Bu Ne Saçma Oyun (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> FM - Football Manager
Mesaj
Jack Rabbit Slims => Bu Ne Saçma Oyun (28.04.2009 23:11:53)
Bir oyunda bu kadar sakatlık olur mu ya? Hersene FM daha da kötü oluyor bence. Doğru düzgün menajerlik kalmadı. CM 03-04 diyorum başka da birşey demiyorum...

vBulletin => Bu Ne Saçma Oyun (28.04.2009 23:48:19)
Antreman yükünü hafif yap

barman => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 00:45:11)
Eğer CM 03-04 diyor ve başka birşey demiyorsan, CM 03-04 oyna. Gerekli yamalarınıda yükler, oynarsın.

RevivaL => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 11:02:02)
CM 03-04 de de yamalar artık oyunun tadını iyice kaçırdı. 6 yıldır yama Gerçekten de çok sakatlık oluyor. Antrenman yükünü hafifletsen bile maçta mutlaka sakatlık oluyor. Napalım bu da oyunun dezavantajlarından bir tanesi, idare edeez artık

:Fatih: => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 11:05:17)
cm 03-04 dedinizde

orda bir futbolcum vardı

juve de oynuyordum

yıl 2012 filandı heralde

matteo oddo diye

süper oynuyodu,şuan fm 2009 da arıyoyorum farklı hesaplarda, ama yoktur

L337 => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 11:40:40)
Haklısın çok saçma.Bide en az 1 ay..Böyle bi patch vardı eskilerde 2009 ada çıkartırlar yakında.Sakatlığı kapama özelliği.

RevivaL => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 13:12:22)
Aslında oyundan beklentilerimi alamadım. CM çıkana kadar oynamayı düşünüyorum. Umarım CM düzgündür

W => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 16:01:17)
Arkadaşlar oyunda bu kadar sakatlık yaşıyorsanız sorunu kendinizde arayın. Bu sorunu ben niye bugüne kadar hiç yaşamadım anlamıyorum. Düzgün bir antrenman çok önemli. Ve oyuncularınızın doğal formu [ natural fitness ] düşükse de çok sakatlıklarla karşılaşırsınız.




@the-revival

Cm eski cm değil, yapımcıları artık Fm yapıyor. Veritabanı asla Fm gibi olamıyor.

SpyM3GTR => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 17:08:43)
valla beim futbolcualr daşşş gibi antrenörleri iyi seçin görev atamalarını iyi yapın antrenmen programınada mümkünse abanmayın hiç bişi
olmuyor bide oyuncuyu alırken sakatlanma egilimine dikkat edin

Avrim => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 17:52:11)
Koçlarınız,fitness koçunuz,doktorlarınız işinin iyilerindense ve antreman programınız düzgünse sakatlık sorunu problem bile olmuyor.

Sezon ortasında ağır programda antreman yaptırıp,oyuncuları haftada 2 maç yoğunluğunda 3 hafta üst üste oynatırsanız elbette o oyuncu sakatlanacak.Ha rakip müdahaleleri işin şans kısmı ama kaliteli doktorlarınız varsa en fazla 1 aya oyuncuyu düzeltiyorlar.Oyuncunun yaşıda önemli tabii ama ben genç oynattığımdan en fazla sakatlanma 1 ay sürüyor.

Ayrıca size gelen sakatlık raporlarına verdiğiniz cevabında önemi var.Bazen oyuncularınız virüs kapmakta ve siz onu eve göndermez iseniz takım arkadaşlarıda hastalığı kapıp sakatlık geçirmekte.
Eğer bir oyuncunuz sakatlık geçirmişse ve gelecek maç o oyuncuya çok muhtaçsanız "İğne ile tedavi" seçeneğini seçin oyuncu istediğiniz maçı oynar ama daha sonra 1 ay rahat sahalardan uzak kalır.

RevivaL => Bu Ne Saçma Oyun (29.04.2009 21:54:59)
quote:

Orjinalden alıntı: W

@the-revival

Cm eski cm değil, yapımcıları artık Fm yapıyor. Veritabanı asla Fm gibi olamıyor.




