DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Q klavyeli GENERAL MOBILE DST Q100 hakkındaki düşüncelerinz?
46
Cevap
0
Favori
50.554
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonu ve Aksesuarları >> Cep telefonu tavsiyeleri >> Q klavyeli GENERAL MOBILE DST Q100 hakkındaki düşüncelerinz?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      86 Mesaj
      12 Ekim 2009 18:23:06
      [arkadaslar GENERAL MOBILE DST Q100 almayı düşünüorum acaba kullanan var mıdır?
      pili nası gider
      ekran çözünürlüğü nasıldır
      foto cekimi nası örnek çekip gönderebilen arkadaslar varsa cok sevinirm
      teşekkür ederm ...



      [image]local://upfiles/339533/7A8E4441590149A78BF696AC28E8C66B.jpg[/image]

      [image]local://upfiles/339533/22C02557042A4F978518E7560CBE45D6.jpg[/image]

      [image]local://upfiles/339533/AF9B4C6C0BF547EDBD145A86C79FD2E8.jpg[/image]


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myk171 -- 12 Ekim 2009; 21:53:59 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2590 Mesaj
      12 Ekim 2009 22:22:55
      arkadaşım kullanmadım ama özelliklerini okudum az cok belli amacı cihazın.öncelikle cihazdan üstün bir kamera performansı beklenmemeli ekran da 220 x 176 Piksel çözünürlüğünde vasat diyebiliriz yani fiyatıda bunu kanıtlıyor yani .bu cihazın amacı q klavye konarak gprs üzerinden üzerinden msn facebook gbi msjlasma programlarını seri ve hızlı sekilde kullanmak q klavyedeki tek amaç bu sanırım.sede ne istedigini düşünmelisin önce yani...


      _____________________________

    • Yarbay
      2941 Mesaj
      13 Ekim 2009 00:42:17
      "Diğer Markalar, Aksesuarlar ve Konular" bölümüne bir başlık açmıştım, kullanan arkadaşın yorumu da var.

      Konu Linki;
      http://forum.donanimhaber.com/m_35062222/tm.htm


      _____________________________

    • Çavuş
      86 Mesaj
      13 Ekim 2009 18:05:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: musanpa

      arkadaşım kullanmadım ama özelliklerini okudum az cok belli amacı cihazın.öncelikle cihazdan üstün bir kamera performansı beklenmemeli ekran da 220 x 176 Piksel çözünürlüğünde vasat diyebiliriz yani fiyatıda bunu kanıtlıyor yani .bu cihazın amacı q klavye konarak gprs üzerinden üzerinden msn facebook gbi msjlasma programlarını seri ve hızlı sekilde kullanmak q klavyedeki tek amaç bu sanırım.sede ne istedigini düşünmelisin önce yani...


      musanpa; öncelikle yorumun için saol bnde öncelikle bütçem yeterli olmadıgı için ve bu tarz telefon düşündüğüm ve çift hatlı olmasını düşünndüğüm için böyle bi tele yöneldim.tekrardan saol


      _____________________________

    • Çavuş
      86 Mesaj
      13 Ekim 2009 18:08:33
      thedeparted
      sana da teşekkür ederim önceden forumda arama yapmış fakat bulamamıştım. sende telefondan var mı memnun msn birazdan senin forumu okucam direk yazıorum kusura bakma :)


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      05 Kasım 2009 22:04:12
      ben darty de camerasını denedim 200 tl fiyata iyi bnce vbde general mobıle dst s1 var 3.2 mgpsl cameralı fakat bi işe yaramıyor bu daha güzeldi


      _____________________________

      abiler kurabiye kardeşler kral
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Kasım 2009 22:40:20
      fiystına göre güzel ama 2. el e63 ler 300 civarında yada e61 e61i felan 2. ellere de bak istersen gayet güzel 3gli wlanlı telefonlar var


      _____________________________

      NOKİA N82 ACER 5940G
      PS3 120GB PSN:shamanmuratcan
    • Çavuş
      86 Mesaj
      08 Kasım 2009 15:47:46

      quote:

      Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

      fiystına göre güzel ama 2. el e63 ler 300 civarında yada e61 e61i felan 2. ellere de bak istersen gayet güzel 3gli wlanlı telefonlar var


      haklısın shamanmuratcan ama ben çift hatlı bişi istiorum..


