:13:40
      Vites geçişleri sarsıntılı değil,evet 4 ileri vites,gidişi yukarıda yazdığım gibi rahat yüksek süratlere çıkıyor,ama tabi aracın sınırlarını da bilmek gerekiyor,yüksek (1590mm) olduğu için virajlara süratli girilince azıcık heyecan yaratabilir.Bir de süspansiyonları çok yumuşak değil.Şahsen ben memnunum keşke şunu,bunu alsaymışım gibi birşey demiyorum.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      25 Nisan 2010 15:24:39
      -


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi syakincil -- 11 Haziran 2011; 11:44:04 >
    • Yarbay
      6637 Mesaj
      25 Nisan 2010 15:57:18
      ufaklık

      velet

      bücür

      bücürük






      _____________________________


      Bir Volkswagen jettamk4 arabam var iyi anlaşıyoruz.. kız arkadaşım yok hiç olmadı dert mi değil

      ben jettama oğlum derim o da benim beklentilerimi yerine getirir.. seni seviyorum oğlum..
    • Binbaşı
      1883 Mesaj
      25 Nisan 2010 17:14:24
      cok sevimli,sizinkinin versiuonu nedir,sis farları var.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      25 Nisan 2010 17:31:53
      GLS-H versiyonu.İlk geldiği zaman lansman için sınırlı sayıda getirilen versiyonmuş.Şu anda satılanlardan farklı olarak sis farı,arka koyu cam,perde havayastığı,deri direksiyon farkları var sanırım.


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      27 Mayıs 2011 10:57:21
      (Son zamanlarda araba konusunu araştıran birisi olarak forumunuzu okudum ve bende bildiklerimi yazmak istedim)

      Suzuki'nin Türkiye'de hakettiği asıl yerini bulabildiğini düşünmüyorum. Belki de şu ana kadar markanın ülkemizde tanıtımını ve dağıtımını vs yapan büyük bayilerin eksiklikleri olabilir. Suzuki Diistribütörlüğünü Doğuş Grubunun alacağını duydum, eğer doğruya marka imajının ve değerinin çok daha fazla artacağını düşünüyorum. (Forumlarda arkadaşlar servis vs ücretlerinin de artacağını söylemişler, o da doğrudur belki)
      Avrupa ve Amerika forumlarında herkes markadan övgüyle bahsediyor, herkes çok memnun.
      Şöyle şeyler yazıyorlar:

      Yeni Swift modeli Suzuki motosikletlerinden esinlenerek tasarlanmış.
      Splash grubundaki en geniş araç olsun diye tasarlanmış. (Hele yukarıda arkadaştaki özel tanıtım modeli GLS-H versiyonu çok donanımlı ve güzel)
      Alto en az yakan arabalardan biriymiş.

      Selamlar.


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      28 Mayıs 2011 11:17:12
      Splash'ın bir iki fotoğrafını eklemeyi denedim, umarım olmuştur.






      _____________________________

    • Yüzbaşı
      718 Mesaj
      30 Mayıs 2011 10:00:19
      Yakıt tüketimi 7 lt fazla değil mi?


      _____________________________

    • Yarbay
      2455 Mesaj
      30 Mayıs 2011 10:07:03

      quote:

      Orijinalden alıntı: teoman36
      Suzuki'nin Türkiye'de hakettiği asıl yerini bulabildiğini düşünmüyorum.


      Türkiye'de piyasada tutunmak için iyi bir B ve C segmenti oyuncunuz olması lazım. Suzuki'nin C segmentinde hiç bir zaman adı olmadı. B segmenti araçları da bize değildi, 4x4 B segmenti aracı Türkiye'de satmak çok zor... O yüzden hakettiği yeri bulamaması normal diye düşünüyorum...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      31 Mayıs 2011 00:39:49
      B ve C segmenti araçları hangileri acaba. Büyük bagajlı sedan arabalar mı? Suzuki'nin modelleri genellikle bagajı küçük hatcback arabalar galiba.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 31 Mayıs 2011; 0:54:38 >
      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Yarbay
      2455 Mesaj
      31 Mayıs 2011 08:39:20

      quote:

      Orijinalden alıntı: adepex

      B ve C segmenti araçları hangileri acaba. Büyük bagajlı sedan arabalar mı? Suzuki'nin modelleri genellikle bagajı küçük hatcback arabalar galiba.


