Her operatörde olduğu gibi hatla ilgili derdimiz anlatmak için bile bir dsürü kontör vermek durumunda kalıyoruz, bu durumdan şikayertçi, olan yok mu?
Mesela rezil avea da 500 ü arayıp 3 kontör karşılığı konuşmak durumunda kalıyoruz ne yazıkki...
web den e-mail gönderincede gelen mesaj fix olarak 500 ü arayın çözelim oluyor, siz arayın çözelim diye mesaj atıyorum ama nafile ona da yine 500 ü arayın çözelim mesajı geliyor
Bunun bir çözümünü bilen bulan var mı?
quote:
Orjinalden alıntı: memet
Her operatörde olduğu gibi hatla ilgili derdimiz anlatmak için bile bir dsürü kontör vermek durumunda kalıyoruz, bu durumdan şikayertçi, olan yok mu?
Mesela rezil avea da 500 ü arayıp 3 kontör karşılığı konuşmak durumunda kalıyoruz ne yazıkki...
web den e-mail gönderincede gelen mesaj fix olarak 500 ü arayın çözelim oluyor, siz arayın çözelim diye mesaj atıyorum ama nafile ona da yine 500 ü arayın çözelim mesajı geliyor
Bunun bir çözümünü bilen bulan var mı?
sen daha yenisin galiba
aveanın anladığı yol mail atarmış gibi www.şikayetvar.com'a yazacaksın onlar seni arayacak
quote:
Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE
aveanın anladığı yol mail atarmış gibi www.şikayetvar.com'a yazacaksın onlar seni arayacak
şikayetimi buraya yapmam yeterli oluyor mu?
quote:
Orjinalden alıntı: memet
quote:
Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE
aveanın anladığı yol mail atarmış gibi www.şikayetvar.com'a yazacaksın onlar seni arayacak
şikayetimi buraya yapmam yeterli oluyor mu?
oluyor merak etme onlar sana geri dönerler avea müşteri hizmetlerini arayın 1'e basın sonra 0'a basın direk temsilciye bağlanırsınız kaç saniye yada dakika bekletir belli olmaz