      _____________________________

    • Teğmen
      103 Mesaj
      13 Mart 2010 13:30:43
      Merhba Ben bu telefona java google maps kurdum çalıştırdım fakat haritaya bi türlü zoom yapamadım becerebilen varmı?


      _____________________________

      Asus n56vz-s4283h - HTC One-X
    • Çavuş
      73 Mesaj
      04 Mayıs 2010 18:00:44
      Telefon Çok Güzel.. Kullanıyorum.. 2 Yıl Garantili + Teknik Desteği de Var :) Kullanan biri olarak TAVSİYE EDİYORUM ÇOK KALİTELİ HIZLI VE GÜVENLİ..

      Tek Eksiki Wi-Fi :) Herşey Çok İyi... Açıkçası General Mobileden Beklemezdim Böyle İyisini :D Ama Yapmışş


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      14 Haziran 2010 17:06:52
      Ben Dış Görünüşe aldandım ve aldım bu telefonda asık olacagınız tek bi özellik var... q klavyesi yaklaşık bi 100 mesajdan sonra eger pc klavyenizde iyi ise mesajları bakmadan yazabilirsiniz gel gelelim diger özelliklerine... pili uzun gidiyo yani coq kurcalamassan arada bi konuşmalar ufak tefek mesajlar felan ortalama 3 gün gidiyo diger özelligi titreşim motoru oda mükemmel yani telefonun sessizdeyken titreşimi dahi yeter... dedigim gibi ses klavye ve titreşim motoru bu 3 ü mükemmel ekran vasat bi durumda kameraya 1.3 mgpiksel diyor ama güneş ışında bile vga gibi sanki yane dandik...

      benim telefondaki begenilerim:
      -JAva oyun ve programlarını kullanabilmen
      -gprs hızı ile mobil web de hızlı takılabilmen
      -Yüksek Ses
      -Titreşim Motorunun Kuveetli Olması
      -Ve Klavyeli olması...
      -Haa Bide Elinde Tutunca Bilmeyenler BlackBerry gibi görüyo bide o havası Var :)

      Begenmediklerim:
      -Kamera
      -Çift Simi Tam Kapasite Kullanamama...
      -Ekran Çözünürlügü
      -Eger Müzigi Biraz FAzla Dinlersen Bataryasının cabuk bitmesi
      Biraz Daha var ama onlarda kullanan arkadaşlar saysın artık :D

      Eger Biraz Yardımım olduysa ne mutlu bana...



      _____________________________

      E-mule acemisi :S
    • Yarbay
      2941 Mesaj
      14 Haziran 2010 17:54:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: trojan-exe

      ...
      -Çift Simi Tam Kapasite Kullanamama...



      Tam kapasite kullanamamaktan kastınız tam olarak nedir acaba? Biraz açar mısınız?..


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thedeparted -- 14 Haziran 2010; 20:02:37 >
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      17 Haziran 2010 21:17:35

      quote:

      Orijinalden alıntı: thedeparted


      Alıntıları Göster



      Tam kapasite kullanamamaktan kastınız tam olarak nedir acaba? Biraz açar mısınız?..