Evet bunu biliyorum. Hele cm07 de tottenhama karşı aldığım 17-1 lik sonuç ve liverpool- manchester gibi takımlara 8 attıktan sonra bu oyundan da çabuk sıkılmıştım. Umarım bu sefer düzgün yaparlar. Ne diyeyim artık, beklentimiz bu

Jack Rabbit Slims => Bu Ne Saçma Oyun (1.05.2009 15:29:34)
Oyun başlı başına hata kimse antrenman programı falan demesin. Editörden tüm oyuncularımın Natural Fitness'ını 20, sakatlanma eğilimini 0'a getirdim. Hala çatır çatır sakatlanıyorlar. Kulübün maaş bütçesini ayarlıyorum o da olmuyor editörden. Futbolcuların maaşlarıdı düzeltiyorum o da olmuyor. Yemin ederim böyle hikaye bir menajerlik görmedim. Fm kulüp takımlarıyla oynayınca zor, milli takıma gelince çok rahat Dünya Kupası'nı falan alabiliyorsunuz... Daha ne yazıyım ki?

fakirola => Bu Ne Saçma Oyun (1.05.2009 16:04:34)
bende fazla sakatlık olmuyo olsada maçta sakatlanıyo oyuncular belki oyuna göre değişiyordur

NNoitra => Bu Ne Saçma Oyun (1.05.2009 16:16:17)
Antreman Ağır olduğu halde sakatlık yok bende.. Çok nadir.. 18 Kişi ile sezonu rahat rahat tamamlıyorum

W => Bu Ne Saçma Oyun (2.05.2009 00:46:03)
quote:

Orjinalden alıntı: the-revival


quote:

Orjinalden alıntı: W

@the-revival

Cm eski cm değil, yapımcıları artık Fm yapıyor. Veritabanı asla Fm gibi olamıyor.




Evet bunu biliyorum. Hele cm07 de tottenhama karşı aldığım 17-1 lik sonuç ve liverpool- manchester gibi takımlara 8 attıktan sonra bu oyundan da çabuk sıkılmıştım. Umarım bu sefer düzgün yaparlar. Ne diyeyim artık, beklentimiz bu


Sözde Nisan'da çıkacaktı CM 09 yalan oldu, oynıcağımdan değil sırf meraktan bekliyordum..

RevivaL => Bu Ne Saçma Oyun (2.05.2009 10:24:57)
quote:

Orjinalden alıntı: W


quote:

Orjinalden alıntı: the-revival


quote:

Orjinalden alıntı: W

@the-revival

Cm eski cm değil, yapımcıları artık Fm yapıyor. Veritabanı asla Fm gibi olamıyor.




Evet bunu biliyorum. Hele cm07 de tottenhama karşı aldığım 17-1 lik sonuç ve liverpool- manchester gibi takımlara 8 attıktan sonra bu oyundan da çabuk sıkılmıştım. Umarım bu sefer düzgün yaparlar. Ne diyeyim artık, beklentimiz bu


Sözde Nisan'da çıkacaktı CM 09 yalan oldu, oynıcağımdan değil sırf meraktan bekliyordum..

O da sezon başındaki kadrolar. Çooookkk cıvıttılar

Bureact => Bu Ne Saçma Oyun (2.05.2009 15:08:20)
bendede fazla sakarlık oluyor 1 sezonda 2 oyuncum sakatlandı sadece ve 2 hafta ikiside.. oyuncuların fitness özelliine , antreman programlarına ve hocalara bağlı.. .gerçi yukarda sölemişler ama olsun

H4rdPr0 => Bu Ne Saçma Oyun (26.07.2009 23:37:47)
quote:

Orijinalden alıntı: the-revival

CM 03-04 de de yamalar artık oyunun tadını iyice kaçırdı. 6 yıldır yama Gerçekten de çok sakatlık oluyor. Antrenman yükünü hafifletsen bile maçta mutlaka sakatlık oluyor. Napalım bu da oyunun dezavantajlarından bir tanesi, idare edeez artık


Katılıyorum.

Droogie => Bu Ne Saçma Oyun (26.07.2009 23:58:06)
Bir de işin garibi her sene oyun çıktıktan sonra sakatlıkları düzeltme yaması çıkar hem de hemen.Kardeşim bu yama çıkıyorsa demek ki siz sakatlıkları düzeltebiliyorsunuz ama inadına düzeltmiyorsunuz.

E®TAŞ => Bu Ne Saçma Oyun (27.07.2009 01:00:57)
Her ne kadar hort da olsa , cm 3-4 oynamaya devam.

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>