      Segment ayrımı araçların sedan, sw ya da hatchback olması ile ilgili değil. Her segmentte her karoseri tipinde araç vardır.

      Örneklerle açıklayabilirim :
      B segmenti araçlar : Polo, Yaris, 207, C3, Jazz, Accent Era, Getz, Fabia, Swift vb... Yani Fabia SW da B segmentidir, Swift de.
      C segmenti araçlar : Focus, Golf, 308, C4, Civic, Corolla, Ceed vb...

      Suzuki C segmenti araç getirmedi, Swift de pek Türk tüketicisinin beklentilerine uymuyordu. Pazar payı da düşük olunca Swift silindi gitti.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      21 Haziran 2011 23:15:25
      Kaç kişide Suzuki Splash var merak ediyorum. Splash kullananalar yazabilir mi? İyi forumlar.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 8 Temmuz 2011; 19:54:16 >
      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Teğmen
      153 Mesaj
      09 Ağustos 2011 17:20:07
      gecen kiraladm, 2 günlügne 1300 km yol yaptım ,konfor olarak cok iyi gercekten hic yormuyor ,185 i gördm son hız 1.2 benzinli manuel aracta beklentimin üstünde cıktıgını söyleyeblrm kliması da gayet etkili


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      25 Ağustos 2011 22:06:44
      SplashDemian'sPerformance


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 25 Ağustos 2011; 22:08:41 >
      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      03 Eylül 2011 12:43:27
      Suzuki Splash ile Opel Agila hemen hemen aynı arkadaşlar, internette bir forumda yeni Opel Agila'nın fotoğraflarını gördüm, sizinle paylaşmak istedim.








      Ufaltılmış önizleme resmi



      Ufaltılmış önizleme resmi



      Ufaltılmış önizleme resmi



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 3 Eylül 2011; 12:43:29 >
      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      03 Eylül 2011 12:44:47
      ve son fotoğraf:




      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      20 Mayıs 2012 11:29:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: adepex

      Kaç kişide Suzuki Splash var merak ediyorum. Splash kullananalar yazabilir mi? İyi forumlar.

      Kaç kişide Porsche veya Bugatti Veyron var? Sahip adedi, neyin kriteri? Herkeste Symbol var? Bu neyi gösterir? Kıyaslama şekliniz ters.


      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      20 Mayıs 2012 12:42:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: lektem


      Alıntıları Göster


      Kaç kişide Porsche veya Bugatti Veyron var? Sahip adedi, neyin kriteri? Herkeste Symbol var? Bu neyi gösterir? Kıyaslama şekliniz ters.

      Yazdıklarımı yanlış anlamışsınız, bir şey kıyaslamıyorum. Ben Suzuki Splash'ın özel H versiyonunu kullanıyorum ve başka Splash kullananlar ile araç hakkında konuşabilirizden yola çıkarak yazdım. Konu daha sonra Suzuki Kulupte devam ediyor, suzuki kullanıyorsanız ya da Suzuki araçlarına ilginiz varsa oraya da bakabilirsiniz.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adepex -- 20 Mayıs 2012; 13:28:52 >
      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      20 Mayıs 2012 18:00:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: adepex


      Alıntıları Göster


      Yazdıklarımı yanlış anlamışsınız, bir şey kıyaslamıyorum. Ben Suzuki Splash'ın özel H versiyonunu kullanıyorum ve başka Splash kullananlar ile araç hakkında konuşabilirizden yola çıkarak yazdım. Konu daha sonra Suzuki Kulupte devam ediyor, suzuki kullanıyorsanız ya da Suzuki araçlarına ilginiz varsa oraya da bakabilirsiniz.

