Şimdi Ara

Corsa 1.2 Essentia EasyTronic alıyorum

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
14.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    1 hafta içerisinde Opel Corsa 1.2 Essentia EasyTronic alıyorum.

    Fiyatı 27.000 TL ve park sensörü hediyeli.


     Corsa 1.2 Essentia EasyTronic alıyorum


    Fikirleriniz benim için önemli. Aracın artıları, eksileri nelerdir?

    Yorumlarınızı bekliyorum.



  • Araç güzel şehir içi kullanım için konforlu.Otm vites olması da daha güzel olmuş.Yakıtta üzmez.Vergi en alt dilimden ödeniyor.Güzel araç.Hayırlı olsun güle güle kullanın.
  • corsaları beğeniyorum inşallah easytronic sizi üzmez
    kazasız belasız kullanmanızı dilerim
  • Bende bu aralar almayı düşünüyorum aynı aracın enjoy modelini.Neden enjoy düşünmedin arada çok az fark var ama görünüm olarak fark çok.Bu arada aldığın fiyat metalikmi yoksa opakmı.
  • Fiyat metalik için geçerli. Fiestanın en alt modeli ile aynı paraya geliyor hem de easytronic farkı ile.

    Ayrıca Fiesta bulmak eylül ayı için çok zor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: webislander

    corsaları beğeniyorum inşallah easytronic sizi üzmez
    kazasız belasız kullanmanızı dilerim


    Teşekkürler güzel dilekleriniz için.

    Easytronic sanki daha önce kullanıcılarını üzmüş gibi bir izlenim edindim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    Fiyat metalik için geçerli. Fiestanın en alt modeli ile aynı paraya geliyor hem de easytronic farkı ile.

    Ayrıca Fiesta bulmak eylül ayı için çok zor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: webislander

    corsaları beğeniyorum inşallah easytronic sizi üzmez
    kazasız belasız kullanmanızı dilerim


    Teşekkürler güzel dilekleriniz için.

    Easytronic sanki daha önce kullanıcılarını üzmüş gibi bir izlenim edindim.

    Üzülen kullanıcılar var. Üzülmeye yaklaşan kullanıcı olarak yakıt tasarrufu için güzel ama masraf açtığında ocağına incir ağacı diker. Sorunlu demiyorum bakın. Sorun çıkarttığında diyorum. F hatası verdiği anca şanzuman beynini komple değiştirmen gerekir. Bunu de her zaman yapmaz. Yapmayanlar da var. Yapanlarda var. Bizde F hatası çıktı. Beyne su kaçtığından dolayı. 2 3 saat sonra kendiliğinden düzeldi F hatası. Şu an sorun yok.




  • F hatası nedir biraz açıklarmısınız?

    Ayrıca araç 2 sene garantili değilmi? Kullanıcı hatası demezler sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    F hatası nedir biraz açıklarmısınız?

    Ayrıca araç 2 sene garantili değilmi? Kullanıcı hatası demezler sanırım

    F hatası demek şanzuman kilitlendi demektir. Kendiliğinden çözülmez. Çekicinin sırtına yüklenip serviste 2000 3000 lira masraf demek. Arabayı sittin sene çalıştıramazsın marş almaz. Göstergede servis ışığı ve vites göstergesinde F harfi yanıp söner.

    2 sene içinde arıza çıkınca kullanıcı hatası demezler tabi ama 2 yıllık garanti dolduğunda arıza yaparsa başınız ağrır. Ha bu 2 sene sonra arıza verir anlamına gelmez.

    Opel'de zaten + garanti seçenekleri de var. 2 + 2 yapılabiliyor sanırım.




