Şimdi Ara

HYUNDAI ACCENT BLUE ANA KONU (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
3.384
Cevap
27
Favori
784.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bune ya doğrumu arkadaşlar?

    100-0 fren mesafesi 43mt !!!



    Bence bir yanlışlık var bu 100-0 Fren mesafesinde...

    Hyundai nin eski modellerinin testlerine bakıyorum da orada test edilen modellerin ABS si olmayanlarının bile fren mesafeai Blue dan daha az ???

    2005 Getz 1.3 39 Metre de duruyor...
    2006 Getz CRDI 39 Metre de duruyor...
    2006 Era CRDI 39 Metrede duruyor...



    ABS li araçlarda fren mesafesi uzar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkimore


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bune ya doğrumu arkadaşlar?

    100-0 fren mesafesi 43mt !!!



    Bence bir yanlışlık var bu 100-0 Fren mesafesinde...

    Hyundai nin eski modellerinin testlerine bakıyorum da orada test edilen modellerin ABS si olmayanlarının bile fren mesafeai Blue dan daha az ???

    2005 Getz 1.3 39 Metre de duruyor...
    2006 Getz CRDI 39 Metre de duruyor...
    2006 Era CRDI 39 Metrede duruyor...



    ABS li araçlarda fren mesafesi uzar


    evet uzar ama üstteki araçlarda da abs var galiba...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bence 1.3 multijet 5 para etmez bir motor 30bin km kullandım. ilk gaz tepkisi çamur gibi.

    ilk gaz tepkisi turbo boşluğundan ötürü kötüdür.turbo dizellerin hepsinde turbo boşluğu vardır, turbo dizel kullanıyorsan arabayı 1750 devirin üstüne çıkarıp kaldıracaksın. bu durum tüm turbo dizellerde böyle. benzinli motorla (arabayı götüren motor olması dışında) ne çalışma mantığı nede kullanma olarak hiçbir benzerliği yoktur.
    1,3 multijet yılın motoru ödüllü bir motordur. 2003 yılından beri 4 milyon adet üretilmiştir. sınıfında yaktığına göre gösterdiği perfomans açısından liderdir. 100 kmde 4litre yakıt ortalaması sunarken 200 nm tork sağlar. bu hacimde varsa bundan daha az yakıtla daha yüksek performans türkiyede satılan herhangi bir arabada söyle bizde bilelim. bir motora peş para etmez derken dikkat etmek lazım, bilerek konuşmak lazım.




  • Arkadaşlar, Accent Blue; performans ve donanım özellikleri göz önüne alındığında bir çok C segmenti HB araç ve bazı C segmenti sedan araç müşterilerini çalabilir...

    Fiat Linea
    Astra Classic HB
    Astra Classic Sedan
    Kia Ceed
    Hyundai i30

    vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bence 1.3 multijet 5 para etmez bir motor 30bin km kullandım. ilk gaz tepkisi çamur gibi.

    ilk gaz tepkisi turbo boşluğundan ötürü kötüdür.turbo dizellerin hepsinde turbo boşluğu vardır, turbo dizel kullanıyorsan arabayı 1750 devirin üstüne çıkarıp kaldıracaksın. bu durum tüm turbo dizellerde böyle. benzinli motorla (arabayı götüren motor olması dışında) ne çalışma mantığı nede kullanma olarak hiçbir benzerliği yoktur.
    1,3 multijet yılın motoru ödüllü bir motordur. 2003 yılından beri 4 milyon adet üretilmiştir. sınıfında yaktığına göre gösterdiği perfomans açısından liderdir. 100 kmde 4litre yakıt ortalaması sunarken 200 nm tork sağlar. bu hacimde varsa bundan daha az yakıtla daha yüksek performans türkiyede satılan herhangi bir arabada söyle bizde bilelim. bir motora peş para etmez derken dikkat etmek lazım, bilerek konuşmak lazım.


    Aynen katılıyorum hocam , Turbo açana kadar hangi Turbo dizel araç zıplaya hoplaya gidiyor ki ? Bu motorların çalışma prensibi bu şekilde. Turbo Lag devir bandı arasında araç performans kaybı yaşar , ancak turbo devreye girdiği zaman performans ortaya çıkıyor..