      A pardon ya. Ben de bu güzel arabaya dudak büken biri sandım. Affedersin.
      Ben de bugün gidip bayide inceledim. Gerçekten hoş araba. Fiyatı ile sundukları -olumlu anlamda- paralel değil.


      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      20 Mayıs 2012 19:03:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: lektem


      Alıntıları Göster


      A pardon ya. Ben de bu güzel arabaya dudak büken biri sandım. Affedersin.
      Ben de bugün gidip bayide inceledim. Gerçekten hoş araba. Fiyatı ile sundukları -olumlu anlamda- paralel değil.

      H modeli lansman, reklam ve fuar için hazırlanmış, bir tanesi bana denk geldi, iyi ki de almışım.
      Bayideki versiyonun çok üzerinde donanıma sahip. 6 hava yastığı, Abs, Lazerle karartılmış camlar, sis farları, alaşımlı jantlar, renkli ön göğüs, renkli koltuklar, çift kademe kilitli uzaktan kumanda ... vs vs bir sürü özelliği var. Ben arabamdan çok memnunum, Splash çok iyi bir arabadır. Başkalarında güvenlik paketi yok bilmemne paketi diye ek ücretlerle satılan özelliklerin fazlası var Splash'da.

      Söylediğiniz gibi daha fazla fiyatlar edecek bir araba, değerinin altında uygun bir fiyata satılıyor. Suzuki Türkiye'ye ciddi indirimlerle araç veriyor.

      Selamlar.


      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      26 Mayıs 2012 13:10:24
      2011 otomatik vites Splash'ta hava yastığı sayısını bilen var mı? 4 mü 6 mı?


      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      26 Mayıs 2012 16:44:15
      Lansman için getirilen az sayıdaki 2010 GLS-H versiyon yani sis farı ve lazerle karartılmış arka koyu camları olan modelde 6 havayastığı var,2011-12 GLS versiyonlarında 4 havayastığı bulunmakta.


    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      28 Mayıs 2012 10:36:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: syakincil

      Lansman için getirilen az sayıdaki 2010 GLS-H versiyon yani sis farı ve lazerle karartılmış arka koyu camları olan modelde 6 havayastığı var,2011-12 GLS versiyonlarında 4 havayastığı bulunmakta.

      Teşekkürler.
      Splash'ın amortisörleri biraz sert mi? Sana da öyle geliyor mu?


      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      28 Mayıs 2012 11:16:49
      Bana da biraz sert geliyor.Kasislerde falan zıplıyoruz biraz :) Çok anlamam ama bir yerde okumuştum Splash yüksek bir araç olduğu için yol tutuşunu arttırmak için biraz sert yapılmış diye.Ne kadar doğrudur bilmem.


    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      28 Mayıs 2012 11:29:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: syakincil

      Bana da biraz sert geliyor.Kasislerde falan zıplıyoruz biraz :) Çok anlamam ama bir yerde okumuştum Splash yüksek bir araç olduğu için yol tutuşunu arttırmak için biraz sert yapılmış diye.Ne kadar doğrudur bilmem.

      Yere sağlam bassın da biraz içimiz kalksa çok sorun değil. Bir paket nane şekerine bakar. :)



      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      28 Mayıs 2012 11:57:21
      Aynen öyle.Güvenlik,konfordan daha önemli.


    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      29 Mayıs 2012 18:47:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: lektem


      Alıntıları Göster


      Yere sağlam bassın da biraz içimiz kalksa çok sorun değil. Bir paket nane şekerine bakar. :)


      Ben çok çabuk mu alışmışım ya da kasislerde yavaşlayıp dikkatlice geçtiğimden midir bilemiyorum ama pek sert gelmiyor bana.
      Güvenlik en önemlisi tabi, Splash yüksek olduğu için bana hep güvenlik hissi veriyor. Yol tutuşunu da beğeniyorum ayrıca.

