Şimdi Ara

NİSSAN X-TRAİL (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.220
Cevap
56
Favori
399.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okarademirci


    quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr
    Bunlarda aman aman bir fark yok. Xenon ve zaten Avrupa versiyonlarda var olan GPS. Görünümde makyaj bile yok. Belki Jantlar.



    Yok mu, var var, iyi bak :)



    :)):) Evet haklısın. Yeni satışa sunulan modele koymuşlar. 18' jant, arka koltuk ıstıma, xenon farlar ve geriş görüş kamerası. Ama kastım görünüş olaraktı, Yani kasa farkıydı. Elbette bunlarda bir fark yaratır.

    Bu arada ben 2009 X Taril kullanıyorum. Yeni modelin Xenon farlarını benimkine uygulayabilirler mi acaba? Bilen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prmtr -- 28 Kasım 2010; 1:00:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizildag

    T31(yeni kasa-2008-2010) kullanıcılarından yardım bekliyorum...
    far yükseklik ayar düğmenizde gece farlar açıkken aydınlatma var mı?
    sayıları vs. görebiliyor musunuz?
    bende görünmüyor..



    Maalesef yok. Hatta cam açma düğmelerinde, tepe aydınlatma, ESP dümelerinde (sağ taraftaki düğmeler) bile yok. Sadece sürücü cam düğmesinde var. Bence eksiklik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prmtr -- 28 Kasım 2010; 1:08:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kizildag

    T31(yeni kasa-2008-2010) kullanıcılarından yardım bekliyorum...
    far yükseklik ayar düğmenizde gece farlar açıkken aydınlatma var mı?
    sayıları vs. görebiliyor musunuz?
    bende görünmüyor..



    Maalesef yok. Hatta cam açma düğmelerinde, tepe aydınlatma, ESP dümelerinde (sağ taraftaki düğmeler) bile yok. Sadece sürücü cam düğmesinde var. Bence eksiklik.

    bilgi için teşekkürler.. malesef büyük eksiklik ama en azında artık bunun bir araıza olmadığını biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: okarademirci


    quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr
    Bunlarda aman aman bir fark yok. Xenon ve zaten Avrupa versiyonlarda var olan GPS. Görünümde makyaj bile yok. Belki Jantlar.



    Yok mu, var var, iyi bak :)



    :)):) Evet haklısın. Yeni satışa sunulan modele koymuşlar. 18' jant, arka koltuk ıstıma, xenon farlar ve geriş görüş kamerası. Ama kastım görünüş olaraktı, Yani kasa farkıydı. Elbette bunlarda bir fark yaratır.

    Bu arada ben 2009 X Taril kullanıyorum. Yeni modelin Xenon farlarını benimkine uygulayabilirler mi acaba? Bilen var mı?

    yeni modelin farları yeni tamponla birlikte değişik boyutlara sahip...
    tek şansımız bizim kasanın avrupa'da satılan xenonlu versiyonunun farından getirtmek olabilir..

    ben bi almanyadan sorayım bunu... (ama 2000 tl den aşağı değildir tahminim)




  • ARKADAŞLAR SİYAH RENK 2005-2006 MODEL X TRAİL ARIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ..SAYGILAR.
  • ARKADAŞLAR SİYAH RENK 2005-2006 MODEL X TRAİL ARIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ..SAYGILAR

    2005 NİSSAN PRİMERA VİSİA 120.000 KM SÜTLÜKAHVE ARACIM VAR ONUDA SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM İLGİLENENLER OLURSA BEKLİYORUM ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizildag


    quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: okarademirci


    quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr
    Bunlarda aman aman bir fark yok. Xenon ve zaten Avrupa versiyonlarda var olan GPS. Görünümde makyaj bile yok. Belki Jantlar.



    Yok mu, var var, iyi bak :)



    :)):) Evet haklısın. Yeni satışa sunulan modele koymuşlar. 18' jant, arka koltuk ıstıma, xenon farlar ve geriş görüş kamerası. Ama kastım görünüş olaraktı, Yani kasa farkıydı. Elbette bunlarda bir fark yaratır.