    Birader de 90 Hp lik GP Emotion var , gerçekten aracı kullanmak çook zevkli. Motor hacminin düşük olması nedeniyle Vergi dilimi olarak çok makul bir fiyat ödeniyor. Yakıt tüketimi deseniz şaka gibi... En sıkışık trafikte bile ortalama tüketim 6.1 Lt nin üzerine öldürseniz geçmiyor. uzun yolda cruse a bağladığınız zaman ortalama 100-110 Km hız ile tüketim değer 4.1 Lt ye kadar düşüyor...

    Bu yüzden Turbo Dizel araçlara haksızlık etmemek lazım... Turbo boşluğu onların yaradılışından gelen bir şey... Bunu bir hata olarak görmemek lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bence 1.3 multijet 5 para etmez bir motor 30bin km kullandım. ilk gaz tepkisi çamur gibi.

    ilk gaz tepkisi turbo boşluğundan ötürü kötüdür.turbo dizellerin hepsinde turbo boşluğu vardır, turbo dizel kullanıyorsan arabayı 1750 devirin üstüne çıkarıp kaldıracaksın. bu durum tüm turbo dizellerde böyle. benzinli motorla (arabayı götüren motor olması dışında) ne çalışma mantığı nede kullanma olarak hiçbir benzerliği yoktur.
    1,3 multijet yılın motoru ödüllü bir motordur. 2003 yılından beri 4 milyon adet üretilmiştir. sınıfında yaktığına göre gösterdiği perfomans açısından liderdir. 100 kmde 4litre yakıt ortalaması sunarken 200 nm tork sağlar. bu hacimde varsa bundan daha az yakıtla daha yüksek performans türkiyede satılan herhangi bir arabada söyle bizde bilelim. bir motora peş para etmez derken dikkat etmek lazım, bilerek konuşmak lazım.

    bilerek konuşuyorum merak etme, 1.5 crdi era kullanmadın galiba. yada megane 1.5 dci yada focus 1.6 tdci bu araçlarda da turbo boşluğu var ama hissedilmiyor. 1.3 (1248cc aslen 1.25) cdti, ise ilk gaz tepkisi 1750 devire kadar bitik, ondan sonra birden yapıştırıyor 3000 de yine bitik. böle saçma 5 para etmez bir motor olmaz. ben şahsen hiç kıymet vermiyorum. isterde bin tane ödül alsın. 1.5 85 lik dizel getz te turbo boşluğunu hissetmek mümkün değil. çok homojen, hızlanıyor.

    arkadaşların dediği gibi burası blue başlığı bunları ayrı tartışmak lazım. son olarak ben pratikteki yaşadıklarıma bakarım. ödül müş, 4.0lt yakarmış bunlar hikaye. astra 1.3 cdti ile 7lt nin altına inmedim ş.içinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bence 1.3 multijet 5 para etmez bir motor 30bin km kullandım. ilk gaz tepkisi çamur gibi.

    ilk gaz tepkisi turbo boşluğundan ötürü kötüdür.turbo dizellerin hepsinde turbo boşluğu vardır, turbo dizel kullanıyorsan arabayı 1750 devirin üstüne çıkarıp kaldıracaksın. bu durum tüm turbo dizellerde böyle. benzinli motorla (arabayı götüren motor olması dışında) ne çalışma mantığı nede kullanma olarak hiçbir benzerliği yoktur.
    1,3 multijet yılın motoru ödüllü bir motordur. 2003 yılından beri 4 milyon adet üretilmiştir. sınıfında yaktığına göre gösterdiği perfomans açısından liderdir. 100 kmde 4litre yakıt ortalaması sunarken 200 nm tork sağlar. bu hacimde varsa bundan daha az yakıtla daha yüksek performans türkiyede satılan herhangi bir arabada söyle bizde bilelim. bir motora peş para etmez derken dikkat etmek lazım, bilerek konuşmak lazım.


    Aynen katılıyorum hocam , Turbo açana kadar hangi Turbo dizel araç zıplaya hoplaya gidiyor ki ? Bu motorların çalışma prensibi bu şekilde. Turbo Lag devir bandı arasında araç performans kaybı yaşar , ancak turbo devreye girdiği zaman performans ortaya çıkıyor..

    Birader de 90 Hp lik GP Emotion var , gerçekten aracı kullanmak çook zevkli. Motor hacminin düşük olması nedeniyle Vergi dilimi olarak çok makul bir fiyat ödeniyor. Yakıt tüketimi deseniz şaka gibi... En sıkışık trafikte bile ortalama tüketim 6.1 Lt nin üzerine öldürseniz geçmiyor. uzun yolda cruse a bağladığınız zaman ortalama 100-110 Km hız ile tüketim değer 4.1 Lt ye kadar düşüyor...