      Bu arada Splash'ın ilk bakımında motor yağı ve yağ filitresi değişiyor değil mi arkadaşlar? Yaptıran, hatırlayan var mı?

      Selamlar.


      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      29 Mayıs 2012 19:17:28
      Motor yağı değişti ama filtre değişti mi hatırlamıyorum.Fatura elime geçerse bakıp yazarım.



    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      02 Haziran 2012 08:37:30
      Splash arıyorum, bulamıyorum, iyi mi? Bulduklarımın üzerinde de banka rehini var. Krediyi ödeyip rehini kaldırmak için benim para ödememi istiyor sahipleri. Niye elimle adamın kredisini ödeyip bitireyim ki?


      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      02 Haziran 2012 11:48:32
      Hay Allah, çok saçmaymış. Mutlaka rehin vs durumu olmayan bulunur.
      Siz hangi şehirdesiniz, dizel mi benzinli olanını mı arıyorsunuz?


      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      02 Haziran 2012 12:48:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: adepex

      Hay Allah, çok saçmaymış. Mutlaka rehin vs durumu olmayan bulunur.
      Siz hangi şehirdesiniz, dizel mi benzinli olanını mı arıyorsunuz?

      İstanbul'da oturuyorum. Benzinli ve otomatik modelini istiyoruz. Ama piyasada çok alınıp satılan bir model değil. Uygun olan 1-2 seçenek çıkıyor en fazla. Onlarda da kredi sorunu ile karşılaşıyoruz. Hiç tanımadığın insanın borcunu kapatmak için eline nasıl para sayarsın bu devirde. Ben de güvenip veremiyorum valla.


      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      02 Haziran 2012 23:52:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: lektem


      Alıntıları Göster


      İstanbul'da oturuyorum. Benzinli ve otomatik modelini istiyoruz. Ama piyasada çok alınıp satılan bir model değil. Uygun olan 1-2 seçenek çıkıyor en fazla. Onlarda da kredi sorunu ile karşılaşıyoruz. Hiç tanımadığın insanın borcunu kapatmak için eline nasıl para sayarsın bu devirde. Ben de güvenip veremiyorum valla.

      Forumdan bizim de aklımızda bulunsun, belki bir arkadaşımızın bildiği bir araç çıkar.


      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Yüzbaşı
      996 Mesaj
      03 Haziran 2012 00:20:50
      nerde kutu gibi bi araba görsem aha diyorum suzuki yeni bi araba daha çıkarmış


      _____________________________

    • Yarbay
      3799 Mesaj
      03 Haziran 2012 00:55:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: lektem


      Alıntıları Göster


      İstanbul'da oturuyorum. Benzinli ve otomatik modelini istiyoruz. Ama piyasada çok alınıp satılan bir model değil. Uygun olan 1-2 seçenek çıkıyor en fazla. Onlarda da kredi sorunu ile karşılaşıyoruz. Hiç tanımadığın insanın borcunu kapatmak için eline nasıl para sayarsın bu devirde. Ben de güvenip veremiyorum valla.

      Sakın bir an boşluğunuza gelip öyle bir şey yapmayın.


      _____________________________

      Gölge Mavisi Golf 1.4TSI 122HP Man. Highline----2009 Cadillac CTS(For Sale)----2004 Ford EXPLORER 4.0V6(Satıldı.. =( )----2005 Ford MUSTANG 4.0V6(Satıldı.. =( )
      İstanbul Technical University
    • Er
      7 Mesaj
      03 Haziran 2012 00:57:49
      Arkadaşlar merhaba.
      Bugün bir tanıdığın satın aldığı yeni Swift'i bir sürekullanma fırsatım oldu, hakikaten çok güzel, iç dizaynı da çok şık. Bir de müzik sistemi orjinal hali çok kaliteliydi.

      Acaba Suzuki Splash'da usb girişi var mı biliyor musunuz, varsa hangi versiyonunda vardır? Teşekkür ederim.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      03 Haziran 2012 08:53:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: lonely_man


      Alıntıları Göster


      Sakın bir an boşluğunuza gelip öyle bir şey yapmayın.