      Şöyle Kardeşim Atıyorum Sim 1 vodafone Sim 2 de avea olsun... sim 2 (avea) cekmedigi zaman ARa Sıra Sim 1 (vodafon) da cekmiyor ve ara sıra full cektigi halde bazen telefonun kapalı gibi görünüyor ve 7542 veya 9333 den sizi su kişi su saatte aradı mesajı alıyosun bi kaç saat sonra... bunun gibi...Arasıra Ödemeli Atmak İstediginde Mevcut Degil Hatası Ve Bazende Kontörün Oldugu Halde Aramadıgıda oluyor... Ama Ne hata Verirse Versin Kapatıp Actıgında Düzeliyor...Sana Önerim Dış Görünüşüne Hiç Aldanma... Nokia Almadıgıma Pişmanım... :(


      _____________________________

      E-mule acemisi :S
    • Yarbay
      2941 Mesaj
      17 Haziran 2010 21:24:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: trojan-exe

      Şöyle Kardeşim Atıyorum Sim 1 vodafone Sim 2 de avea olsun... sim 2 (avea) cekmedigi zaman ARa Sıra Sim 1 (vodafon) da cekmiyor ve ara sıra full cektigi halde bazen telefonun kapalı gibi görünüyor ve 7542 veya 9333 den sizi su kişi su saatte aradı mesajı alıyosun bi kaç saat sonra... bunun gibi...Arasıra Ödemeli Atmak İstediginde Mevcut Degil Hatası Ve Bazende Kontörün Oldugu Halde Aramadıgıda oluyor... Ama Ne hata Verirse Versin Kapatıp Actıgında Düzeliyor...Sana Önerim Dış Görünüşüne Hiç Aldanma... Nokia Almadıgıma Pişmanım... :(


      Bu söylediğin problemler gerçekten ciddi ve kullanımı kesinlikle etkileyecek problemler. Acaba başka bu sorunları yaşayan var mı?

      Ben de şu an Nokia E63 kullanıyorum ve gerek özellik, gerek sağlamlık, gerekse kullanımın pratikliği olsun inanılmaz güzel bir telefon. Ancak gel gör ki yaz geldi ve 2 telefon taşımak zor oldu. Telefonda da mesaj ve konuşma bana yetecek diye düşündüğümdendir ki bu modele yönelmek istedim. Ancak saydığınız olumsuzluklar çok ciddi olumsuzluklar.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thedeparted -- 17 Haziran 2010; 21:31:42 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1303 Mesaj
      19 Haziran 2010 16:21:02

      quote:

      Orijinalden alıntı: trojan-exe
      Şöyle Kardeşim Atıyorum Sim 1 vodafone Sim 2 de avea olsun... sim 2 (avea) cekmedigi zaman ARa Sıra Sim 1 (vodafon) da cekmiyor ve ara sıra full cektigi halde bazen telefonun kapalı gibi görünüyor ve 7542 veya 9333 den sizi su kişi su saatte aradı mesajı alıyosun bi kaç saat sonra... bunun gibi...Arasıra Ödemeli Atmak İstediginde Mevcut Degil Hatası Ve Bazende Kontörün Oldugu Halde Aramadıgıda oluyor... Ama Ne hata Verirse Versin Kapatıp Actıgında Düzeliyor...Sana Önerim Dış Görünüşüne Hiç Aldanma... Nokia Almadıgıma Pişmanım... :(


      Bu sorunlar hala devam ediyor mu? Veya başka sorunlar ortaya çıktı mı? Teşekkürler.


      _____________________________

      10/05/2016 itibariyle forumdan ayrılıyorum. Önemli görülen konularımı isteyenler var ise yönetimle konu devri için irtibat kurabilirler. Forumdaki yaklaşık 7 yıldır açtığım tüm konular isteyenlerine devir edilebilir.
    • Er
      3 Mesaj
      11 Ağustos 2010 18:54:33
      arkadaslar bence dstq100 cok guzel bı alet bıde su mesaj karısıklıgı olmazsa bunun ıcın bı cözum warmı acaba?



      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      19 Ağustos 2010 21:35:18
      sms sorununa cözum bulan yokmu arkadaslar



      _____________________________

    • Teğmen
      141 Mesaj
      25 Ağustos 2010 20:45:08
      arkadaşlar telefonu almaya gittim kalmamış stoklarda varmış onunda gelmesi en az 3 gün falan sürüyormuş. Telefonu kullanmayı heyacanla beklıyorum


      _____________________________

    • Yarbay
      2590 Mesaj
      25 Ağustos 2010 21:36:33
      arkadaslar bu cihazın bir değişik modeli daha piyasaya sürülmüş dst q200 adı altında.tasarımı daha hos geldi benim gözüme özellik olarak bir artısı varmı onu bilemiyorum ayrıntılı inceleme yapmadım.fiyat olarakta 250 tl civarı.