    Bu yüzden Turbo Dizel araçlara haksızlık etmemek lazım... Turbo boşluğu onların yaradılışından gelen bir şey... Bunu bir hata olarak görmemek lazım

    çok makul vergi derken 1.6 ile aralarında yıllık 200 TL civarı fark var. ayrıca bütün turbo dizeller derken 2.0 yada 3.0 tdi kullanmadınız galiba ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    bence 1.3 multijet 5 para etmez bir motor 30bin km kullandım. ilk gaz tepkisi çamur gibi.

    ilk gaz tepkisi turbo boşluğundan ötürü kötüdür.turbo dizellerin hepsinde turbo boşluğu vardır, turbo dizel kullanıyorsan arabayı 1750 devirin üstüne çıkarıp kaldıracaksın. bu durum tüm turbo dizellerde böyle. benzinli motorla (arabayı götüren motor olması dışında) ne çalışma mantığı nede kullanma olarak hiçbir benzerliği yoktur.
    1,3 multijet yılın motoru ödüllü bir motordur. 2003 yılından beri 4 milyon adet üretilmiştir. sınıfında yaktığına göre gösterdiği perfomans açısından liderdir. 100 kmde 4litre yakıt ortalaması sunarken 200 nm tork sağlar. bu hacimde varsa bundan daha az yakıtla daha yüksek performans türkiyede satılan herhangi bir arabada söyle bizde bilelim. bir motora peş para etmez derken dikkat etmek lazım, bilerek konuşmak lazım.


    Aynen katılıyorum hocam , Turbo açana kadar hangi Turbo dizel araç zıplaya hoplaya gidiyor ki ? Bu motorların çalışma prensibi bu şekilde. Turbo Lag devir bandı arasında araç performans kaybı yaşar , ancak turbo devreye girdiği zaman performans ortaya çıkıyor..

    Birader de 90 Hp lik GP Emotion var , gerçekten aracı kullanmak çook zevkli. Motor hacminin düşük olması nedeniyle Vergi dilimi olarak çok makul bir fiyat ödeniyor. Yakıt tüketimi deseniz şaka gibi... En sıkışık trafikte bile ortalama tüketim 6.1 Lt nin üzerine öldürseniz geçmiyor. uzun yolda cruse a bağladığınız zaman ortalama 100-110 Km hız ile tüketim değer 4.1 Lt ye kadar düşüyor...

    Bu yüzden Turbo Dizel araçlara haksızlık etmemek lazım... Turbo boşluğu onların yaradılışından gelen bir şey... Bunu bir hata olarak görmemek lazım

    çok makul vergi derken 1.6 ile aralarında yıllık 200 TL civarı fark var. ayrıca bütün turbo dizeller derken 2.0 yada 3.0 tdi kullanmadınız galiba ??


    Hocam A6 3.0 TDI ile İstanbul- Datça yaptım iki sene önce yaz tatili için Şimdi diyeceksin ki ahaa bak o araçta turbo boşluğu yok... Aslında var ancak dediğim gibi Türkiye piyasasına göre bu araçlar üzerinden konuşmak yersiz olur.. Alım gücü olarak herkesin ulaşabileceği araçlar üzerinden kıyas yapmak lazım..

    Ama sana şöyle diyeyim A6 3.0 TDI da bile ilk kalkışlarda bastığında bi anlık o boşluğu hissediyorsun ancak araçta 500 NM gibi inanılmaz bir tork var ve o gidip gitmeme isteksizliği 1 sn bile sürmüyor , bir anda bir homurtu tıssss pısss sesler ile birlikte araç alıyo başını gidiyo...

    240 Hp 500 Nm gibi manyak bir güç var alette.... Gece 3 araç yola çıktık ve genellikle 120 yi geçmedik. Çıkarken yol bilgisayarını resetledim. İzmir otobanına kadar aracın yakıt tüketimi 5.9 Lt gösteriyordu...

    Ama ne zaman sabah oldu , bizim de içimiz kıpırdandı , otobana girdik ondan sonrasını ne sen sor ne ben söyliyeyim...
    Ortalama tüketim Datçaya vardığımızda 10,4 ü gösteriyordu... O yol hiç bitmesin istedim o kadar rahat bir sürüş yaptım...