      Kulaktan kulağa dolaşan bazı bilgilere göre, böyle bir işlemi yapmadan önce notere gidilip bir metin imzalanıyormuş taraflarca. Kesin ve ayrıntılı bir bilgi henüz öğrenemedim. Galiba en iyisi bir notere sormak.

      Bu arada şöyle bir şey öğrendim:

      Peki rehinli araç nasıl satın alınır?

      - Aracı satacak kişi borcu kendisi kapatabilir.
      - Satın alacak kişi borcu üzerine alarak, borcu ödemeye devam edebilir. Bu durumda bankanın onayı ve alıcı-satıcı arasında resmi anlaşma yapılması gerekir
      - Satın alacak kişi borcu kapatabilir. Karşılıklı güven ortamının sağlanması şarttır. İyi niyetin yanında alıcı ve satıcı arasında noterden sözleşme yapılması, alıcı tarafından bankaya ödenecek borçtan varsa kalan kısmın satıcıya hangi koşullarda ödenmesi gerektiğinin açıkça belirtilmesi gerekir.

      Bu üç durumdan herhangi biri sağlandıktan sonra bankadan rehin kaldırma yazısı alınır ve aracın devri için noterden satış işlemi yapılır ve tescil işlemleri gerçekleştirilir. Noterden yapılmayan işlemler geçersizdir.

      Araç devir işlemleri hemen yapılmayacaksa, noterde devrin yapılacağı zaman belirtilmelidir. Sürenin 1 ayı geçmemesine dikkat edilmesi gerekir. Karayolları trafik yönetmeliğine göre de noter satışı ile aracı devalan kişi aracın gerçek sahibi sayılmaktadır.
      HABERTÜRK



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lektem -- 3 Haziran 2012; 9:08:12 >
      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      03 Haziran 2012 12:05:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: teoman36

      Arkadaşlar merhaba.
      Bugün bir tanıdığın satın aldığı yeni Swift'i bir sürekullanma fırsatım oldu, hakikaten çok güzel, iç dizaynı da çok şık. Bir de müzik sistemi orjinal hali çok kaliteliydi.

      Acaba Suzuki Splash'da usb girişi var mı biliyor musunuz, varsa hangi versiyonunda vardır? Teşekkür ederim.


      Merhaba. Maalesef Splash'ta usb girişi yok. Panasonic marka çok kaliteli bir müzik sistemi var, direksiyondan kontrol edilebiliyor. Cd/Mp3 çaları var.



      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      03 Haziran 2012 13:39:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: adepex


      Alıntıları Göster


      Merhaba. Maalesef Splash'ta usb girişi yok. Panasonic marka çok kaliteli bir müzik sistemi var, direksiyondan kontrol edilebiliyor. Cd/Mp3 çaları var.


      Panasonic mi? Gerçekten mi? :)


      _____________________________

      1971
    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      03 Haziran 2012 13:54:25
      Evet,araçta PACR08 model Panasonic ses sistemi var.Hakikaten kaliteli ve iyi ses veren bir cihaz.


    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      03 Haziran 2012 13:59:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: syakincil

      Evet,araçta PACR08 model Panasonic ses sistemi var.Hakikaten kaliteli ve iyi ses veren bir cihaz.

      Vay canına! Ya şeytan diyor, git yenisini, sıfırını al.


      _____________________________

      1971
    • Yarbay
      16502 Mesaj
      03 Haziran 2012 14:28:51
      28000'e alınabilir.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      03 Haziran 2012 14:33:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: senersongur

      28000'e alınabilir.

      28 bine? Sıfırı, bayiden? Otomatik vites?


      _____________________________

      1971
    • Yarbay
      5696 Mesaj
      03 Haziran 2012 14:54:48
      Güzel araba


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      03 Haziran 2012 18:02:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: lektem


      Alıntıları Göster


      Vay canına! Ya şeytan diyor, git yenisini, sıfırını al.