    Bu arada ben 2009 X Taril kullanıyorum. Yeni modelin Xenon farlarını benimkine uygulayabilirler mi acaba? Bilen var mı?

    yeni modelin farları yeni tamponla birlikte değişik boyutlara sahip...
    tek şansımız bizim kasanın avrupa'da satılan xenonlu versiyonunun farından getirtmek olabilir..

    ben bi almanyadan sorayım bunu... (ama 2000 tl den aşağı değildir tahminim)


    Geçen aracı 30.000 için servise soktum. Yeni Xenon farları sordum yanılmıyorsam 650 tl dediler. Ama farların altında bizimkilerden farklı bir çıkıntı (aşağı doğru bir yay) var. Dolayısıyla eski kasaya 2011 öncesi oturması mümkün değil. Tampon da değişmeli. Belki onun da önlemini almışlardır.




  • qashqai platiniumdan çıkma nissan connect taktım..
    biraz uğraştırdı ama güzel oldu..
  • SEVGİLİ x trailciler ve meraklıları;
    bu yaz başında araba almak için sağa sola bakınırken bir x trail gördüm hoşuma gitti ve kısa bir araştırmadan sonra istanbul dan 2004 model temiz bir xtrail aldım. aldığımda araç 90.000 km de idi.hemen brc tüp taktım ve genel bir bakım yapıp tepe tepe kullanmaya başladım.tüpte araç gayet sorunsuz ortalama 45 kuruşluk tüketim o gün için 225 liraya düştü.şu anda son zamlarla 300 kuruş civarında.55 litrelik simit tank taktım.yüksek basınçlı dolum yapan bir istasyondan fullendiğinde depo 360 km yol gidiyor. her yeni araçtaki gibi lpg den dolayı katalitik konvektor işlevini kısa sürede yitiriyor.bu soğuk motorda biraz egsozda ses olmasına ve motor ısınana kadar çekiş düşüklüğüne sebep oluyor.ısındıktan sonra bir problem yok. ankara nın dağlık bir yerinde evim var kışın müthiş kar oluyor veya çamur. ve kuru zeminde normal arabaların bir hayli zor çıktığı bir kilometrelik bir rampa ile eve ulaşıyoruz. aracın 4*4 sistemi bir hayli iyi 50 cm karda o rampayı uygun lastiklerle çok rahat bir şekilde çıkabiliyor.babamda 2010 model honda crv var. bu rampayı çıkarken 4*4 sistemi otomatik olduğu için gaza ne kadar basarsanız basın araç kafasına göre ağır bir devirde çıkıyor fakat x trail hiç patinaj yapmadan istediğiniz süratte gidebiliyor.yani aynı rampayı crv ye göre 3-4 misli hızla çıkabiliyorum.aynı şekilde lastikler uygun olduğu takdirde çamur da da crv he göre daha zevkli ve bi o kadar güvenli sürüş zevki yaşatıyor.
    gelelim sürat meselesine, süratli gidilecek yollar için 6000 cc sedan bir aracım var. x taril le yasal trafik kurallarına tam uyuyorum.otobanlarda 140 km sürate çok rahat çıkıyor ve hiç bir şekilde savrulma problemi yaşamadım.kurallara uyulduğu sürecede yaşanacağını zannetmiyorum.bu yaz ankradan tokata karayolundan tokattan rizeye kadar 2 gün hiç asfalta basmadan yaylaları gezerek seyahat ettim hemde lpg den dolayı istepnem olmadan. birazda yol yardım hizmetine güvenerek böyle yaptım ama hiç bir problem yaşamadım. sadece borçka artvin karayolundaki rampaları tırmanırken daha önce servisin ikaz ettiği hava akış metresi hızlı rakım değişikliklerinde arıza verdi. bu arıza motor risk sensörünü devreye aldı ve arabanın çekişi bitti. arabayı stop edip on dakika sonra çalıştırınca problemin geçtiğini çözdüm. rampa tırmanmalarda motoru fazla sıkıştırmayınca pek problem çıkartmadı. ankara ya döner dönmez hava akış metresini değiştirdim 820 tl ye. fakat amerikada en pahalısı 130 dolar aklınızda olsun...