    Diyeceğim odur ki TD motorlar candır iyidir hoştur ülkemizdeki akaryakıt fiyatları ile.. Ayrıca MTV denilen ve saçma bir kriter ile derecelendirilen vergi yüzünden - 1301 cc hacime sahip bir dizel araç kaymaklı kadayıf tır bana göre...

    Örneğin Şimdi git Punto Evo al , 2011 yılında ödeyeceğin MTV tutarı yıllık 436 TLdir. Aynı segment te bir 1300 cc üzeri bir araç mesela Clio HB Dcı alın 697 TL motorlu taşıt vergisi ödersiniz... Yani yıllık olarak 260 TL gibi bir rakam fazla ödersiniz ki bu rakam benim için yüksek bir rakamdır. 260 TL ye iki depo mazot alır tatil yakıt bedelini çıkarırım böylece..

    Sen Astra Cdti ile 7 Lt nin altına inmedin , Biz dik rampalarda aracı kaldıramadık.... Resmen o kasaya o motor yok arkadaş ben bunu götüremem diyor..

    Bakalım CRDI Blue gelince performansı nasıl olacak. Ben Era CRDI den daha performanslı ve daha stabil bir sürüş konforu vereceğini düşünüyorum.. Benzinli Blue lara ise hiç girmemek lazım araçların fabrika verisi yakıt tüketimleri şehir içi 8.5 LT olarak verilmiş ki , şehir içinde o araçlar 10 Lt yakar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 1 Nisan 2011; 17:45:30 >




  • bakış açısı tabiki, ben yıllık 260 tl daha az ödemek için 1.25 cdti alınmaz demek istedim. 1.6 cdri 128 hp gibi bir motor varken. bu benim görüşüm, 12 ay gaza basarken zevk almak veya yokuşlarda rahat kalkmak varken. 15 günlük tatilin yol parasını düşünmem, ama sizin tatil ulaşım maliyetini daha güçlü bir motor almak yerine tercih etmenizide saygıyla karşılarım. bana mantıklı gelmiyor. :)
  • Neziroğlu sitesinde blututda iç donnaımda yazmıyor ama direksiyonda düğmeleri var.
  • (Arkadaşlar otomotiv yan sanayinde çalışan biri olarak yeni çıkan bir modeli en az 3-4 ay almayın derim. Ürettiğmiz parçaların %20 'si ilk 3-4 ay içinde ölçüsel revizyona uğruyor ki bunu yapan şu an arıza yapma oranı en düşük japon markalarından biri.
    3-4 ay geçsin tüm geribildirimler,revizyonlar tamamlansın. Lansman fiyatı dediği zaten ondan ucuz,reklam ve geribildirim için deneklere ödenen payı düşüyor:) ) BUNA AYNEN KATILIYORUM. En azından dergi testlerini beklemek gerekli. Hiç yabancı sitelerde testine ulaşabilen var mı? Burada paylaşırsa sevinirim.
  • 75 bg nickli arkadaşın bazı yorumları:

    19 Mart 2011; 12:43:31
    Alınacak iki b sınıfı araçtan biri olacak benim için ama dizel fiyatının uygun olması ve euro ncapten 5 yıldız alması gerek. Bi de tabi güvenilirliğini kanıtlaması için zaman lazım. Yeni üretilen bir otomobili hemen almak olgunlaşmadan meyva toplamaya benzer bence. Hem tat vermez hem karın ağrıtır kanımca.

    22 Mart 2011; 15:45:04
    Tamam güzel araba ama çıkar çıkmaz güvenerek almak zor geliyo bana. Euroncap 5 yıldızı olacak mı mesela beklemeli bence ama, en azından hazirandaki yeni aveo sedanı görene kadar

    29 Mart 2011; 9:32:21
    arkadaşlar ani karar vermeyelim. Araç yeni üretim ilk dönem eksiklikleri olacak bunlar müşteri geri bildirimleri ile giderilecek, araç olgunlaşacak. Ayrıca ikinci eli oturacak. Paniğe gerek yok acele edip o kadar parayı bir hevese kurban etmeyin. Aveo da yenileniyo Haziranda 1.3 dizel ile geliyo biraz sabır piyasa güzelleşiyo standartlar yükseliyo. Seneye clio yenilenecek. Elinizdeki arabalarla devam edip para biriktirin