      _____________________________

    • Çavuş
      47 Mesaj
      26 Ağustos 2010 02:17:43
      General Mobile kimseye tavsiye etmem. Kullandım çok pişmanım.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir71 -- 26 Ağustos 2010; 2:17:50 >
      _____________________________

    • Çavuş
      84 Mesaj
      26 Ağustos 2010 02:18:30
      telefonun tek artı yönü günde 150 civarı mesaj atmama ve iki hat da aktif olmasına rağmen şarjının en az 6 gün gitmesi.


      _____________________________

    • Yarbay
      2752 Mesaj
      26 Ağustos 2010 17:46:57
      Ben bu qwerty klavyeye bir türlü ısınamadım nedense.

      bu tarz konuşmayı pek sevmem ama söylemeden edemedim.Şahsen gm almamda aldırtmamda.En az 10 modelini kullandım her yönden rezalet cihazlar üretiyor maalesef


      _____________________________

    • Teğmen
      141 Mesaj
      28 Ağustos 2010 10:14:28
      Arkadaşlar general mobıle Q100 vodafone ınternet ayarları ıcın yardımcı olabılecek olan var mı ?


      _____________________________

    • Çavuş
      57 Mesaj
      21 Ekim 2010 20:11:13
      merhaba arkadaşlar

      yaklaşsık 1,5 ay önce turgutreis teknosadan kardeşime general mobile dst q100 almıstık , ben kardeşimi bugün ziyarete gittim , burda annemle konusalım dedik , ama karsıdan gelen ses cok düşük , nerdeyse duyulmuyor, kardeşim karsıdan gelen seslerin hep böyle oldugunu söyledi , yani telefonda sorun var gibi , telefonu biraz kurcaladım ancak konusma sesinin nasıl arttırılacağını bulamadım, internette aradım yine bulamadım...

      kısacası dst q100 , için konusma sesinin nasıl yükseltileceği hakkında bilgisi olan var mıdır ??

      şimdiiden tesekkürler...


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      2612 Mesaj
      21 Ekim 2010 20:44:28
      beş para etmez bu cihaz.paraya yazık be.git5800 al daha iyi..


      _____________________________



      GÜLEREK KAYBETTİKLERİNİ AĞLAYARAK KAZANAMAZSIN
    • Yarbay
      2752 Mesaj
      21 Ekim 2010 20:55:20

      quote:

      Orijinalden alıntı: erbomugan

      merhaba arkadaşlar

      yaklaşsık 1,5 ay önce turgutreis teknosadan kardeşime general mobile dst q100 almıstık , ben kardeşimi bugün ziyarete gittim , burda annemle konusalım dedik , ama karsıdan gelen ses cok düşük , nerdeyse duyulmuyor, kardeşim karsıdan gelen seslerin hep böyle oldugunu söyledi , yani telefonda sorun var gibi , telefonu biraz kurcaladım ancak konusma sesinin nasıl arttırılacağını bulamadım, internette aradım yine bulamadım...

      kısacası dst q100 , için konusma sesinin nasıl yükseltileceği hakkında bilgisi olan var mıdır ??

