Şimdi Ara

Bu Ne Saçma Oyun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir oyunda bu kadar sakatlık olur mu ya? Hersene FM daha da kötü oluyor bence. Doğru düzgün menajerlik kalmadı. CM 03-04 diyorum başka da birşey demiyorum...



    _____________________________
  • Antreman yükünü hafif yap
    _____________________________
    Boşuna ölü evi arama! Arvardın çirkinse ölü senin öz evindedi; gir ağlaa çık ağla...
    Boşuna toy evi arama! Arvadın güzelse toy senin öz evindedi; gir oynaa çık oyna...
  • Eğer CM 03-04 diyor ve başka birşey demiyorsan, CM 03-04 oyna. Gerekli yamalarınıda yükler, oynarsın.
    _____________________________
  • CM 03-04 de de yamalar artık oyunun tadını iyice kaçırdı. 6 yıldır yama Gerçekten de çok sakatlık oluyor. Antrenman yükünü hafifletsen bile maçta mutlaka sakatlık oluyor. Napalım bu da oyunun dezavantajlarından bir tanesi, idare edeez artık
    _____________________________
  • cm 03-04 dedinizde

    orda bir futbolcum vardı

    juve de oynuyordum

    yıl 2012 filandı heralde

    matteo oddo diye

    süper oynuyodu,şuan fm 2009 da arıyoyorum farklı hesaplarda, ama yoktur
    _____________________________
    Sükut-u hayale uğramaktan korkan çiçeklerin derdiyle hem derd olmuşum nicedir… Nicedir dizginsiz binerim sevdâ atına! Yoksa ne mümkün ermek… Mecnunların, Keremlerin, Yusufların katına! Süflî melekelerden sıyrılarak kanat çırpmaktayım, kendimin dahi fark eylemediği kesif bir bâtına… Ve kaderin kûfî yazan kalemi usulca iliştirmekte hayatımı, hayatına…
  • Haklısın çok saçma.Bide en az 1 ay..Böyle bi patch vardı eskilerde 2009 ada çıkartırlar yakında.Sakatlığı kapama özelliği.
    _____________________________
  • Aslında oyundan beklentilerimi alamadım. CM çıkana kadar oynamayı düşünüyorum. Umarım CM düzgündür
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hayat Niye Bu Kadar Zor ?!
    11 yıl önce açıldı
    facebook ne kadar saçma ya
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar oyunda bu kadar sakatlık yaşıyorsanız sorunu kendinizde arayın. Bu sorunu ben niye bugüne kadar hiç yaşamadım anlamıyorum. Düzgün bir antrenman çok önemli. Ve oyuncularınızın doğal formu [ natural fitness ] düşükse de çok sakatlıklarla karşılaşırsınız.




    @the-revival

    Cm eski cm değil, yapımcıları artık Fm yapıyor. Veritabanı asla Fm gibi olamıyor.
    _____________________________
  • valla beim futbolcualr daşşş gibi antrenörleri iyi seçin görev atamalarını iyi yapın antrenmen programınada mümkünse abanmayın hiç bişi
    olmuyor bide oyuncuyu alırken sakatlanma egilimine dikkat edin
    _____________________________
    Sanma şâhım / herkesi sen / sâdıkâne / yâr olur
    Herkesi sen / dost mu sandın / belki ol / ağyâr olur
    Sâdıkâne / belki ol / âlemde bir / dildâr olur
    Yâr olur / ağyâr olur / dildâr olur / serdâr olur
  • Koçlarınız,fitness koçunuz,doktorlarınız işinin iyilerindense ve antreman programınız düzgünse sakatlık sorunu problem bile olmuyor.

    Sezon ortasında ağır programda antreman yaptırıp,oyuncuları haftada 2 maç yoğunluğunda 3 hafta üst üste oynatırsanız elbette o oyuncu sakatlanacak.Ha rakip müdahaleleri işin şans kısmı ama kaliteli doktorlarınız varsa en fazla 1 aya oyuncuyu düzeltiyorlar.Oyuncunun yaşıda önemli tabii ama ben genç oynattığımdan en fazla sakatlanma 1 ay sürüyor.