    arabam şu anda 120 000 km oldu. bu hafta arazi şartlarında ilerlerken bir tren yolu geçidinde lastiğim yarıldı.kışlık lastiklerin biraz daha yumuşak olmasından sanırım. istepne olmaması biraz sıkıntı verdi.
    arabaya amerika dan seyyar topuzlu bir çeki demiri getirtmiştim. cherooke lerin ki gibi fakat xtrail şasi sine göre üretilmiş. şimdi çeki demirinin kafasını sökülünce aynı yuvaya takılacak bir istepne aparatı yaptırıyorum. seyahata giderken çeki topuzu sökülüp yerine istepne takılacak tam plakanın önüne. bagajı açmak için istepne sağ tarafa kapı gibi açılacak sonra bagaj. birde plakayı kapattığı için istepnenin üzerine bir plaka takacağız. yakın zamanda biterse resimlerini paylaşırım ama kullanabilmek için çeki demiri şaşisini getirtmeniz gerekiyor.bu şasi için tampon sökülüyor , aracına ana şasisine içine sokulup 6 civatasını sıkıyor ve üzerine tamponu takıyorsunuz. muayneye giderken topuzu çıkarıp giderseniz arabada herhangi bir çeki demiri alameti kalmıyor.

    almayı düşünenler için yazdım bunları ,aracın 4*4 performası suzuki vitaradan sonra bu sınıfta en iyi olanı diyebilirim. son bakımda araca masraf etmek istedim.sevise götürdüm ne gerekirse değitirin dedim. sadece yağı değişti araçta masraf edeceğiniz bir yer yok dediler sadece yağ ve filitreler değişti. 7 ayda 30 000 km yol yaptım. yani motor olarakta söylenebiecek bişey yok.zaten iç mekan ve bagajı beğenerek almıştım onda da bir sorun yok.nissan bu araçla benden tam not aldığı için eşimede bu hafta bir nissan micra aldım.

    demek istediğim süper bir araç.ikinci elinin ucuzluğu biniciler için super avataj. çok memnunum satarsam mutlaka xtrailin yenisini alırım.

    bu arada xenon farlarla farlarını değiştirmeyi düşünen arkadaşlara: her fara xenon sistem takmak mümkün bunun için farları komple değiştirmeye gerek yok. kitleri alıp
    serviste veya dışarıda taktırabiliyorsunuz...

    görüş ve sorularınızı beklerim




  • 560sel size teşekkürler.

    Geçen servise gitmiştim. Lastiklerin önlerle arkaların yerlerini değiştirmek istedim ama bu ön lastiklerin diş seviyesi arkalara göre daha az hepsini birden değiştir dediler. şimdi lastik almam gerek.

    Ben şuanki lastiklerin ebatını (215-60-17) biliyorsunuz. Ebatı 225-65-17 olarak değiştirebilir miyim? Çamurluğa sürtme vs başka sıkıntılar yaşar mıyım? Son olarak hangi marka almalıyım. Bu arada Çanakkale'de yaşadığımı, 30 Ağustostan bu yana 14.000 Km yol yaptığımı (Çanakkale-İstanbul)(özel bir duurm vardı yılda en fazla 20.000 km yaparım), bu yolun tamamen asfalt olduğunu, bu çevrede pek kar olmadığını, bu şartlarda hangi markayı seçmem gerektiğini söyleyebilecek olan da var mıdır?
  • hocam ben kumho ve marshall lastikleri tüm araçlarda tecih ediyorum fiyatları ucuz olduğundan. kışlık lastiklerle çok kilometre yapılmıyor genelde.lastik kullanılmasa bile 2-3 yıl sonra sertleşiyor ve yol tutma özelliği oldukça zayıflıyor.dolayısı ile eskimeden değiştirdiğim için ucuz lastikleri tercih ediyorum kışlıkta!! ayrıca bu markalarda kw122 diye biir model var.oldukça kaba dişli bir lastik ve mükemmel kar ve çamur tutuşu var. kışın fazla süratte yapılmadığı için çok uygun jeeplere. ben bu sene orijinal ebattaki lastikleri bulamadım piyasada ve bahsettiğin ebatları taktım. hiçbir problem yok.geniş olduğundan dahada şık duruyor.az öncede çankırı şabanözün de bir köye gitmiştik ve yolun büyük kısmını köy yollarından gelerek döndüm çok derin çamurlarda lastikleri test etme fırsatı oldu mükemmel...yani bu lastikleri rahatça alabilirsin.
    yazlık lastik tercihim kesinlikle michelen in sürat lastikleri.patlama riski az ve çok dayanıklı. yazın hem fazla sürat hem fazla kilometre yapıldığı için daha uygun.bunlarıda 2 senede bir kesin olarak değiştiririm.

    sizinki daha üst model olmalı bizim lastikler 16 jant hatırladığım kadarı ile.fakat diğer ölçüleri ayn şekilde değiştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 560sel -- 2 Ocak 2011; 1:11:31 >