      şimdiiden tesekkürler...



      bir arama yaparken ok tuşlarını kullanarak sesi yükseltebilmen lazım.Arama yapmadan sesi açıp kısamazsın.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      918 Mesaj
      25 Ekim 2010 17:05:36
      arkadaşlar bende bu telefondan almayı düşünüyorum da forumdaki arkadaşlar sms probleminin olduğunu söylüyorlar gerçekten de öyle mi herkes yaşıyor mu bu sorunu
      yada düzeltile biliyor mu distiribitör olan GENÇCELL e mesaj yazıyorum kendi sayfasından server ında problem var sanırım hata patlatıyor


      _____________________________

    • Yarbay
      2590 Mesaj
      25 Ekim 2010 17:14:21

      quote:

      Orijinalden alıntı: GhosTon

      arkadaşlar bende bu telefondan almayı düşünüyorum da forumdaki arkadaşlar sms probleminin olduğunu söylüyorlar gerçekten de öyle mi herkes yaşıyor mu bu sorunu
      yada düzeltile biliyor mu distiribitör olan GENÇCELL e mesaj yazıyorum kendi sayfasından server ında problem var sanırım hata patlatıyor

      bi arkadas bu cihazın sonradan cıkan modeli dst q200 ü almıs aldım inceledim cihaz beyaz ve cok şık böyle böyle sorunlar varmıs bu cihazlarda diye sordum fakat hiç böle sorunlarla karsılasmadgını söyledi bu sebeple o cihazıda incelemanizi tavsiye ederim..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      918 Mesaj
      25 Ekim 2010 20:35:50

      quote:

      Orijinalden alıntı: musanpa



      Alıntıları Göster


      bi arkadas bu cihazın sonradan cıkan modeli dst q200 ü almıs aldım inceledim cihaz beyaz ve cok şık böyle böyle sorunlar varmıs bu cihazlarda diye sordum fakat hiç böle sorunlarla karsılasmadgını söyledi bu sebeple o cihazıda incelemanizi tavsiye ederim..


      Açık konuşmak gerekirse beyaz kırmızı ve kırmızı siyah olan modelleri hiç fena değil düşünmedimde değil ama özellik olarak da pek bir farkları yok 50 tl daha koyup q200 siyah alabilirim fakat bu mesajlaşma problemi kafama takıldı. Arkadaşınız sık mesajlaşan biri mi ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2590 Mesaj
      25 Ekim 2010 21:24:37

      quote:

      Orijinalden alıntı: GhosTon



      Alıntıları Göster



      Açık konuşmak gerekirse beyaz kırmızı ve kırmızı siyah olan modelleri hiç fena değil düşünmedimde değil ama özellik olarak da pek bir farkları yok 50 tl daha koyup q200 siyah alabilirim fakat bu mesajlaşma problemi kafama takıldı. Arkadaşınız sık mesajlaşan biri mi ?

      evet ne zaman görsem telefon elinde mesaj yazar sık mesajlaşmakta yani.bence siz bu model üstüne düşüp bi araştırma yapın derim..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      918 Mesaj
      25 Ekim 2010 22:26:26

      quote:

      Orijinalden alıntı: musanpa



      Alıntıları Göster


      evet ne zaman görsem telefon elinde mesaj yazar sık mesajlaşmakta yani.bence siz bu model üstüne düşüp bi araştırma yapın derim..


      Peki size bir kaç sorum daha olacak telefonun arka kapağındaki kısım silikon tarzında bir plastik kaplamamı. Birde qwert klavyesi nin tuş kalitesi sizde nasıl bir izlenim bıraktı küçüklük büyüklükleri nasıl, menüsü ve onun dışında sizin gözünüze çarpan başka detaylar nelerdir.



      _____________________________

    • Yarbay
      2590 Mesaj
      25 Ekim 2010 23:32:10

      quote:

      Orijinalden alıntı: GhosTon



      Alıntıları Göster



      Peki size bir kaç sorum daha olacak telefonun arka kapağındaki kısım silikon tarzında bir plastik kaplamamı. Birde qwert klavyesi nin tuş kalitesi sizde nasıl bir izlenim bıraktı küçüklük büyüklükleri nasıl, menüsü ve onun dışında sizin gözünüze çarpan başka detaylar nelerdir.