  • 2+1 yıl garanti opsiyonu mevcut benim bildiğim.
    Son olarak bu F hatasının gölgesinde hala bu aracı önerirmisiniz?
    Ayrıca çok sağol verdiğin bilgiler için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖnceVatan -- 18 Eylül 2009; 23:40:36 >
  • ben olsam easytronic almazdım açık konuşayım
    al manuel kafan rahat etsin
  • easytronic yerine bence tam otomatik daha iyi ama nedense opel yeni araçlarında easytronic vites tercih ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -THIEF-
    easytronic yerine bence tam otomatik daha iyi ama nedense opel yeni araçlarında easytronic vites tercih ediyor

    yeni astrada easytronicten wazgeçti opel. Ama otomatiğin hangisi olursa olsun ciddi masraf demektır arıza zamanı!
  • Arkadaşlar aracı almaktan vazgeçtim.

    F hatası canımı sıktı biraz, eski modellerinde yokuşta bir miktar geriye kaçma yapıyormuş yeni modellerde varmı bilmiyorum.

    1.2 motor zayıf kalır diye düşünüyorum, özellikle klima da açıksa vay halimize... Yedek parça ve servis de gözümü korkuttu ayrıca.
  • Yeni kasada eğer esp paketi alırsanız kalkış desteği standart.Esp paketinde esp+yokuşta kalkış desteği+lastik basınç göstergesi var.1200 tl.
  • Bende 1.2 essentia almak için yola çıkmıştım, ancak enjoyun iç dizaynındaki minik farklılıklar (Vites başlığı, vites kutusu çevresi ve havalandırma yerlerindeki krom kaplamalar), çelik jant, sis farı, ısıtmalı dikiz aynaları, perde yan hava yastıkları, asimetrik katlanabilen ve bunun yanında yalıtımlı döşenmiş arka koltukları görünce kararımı kesin olarak Enjoydan yana kullanmaya karar verdim.

    Manuel vites 1.2 enjoyu ve metalik rengi üstün körü pazarlıkla 27 ye veririz demişlerdi, 2gün önce. Benim tavsiyem sana manuel enjoy almandır.
  • Otomatik almayı düşünüyorum, bir de ÖTV indiriminin son ayı olması nedeniyle her model bulunamıyor.
  • Adamı f diye diye vazgeçirdiniz. Bence korkulacak bir durum yok, sorun yaşayanların sayısı da öyle abartılı değil. Toyota da honda da bu sistemi kullanıyor. Ama honda kullanınca çok sağlam opel kullanınca easytronic mi aman ha diyolar. Sanki debriyaj için honda robot kullanmıyor. Bu sistemde ayrı bir beyin var debriyaja basarak vites geçişlerini gerçekleştiren. Elektronik olduğu için arıza yapabiliyor. Ben hangi servise gittiysem f hatasını gideriyoruz filan diyolar, beyin değişecek diye birşey yok diyolar. Son 15 yılda üretilen tüm araçlarda bulunan ECU adındaki beyinden farkı yok. Elektronik bir kart neticede. Benim ikinci easytronic aracım, sorun yaşamadığım gibi pek de yaşayacak gibi değil. Manuel vites kutusu var zaten ve bu sistem arızalandığında sadece bahsettiğim elektronik kart arızası yapabilir. Çünkü zaten manuel vites kutusu mevcut. Tam otomatik vites arızalandığında çoğu zaman tamir edilemediği gibi ciddi masraflar çıkıyor. Easytronic beyni gibi 1,5 2 bin tl değil. Ben tavsiye ederim, 80 hp o araca yeterli gelecektir, tek sıkıntı tüm opellerde 3bin devre kadar araç cansız, bu devirden sonra araç gücünü gösteriyor. Bu ecotec motorlara özgü birşey, çekmeme diye birşey yok. Yakıt ekonomisi ve manuel kullanma imkanı da cabası oluyor. Tork konvertörlü sistemler gibi özel bakıma ihtiyacı yok. Ayrıca 1.2 motorlar triger zincirli olduğu için ağır bakım derdi de yok. Yakıt az, vergi az, masraf az daha ne olsun. Ayrıca parçalar abartılı pahalı olmadığı gibi çok da parçaya ihtiyaç olmuyor. Sonuç bence 27 ye uygun ve alınır.