  • ayrıca hava sıcaklığı 7 derecenin altına düştüğü her yerde kışlık lastik kullanmak lazım. bu lastikler kar lastiği değil kış lastiğidir zaten.7 derecenin altındaki sıcaklıklarda yazlık lastiklerde çok fazla sertleşme oluyor ve yol tutuş tamamen kayboluyor. bilginize...
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizildag -- 5 Ocak 2011; 22:24:45 >
  • Arkadaşlar lastik ölçülerine göre hesaplama yapan bir site buldum.

    http://www.esdogan.com/hesaplama.htm
  • Bayanlar baylar,

    Bir süredir lastik almak üzere 215/60/17 ölçülerinde lastik arıyorum. Nette yaptığım araştırmalarda aşağıdakileri buldum. Her ne kadar yaz/kış ayrımı önerilse de buralarda uzun süreli kışların olmaması sebebiyle 4 mevsim tabir edilen standart lastiklerden almak arzusundayım. Aşağıdaki lastikleri tecrübe edenlerin fikirlerini rica ediyorum.
    Bu arada unutulanlar veya yanlış olan varsa düzeltirseniz/eklerseniz çok sevinirim. Bu diğer arkadaşlara da kaynak olur.

    4 Mevsim Lastikler

    215/60R17 96H – DUNLOP - Grandtrek ST20 (orjinal lastikler)
    215/60R17 96H – DUNLOP - LM703
    215/60R17 96H - BRIDGESTONE - Dueler H-P Sport
    215/60R17 96H – BRIDGESTONE - EL42
    215/60R17 96T – COOPERTIRES - CS4 Touring (T Rated)
    215/60R17 96H – MICHELIN - Latıtude Tour HP



    Kış Lastikleri

    215/60R17 96H – DUNLOP - SP Winter Sport M3
    215/60R17 96Q – DUNLOP - Graspic DS-3
    215/60R17 96H – GOODYEAR - Ultra Grip Performance 2
    215/60R17 96T – COOPERTIRES - Weather-Master S/T 2
    215/60R17 96H – MARSHAL - KC15
    215/60R17 96T – MICHELIN - Latitude Alpin
    215/60R17 96T – MICHELIN - X-ICE XI2
    215/60R17 96H – BRIDGESTONE - LM25
    215/60R17 96H – CONTINENTAL - Conti4x4WinterContact
    215/60R17 96H – PIRELLI - Wınter 210 Sottozero Serıe Iı


    Yaz Lastikleri

    215/60R17 95T – CONTINENTAL - ContiTouringContact CW95
    215/60R17 96H – CONTINENTAL - ContiPremiumContact (MO)
    215/60R17 96H – CONTINENTAL - ContiPremiumContact 2
    215/60R17 96H - BRIDGESTONE - Turanza ER300
    215/60R17 96H – DUNLOP - SP Sport 270
    215/60R17 96H – GOODYEAR - EfficientGrip
    215/60R17 96V – PIRELLI - Scorpion STR




  • 215/60R17 96V – PIRELLI - Scorpion STR

    aldım gitti. 275 tl/adet
  • 2004 model x-trailim araç vites D 'de iken rampada geriye kayıyor daha önce bunu yapmıyodukı zaten otomatıklerde geriye kaymaması lazım bu neden yapıyo acaba bilgilendirsenız seviniriım ....
  • geri hiç kaçmaz diye bir şey söz konusu değil. rolanti ayarına göre değişken olarak hafif rampalarda geri kaçmaz. dik rampalarda kaçması normaldir. bu havalarda motor soğukken rolanti düşük olacağı için normalde kaçmadığı rampalarda motor soğukken geri kaçabilir. şanzuman yağını hiç değiştirdiniz mi? 100 km civarında yağı ve filitresini değiştirmek gerekli. zamanı geçmiş şanzuman yağı kullanıldığı takdirde bu gibi problemlerde olabiliyor! şanzuman yağını yeni değiştirdiyseniz yağ seviyesini kontrolde de fayda var...
  • yağını bi kontrol ettireyım o zaman bide kayserıdeyım hava baya soguk dedınız gibi havadanda kaynaklabliir cunku yazın aynı rampada geriye kacmıyodu bilgilendırdınız için tsk ederim....
  • merhaba,

    xtrail in periyodik servis bakımları bir onceki sayfada yazdıgı sekilde mi?(pathfinder a yakın)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kabrero -- 28 Ocak 2011; 16:21:41 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.