      valla öle uzun süre kurcalamadım cihazı ama arka kapak silikon falan degil oda kaygan plastik malzeme tuslar dersen onlarda yine parlak ve ayrık sekilde tasarlanmıs ve orta sertlikte alısınca sorun cıkaracagını sanmam ben e63 kullanmaktayım onun kadar basarılı olmasalarda dedimya alısınca seri sekilde mesaj yazabilirsiniz.ama benim örnek verdiğim bir kullanıcı siz yine bir iki aktif kullanıcı bulup q100 deki sorunların olup olmadıgını garantiye alın derim..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      918 Mesaj
      26 Ekim 2010 09:39:25
      tamamdır musanpa ilgine tşkr ederim. Kendine iyi bak ;)


      _____________________________

    • Yarbay
      2590 Mesaj
      26 Ekim 2010 13:11:02

      quote:

      Orijinalden alıntı: GhosTon
      tamamdır musanpa ilgine tşkr ederim. Kendine iyi bak ;)

      ne demek ben tesekkur ederim gorusmek uzere:-)


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Teğmen
      169 Mesaj
      26 Ekim 2010 14:47:53
      Arkadaşlar telefonu almayı düşünüyorum, tüm yorumları okudum fakat; sms problemi diye bahsettiğiniz konu hakkında birşey anlayamadım. Telefondaki SMS problemi nedir?

      Ek olarak, sms karakter sayısının 155 olduğu söyleniyor; standart 160 fakat bundan ötürü de sorun edecek değilim. Bir de hepsiburada'daki yorumlardan birinde bir kullanıcı gelen mesajlarda :) smileyi varsa telefonun bunu desteklemediğini ve yoksaydığını, sadece :=) yapılırsa mesajda göründüğünü yazmış, enteresan bir tespit.

      Ayrıca DST Q300 modelinde kullanıcıların büyük çoğunluğu Avea'yı çekmediğinden dert yakınmış, DST Q100'de bununla ilgili bir sorun bulan var mıdır?




      _____________________________

      ...
    • Yüzbaşı
      918 Mesaj
      26 Ekim 2010 22:06:15

      quote:

      Orijinalden alıntı: erolselman

      Arkadaşlar telefonu almayı düşünüyorum, tüm yorumları okudum fakat; sms problemi diye bahsettiğiniz konu hakkında birşey anlayamadım. Telefondaki SMS problemi nedir?

      Ek olarak, sms karakter sayısının 155 olduğu söyleniyor; standart 160 fakat bundan ötürü de sorun edecek değilim. Bir de hepsiburada'daki yorumlardan birinde bir kullanıcı gelen mesajlarda :) smileyi varsa telefonun bunu desteklemediğini ve yoksaydığını, sadece :=) yapılırsa mesajda göründüğünü yazmış, enteresan bir tespit.

      Ayrıca DST Q300 modelinde kullanıcıların büyük çoğunluğu Avea'yı çekmediğinden dert yakınmış, DST Q100'de bununla ilgili bir sorun bulan var mıdır?




      Mesaj problemi şöyleymiş arkadaşım mesela en son kız arkadaşına mesaj yolladın diyelim ondan sonra da baban a mesaj atıyorsun baban a göndereceğin mesaj kız arkadaşına gidiyor. baban a gönderdiğin mesajdan sonra kız arkadaşın a mesaj yazacaksın babam a gidiyor her attığın bir öncekine yönleniyor gibisinden bir problem var çok salak ve çok ciddi bir problem

      Asla çekim problemi ile ilgili bir sorun duymadım q100 için ama q300 için gerçekten öyleymiş benim sana tavsiyem sende benim gibi q200 e yönel hem dizayn olarak daha sportif bir duruşu var hemde mesaj sıkıntısı yokmuş


      _____________________________

    • Teğmen
      169 Mesaj
      27 Ekim 2010 17:30:39

      quote:

      Orijinalden alıntı: GhosTon



      Alıntıları Göster



      Mesaj problemi şöyleymiş arkadaşım mesela en son kız arkadaşına mesaj yolladın diyelim ondan sonra da baban a mesaj atıyorsun baban a göndereceğin mesaj kız arkadaşına gidiyor. baban a gönderdiğin mesajdan sonra kız arkadaşın a mesaj yazacaksın babam a gidiyor her attığın bir öncekine yönleniyor gibisinden bir problem var çok salak ve çok ciddi bir problem