      Çok kaliteli müzik sistemi var. Cd/Mp3 çalar. Direksiyondan kumandalı. Cd içine klasörler hazırlayıp atabilirsiniz, hepsini görür.
      Direksiyondaki kumanda tuşundan klasörleri, şarkıları atlatabilirsiniz. Radyo vs arasında geçiş yapabilirsiniz.
      Ayrıca ses sistemi hıza duyarlı, araç hızlandıkça ses seviyesi yükseliyor.


      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      07 Haziran 2012 01:39:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: lektem


      Alıntıları Göster


      Vay canına! Ya şeytan diyor, git yenisini, sıfırını al.

      Arkadaşlar tekrar merhaba,

      Gördünüz mü bilmiyorum ama Splash'ı makyajlamışlar. Ön dizaynı, far grubu değişmiş, arka tampon biraz değişmiş. Vallaha güzel olmuş.
      Sitesine yeni fotoğrafları eklemişler, bir bakın bence. Ve lektem sıfırını alacaksanız bence yeni makyajlı kasa gelir gelmez alın, ya da bu kasasında indirim yaparlarsa eğer bu kasasını alın. Bu dönem önemli bence.

      Selamlar.


      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
    • Binbaşı
      1603 Mesaj
      07 Haziran 2012 08:36:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: adepex


      Alıntıları Göster


      Arkadaşlar tekrar merhaba,

      Gördünüz mü bilmiyorum ama Splash'ı makyajlamışlar. Ön dizaynı, far grubu değişmiş, arka tampon biraz değişmiş. Vallaha güzel olmuş.
      Sitesine yeni fotoğrafları eklemişler, bir bakın bence. Ve lektem sıfırını alacaksanız bence yeni makyajlı kasa gelir gelmez alın, ya da bu kasasında indirim yaparlarsa eğer bu kasasını alın. Bu dönem önemli bence.

      Selamlar.

      Aynen bu yeni kasayı alıyorum. Bugün teslim edecekler. :)


      _____________________________

      1971
    • Yarbay
      6153 Mesaj
      10 Kasım 2012 12:52:31
      Bugün bu aracı inceledim ve çok beğendim. İnci beyazı rengiyle al beni diyordu. Geniş ve ferah iç mekan, sınıfının en iyilerinden belki de en iyisi.

      Merak ettiğim otomatik vitesli olanın ortalama şehir içi tüketimi. Yedi litreyi geçer mi?




      _____________________________



    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      10 Kasım 2012 13:54:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: Aydoğan*

      Bugün bu aracı inceledim ve çok beğendim. İnci beyazı rengiyle al beni diyordu. Geniş ve ferah iç mekan, sınıfının en iyilerinden belki de en iyisi.

      Merak ettiğim otomatik vitesli olanın ortalama şehir içi tüketimi. Yedi litreyi geçer mi?



      Çok iyi bir araçtır. Geniş, konforlu ve donanımlıdır. Yol tutuşu ve performansı iyidir. Direksiyondan kumanda edilebilen müzik sistemi Panasonic markadır, Mp3 okur, klasörler hazırlarsanız onların hepsini okur vs.
      Ben manuelini kullanıyorum, 6lt civarında yakıt tüketimi var lakin genellikle performanslı kullanırım.
      Otomatiğini syakincil arkadaşımız kullanıyor. O tam doğru bilgiyi verecektir diyeceğim ama sizin bayide baktığınız Splash'ın motoru benim ve Syakincil arkadaşın Splash'ının motorundan farklı biraz.
      Sonuç olarak ilk 10bin kilometre 6-7 litre arası bir rakamı bulabilir ama daha sonrasında düşecektir.


      _____________________________

      2010 Suzuki Splash GLS-H Kaşmir Mavi (MAVİŞ)
      1999 Ford Focus HB Ambiante Metalik Gri
Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Suzuki >> Suzuki Splash Türkiye yollarında...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.