    Ayrıca size gelen sakatlık raporlarına verdiğiniz cevabında önemi var.Bazen oyuncularınız virüs kapmakta ve siz onu eve göndermez iseniz takım arkadaşlarıda hastalığı kapıp sakatlık geçirmekte.
    Eğer bir oyuncunuz sakatlık geçirmişse ve gelecek maç o oyuncuya çok muhtaçsanız "İğne ile tedavi" seçeneğini seçin oyuncu istediğiniz maçı oynar ama daha sonra 1 ay rahat sahalardan uzak kalır.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: W

    @the-revival

    Cm eski cm değil, yapımcıları artık Fm yapıyor. Veritabanı asla Fm gibi olamıyor.




    Evet bunu biliyorum. Hele cm07 de tottenhama karşı aldığım 17-1 lik sonuç ve liverpool- manchester gibi takımlara 8 attıktan sonra bu oyundan da çabuk sıkılmıştım. Umarım bu sefer düzgün yaparlar. Ne diyeyim artık, beklentimiz bu
    _____________________________
  • Oyun başlı başına hata kimse antrenman programı falan demesin. Editörden tüm oyuncularımın Natural Fitness'ını 20, sakatlanma eğilimini 0'a getirdim. Hala çatır çatır sakatlanıyorlar. Kulübün maaş bütçesini ayarlıyorum o da olmuyor editörden. Futbolcuların maaşlarıdı düzeltiyorum o da olmuyor. Yemin ederim böyle hikaye bir menajerlik görmedim. Fm kulüp takımlarıyla oynayınca zor, milli takıma gelince çok rahat Dünya Kupası'nı falan alabiliyorsunuz... Daha ne yazıyım ki?
    _____________________________
  • bende fazla sakatlık olmuyo olsada maçta sakatlanıyo oyuncular belki oyuna göre değişiyordur
    _____________________________
  • Antreman Ağır olduğu halde sakatlık yok bende.. Çok nadir.. 18 Kişi ile sezonu rahat rahat tamamlıyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: the-revival


    quote:

    Orjinalden alıntı: W

    @the-revival

    Cm eski cm değil, yapımcıları artık Fm yapıyor. Veritabanı asla Fm gibi olamıyor.




    Evet bunu biliyorum. Hele cm07 de tottenhama karşı aldığım 17-1 lik sonuç ve liverpool- manchester gibi takımlara 8 attıktan sonra bu oyundan da çabuk sıkılmıştım. Umarım bu sefer düzgün yaparlar. Ne diyeyim artık, beklentimiz bu


    Sözde Nisan'da çıkacaktı CM 09 yalan oldu, oynıcağımdan değil sırf meraktan bekliyordum..
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: W


    quote:

    Orjinalden alıntı: the-revival


    quote:

    Orjinalden alıntı: W

    @the-revival

    Cm eski cm değil, yapımcıları artık Fm yapıyor. Veritabanı asla Fm gibi olamıyor.




    Evet bunu biliyorum. Hele cm07 de tottenhama karşı aldığım 17-1 lik sonuç ve liverpool- manchester gibi takımlara 8 attıktan sonra bu oyundan da çabuk sıkılmıştım. Umarım bu sefer düzgün yaparlar. Ne diyeyim artık, beklentimiz bu


    Sözde Nisan'da çıkacaktı CM 09 yalan oldu, oynıcağımdan değil sırf meraktan bekliyordum..

    O da sezon başındaki kadrolar. Çooookkk cıvıttılar
    _____________________________




  • bendede fazla sakarlık oluyor 1 sezonda 2 oyuncum sakatlandı sadece ve 2 hafta ikiside.. oyuncuların fitness özelliine , antreman programlarına ve hocalara bağlı.. .gerçi yukarda sölemişler ama olsun
    _____________________________
    YAŞA VAROL KAFSİNKAF!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the-revival

    CM 03-04 de de yamalar artık oyunun tadını iyice kaçırdı. 6 yıldır yama Gerçekten de çok sakatlık oluyor. Antrenman yükünü hafifletsen bile maçta mutlaka sakatlık oluyor. Napalım bu da oyunun dezavantajlarından bir tanesi, idare edeez artık


    Katılıyorum.
    _____________________________
  • Bir de işin garibi her sene oyun çıktıktan sonra sakatlıkları düzeltme yaması çıkar hem de hemen.Kardeşim bu yama çıkıyorsa demek ki siz sakatlıkları düzeltebiliyorsunuz ama inadına düzeltmiyorsunuz.
    _____________________________
  • Her ne kadar hort da olsa , cm 3-4 oynamaya devam.
    _____________________________
    Arsenal
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.