      Asla çekim problemi ile ilgili bir sorun duymadım q100 için ama q300 için gerçekten öyleymiş benim sana tavsiyem sende benim gibi q200 e yönel hem dizayn olarak daha sportif bir duruşu var hemde mesaj sıkıntısı yokmuş



      Bu gerçekten çok ciddi bir problem; problem demek yetmez, bariz telefonu geri toplatma sebebi. Şu anda mevcut kullanan arkadaşlar da bu problem yaşıyor mu, sorunun çözümü var mı, bilgilendirirlerse memnun olurum.
      Şayet böyle birşey varsa (Q300'ü zaten kafamdan tamamen silmiştim; geriye sadece Q200 kalıyor) Q200 modeline yönelirim.


      _____________________________

      ...
    • Yüzbaşı
      918 Mesaj
      27 Ekim 2010 22:30:47

      quote:

      Orijinalden alıntı: erolselman



      Alıntıları Göster




      Bu gerçekten çok ciddi bir problem; problem demek yetmez, bariz telefonu geri toplatma sebebi. Şu anda mevcut kullanan arkadaşlar da bu problem yaşıyor mu, sorunun çözümü var mı, bilgilendirirlerse memnun olurum.
      Şayet böyle birşey varsa (Q300'ü zaten kafamdan tamamen silmiştim; geriye sadece Q200 kalıyor) Q200 modeline yönelirim.



      Valla arkadaşım ben bir arkadaşım ile konuştum GM den uzakdur diyor bana bende samsung a yöneldim 200 tl lik güzel şık turuştu bir telefon var hepsiburada da 200 tl insanlar çok memnun en azından servisi var ve böyle mesaj sorunuymuş vs. miş riski yok değmez yani bana göre 200 tl az para değil


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      25 Ocak 2011 11:14:51
      arkadaşlar merhaba çok önemli bişey sorucam kimse bundan bahsetmemiş. Diğer kameralı telefınlar gibi bundada ekrana resim koyulabiliyormu acaba ?
      Çünkü daha önce bi g. m. markalı telefonda bu sorunla karşılaşmıştım bundada aynı sorun varsa hiç bulaşmam yani.


      _____________________________

    • Yarbay
      2941 Mesaj
      25 Ocak 2011 12:54:27

      quote:

      Orijinalden alıntı: eliffindik

      arkadaşlar merhaba çok önemli bişey sorucam kimse bundan bahsetmemiş. Diğer kameralı telefınlar gibi bundada ekrana resim koyulabiliyormu acaba ?
      Çünkü daha önce bi g. m. markalı telefonda bu sorunla karşılaşmıştım bundada aynı sorun varsa hiç bulaşmam yani.


      Bu telefonda yapabiliyorsun. Hatta çektiğiniz ya da bilgisayardan yüklediğiniz resimler ekrana uymuyorsa, içerisinde kurulu olan bir resim işleme programı sayesinde, tek bir tuşla basitçe ekrana uygun hale getirip duvar kağıdı yapabiliyorsun....


      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      08 Şubat 2011 12:15:55
      ben 1 yıldır bu telefonu kullanıyorum bana göre tek sorunu kamera çözünürlüğünün yeterli olmaması.
      başka hiçbir problemle karşılaşmadım...


      _____________________________

      |TKD|
    • Teğmen
      154 Mesaj
      08 Şubat 2011 20:03:19
      Boşver General Mobile mallarından hayır gelmez. Normal bişelere bak


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      384 Mesaj
      11 Eylül 2011 12:48:07
      Turkcell ve Vodofone hatlarını kullanıyorum. fakat karşıdan gelen ses inanılaz derece az.