  • Peki yokuşlarda geri kaçması sorun oluyormu?ESP paketli almaya değermi?
    quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Adamı f diye diye vazgeçirdiniz. Bence korkulacak bir durum yok, sorun yaşayanların sayısı da öyle abartılı değil. Toyota da honda da bu sistemi kullanıyor. Ama honda kullanınca çok sağlam opel kullanınca easytronic mi aman ha diyolar. Sanki debriyaj için honda robot kullanmıyor. Bu sistemde ayrı bir beyin var debriyaja basarak vites geçişlerini gerçekleştiren. Elektronik olduğu için arıza yapabiliyor. Ben hangi servise gittiysem f hatasını gideriyoruz filan diyolar, beyin değişecek diye birşey yok diyolar. Son 15 yılda üretilen tüm araçlarda bulunan ECU adındaki beyinden farkı yok. Elektronik bir kart neticede. Benim ikinci easytronic aracım, sorun yaşamadığım gibi pek de yaşayacak gibi değil. Manuel vites kutusu var zaten ve bu sistem arızalandığında sadece bahsettiğim elektronik kart arızası yapabilir. Çünkü zaten manuel vites kutusu mevcut. Tam otomatik vites arızalandığında çoğu zaman tamir edilemediği gibi ciddi masraflar çıkıyor. Easytronic beyni gibi 1,5 2 bin tl değil. Ben tavsiye ederim, 80 hp o araca yeterli gelecektir, tek sıkıntı tüm opellerde 3bin devre kadar araç cansız, bu devirden sonra araç gücünü gösteriyor. Bu ecotec motorlara özgü birşey, çekmeme diye birşey yok. Yakıt ekonomisi ve manuel kullanma imkanı da cabası oluyor. Tork konvertörlü sistemler gibi özel bakıma ihtiyacı yok. Ayrıca 1.2 motorlar triger zincirli olduğu için ağır bakım derdi de yok. Yakıt az, vergi az, masraf az daha ne olsun. Ayrıca parçalar abartılı pahalı olmadığı gibi çok da parçaya ihtiyaç olmuyor. Sonuç bence 27 ye uygun ve alınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAWASH WOLF

    Bende 1.2 essentia almak için yola çıkmıştım, ancak enjoyun iç dizaynındaki minik farklılıklar (Vites başlığı, vites kutusu çevresi ve havalandırma yerlerindeki krom kaplamalar), çelik jant, sis farı, ısıtmalı dikiz aynaları, perde yan hava yastıkları, asimetrik katlanabilen ve bunun yanında yalıtımlı döşenmiş arka koltukları görünce kararımı kesin olarak Enjoydan yana kullanmaya karar verdim.

    Manuel vites 1.2 enjoyu ve metalik rengi üstün körü pazarlıkla 27 ye veririz demişlerdi, 2gün önce. Benim tavsiyem sana manuel enjoy almandır.

    perde havayastığı enjoylarda yok yanlış bilgilendirilmişsin. sport ve cosmolarda perde havayastığı mevcut
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAWASH WOLF

    Bende 1.2 essentia almak için yola çıkmıştım, ancak enjoyun iç dizaynındaki minik farklılıklar (Vites başlığı, vites kutusu çevresi ve havalandırma yerlerindeki krom kaplamalar), çelik jant, sis farı, ısıtmalı dikiz aynaları, perde yan hava yastıkları, asimetrik katlanabilen ve bunun yanında yalıtımlı döşenmiş arka koltukları görünce kararımı kesin olarak Enjoydan yana kullanmaya karar verdim.

    Manuel vites 1.2 enjoyu ve metalik rengi üstün körü pazarlıkla 27 ye veririz demişlerdi, 2gün önce. Benim tavsiyem sana manuel enjoy almandır.

    perde havayastığı enjoylarda yok yanlış bilgilendirilmişsin. sport ve cosmolarda perde havayastığı mevcut


    Evet perde değil yan hava yastığı olacakmış. Pardon.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.