    Kardeş sen bizden yeni çıkan hiçbir aracı almamamız tavsiyesinde mi bulunuyorsun yoksa bu aracı kesinlikle almayın mı diyorsun yoksa aveo sedan mı alın diyorsun.Chevrolet firmasıyla gönül bağında olabilir bilemiyorum saygı duyarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forever1907

    Biraz şişko olmuş sanki yeni tasarım, umarım sadece fotolarda öyle görünüyordur. Şu iç tasarımı da biraz düzeltirlerse, bu canavar motorlarla piyasayı sallar gene Koreliler. Ben de güncellerim CRDI Eramı artık bir iki seneye


    Katılıyorum üstat ucuz olur inşallah
  • donanımlar açıklanmış
    http://www.neziroglu.com.tr/hyundai/arac/AccentBlue/donanim-ozellikleri/?id=1263
    ama hız sabitleyici en üstversiyonda yok galiba ben mi göremedim ki
  • Yeni accenti inceledim biraz önce, plazanın önünde 4 tane vardı, en üst donanımın rengi beyazdı, kapılar tok ve sessiz kapanıyor vw ler gibi, bluetooth vs. herşey var araçta, Bagaj hangar gibi, sinyal lambaları yan aynalardaydı enüst versiyonunda, alt versiyonlarda normal yerinde. Araç çok büyük duruyor , bizim kayın pederin aracıyla çıkmıştık dışarı oda 2007 jetta, hafiften yan yana koyduk hanım ben ve plaza bekçisi incelediğimizde yuh dedik jetta kadar var dedik boyutları. Araç güzel fiyat daha belli olmamış 3 kişi sipariş vermiş ikisi dizelini istemiş dizel daha gelmemiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssd23062306

    donanımlar açıklanmış
    http://www.neziroglu.com.tr/hyundai/arac/AccentBlue/donanim-ozellikleri/?id=1263
    ama hız sabitleyici en üstversiyonda yok galiba ben mi göremedim ki


    cc ye dikkat etmedim lakin verdiğin linkte bluetooth özelliği yazmıyor fakat var




  • bu arada 1.6 CRDI 128 PS motor olayı muhteşem araç 1200 kg 0-dan 100 e 10 sn çok iyi değerler, isteyen chip yaptırır 8 sn yeye çeker
  • fiyatlar pazartesi belli olacakmış bu arada heralde reklamlarda dönmeye başlar bir haftaya
  • arkadaşlar Mersin Derya Plaza'da sergilemeye başlamışlar aracı, evim plazaya çok yakın, eve gelirken bir uğrayayım dedim. bir baktım araçlar dışarıda sergilenmiş. 3 araç vardı, duman gri(mavimtrak), açık gri ve siyah renkte. çok fazla fotoğraf çekemdim telefon pek iyi çekmiyor çünkü. birazdan onları yüklerim. aracın içi gayet güzel B sınıfı bir araca göre çok iyi. sanırım bravo daki gibi yumuşak plastik kullanılmış çok kaliteli görünüyordu. tabi bu yazdığım yorumlar gecenin karanlığında görünenlerin tasviri. belki yanıldığım noktalar olabilir. yarın sabah erken gidip (c.tesi ama napiim dayanamayacağım) daha ayrıntılı inceleyeceğim. araçların 3ü de 1.4 benzinli idi. ama güvenlik görevlisi dizel de var dedi. onun yalancısıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortallight

    arkadaşlar Mersin Derya Plaza'da sergilemeye başlamışlar aracı, evim plazaya çok yakın, eve gelirken bir uğrayayım dedim. bir baktım araçlar dışarıda sergilenmiş. 3 araç vardı, duman gri(mavimtrak), açık gri ve siyah renkte. çok fazla fotoğraf çekemdim telefon pek iyi çekmiyor çünkü. birazdan onları yüklerim. aracın içi gayet güzel B sınıfı bir araca göre çok iyi. sanırım bravo daki gibi yumuşak plastik kullanılmış çok kaliteli görünüyordu. tabi bu yazdığım yorumlar gecenin karanlığında görünenlerin tasviri. belki yanıldığım noktalar olabilir. yarın sabah erken gidip (c.tesi ama napiim dayanamayacağım) daha ayrıntılı inceleyeceğim. araçların 3ü de 1.4 benzinli idi. ama güvenlik görevlisi dizel de var dedi. onun yalancısıyım.


    Plastik dokunduğumda çok yumuşak değilmiş gibi geldi ama iyi idare eder. Kapıları açıp kapatın, vw leri aratmıyor, çok tok.




  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.