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      01 Kasım 2011 16:33:03
      Arkadaşlar merhaba sırf q100 hakkında sizlere az çok yardımcı olabilmek için buraya üye oldum şimdi gelelim gözüme çarpan birkaç soruya

      öncelikle bazı arkadaşlar telefonun kamera çözünürlüğünü beğenmediğinden bahsetmiş buraya katılıyorum çözünürlük çok düşük bunun dışında bir sorun yok

      klavyesi kullanılabilir yeniler biraz başlarda zorlanacaktır tabii alıştıkça ısınırsınız telefona..


      bir arkadaş diğer telefonlardaki gibi duvar kagıdı yapabilme özelliği olup olmadığını sormuş hemen cevap vereyim

      Menu ' diyorsunuz sonra resmınızın yer aldıgı dosyayı açıyorsunuz (telefonda yada harici bellek kartında) resmı açtıktan sonra seçeneklerden kullan'a geliyorsunuz duvarkağıdı yap veya ekran koruyucu yap,arayan resmi yap gibi seceneklerden birini seçiyorsunuz

      ses konusunda zaman zaman benimde sıkıntılarım oldu ses yükseltmek istiyorsanız klavyesının sagdan ikinci ve ucuncu tuşlarının üzerinde (-) ve (+) sembollerınden ses ayarını yapabilirsiniz şimdilik aklıma gelenler bunlar yardımcı olabildimse ne mutlu


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      01 Kasım 2011 16:36:47
      Arkadaşlar merhaba sırf q100 hakkında sizlere az çok yardımcı olabilmek için buraya üye oldum şimdi gelelim gözüme çarpan birkaç soruya

      öncelikle bazı arkadaşlar telefonun kamera çözünürlüğünü beğenmediğinden bahsetmiş buraya katılıyorum çözünürlük çok düşük bunun dışında bir sorun yok

      klavyesi kullanılabilir yeniler biraz başlarda zorlanacaktır tabii alıştıkça ısınırsınız telefona..


      bir arkadaş diğer telefonlardaki gibi duvar kagıdı yapabilme özelliği olup olmadığını sormuş hemen cevap vereyim

      Menu ' diyorsunuz sonra resmınızın yer aldıgı dosyayı açıyorsunuz (telefonda yada harici bellek kartında) resmı açtıktan sonra seçeneklerden kullan'a geliyorsunuz duvarkağıdı yap veya ekran koruyucu yap,arayan resmi yap gibi seceneklerden birini seçiyorsunuz

      ses konusunda zaman zaman benimde sıkıntılarım oldu ses yükseltmek istiyorsanız klavyesının sagdan ikinci ve ucuncu tuşlarının üzerinde (-) ve (+) sembollerınden ses ayarını yapabilirsiniz şimdilik aklıma gelenler bunlar yardımcı olabildimse ne mutlu


      _____________________________

    • Onbaşı
      26 Mesaj
      27 Ocak 2012 14:54:15
      7 ocak 2012'de aldım.
      Avea şebeke sorunu cıktı ama Allahtan ilk seferde telpa yapıp gonderdı.
      Onun haricinde telefon güzel kullanışlı wireless aga baglanmada falan hiç bir sorun yok.

      general mobile telefon resmi


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zerotolerance -- 27 Ocak 2012; 14:57:05 >
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      11 Temmuz 2012 18:55:41
      valla soyle soylıyım arkadas bende var cok kotu soylıyım sımdı daha cok yaslılar ıcın
      ıyı yanları:cok hızlı hıc donmuyo rehberi 1000 kısı alıyo bluetooth u super mesaj atması guzel klavyesi guzel vb.
      kotu yanları:tuslar cabucak bozuluyo ve ona gore hıc aksesuar yok anca ınternetten bulabılırsın kameraı ııırencc ana sayfası cok kotu yazı tıpı cok kotu vb.
      yanı bence daha o kadar guzel telefon varken gıdıpde general mobıle almaa !
      sahsen ben pısmanım


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonu ve Aksesuarları >> Cep telefonu tavsiyeleri >> Q klavyeli GENERAL MOBILE DST Q100 hakkındaki düşüncelerinz?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.